1. Άδεια για τη θέση σε κυκλοφορία Ε.Δ.Χ. και μοτοσυκλετών Δ.Χ. χορηγείται μόνο στις εταιρείες που συνιστώνται κατά το άρθρο 3 του παρόντος.
2. Η άδεια κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ. αφορά, αντιστοίχως συγκεκριμένο όχημα και συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
3. Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα εν γένει και οι Μ.Δ.Χ. επιτρέπεται να μεταβιβάζονται κατά κυριότητα με την άδεια κυκλοφορίας τους στις εταιρείες του άρθρου 3, οι οποίες κατέχουν Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή/και με Μ.Δ.Χ. σε ισχύ, εφόσον η αγοράστρια έχει καταβάλει στο Δημόσιο το παράβολο του άρθρου 8 περίπτωση β εδάφιο 2.
4. Το παράβολο της προηγούμενης παραγράφου δεν καταβάλλεται σε περίπτωση μεταβίβασης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ή Μ.Δ.Χ. που γίνονται λόγω συγχώνευσης εταιρειών του άρθρου 3 ή μετατροπής της εταιρικής μορφής των εταιρειών αυτών.
Άρθρο 10, §3. «Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα εν γένει και οι Μ.Δ.Χ. επιτρέπεται να μεταβιβάζονται κατά κυριότητα με την άδεια κυκλοφορίας τους στις εταιρείες του άρθρου 3, οι οποίες κατέχουν Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή/και με Μ.Δ.Χ. σε ισχύ, εφόσον η αγοράστρια έχει καταβάλει στο Δημόσιο το παράβολο του άρθρου 8 περίπτωση β εδάφιο 2.»
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Θ τοποθετηθώ σε κάποια θέματα που θεωρώ προβληματικά από το Σχέδιο Νόμου που κατατέθηκε πρόσφατα προς σχολιασμό από τους πολίτες. Συγχωρέσετε παρακαλώ την άξεστη γλώσσα μου, διότι μεγάλωσα λίγο ως πολύ στο πεζοδρόμιο, αλλά παρακαλώ πολύ να κρατήσετε το πνεύμα του κειμένου που ακολουθεί και όχι τις λέξεις. Τώρα αν θεωρείτε ότι κάποια σημεία αξίζουνε τον κόπο, παρακαλώ πολύ να τα υιοθετήσετε διότι πιστεύω ότι είναι προς όφελος όχι μόνο των πολιτών, των ταξιτζήδων, αλλά και σας του ιδίου και του κόμματος το οποίο υπηρετείτε.
Όσον αφορά το Άρθρο 10, §3, έχω να σας πω τα ακόλουθα:
1. Μήπως με τον ίδιο τρόπο δεν μεταβιβάζονταν παλαιότερα τα ΤΑΞΙ από τον έναν ιδιοκτήτη στον άλλο; Δηλαδή με ένα παράβολο (!) και την πληρωμή υπεραξίας στην ΔΟΥ, μόνο που ο υπάλληλος της εφορίας δεν ενδιαφερότανε να εισπράξει το φόρο μεταβίβασης της πραγματικής άϋλης αξία της άδειας, αλλά μόνο, την τυπικά αποδεκτή από το Κράτος υπεραξία.
2. Τί θα σας ενοχλούσε αν η αγοραπωλησία γινόταν μέσω πλειστηριασμού στο Διαδίκτυο, σε site του Υπουργείου, και η Υπηρεσία σας να λαμβάνει τα προβλεπόμενα τέλη, φόρους κλπ που αφορούν αυτή τη συναλλαγή άμεσα, μέσω διατραπεζικής συναλλαγής που θα γίνεται άμεσα και χαρτιών που θα εκδίδονται άμεσα από το ΚΕΠ της γειτονιάς του συναλλασσομένου;
Βέβαια, αν ένας πολίτης ή μια εταιρία επιθυμεί να μπεί δυναμικά στο επάγγελμα από το πουθενά, τότε πιστεύω ότι το Υπουργείο θα μπορούσε να εκδώσει το πλήθος των αδειών που επιθυμεί (πχ, 2000 νέα ταξί στο σύστημα), αρκεί να πληρωθεί το αντικειμενικά υπολογισμένο αντίτιμο στο 120% του κινητού μέσου όρου άϋλης αξίας που θα παρακολουθείται από το site σας. Ποιος αεριτζής θα έχει τη δυνατότητα να παίζει με το ΤΑΞΙ τότε;
3. Ποιός νοιάζεται σε ποιανού τα χέρια είναι τα ΤΑΞΙ; (Εκτός κι αν τα έβαλε στο στόχαστρο κάποιο μονοπώλιο, πράγμα που πιστεύω ότι ιδεολογικά και μόνο εσείς δεν θα το επιτρέψετε. Πιστεύω ότι απελευθέρωση του ΤΑΞΙ λέγεται το να επιτρέπεται η κατοχή άδειας ή ιδεατού μεριδίου της άδειας ΤΑΞΙ από οποιονδήποτε Έλληνα Πολίτη, ανεξάρτητα του αν είναι Στρατιωτικός, Ναυτικός, Αυτοκινητιστής κλπ, αρκεί το αυτοκίνητο να κυκλοφορεί με επαρκώς πιστοποιημένο οδηγό. Αυτό.
