1- Τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση ή την ανανέωση της Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα ή/και με Μοτοσυκλέτες Δ.Χ. είναι τα εξής:
α- Αίτηση που κατατίθεται από την ενδιαφερόμενη εταιρεία στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας.
β- Παράβολο υπέρ Δημοσίου: (ι) ύψους (πρόταση για: 15.000 έως 40.000) ευρώ για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για ένα ΕΔΧ αυτοκίνητο και (ιι) ύψους 5.000 € για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για 1 μοτοσικλέτα.
Για κάθε επόμενο ΕΔΧ αυτοκίνητο το παράβολο για την Α.Π.Υ ορίζεται, στο 80% της αξίας του παραβόλου της περιπτωσης ι και για κάθε επόμενη Μοτοσικλετα Δ.Χ στο 20% της του παραβόλου της περιπτωσης ιι. Για την ανανέωση της Α.Π.Υ. το παράβολο ορίζεται σε διακόσια ευρώ (200) ανά αυτοκίνητο και είκοσι (20) ευρώ ανά μοτοσυκλέτα.
γ- ΦΕΚ δημοσίευσης καταστατικού και τυχόν τροποποιήσεων αυτού.
δ- Πιστοποιητικά ότι δεν τελούν η εταιρεία και οι εταίροι της σε πτώχευση, εκκαθάριση, παύση εργασιών, αναγκαστική διαχείριση ή πτωχευτικό συμβιβασμό και ότι δεν έχει κινηθεί σε βάρος τους διαδικασία για τα παραπάνω.
ε- ΦΕΚ με τη δημοσίευση της συγκρότησης σε σώμα του ισχύοντος Διοικητικού Συμβουλίου και του διορισμού Διευθύνοντος Συμβούλου, εάν πρόκειται για ΑΕ.
στ- Αποσπάσματα ποινικού μητρώου γενικής χρήσης, από τα οποία να προκύπτει ότι δεν έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 11 του παρόντος νόμου (i) ο Διευθύνων Σύμβουλος ή μέλος τους Διοικητικού Συμβουλίου Ανώνυμης Εταιρείας ή ο Διαχειριστής ΕΠΕ, (ii) ο Διαχειριστής της εταιρείας σε κάθε άλλη περίπτωση ή οποιοσδήποτε εκ των εταίρων.
ζ Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας, αναλόγως, των εταίρων και του διαχειριστή για τις Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου για τις Α.Ε..
η Πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας, ομοίως, των εταίρων και του διαχειριστή για τις Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου για τις Α.Ε..
θ. Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας, του Διαχειριστή της Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Α.Ε.
Γιατί κύριε υπουργέ απαξιώνετε την τιμή της άδειας?? Τις δημόσιας περιουσίας δηλαδή, όπως λέτε!
Λέτε μέσος όρος πώλησης τα τελευταία χρόνια 150.000€
Άρα 28.000 άδειες επί 150.000€= 4,2δις€
Εσείς γιατί απάξιώνετε την δημόσια περιουσία, όπως λέτε, σε 420εκ€ έως 1,12 δις€ (15.000€ νέο παράβολο χ28.000 άδειες ή 40.000€ νέο παράβολο χ 28.000 άδειες)
1) Ελέυθερη μεταβίβαση με επιβολή ΦΠΑ
2) Αλλαγή αντικειμενικής αξίας ανα τακτά χρονικα διαστήματα
3) Πληθυσμιακά κριτίρια
Παράγ. 1 και περίπτωση β (ι) πρόταση : για όσους έχουν ολόκληρο 100% της αδείας και θέλουν να αποχωρήσουν να μην μπούν καθόλου στην Εταιρία η το Συνεταιρισμό να αποζημιωθούν από την οικία περιφέρεια με το ποσό των 100,000€ εάν θέλουν να παραμείνουν λόγο συντάξεις έως 5 χρόνια να αποζημιωθούν με το 80% εάν θέλουν να το παραχωρήσουν στο παιδί τους να μπορούν να το κάνουν και θα αναλάβει το παιδί τους όλες τις υποχρεώσεις προς το συνεταιρισμό Π.Ε.
Όσοι τα έχουν μισά 50% να τους αποζημιώσει η οικία περιφέρεια βάσει του ίδιου άρθρου (8 παράγ. 1 περίπτωση β εδάφιο (ι) ) πρόταση : για 50.000 για όσους θέλουν να αποχωρήσουν , εάν θέλουν να παραμείνουν για λόγους συντάξιμους έως 5 χρόνια να αποζημιωθούν με το 80% εάν θέλουν να το παραχωρήσουν στο παιδί τους να μπορούν να το κάνουν αναλαμβάνοντας αυτό όλες τις υποχρεώσεις.
