Επιτρέπεται η τοποθέτηση εμπορικών διαφημίσεων στα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και ΜΔΧ με κοινή απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, το περιεχόμενο, το είδος και ο τρόπος της διαφήμισης, τα σηµεία, εξωτερικά ή εσωτερικά, όπου επιτρέπεται η αναγραφή των διαφηµίσεων, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέµα.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 23 Διαφήμιση"
#1 Σχόλιο Από ΚΑΤΣΙΑΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 09:23
Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ [SPOT ] ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ 20 ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ.
ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ INTERNET ΑΦΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ?
ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΑΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ [ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ]ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ
#2 Σχόλιο Από ΤΟΥΡΛΑΣ Γεώργιοε Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 19:43
Γιατί δεν είναι επικίνδυνη πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος η διαφήμιση επίοχήματος (ταξί,λεωφορία τρόλλευ κ.λπ.)και είναι στίς διαφημιστικές επί των δρόμων?Ειναι κραυγαλέα αντίφαση?
#3 Σχόλιο Από ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 13:22
Μία σοβαρή (περιβαλλοντική θα έλεγα) παράμετρος κατά την λειτουργία δεκαδων χιλιάδων ΤΑΧΙ είναι η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ αυτών στους δρόμους υπό διάφορες οπτικές συνθήκες. Επίσης μία ακόμη παράμετρος είναι η ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ του μέσου, λόγω του δημόσιου χαρακτήρα του.
Η διαφήμηση πάνω στις εξωτερικές όψεις των ΤΑΧΙ καταργεί τις δύο παραπάνω παραμέτρους. Εάν επιτραπεί, θα επικρατήσει ένα πολυχρωματικό αλλαλούμ στους δρόμους, με αποτέλεσμα το μέσο να εξαφανισθεί και να μη αποτελεί άμεσο και ευδιάκριτο «στόχο» για τους χρήστες, ιδίως τις νυκτερινές ώρες. Η γενική αισθητική θα θυμίζει τους δρόμους υπανάπτυκτων Ινδικών πόλεων και όχι μία ευρωπαϊκή πόλη.
Αν αναλογισθούμε την αισθητική ομοιομορφία και αναγνωρισιμότητα των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου έναντι αντίστοιχων σε πόλη της Ινδίας ( [1])ή την ομοιμορφία του ευδιάκριτου κίτρινου έναντι του γκρί, μπλέ και λοιπών χωματισμών σε συνδυασμό με διαφημήσεις, τότε το αποτέλεσμα θα είναι σουρεαλιστικό.