Τώρα, αν ο στρατιωτικός ή ο εφοριακός μπορούνε να δουλέψουν το απόγευμα στο ΤΑΞΙ τους, ή δεν μπορούνε αλλά βάζουνε οδηγό, αυτό γιατί θα έπρεπε να είναι ασυμβίβαστο με την δημοσιοϋπαλληλική ιδιότητά τους, εφόσον έχουν επαρκή πιστοποίηση από το Υπουργείο σας; Σημειώσετε ότι στη Ρωσία, στα δύσκολα χρόνια της φτώχειας, αυτό γινότανε νόμιμα.
4. Μέσα από ποιά λογική οδηγείτε στο «θάνατο» την ελεύθερη αγορά της μικρομεσαίας επιχείρησης «ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΑΞΙ ΟΕ» που σας αποδίδει όσους φόρους της ζητήσετε (Το λογιστικό κόστος της ΟΕ ΤΑΞΙ σήμερα είναι της τάξης των 30,00 €/μήνα, με μέσο κέρδος φορολογήσιμο του ιδιοκτήτη τα 1000 € καθαρά και με πληρωμένες τις ασφαλιστικές εισφορές ΟΑΕΕ ιδιοκτητών και ΙΚΑ οδηγών και με ΦΠΑ της τάξης των 1200 € ανά έτος, πλέον, το κεφάλαιο της άδειας που υπολογιζόταν ως άϋλη αξία στις 100000 € στην ελεύθερη αγορά πριν την αναταραχή του καλοκαιριού) και επιτρέπετε να δημιουργηθούν ολιγοπωλιακά τέρατα υπό τη μορφή ΑΕ, τα οποία θα απορροφήσουν τις πολλές ΕΠΕ (που θεωρητικά αναμένεται να δημιουργηθούν στην αρχή από τους παλαιούς ιδιοκτήτες). Επιπρόσθετα, λάβετε υπόψη σας ότι οι ιδιοκτήτες ταξί, επειδή είναι μικρομεσαίοι στην πλειονότητά τους, είναι κουρασμένοι από τις πολλές φροντίδες και δεν προλαβαίνουν να ελέγχουν όλες τις παραμέτρους μιας κεφαλαιουχικής επιχείρησης όπως θα γίνει η ΕΠΕ. Θεωρώ ότι στο τέλος ο Γενικός Διευθυντής σε συνεργασία με τον αρχιλογιστή της εταιρίας θα ρίξουν έξω τους μετόχους επωφελεία τους (βλέπε Μινιόν, Πειραϊκή Πατραϊκή, ΑΙΓΑΙΟΝ, Αργοτικούς Συνεταιρισμούς, κλπ), με αποτέλεσμα να έχετε να φροντίσετε τελικά άλλο ένα μεγάλο πακέτο υπερχρεωμένων επιχειρήσεων, και τελικά να μην επιτυγχάνεται ο αντικειμενικός σκοπός τους, που είναι, η ποιοτική μεταφορά επιβατών. Αν θέλετε σοβαρό έλεγχο, απαιτήσετε την ανάπτυξη των υποστηρικτικών δυνατοτήτων που ζητούνται από το νομοσχέδιο σήμερα, από το ΣΑΤΑ και γίνετε αμείλικτοι κατά τη διενέργεια ελέγχων στους παράνομους σε κάθε επίπεδο. Αυτό θεωρώ ότι είναι το Κράτος Δικαίου. Το κράτος που ενεργεί για να εμψυχώνει τους τίμιους και όχι το κράτος που λαμβάνει παθητικά μέτρα ώστε να κρατήσει τον πολίτη του νόμιμο. Δηλαδή, πολύ απλά, επιβάλετε κάποιο σύστημα ελέγχου και, επιτέλους, εφαρμόστε το. Βγάλετε στο δρόμο τους υπαλλήλους του ΙΚΑ και της ΕΦΟΡΙΑΣ για να ελέγξουνε και μην τους κρατάτε στα γραφεία τους. Ο έλεγχος απαιτεί την κοντινή προσωπική παρουσία Αστυφύλακα, Εφοριακού και ΙΚΑ.