δεν ειναι δυνατο αν το παραβολο ΑΠΥ [ΜΟ]30000 για την επωμενη αδεια 80% =24000+5000 οταν τεθη σε κυκλοφορια=29000 για καθε αυτ/το ΜΟ και να τιθεται θεμα ανακλησης ειναι ακατανοητο!!!προταση 5-10000 η ΑΠΥ και 3000 οταν τεθη σε κυκλοφορια για τους δυο τυπους αυτ/των συμβατικα και ειδ μισθωσης !
ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΟ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ (ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ) ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΤΑΖΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΟΛΙΣ ΚΥΡΙΞΑΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΒΑΛΑΜΕ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΤΑΞΙ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Το ποσό των 15000 ευρώ ισοδυναμεί με μη απελευθέρωση του επαγγέλματος. Είναι λογικό να υπάρχει ένα παράβολο δεδομένου ότι το ταξί χρησιμοποιεί περισσότερο ίσως από κάποιες άλλες δραστηριότητες δημόσιες υποδομές που έχουν ανάγκη συντήρησης χωρίς μάλιστα να πληρώνει διόδια (με βασική εξαίρεση κάποιους περιφερειακούς δρόμους της Αθήνας, το κόστος χρήσης των οποίων όμως μετακυλίεται αμέσως στον πελάτη), αλλά για τα δεδομένα της παρούσας συγκυρίας 15000 ευρώ ισοδυναμούν με αδυναμία λήψης άδειας από νέους που έχουν διάθεση να δουλέψουν στον τομέα των μεταφορών. 3-4000 ευρώ είναι ένα πιο λογικό ποσό (και γιατί όχι ένα ετήσιο τέλος της τάξης των 400 ευρώ π.χ.;).
Είμαι οδηγός ταξί από το 1994 στην επαρχία. Δουλευουμε 6 μήνες (τουριστική σεζόν)και τους υπόλοιπους ψαχνουμε άλλη απασχόληση. Ετσι εγώ ασχολούμαι και λίγο με την γεωργία, όπου όπως είναι λογικό απαιτούνται ειδικά μηχανηματα. Έτσι μπήκα σε ένα πρόγραμμα, για να παρω μηχανημα καιτο οποίο πρόγραμμα λήγει σε έναν χρόνο. Η βασική μου δουλεια όμως είναι το ταξί, η γεωργία είναι το συμπληρωματικό. Η αδεια του ταξί που δουλεύω είναι στο όνομα του πατέρα μου, ο οποίος είναι πλέον συνταξιουχος, αλλά δεν μπορέι να το μεταβιβασει σε μένα, καθώς συμφωνα με το νεο νομοσχέδιο ανακαλούνται οι αδειες από τους συνταξιουχους. Χανω λοιπόν τη δουλεια μου; Θα υπάρξει κάποια ρυθμιση για αυτό;
OTAN H ΑΠΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ? ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ?
ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ Α.Π.Υ ΣΤΙΣ 40000 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΥΘΗΣΜΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΕΠΠΑ. ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ Σ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ Η ΥΠΕΡΠΛΗΘΩΡΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ, ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΑΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ Α.Π.Υ, ΑΠΛΩΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΩΝ 20-30€ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ, ΚΟΓΚΟΛΕΖΟΣ Κ.Τ.Λ. ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΕΠΠΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΠΟΛΥΘΕΣΙΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ) ΦΕΥΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Πρόταση:
Αρχική Α.Π.Υ.στις 3.000€
Παράβολο δημοσίου στις 4.000€ – 12.000€
Παράβολο ανανέωσης 50%
Ανανέωση ανά (5) έτη όχι ανά (3), διότι η βιωσιμότητα σε σχέση με την ετήσια φορολόγηση της όποιας εταιρίας να μην έχει μέλλον….
1. Στον οδηγό ταξί που εργάζεται αποκλειστικά στο επάγγελμα αυτό τουλάχιστον τα δυο τελευταία χρόνια ,να του χορηγείται άδεια με παράβολο στη μισή αξία από αυτό που θα ισχύσει ,έτσι θα δοθεί η δυνατότητα στους ήδη επαγγελματίες να παραμείνουν στο επάγγελμα εφόσον πληγούν τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού .
2. Όσο αφορά τις νέες άδειες που θα δοθούν, η γνώμη μου είναι ότι για η δεύτερη άδεια που θα ζητά το ίδιο άτομο ,θα πρέπει να επιβαρύνεται το αρχικό παράβολο κατά 50%. Έτσι μπαίνει κάποιος περιορισμός στο να μαζευτούν όλες οι άδειες στα χέρια λίγων.
3. οι άδειες δεν μεταβιβάζονται αλλά επιστέφονται στο υπουργείο προκειμένου να επαναχορηγηθούν .
4. οι ήδη υπάρχουσες άδειες μπορούν να εισφερθούν σαν κεφάλαιο στις εταιρίες που συστήνονται με τον νομό αυτό το κεφάλαιο θα είναι ίσο με την αξία που απομένει μετά την απόσβεση της αξία αυτής
5. Με τους μαντράδες θα πρέπει να γίνει επιτέλους κάτι ….αρκετά……προτείνω λοιπών όσα θα ισχύσουν κατά τη μεταβατική περίοδο να μην ισχύουν για τα ταξί που είναι πριν τη δημοσίευση του νομού αυτού σε μάντρες.
