Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται τεχνικά χαρακτηριστικά των Μοτοσικλετών Δ.Χ., τα όργανα και εξαρτήματα, οι εξωτερικές ενδείξεις, οι όροι αντικατάστασής τους, ο κανονισμός λειτουργίας αυτών και κάθε άλλο θέμα σχετικά με την παροχή των υπηρεσιών με Μ.Δ.Χ.
Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
Άρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
- 169 ΣχόλιαΆρθρο 1 Βασικοί κανόνες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοί
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ- Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιολογητικά χορήγησης Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητο ή Μοτοσικλέτα Δ.Χ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δικαιολογητικά έκδοσης άδειας κυκλοφορίας ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έκδοση Αδειών κυκλοφορίας και Δικαιούχοι ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ανάκληση Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Μητρώο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15 Έννοιες διοικητικής μονάδας και ενιαίας διοικητικής μονάδας των ΤΑΞΙ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Προμίσθωση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων -ΤΑΞΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ταξίμετρο – Συνεργεία επισκευής και τοποθέτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ειδικοί Κανόνες λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ΜΔΧ – ΕΙΔΜΙΣΘ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ιστοσελίδες Παρόχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 Διαφήμιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Κανονισµός λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μηχανών Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργανα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 Όργανα ελέγχου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Δικαιολογητικά για την έκδοση και την ανανέωση Ειδικής άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Μητρώο Οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Υποχρεώσεις οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ, Μ.Δ.Χ και ΕΙΔΜΙΣΘ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Σεπτεμβρίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 405 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Δεν ξέρω από που ήρθε η ιδέα για μοτοταξί αλλά τα ποδηλατο-ταξί (τρίκυκλα) πρέπει να νομιμοποιηθούν, για τουριστικούς λόγους και για λόγους ισότητας προς τα ποδήλατα. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, άρθρο 40.4, μόνο τα tandem ποδήλατα μπορούν να έχουν επιβάτες. Να μην είναι υποεχρεωτικά τα κράνη όμως, εφ’ όσον δεν είναι υποχρεωτικά σε κανονικά ποδήλατα.
Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Υπάρχει ένα σημαντικό θέμα, αυτό της ασφάλειας. Είναι υποχρεωτικό λοιπόν, ο επιβαίνων στην μοτοσικλέτα να φοράει κράνος.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει το δικό του, γιατί φυσικά δεν είναι δυνατόν, ο μοτοταξιτζής να διαθέτει κράνη για διάφορα μεγέθη και προτιμήσεις, χώρια που κανένας δεν νομίζω να θέλει να φοράει ένα κράνος κοινής χρήσης.
Αυτό με τα μοτοταξί θυμίζει το γνωμικό: Είπαν του τρελού να τα κάνει κι αυτός ξεπατώθηκε.
εκτος απο ιδιοκτητης ταξι ειμαι και μοτοσυκλετιστης.
ολα τα σχολια περι καιρικων συνθηκων,κρανους και ασφαλειας δεν ευσταθουν για πολλους λογους που οι χρηστες ΙΧ δεν κατανοουν.
μοτοταξι ειναι μια χαρα καινοτομια και συμφωνω απολυτως.
κανετε ενα κοπο να δειτε στο youtube πως δουλευουν τα μοτοταξι π.χ. στη Γαλλια.
απλα αυτη η κατηγορια μεταφορικου εργου ειναι αρκετα ειδικη και θελει πολυ ψαξιμο και συζητηση.
Τα ιδανικά μοτοταξι για μεγαλουπόλεις με μηδενικούς ρύπους .Επειδή και θεωρώ το πολιτικό κατεστημένο κενό από ιδέες.
http://veloform.com/data/infosheetevelotaxi_eng110513174557.pdf
Ας ρυθμιστεί πρώτα η αγορά με τα ΤΑΧΙ αυτοκίνητα και ρυθμίζεται έπειτα και το θέμα των Μοτό ΤΑΧΙ. Το βλέπω τελείως μη ρεαλιστικό για τους εξής λόγους
1) Θέμα ασφάλειας (τα μηχανάκια όπως και να το κάνουμε μέσα στην πόλη είναι πιο επικίνδυνα).
2) Σε άσχημες καιρικές συνθήκες (βροχή, κρύο, καύσωνας) ποιος θά πάρει Μοτο ΤΑΧΙ?
3) Οι γυναίκες που είναι μεγάλο ποσοστό της πελατείας των ΤΑΧΙ δεν πιστεύω ότι θα το προτίμήσουν για ευνόητους λόγους, το ίδιο και οι ηλικιωμένοι.
Το μόνο πλεονέκτημα είναι το κυκλοφοριακό που ισχύει μόνο στις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσ/κη) αλλά και πάλι θα πρέπει να θυσιαστεί η άνεση και η ασφάλεια του ταξιδιού για την ταχύτητα.
Μήπως θα έχουν και αυτά τηλεόραση και wifi ίντερνετ? Γιατι αλλιώς δε βλέπω να «πιάνουν»
Να δοθεί η δυνατότητα άδειας και για τρίκυκλες μοτοσυκλέτες, ή τρίκυκλα ποδήλατα για μεταφορά από δυο (2) έως τρεις(3) επιβάτες συμπεριλαμβανομένου και του Οδηγού, με τρία κράνη.
ποσα κρανη θα διαθετη το μοτο ΤΑΧΙ και μηπως πρεπει να το ξανασκεφτητε για να μην ξοδευομαστε αδικα οσον αφορα γενικως το μοτοΤΑΧΙ.