5. Βαρέθηκα επί 35 χρόνια να είμαι ο έντιμος που πληρώνει ανελειπώς : το ΙΚΑ των οδηγών, τους φόρους, τα τέλη, την ασφάλεια, κλπ, και κάθε 7-10 χρόνια να αλλάζω αυτοκίνητο και να μη μου έχει αναγνωριστεί τίποτε, ενώ κάποιοι άλλοι επενδύουν στην αγοροπωλησία των αδειών με τοκογλυφικούς τόκους και διαμορφώνουν την αγορά, όπως άλλωστε γίνεται ή μάλλον έγινε ήδη και στο χρηματιστήριο.
Είμαι κουρασμένος, συνταξιούχος των 300€, με 35 χρόνια συντάξιμα, επειδή το ΤΣΑ μου επέτρεψε να εκμεταλλεύομαι την άδεια ΤΑΞΙ που έχω στο όνομά μου. Τώρα τί θα γίνει; Να παραδώσω την άδειά μου στο κράτος! θα μου δώσετε τη σύνταξη που παίρνει ο οδηγός μου από το ΙΚΑ (της τάξης των 1500 €;) ή θα ειπωθεί πάλι ότι κάναμε μια λάθος εκτίμηση που στα μάτια των πολιτών φαίνεται ότι απλά μας κοροϊδέψατε για μια φορά ακόμα, όπως διαχρονικά έκαναν οι κυβερνήτες πάντα (με ελάχιστο δείγμα την κατασπατάληση των εισφορών των Ταμείων από το 1950 και μετά);
Πρόσεξε Υπουργέ μου, προκειμένου να απαλλάξεις τον Τομέα μας από τα ζιζάνια μη μας σκοτώσεις και μάς! Φέρσου με αβρότητα στον απλό πολίτη και μη θεωρείς ότι πάντοτε θα είσαι στην καρέκλα σου αυτή! Κάποια στιγμή θα την χάσεις, διότι έτσι είναι τα πολιτικά πράγματα, και τότε, θα παρακαλάς για την καλημέρα από τους συμπολίτες σου και δε θα στην δίνουν! «Καλοχαιρέτα τον πεζό όταν καβαλικέψεις, για να σε καλοχαιρετά κι αυτός, όταν θα ξεπεζέψεις.» Τώρα, εσύ είσαι καβάλα στ΄ άλογο και γίνεται ό,τι πεις! Αύριο όμως; Το Σύνταγμά μας επαφίεται στον πατριωτισμο των Ελλήνων. Η ζωή των Ελλήνων όμως εξαρτάται από τους χειρισμούς σας. Χρέωσέ μας όσο θες! Την ψυχή μας όμως δεν την παίρνει κανείς.
Σκέψου, αύριο, τι θα γράψει η Ιστορία, μήπως ότι ο κ. Υπουργός πήρε τολμηρά μέτρα; Ένα είναι σίγουρο: ούτε εγώ, ούτε κανείς δεν θα τα πάρει μαζί του, γιατί όπως είπε κάποιος βουλευτής κάποτε (την περίοδο της Αποστασίας) «τα σάβανα δεν έχουν τσέπες».
Τελικά: Αν έχετε πρόβλημα ως κυβέρνηση για να κυβερνήσετε, παρακαλώ πολύ να απαιτήσετε από τη Βουλή συλλογική ευθύνη (2/3 + 1 = 181 βουλευτές) σε κάθε θέμα. Κηρύξετε Μέτρα που θα ενισχύουν τη θέση της κυβέρνησης (πχ, αν ήμασταν σε πόλεμο θα είχε κηρυχτεί ο Στρατιωτικός Νόμος) και θα δίνουν το ηθικό στους πολίτες να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Ενδεχομένως ζητήσετε και την συγγραφή μνημονίου συνεργασίας των βουλευτών που θα συνεργαστούν για την ανόρθωση του Κράτους μας και δεν θα παρατηρούν απλά τα τεκταινόμενα. Επιπρόσθετα, μιας και μιλάμε για οικονομικό πόλεμο:
α) Απαγορέψετε στους Δημοσίους Υπαλλήλους να «Λιποτακτούν εν ώρα μάχης» (παραιτούνται για συνταξιοδότηση) αδειάζοντας όλες τις θέσεις ευθύνης από έμπειρο προσωπικό (ιδίως Τεχνικό και λίαν εξειδικευμένο), καταμετρώντας καθημερινά απώλειες στην αποκτηθείσα Τεχνογνωσία. Αυτό είναι το σοβαρότερο πρόβλημά σας κι όχι εμείς.
β) Ανακαλέσετε στην ενεργό Υπηρεσία Υπαλλήλους που είναι αναγκαίοι για την επιβίωση του συστήματος, όπως θα κάνατε εάν είχαμε πόλεμο.