Οι άδειες για ΔΧ-αυτοκίνητα πρέπει να δίνονται σε όποιον έχει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την άσκηση του επαγγέλματος χωρίς εμποδια αλλά και αποτρεπτικά παράβολα (όπως προτείνεται στην διαβούλευση). Οι προυποθέσεις να είναι καθορισμένες βάσει νόμου ή προεδρικού διατάγματος και να είναι σύμφωνες με το σύνταγμα και τους κανόνες της ΕΕ και να μην εξυπηρετούν συντεχνίες και κομματικές σκοπιμότητες.
Οι κάτοχοι των αδειών θα πρέπει να παραδίδουν την άδεια στο κράτος εφόσον δεν θα ασκούν πλέον το επαγγελμα και να μην μπορούν να την μεταβιβάσουν ή να την παραχωρήσουν σε τρίτους.
Γεωγραφικοί και αριθμικοί περιορισμοί στην έκδοση αδειών δεν πρέπει να υπάρχουν όπως δεν υπάρχουν ή δεν θα πρέπει να υπάρχουν και στα άλλα επαγγέλματα. Στην ελεύθερη (όχι ασύδοτη όπως είναι σήμερα στην Ελλάδα) και λειτουργούσα οικονομία οι οικονομικές δραστηριότητες αυτορυθμίζονται. Ο κάθε επαγγελματίας αναλαμβάνει την τύχη του βάσει των δεξιοτήτων του.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ (15.000-40.000) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΜΙΣΘΟΜΕΝΩΝ ΕΩΣ 9 ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΕΩΣ 5.000 ΚΑΙ ΕΩΣ 1.500 ΓΙΑ ΜΟΤΟ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΩ ΤΑ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΗ ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΑΞΙ.ΤΟ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΤΕΟ? ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΤΕΟ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ.ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ?ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΑ ΜΑΙΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΚΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ !!!
ΠΑΡΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΙΣΩ .ΦΕΡΕ ΤΟΥ ΡΕΠΠΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ 85.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝΕ ΧΑΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ
Οσον αφορά το υψος της εφαπαξ εισφοράς υπερ δημοσίου(παραβολο)πιστευω οτι θα πρέπει να κειμένεται γυρω στα 15000 ευρώ.Ο λόγος ειναι οτι για να ξεκινήσει ενας επιβατικός μεταφορέας να εργάζεται συμφωνα με τον νέο νομο θα πρέπει να αγοράσει και ενα καινούργιο αυτοκίνητο κατηγορίας euro v ,να τοποθετήσει σε αυτο εξοπλισμο οπως gps ,καπου διαβασα και τηλεόραση ,να του περάσει και μια μπλέ γραμμη,και δεν θυμαμαι και τι αλλο ζηταει ο καινουργιος νομος.Ολα αυτα κοστίζουν!!
Επισης σε καμια περιπτωση δεν θα γινουν ολοι ταξιτζήδες αφενός γιατι και αυτη η εργασία εχει αρκετές δυσκολίες αφετερου δεν θα κερδισει καποιος και τα »τρελα χρηματα»απο αυτη την εργασία.Επομένως θα το σκεφτεί καλα πριν κανει την κινηση ,εκτος και ειναι ανεργος δεν εχει αλλη επαγγελματικη επιλογή οποτε αφου υπαρχουν τα χρηματα θα κανει και αυτη την κινηση για να λύσει το εργασιακο του πρόβλημα
ευχαριστώ
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΔΗΓΟΙ ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ.
Το «άνοιγμα» του επαγγέλματος δεν είναι άνοιγμα εάν καλείται ο πολίτης να πληρώσει όλα αυτά τα προτεινόμενα κόστη απόκτησης άδειας, παραβόλων, αυτοκινήτου κ.λ.π. Ποιός από τους πολλούς έχει ΣΉΜΕΡΑ μετρητά 50.000 ευρώ και άνω?
Μάλλον οι εταιρείες και οι έχοντες μπορούν να μπουν σε αυτό το «ανοικτό» κατ’επίφασην επάγγελμα!
Δεν συνάδει η προυπόθεση αυτή του προτεινόμενου κόστους εισαγωγής στο επάγγελμα με τις αρχές της ισοπολιτείας. Όποιος τα έχει μπαίνει στο επάγγελμα…με άλλα λόγια ο φτωχός φτωχότερος και ο έχων πλουσιότερος ή τουλάχιστον με μεγαλύτερες πιθανότητες να εξασκήσει το επάγγελμα και να βγάλει από αυτό.
ΠΧ
Πριν γράψω την πρότασή μου θα σας πω εν συντομία κάτι που συνέβη και βγάλετε κατά το δοκούν τα συμπεράσματά σας.
