- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ

1. Το τιμολόγιο των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ περιλαμβάνει τα εξής :
α) Το δικαίωμα εκκίνησης – σηµαία (ανά µίσθωση).

β) Το κόμιστρο διαδρομής (ανά χιλιόμετρο).
γ) Η αποζημίωση αναμονής.

δ) Το κόμιστρο ελάχιστης διαδρομής

ε) Ειδικές επιβαρύνσεις (για: µεταφερόµενα αντικείμενα, ειδικό τέλος νυχτερινής εξυπηρέτησης, ειδικό τέλος εκκίνησης από σταθμούς, δώρο Χριστουγέννων και Πάσχα, ειδικές εξυπηρετήσεις).

2. Το τιµολόγιο, που αναφέρεται στην προηγούµενη παράγραφο, καθορίζεται µε απόφαση του Υπουργού Υποδοµών, Μεταφορών & Δικτύων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

3. Τα διόδια, καθώς και ο ναύλος οχηµαταγωγών πλοίων (FERRY ΒΟΑΤ) βαρύνουν τον επιβάτη.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ"

#1 Σχόλιο Από Ματζαβίνος Μιχαήλ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 02:04

Δεν νοείται απελευθέρωση με προκαθορισμένο από κυβερνητική απόφαση τιμολόγιο! Η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό του κομίστρου, καταργεί ουσιαστικά τον ελεύθερο ανταγωνισμό στον κλάδο των ταξί.
Αλήθεια, γιατί κάποιος να επενδύσει στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων (π.χ. Mercedes) και να μην αγοράσει «Lada με ξύλινα καθίσματα» όπως λέγεται στην πιάτσα, αφού και με το ένα και με το άλλο το ίδιο κόμιστρο θα εισπράξει;;;

#2 Σχόλιο Από Δημοσθένης Κίκκος Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 14:18

2. Απελευθέρωση της αγοράς σημαίνει απελευθέρωση των ΤΙΜΩΝ και των Κομίστρων στα ταξί. Αφήστε τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί να αποφασίσουν για την τιμολογιακή πολιτική τους.

#3 Σχόλιο Από Σταρφας Κωστας Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:05

προχειροτητα δειχνει αυτο το αρθρο.

σαν επαγγελματιας του κλαδου εχω να προτεινω την καταργηση ολων των ασχετων επιβαρυνσεων (αποσκευες,αεροδρομια-κτελ ,δωρων ),καταργηση σημαιας,μελετη για ενιαια χρεωση ανα χλμ χωρις διπλες και μονες ταριφες με μορφη συνψηφισμου των δυο,νυχτερινο τιμολογιο απο τις 1πμ εως τις 5.30 πμ

#4 Σχόλιο Από Ιωσήφ Κανακάρης Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 01:23

Τί σόι απελευθέρωση είναι με τον καθορισμό τιμολογίων;

#5 Σχόλιο Από Δρ Γεώγριος Γιαννιτσιώτης Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 12:34

(ε) γιατί ενώ καταργείται το δώρο Πάσχα-Χριστουγέννων και Αδείας από τους μισθωτούς, διατηρείται στα ταξί; Αν πρέπει να καταβάλεται κάτι, αυτό είναι εκτός των νυκτερινών και για τις εορτές και αργίες (όπου η πλειονότης των εργαζομένων δεν εργάζεται).

#6 Σχόλιο Από Καγιάς Ιωάννης Στις 10 Σεπτέμβριος, 2011 @ 18:04

Πρόταση:
Συμψηφισμού τιμολογίου νύχτας – ημέρας.
Επιβάρυνση τιμολογίου στις επίσημες αργίες του Κράτους, συμπεριλαμβανόμενου και της κυριακάτικης αργίας.
Κατάργηση των δώρων Πάσχα και Χριστουγέννων.

#7 Σχόλιο Από ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Στις 11 Σεπτέμβριος, 2011 @ 01:06

Κύριε υπουργέ
Εαν θέλετε τελικά να κάνετε κάτι σωστό στο θέμα τιμολογίου πρέπει να αποφασίζει το υπουργείο και όχι ο υπουργός. Ο υπουργός απλά να πρσυπογράφει προτάσεις αρμοδίων. Παραδείγματος χάριν όπως τώρα κάνετε αυτή την διαβούλευση, θα μπορούσε μια φορά τον χρόνο (κατά προτίμηση κάθε Ιανουάριο) να γίνεται μέσω ιντερνέτ σχετική διαβούλευση διαρκείας 7 ημερών και να έχετε πληρέστερη εικόνα. Οπότε θα έβγαινε μέσος όρος από την διαβούλευση. Επίσης θα υπήρχε σχετική εισήγηση από την ομοσπονδία των ταξί. Σχετική εισήγηση από διακεκριμένους π.χ. του εμπορικού επιμελητηρίου, θα ήταν κάτι θετικό. Θα μπορούσαν από τον Ιανουάριο να καθορίζουν όλες τις λεπτομέρειες κομίστρου, μέχρι τον επόμενο Ιανουάριο. Θα έπρεπε π.χ. από τον Ιανουάριο να προκαθορίζεται τό ακριβές ποσόν δώρου Πάσχα και Χριστουγέννων. Όταν θα πήγαινε λοιπόν ο ιδιοκτήτης στο συνεργείο ταξιμέτρων, θα έκανε μια και καλή ρύθμιση ταξιμέτρου για όλα (πληρώνοντας μόνο μια φορά) συμπεριλαμβανομένου και του δώρου. Μη ξεχνάμε οτι στα σημερινά ταξίμετρα υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες. Έτσι και στην απόδειξη που εκτυπώνει το ταξίμετρο θα συμπεριλαμβανόταν και το δώρο.
Καλό λοιπόν θα ήταν οι όποιες αποφάσεις να είναι αποτέλεσμα συνολικής ζημώσεως που θα γινόταν με πλήρη διαφάνεια.
Ευχαριστώ πολύ

#8 Σχόλιο Από Γεώργιος Τζόκας Στις 14 Σεπτέμβριος, 2011 @ 09:50

Με την επιβάρυνση για το ραδιοταξή τι γίνεται? Εάν θα διατηρηθεί, οι εταιρείες θα μπορούν να κάνουν χρήση σύγχρονων ραδιοσυστημάτων δημόσιας πρόσβασης (πχ. σύστημα TETRA του OTE) ή θα πρέπει να είναι υποχρεωμένες να συνεχίσουν να εγκαθιστούν ιδιόκτητα ραδιοδίκτυα?