γ) Ζήστε με 10 μισθούς, όπως όλοι οι υψηλόμισθοι Δημόσιοι Υπάλληλοι, δίνοντας το καλό παράδειγμα!
Δ) Απαιτήσετε να φορολογούνται όλα τα εισοδήματα όλων των Δημοσίων Υπαλλήλων, περιλαμβανομένων και των Βουλευτών, μέχρι και των Υπουργών,
Πρωθυπουργού, Προέδρου Δημοκρατίας. Δώστε το παράδειγμα. Το καλό παράδειγμα και μόνο.
Εγώ όπως και η οικογένειά μου ψηφίσαμε ΠΑΣΟΚ γιατί υποσχεθήκατε ότι μπορείτε να βρείτε τα χρήματα για να αντεπεξέλθει η χώρα μας στο πρόβλημα που δημιούργησαν οι άλλοι, μεταξύ των οποίων όμως αποκαλύφθηκε ότι το δημιούργησαν και κυβερνήσεις του κόμματός σας. Γιατί λοιπόν δεν συνεργαστήκατε από την αρχή με τον Καραμανλή και έρχεστε τώρα να ζητάτε συναίνεση από το διάδοχό του; Κι αυτός τί είναι; κορόϊδο για να σας τη δώσει;
Ότι σπέρνεις θερίζεις Υπουργέ μου! Σπέρνεις ανέμους; θύελλες θερίζεις! ( όπως έλεγε ο αείμνηστος Γ. Παπανδρέου, ο παππούς του τωρινού).
Τι άλλο να σας πώ! να βγω έξω στο δρόμο για να κάνω ανένδοτο αγώνα; έναντι ποιου; Ποιός είναι ο εχθρός; Ο φεουδάρχης; (όχι). Ο δικτάτορας; (όχι). Η ξένη επιβουλή και πίσω απ΄ αυτή το μεγάλο κεφάλαιο; (μάλλον), μόνο που τώρα έχει την κάλυψη, όχι της Δεξιάς (όπως θα περίμενε κανείς), αλλά της Σοσιαλιστικής Παράταξης, η οποία αντί να με καθοδηγεί εναντίον του εχθρού, υποδεικνύει τις «λύσεις» που οδηγούν στην υποδούλωση.
Όσον αφορά αυτό το τελευταίο σημειώσετε ότι στον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα περιγράφεται το έγκλημα της Εσχάτης Προδοσίας, που μιλάει για ενεργητική και παθητική συμμετοχή. Αξίζει τον κόπο να διαβάσουν όλοι οι σύμβουλοι του Υπουργείου σας στον Εθνικό Κανονισμό Ασφαλείας τι γράφεται εκεί μέσα, ειδικά στα Παραρτήματα που γράφει μέρη του Στρ. Ποινικού Κώδικα. Αυτός ο Νόμος δεν καλύπτει κανένα και δεν εξαιρεί από την εφαρμογή του ούτε τον Υπουργό ούτε τους συμβούλους του. Προσέξετε! Τι να την κάνετε τη δικαίωση μετά από «χ» χρόνια αν σας έχουν ήδη ντουφεκίσει για εσχάτη προδοσία μόνο και μόνο για να δει το πόπολο αίμα και να ηρεμήσει; (βλέπε περίπτωση Ίωνος Δραγούμη).
Καλά στερνά λοιπόν!
Μετά τιμής,
Μιχαήλ Κοτσάμπασης του Δημητρίου,
Συνταξιούχος των 300 € και αναγκαστικά ιδιοκτήτης Ταξί για βιοπορισμό
Παραγ. 1-2-3: Να ενσωματωθεί μαζί με τον υπάρχοντα Νόμο 3109/2003 άρθρο 6 περί Ανωνύμων Εταιριών και να γίνει υποχρεωτική η συμμετοχή όλων των μέχρι σήμερα ιδιοκτητών .
Όλοι οι ιδιοκτήτες να είναι μέτοχοι των εταιρειών.
Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΔΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ!!!!
ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ; ΜΗΠΩΣ Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΌ; Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
2. Η άδεια κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ. αφορά, αντιστοίχως συγκεκριμένο όχημα και συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
Μήπως εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης; Μήπως το συγκεκριμένο όχημα είναι και συγκεκριμένης μάρκας όπως αυτό που έστειλε το υπουργείο στα κανάλια; Μήπως η όλη υπόθεση είναι δωράκι προς τους φίλους μας τους Γερμανούς; Διότι το νομοσχέδιο συνολικά είναι αποτυχία, σε κάποια σημεία είναι αντισυνταγματικό (π.χ. εταιρίες αέρας που δεν έχουν καμία αξία και πωλούνται από το κράτος) δεν επιφέρει καμία βελτίωση στο επάγγελμα αλλά αντιθέτως θα επιζήσουν οι μεγάλοι όμιλοι.