Το 1989 δύο κολλητοί φίλοι έχουν από 10.000.000 δρχ ο καθένας. Ο Α ανοίγει φωτογραφείο και με τα 10 εκ/ρια αγοράσει μηχ/μα που εμφανίζει και τυπώνει φωτογραφίες. Το 2005 πληρώνει 200 ευρώ για έλθουν με κλαρκ να το πάρουν για ανακύκλωση. Ότι δούλεψε-δούλεψε και ότι έβγαλε-έβγαλε.
Ο Β με τα 10 εκ/ρια αγοράζει μία άδεια ταξί. . Ότι δούλεψε-δούλεψε και ότι έβγαλε-έβγαλε. Το 2004 πούλησε την μισή!!! άδεια 70.000 ευρώ, τουτέστιν 23,852,500 δρχ. .
Αυτό για εκείνους που λένε #πληρώσαμε# την άδεια που έχουμε.
Η Πρότασή μου.
Για φυσικά πρόσωπα.
Τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση ή την ανανέωση της Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα ή/και με Μοτοσικλέτες Δ.Χ. είναι τα εξής
α- Αίτηση που κατατίθεται από τον ενδιαφερόμενο στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας.
β- Παράβολο υπέρ Δημοσίου: (ι) ύψους (πρόταση για: 1000)* ευρώ για την 1 και μοναδική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για ένα ΕΔΧ αυτοκίνητο ή ύψους 500 € για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για 1 μοτοσικλέτα. [Τι να τις κάνει 2, 3, 4, κλπ άδειες? Να βάλει οδηγό? ΟΧΙ, όποιος θέλει να γίνει ταξιτζής να πάρει δική του άδεια.]
*Αν κάποιος θέλει να κάνει έναρξη επιτηδεύματος πχ ξυλουργείο πληρώνει 15000 ευρώ ? ΟΧΙ βέβαια. Γιατί να πληρώνει ο ταξιτζής?
γ- Αποσπάσματα ποινικού μητρώου γενικής χρήσης, από τα οποία να προκύπτει ότι δεν έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 11 του παρόντος νόμου.
γ Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας,
ε Πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας,
ζ. Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας
η- Επαγγελματικό Δίπλωμα Οδήγησης.
θ. Πιστοποιητικό ότι είναι επιτυχών στις εξετάσεις στη γνώση μιάς ξένης γλώσσας επιπέδου Β1.
ι) Πιστοποιητικό ότι είναι επιτυχών στις εξετάσεις στη γνώση της περιοχής δραστηριότητας
ια) Πιστοποιητικό ότι είναι επιτυχών στις εξετάσεις στη γνώση της συντομότερης διαδρομής και εναλλακτικές λύσεις,
ιβ) Πιστοποιητικό ότι είναι επιτυχών στις εξετάσεις σε ψυχολογικά τεστ.(δεν μπορεί να εμπιστευόμαστε την ζωή μας κατά την μεταφορά, στον οποιονδήποτε τυχόντα).
Για εταιρείες.
Η εταιρεία συστήνεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί συστάσεων εταιρειών, τα μέλη της είναι οπωσδήποτε ΟΛΟΙ κάτοχοι ΑΠΥ και στη συνέχεια:
α- Αίτηση που κατατίθεται από την ενδιαφερόμενη εταιρεία στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας.
β- Παράβολο υπέρ Δημοσίου: (α) ύψους (πρόταση για: 10.000) ευρώ για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ της εταιρείας και (β) ύψους 5000 ευρώ για κάθε ένα ΕΔΧ αυτοκίνητο και ύψους 2.000 € για κάθε 1 μοτοσικλέτα.
Α. γ- ΦΕΚ δημοσίευσης καταστατικού και τυχόν τροποποιήσεων αυτού.
δ- Πιστοποιητικά ότι δεν τελούν η εταιρεία και οι εταίροι της σε πτώχευση, εκκαθάριση, παύση εργασιών, αναγκαστική διαχείριση ή πτωχευτικό συμβιβασμό και ότι δεν έχει κινηθεί σε βάρος τους διαδικασία για τα παραπάνω.
ε- ΦΕΚ με τη δημοσίευση της συγκρότησης σε σώμα του ισχύοντος Διοικητικού Συμβουλίου και του διορισμού Διευθύνοντος Συμβούλου, εάν πρόκειται για ΑΕ.
στ- Αποσπάσματα ποινικού μητρώου γενικής χρήσης, από τα οποία να προκύπτει ότι δεν έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 11 του παρόντος νόμου (i) ο Διευθύνων Σύμβουλος ή μέλος τους Διοικητικού Συμβουλίου Ανώνυμης Εταιρείας ή ο Διαχειριστής ΕΠΕ, (ii) ο Διαχειριστής της εταιρείας σε κάθε άλλη περίπτωση ή οποιοσδήποτε εκ των εταίρων.
ζ Πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας, αναλόγως, των εταίρων και του διαχειριστή για τις Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου για τις Α.Ε..
η Πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας, ομοίως, των εταίρων και του διαχειριστή για τις Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου για τις Α.Ε..
θ. Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας, του Διαχειριστή της Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Α.Ε.
Τα (στ), (ζ) & (η) πρέπει να αναζητώνται ηλεκτρονικά από την Αρμόδια Αρχή έκδοσης της Αδειας. Τα (γ) & (ε) θα μπορούσαν να είναι προσβάσιμα ηλεκτρονικά αν είχε προχωρήσει η Ηλεκτρονική Τράπεζα Δημοσίων Εγγράφων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Το (δ) αν είχε προχωρήσει η υπόθεση «Δικαστικές Αρχές και 21ος αιών»…
οι άδειες πρέπει να είναι φτηνές (κατω απο 20000 για ολα μαζί). η αγορά θα ρυθμιστεί μόνη της. επισης δεν πρέπει να υπάρξει καμία ευνοική ρυθμιση για οσους αγορασαν αδειες με λεφτά κάτω απο το τραπέζι. θα είναι κοροιδία για οσους φορολογούνται
Ενα μυνημα για οσους ταξιτζιδες αντιδρουν
Ειναι καλυτερα να εχετε ανταγωνιστες εταιρειες η απλα φυσικα προσωπα ?
Το να μην εχετε κανενα ξεχαστε το ΑΝΟΙΓΕΙ το επαγγελμα σχολιαζετε ηδη ενα σχεδιο νομου ξυπνηστε.
Απαιτηστε να ανοιξει για ολο τον κοσμο με μια η δυο αδειες σε ενα αφμ να μην μπουνε εταιρειες και μονοπωλεια.
Για οσους πιστευουν οτι το μεγαλο παραβολο θα φερει λεφτα σας πληροφορω οτι ΜΕ αυτο τον τροπο καταστρεφετε το κρατος ζητανε πολλα απο πολλους και δεν μαζευουν τιποτα ισα ισα οι εταιρειες θα παρουν οσα χρειαστουν και με τον τροπο στο καθε δευτερο και τριτο αυτοκινητο θα ειναι σαν να αγοραζουν 3 ταξι και να εχουν 6
Ο μονος τροπος να σωθειτε ειναι να απαιτησετε χαμηλο παραβολο να βγει κοσμος να δουλεψει να αποκλεισετε εταιρειες που θα νοικιαζουν
ταξι αφου οι ιδιοι οι ταξιτζιδες θα ειναι περισοτεροι και στο μελλον θα μπορειτε να αλλαξετε εισφορες στο δημοσιο και να απαιτητε λογο τεραστιου σωματειου ασφαλιστρα κλπ
Η θα μεινετε μονοι σας η θα αφησετε εταιρειες να μπουν
δεν ειναι λυση αυτη που σκεφτεστε
υπαρχει και ποιο ευκολος δρομος να μην μεινετε μονοι σας και αν μην αφηστε εταιρειες να μπουν.
ενα αφμ μια αδεια το πλυ δυο με χαμηλο παραβολο.
Για αυτον που λεει να αυξηθουν τα παραβολα να γεμισουν τα ταμεια του λεω την παροιμια!
Οποιος παει για τα πολλα χανει και τα λιγα!
εμενα παντως αν δε το πανε το παραβολο 1000 ευρω με εχασαν.
Θα με βρουν ομως μπροστα αφου θα νοικιασω απο εταιρεια αρα θα τα παιρνει η εταιρεια που θα εχει εδρα τσεχια η αλβανια οπως η Hertz AVIS κλπ
Ξυπνηστε μην την πατησετε οπως εμεις η φορτηγατζηδες και βλεπουμε τωρα διαφημησεις στις εταιρειες ενοκιαζονται φορτηγακια
Κι εγω δουλευω οδηγος πολλα χρονια ομως εχω λιγα ενσυμα,καταλαβαινετε γιατι.Απ οτι βλεπω τωρα χανονται και παλι οι ελπιδες μου για να δουλεψω το επαγγελμα με αξιοπρεπια και δημιουργικοτητα.Ο λογος ειναι ο ιδιος οπως πριν που χρειαζομασταν 50.000 εως 100.000 εθρω για μιση αδεια ενω τωρα θελουμε μαλλον 70.000 και πανω με παραβολα και αυτοκινητα και ολα μετρητα.Με τον τροπο αυτο αυτοι που ειχαν το χρημα μπαινανε στη δουλεια σαν ιδιοκτητες και τωρα παλι το ιδιο.
Πρεπει να δωσετε τη δυνατοτητα σε ολους τους οδηγους ανεξαρτητως ετων ενασχολησης γιατι καταλαβαινετε οτι μπορει να δουλευουν πολλα χρονια αλλα να μην φαινεται στα ενσυμα(φαινεται ομως στην ημερομηνια εκδοσης ειδικης αδειας οδηγου).
Γιατι οχι να ενοικιαζεται η αδεια ετησιως απο το κρατος σε αυτον που θελει να εργαστει,χωρις ομως ΕΠΕ και ΑΕ.
ΑΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΦΥΓΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ 155.ΟΟΟ ΕΥΡΩ,ΤΟΣΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ.ΟΥΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΧΑΜΕ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΑ.ΑΣ ΕΒΑΖΕ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.
πρωσοπικα πιστευω οτι το κοστος παραβολου ειναι υπερβολικο και το κοστος αδειας κυκλοφοριας.
Σε συνολο των υπολοιπων εξοδων το κανει απαγορευτικο στην εισοδο στο επαγγελμα μιας μεσης επενδυσης της ταξης των 50 χιλιαδων ευρω που θα κοστιζε αν το παραβολο ηταν 1000 ευρω.
Σε συνδιασμο με τον κανονα που προτεινω 1 αφμ το πολυ δυο αδειες θα ανοιγε και την αγορα και σε περαιτερω κλαδους και θα βοηθοσε στην αγορα οπως καυσιμα αντιπροσωπειες αυτοκινητων φπα αγορας μηχανηματων τεχνιτων σε ταξι
Αντι της νεας αντιπαροχης που ετοιμαζουν οι εταιρειες οπου οι εδρες τους θα ειναι στο εξωτερικο με εισαγωγη αυτοκινητων απο τις εδρες τους χωρις αποδοσης φορων και τελων σε τελωνεια εφοριες κλπ.
ΑΔΕΙΑ 100.00,00 ΕΥΡΩ ΟΣΟΙ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΚΙΑ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ
Είμαι οδηγός ταξί εδώ και τέσσερα χρόνια στην επαρχία.Έχω ταλαιπωρηθεί απίστευτα από τις «ορέξεις» των ιδιοκτητών κάθε φορά.Θεωρώ απαράδεκτο και παλεύω για αυτό από την πρώτη στιγμή να πληρώνουμε την ασφάλεια μας μόνοι μας,να νοικιάζουμε τα ταξί δίχως μισθωτήρια κατατεθημένα στην εφορία(μαύρα ενοίκια),να συνεργαζόμαστε με «συναδέλφους» που μας ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μες το γάλα…..Στην πιάτσα που είμαι δεν μιλά κανείς καμιά ξένη γλώσσα και φωνάζουν εμένα να συννενοηθώ μιας και είμαι η μοναδική που μιλά ξένη γλώσσα…Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες το χάλι των περισσοτέρων σημερινών ταξιτζήδων αλλά θα σταματήσω εδώ…Θα ήθελα λοιπόν καταλήγοντας να πώ πως το παράβολο για την απόκτηση νέας άδειας θα πρέπει να οριστεί στο χαμηλότερο επίπεδο(15.000ευρώ) δεδομένου ότι ένα καινούργιο αυτοκίνητο έχει περίπου 30.000ευρώ,τα έξοδα για την ίδρυση εταιριών,η ασφάλιση και όλα τα υπόλοιπα θα φτάσουν περίπου 10.000ευρώ.
μεσο ορο 25000 αδεια και 3000 παραβολο και 22000 αυτοκινητο συνολο 50000 και 650 ευρω οαεε και 850 ευρω ασφαλεια 150 οδικη κουκουλα ταξιμετρο 700 ειδικο ηλεκτρονικο σημα γενικο συνολο 52350 μετα ερχεται το ποθεν εσχες η μηπως θα επιτραπει να δανειστουμε απο τραπεζα και με τι υποθηκες .και αν τελικα δεν εχει την αναμενομενη δουλεια και κλεισει το μαγαζι θα εγγυηθη το κρατος μεσω τησ ς περιφημης αναπτυξης η θα τριβουν τα χερια ταους οι τραπεζες που θα βαλουν χερι και στα σπιτια που πιθανων να μας εχουν απομεινει με κατασχεσεις. μηπως τελικα εινα αυτο το τελικο σχεδιο της κυβερνηση σας .να καταφερετε να πουλησετε την χωρα
Χαιρετίζω την προσπάθεια της κυβέρνησης να ανοίξει πλήρως και άμεσα (επιτέλους!) το επάγγελμα αυτό και ελπίζω ότι το αυτό θα συμβεί σύντομα με όλα τα προστατευμένα επαγγέλματα. Κάθε ένας που πληροί τις τεχνικές (και μόνο) προϋποθέσεις και έχει τα τεχνικά προσόντα για την άσκηση ενός επαγγέλματος θα πρέπει να μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα αυτό χωρίς πρόσθετους μη τεχνικού χαρακτήρα περιορισμούς.
Το σχόλιο που έχω αφορά το παράβολο που μου φαίνεται εξαιρετικά υψηλό. Πρέπει, πιστεύω, να πέσει σημαντικά. Επίσης, καλό είναι να υπάρχει μια πρόβλεψη για όσους είναι ήδη οδηγοί ταξί χωρίς δική τους άδεια, να μπορούν να βγάλουν την δική τους άδεια χωρίς να πληρώσουν παράβολο ή να πληρώσουν κάτι πολύ χαμηλό.
ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 40000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ .ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑΞΙ ΚΑΙ 2ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΟΙΟΥΧΟΥΣ.
ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΣ.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ,ΠΙΘΑΝΩΣ,ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΠΈΞΩ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ!
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥς ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ…
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ,ΝΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΑΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΓΟΛΓΟΘΑ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…
Το έτος 2008 μου μεταβίβασε ο πατέρας μου με γονική παροχή την άδεια ΕΔΧ και η εφορία αξιολόγησε την μεταβίβαση για 140.000 € και φορολόγησε αυτό το ποσό. Σε αυτή την περίπτωση το Κράτος αναγνωρίζει την αξία που έχει η άδεια στην αγορά ενώ στην περίπτωση που νομοθετεί τον συγκεκριμένο νόμο αξιολογεί την αξία του παραβόλου για την απόκτηση Α.Π.Υ από 15.000 € έως 40.000 €. Το κράτος θα επιστρέψει σε μένα αλλά και σε άλλους πολίτες που τους μεταβιβάσθηκε άδεια ΕΔΧ με γονική παροχή το φόρο που επέβαλε η εφορία ή ο νομοθέτης θα τροποποιήσει το άρθρο 1 παρ. β ορίζοντας άλλη τιμή για το παράβολο απόκτησης Α.Π.Υ.
αν καταλαβα καλα εγω που ειμαι οδηγος ταξι θα πρεπει να πληρωσω απο 15 εως 40 000 ευρω + 5000 η αδεια?
παλι μας ριχνετε στα σαγονια της μαντρας ετσι.
κομενο ραμενο για μαντραδες.
ποιος απλος οδηγος η και ανεργος εχει αθτη τη στιγμη τετοια ποσα?
επεισης αν κλειδωσει σε τετοιοες τιμες μεχρι να ισυσει ο νομος οι μαντρες θα πουλησουν 5000 λιγοτερο οποτε αδικος κοπος.
η καλθτερυ λυση ειναι ενα ετησιο ενοικιο.
1000 ευρω για παραδειγμα.
εως οσο μπορουμε να δουλεψουμε.
οποιος δεν πληρωνει το ετησιο ενοικιο επιστροφη στο κρατοσ.
επεισης δεν γινετε ο ταξιτζης να πληρωνει το ιδιο τεβε οαεε με τον καθε μεγαλο επιχειρηματια.
400 αυτος το μηνα 400 και ο οδηγος.
15 εως 40 000 ειναι υπερβολη η εκτος αν ειναι κατι αλλο που δεν διευκρινιζεται
Αν στο παράβολο των 15.000 € (πολύ περισσότερο για τις 40.000 €) προστεθεί και το παράβολο των 5.000 € για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ. και το κόστος κτήσης ενός (1) μόνον αυτοκινήτου, που με τις προβλεπόμενες απ’ το παρόν νομοσχέδιο προδιαγραφές, ξεπερνά σίγουρα τα 30.000 €, φτάσαμε αισίως στα 50.000 € για την κυκλοφορία ενός και μόνον αυτοκινήτου.
Αν τώρα σ’ αυτά προσθέσουμε και τα έξοδα δημιουργίας μιας Ε.Π.Ε. ή Α.Ε. και αν μιλήσουμε για αγορά περισσοτέρων αυτοκινήτων, που προφανώς θα χρειαστούν για την εύρυθμη λειτουργία μια εταιρείας, τότε τα ποσά θα ανέβουν σε δυσθεώρητα ύψη και το αρχικό κεφάλαιο που πρέπει να επενδύσει κανείς για ν’ ασχοληθεί με τον κλάδο των ταξί, γίνεται απαγορευτικό για τον μέσο πολίτη. Πολύ δε περισσότερο για τους μεροκαματιάρηδες οδηγούς ταξί!
Αυτές τις οικονομικές προϋποθέσεις τις έχουν πλέον πολύ λίγοι στον τόπο μας και προφανώς δημιουργείται η εντύπωση πως με αυτούς τους οικονομικούς όρους το νομοσχέδιο ουσιαστικά οδηγεί τον κλάδο των ταξί στα χέρια του μεγάλου κεφαλαίου και αποκλείει όχι μόνον την είσοδο νέων επαγγελματιών στον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά υποχρεώνει και τους ήδη υπάρχοντες ιδιοκτήτες να ξεπουλήσουν τις άδειές τους σ’ εκείνους που θα δημιουργήσουν εταιρείες.
Μέχρι σήμερα ήταν απαράδεκτο να γίνονται «μαύρες» αγοραπωλησίες των ταξί σε εξωφρενικές τιμές από τους μαντράδες και τους ιδιοκτήτες των ταξί.
Εξίσου απαράδεκτο είναι όμως, το να βαφτίζεται ως απελευθέρωση η μετατροπή του ελληνικού δημοσίου σε «έμπορο» αδειών ταξί, που απευθύνεται μάλιστα, σε λιγοστό κι «εκλεκτό» πελατολόγιο!!!
Είναι προφανές πως τα παράβολα υπέρ του ελληνικού δημοσίου θα πρέπει να εκλογικευτούν σε πάρα πολύ χαμηλότερα επίπεδα και κατά την ταπεινή μου γνώμη κάτω απ’ τις 5.000 €!!! και μάλιστα για το σύνολο των απαραίτητων διαδικασιών!!! (εννοείται πως στις διαδικασίες δεν συμπεριλαμβάνω το κόστος αγοράς των αυτοκινήτων, αλλά τα παράβολα για την χορήγηση των σχετικών αδειών)
Τα παραπάνω θα μπορέσουν να ισχύσουν αν φυσικά η κυβέρνηση επιθυμεί πραγματικά την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί και την επιβίωση σ’ αυτόν των μικροϊδιοκτητών!!!
Και σε αυτο το αρθρο δεν αναφερεστε σε φυσικο προσωπο παρα μονο σε φουκαριαρες εταιριες.Αρα λοιπον καμια απελευθερωση για την καταπολεμιση της ανεργιας αλλα εξυπηρετηση του κεφαλαιου.
Για να χορηγήσετε άδεια δε πρέπει να έχουν και κάποια επαγγελματική κατάρτιση; Όπως είναι η ειδική κάρτα. Όπως συμβαίνει σε όλα τα επαγγέλματα να υπάρχει πιστοποιημένη γνώση και κατάρτιση ώστε να έχουν δικαίωμα παραλαβής αδειών δημοσίας χρήσης.
επειδη υπαρχει μεγαλη αδικια για οσους εχουν ολοκληρη αδεια σε σχεση με τους 6500 ιδιοκτητες της μισης αδειας (αφου σε αυτους τους χορηγειτε δωρεαν μιση αδεια) η προταση μου ειναι η εξης:
το παραβολο των 15- 40.000 ευρω για την αποκτηση των 7000 νεων αδειων να το δινατε στους ιδιοκτητες των ολοκληρων αδειων (7000 ιδιοκτητες) ωστε και η ζημια τους απο την αποκτηση της αδειας να μειωθει και να μην υπαρχει το αισθημα της αδικιας σε σχεση με τους αλλους
με αυτο το τροπο θα μπορεσουν οι περισσοτεροι απο αυτους να ξεχρεωσουν καποιο δανειο που πηραν για την αποκτηση της ΕΔΧ 100% ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑς ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥς ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ
1. ΒΑΛΤΕ ΤΟ 40.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΡΙΦΕΣ !!!
Στην Ινδονησία -αν δεν κάνω λάθος για την τοποθεσία- υπάρχουν κάποια αμαξίδια τα οποία αντί να τα σέρνει κάποιο ζώο η μηχάνημα τα σέρνει άνθρωπος. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό το μέτρο πρέπει να εφαρμοσθεί και εδώ. Αντιρρυπαντικό όχημα που μπορεί να μην είναι νέας τεχνολογίας αλλά θα ανοίξει πολλές θέσεις εργασίας των νέων μας σ αυτή την χώρα. Επίσης θα μπορούσαμε να είμαστε και πιο πρωτοπόροι… Να εφαρμόσουμε τα ανθρώπινα ταξί. Δηλαδή κάποιοι χειροδύναμοι να κουβαλάνε τους συνανθρώπους μας στους ώμους!!! Στην προκειμένη περίπτωση αυτές οι άδειες πρέπει ν’ ανανεώνονται κάθε τρεις ή έξι μήνες για την καλή υγεία των οδηγών προς αποφυγή ατυχημάτων… Το κράτος πάνω απ όλα πρέπει να κοιτάζει το γενικό καλό!!! Πάντως ανοίγοντας αυτές τις θέσεις εργασίας η ανεργία θα πέσει κατακόρυφα το επίπεδο των μεταφορών στην χώρα θ ανέβει σε τέτοιο επίπεδο που είμαι σίγουρος ότι και οι άλλες χώρες της Ευρώπης για να μην πω και του Πλανήτη θ’ αντιγράψουν το νομοσχέδιο!!! Βέβαια κάποιοι θα γίνουν πλουσιότεροι και κάποιοι φτωχοί φτωχότεροι. Γιατί αν μου βρείτε έστω και έναν ιδιοκτήτη ταξί – και όχι μαντρά- τόσο ευκατάστατο με κότερα και πισίνες θ αναθεωρήσω τις απόψεις μου. Αλλά τι είναι όλα αυτά μπροστά στο γενικό καλό? Σας ευχαριστώ πολύ.
Αλέξανδρος