Άρθρο 1 Βασικοί κανόνες

1.- Δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με επιβατηγά αυτοκίνητα μέχρι εννέα (9) θέσεων (Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης – Ε.Δ.Χ.) και  με μοτοσυκλέτες δύο (2) θέσεων (Μοτοσυκλέτες Δημόσιας Χρήσης – Μ.Δ.Χ.) μέσω του δημόσιου οδικού δικτύου της χώρας χορηγείται από το κράτος.

2.- Το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. ασκείται από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε) που συστήνονται και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής νομοθεσίας, κατέχουν άδεια για την παροχή αυτή με αδειούχους οδηγούς και έχουν στην κυριότητα ή νόμιμη κατοχή τους Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτες Δ.Χ., κατά τα ειδικότερα  οριζόμενα στις επόμενες διατάξεις.

3.- Το ίδιο δικαίωμα παρέχεται σε εταιρείες των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) που ιδρύουν στη χώρα υποκατάστημα με αντικείμενο τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή /και μοτοσυκλέτες Δ.Χ., οι οποίες πληρούν τις λοιπές προϋποθέσεις του παρόντος νόμου.

  • 15 Σεπτεμβρίου 2011, 00:25 | Μαρουδη

    Μετα απο ολες τις γνωμες εδω μεσα βλεπουμε οτι η πλειοψηφια θελει τα αυτονοητα…Αυτο ερχεται να το επιβεβαιωσει και ερευνα που δημοσιευηκε πριν απο λιγο απο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ με το θεμα φορεα, αυτον της ΓΣΒΕΕ, που δειχνει οτι το 80% των πολιτων θελουν τον αριθμο των αδειων στα ιδια επιπεδα με σημερα ή λιγοτερο. Πιστευω οτι οι βουλευτες θα καταλαβουν οτι και την κοινη γνωμη εχουν λοιπον μαζι τους αν αποφασισουν να πραξουν το αυτονοητο και να αντιδρασουν ζητωντας αλλαγες, αλλα και ξερουμε οτι η ΤΡΟΙΚΑ δεν εχει πιεσει ΠΟΤΕ ειδικα για τον συγκεκριμενο κλαδο εφοσον ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ της απελευθερωσης των κλειστων επαγγελματων για προφανεις πλεον λογους. Ευχαριστω για το βημα ευχομαι να διαβασει καποιος τις αποψεις μας και ελπιζω να επικρατησει το δικαιο.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 23:46 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΘΕΣΠΙΣΤΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΦΟΡΟΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ.
    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΕΘΟΔΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΑΦΑΝΗΣ ΣΥΝΑΛΑΓΕΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΩΣΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΑΔΕΙΕΣ.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 22:46 | Yannis K

    Τα dislikes που είχα στις απόψεις μου αλλά και στις απόψεις όσων δε συντάσσονται με τις απόψεις των ταξιτζίδων, μας υποδηλώνουν κ. Υπουργέ ότι τους βολεύει η παρούσα κατάσταση. Αφήστε λοιπόν τα πράγματα όπως έχουν, ώστε να ζουν στη χώρα που αυτοί θέλουν. Της φοροδιαφυγής (χωρίς παιδεία, υγεία και λοιπές κοινωνικές παροχές,αφού το κράτος δε θα έχει κονδύλια για αυτά), του τσαμπουκά (κλέινουμε λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους όποτε γουστάρουμε) της χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών (πάω εκεί κι άμα σε βολεύει, διπλή ταρίφα στους αλλοδαπούς, διπλοκούρσα κτλ). Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που παρατηρείται το παράδοξο να θέλει μια συντεχνία να διαμορφώσει την αγορά κι όχι η αγορά τον τρόπο προσφοράς της υπηρεσίας. Κι όταν θα πτωχεύσουμε οικονομικά, κοινωνικά και ηθικά να πουλήσουν τις άδειές τους στους μαντράδες και να χαίρονται για την κατάσταση, που αυτοί δημιούργησαν. Οι υπόλοιποι όμως Έλληνες τι φταίνε; Για την ώρα απλά τους ανεχόμαστε.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 22:28 | dimitris

    ΑΝ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΗΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΓΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:54 | Ρένα Χ.

    Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός που στο νομοσχέδιό σας φαίνεται να αγνοείτε εντελώς τη θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την απόκτηση άδειας ταξί και την παρούσα οικονομική κατάσταση.Απελευθερώνετε ένα επάγγελμα που περνά μια πολύ μεγάλη κρίση αδιαφορώντας παντελώς για το μέλλον των ήδη υπαρχόντων ιδιοκτητών ταξί και των οικογενειών τους.Φαίνεται ότι δεν έχει καμία σημασία για εσάς ότι για την απόκτηση ακόμη και μισής άδειας ταξί πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν μην έχοντας άλλη διέξοδο εργασίας να δανειστούν τεράστια για αυτούς ποσά βάζοντας ακόμα και υποθήκη το σπίτι τους.Πώς λοιπόν θα ανταπεξέλθουν όλοι αυτοί στα δάνεια που έχουν πάρει και ήδη αδυνατούν να πληρώσουν και με το νομοσχέδιο που προωθείτε είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν πρόκειται ποτέ να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους;;;
    Και ως προς το επιχείρημά σας ότι η μεταβίβαση των αδειών ταξί είναι συνδεδεμένη με τη διακίνηση μαύρου χρήματος και φοροδιαφύγη ξεχνάτε μάλλον ότι οι αναγράφομενες στα συμβόλαια τιμές αγοράς είναι καθορισμένες από το ίδιο το κράτος.Εξάλλου, δε νομίζω να μη γνωρίζετε το γεγονός ότι ακόμα και σε όλες τις αγοροπωλησίες ακινήτων αναγράφεται στο συμβόλαιο η αντικειμενική αξία (η οποία και φορολογείται) και όχι η πραγματική εμπορική αξία που αποτελεί και το πραγματικό τίμημα που ο αγοραστής καταβάλει στον πωλητή.
    Επίσης δε μας έχετε διευκρινίσει για ποιους λόγους δε συμφωνείτε με το νομοσχέδιο που είχε προτείνει ο προκάτοχός σας.Μήπως η προωθούμενη ρύθμιση έχει σκοπό να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των μεγαλοκεφαλαιούχων και να εξοντώσει τους απλούς ιδιοκτήτες ταξί που εκ των πραγμάτων θα υποχρεωθούν να αποχωρήσουν από το επάγγελμα γιατί δε θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους ;;;
    Μπορεί ίσως να αντιτείνετε ότι από τη στιγμή που το επάγγελμα διέρχεται κρίση ,για ποιο λόγο κάποιος να επενδύσει σε αυτό.Τότε μάλλον ξεχνάτε ότι οι εταιρίες επενδύουν στο μελλοντικό κέρδος κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει ο καταχρεωμένος ιδοιοκτήτης ταξί που ήδη με δυσκολία επιβιώνει(όπως και η οικογένειά του).Μια επίσκεψη στις πιάτσες ταξί της Θεσσαλονίκης ενδεικτικά θα σας πείσει για του λόγου το αληθές.Και μη νομίζετε ότιθα βοηθήσετε τους ιδιοκτήτες μισής άδειας ταξί παραχωρώντας τους δωρεάν την υπόλοιπη μισή.Εκτός αν θεωρείτε ότι ο υπερκορεσμός του κλάδου (οι άδειες θα διπλασιαστούν τουλάχιστον ,χωρίς όμως αντίστοιχη αύξηση της πελατείας αλλά σίγουρα με πολλαπλή αυξήση των εξόδων του ιδιοκτήτη της ολόκληρης πλέον άδειας) βοήθεια και λύση.
    Αν η ωφέλεια του κράτους λοιπόν είναι να αφανίσει έναν τίμια και σκληρά(πολλές φορές και με κίνδυνο της ζωής του ) εργαζόμενο κλάδο,τότε είστε άξιος συγχαρητηρίων!!!

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:53 | Γ.Ε

    ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ 2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΛΕΙΞΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΤΑ 90% ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
    ΑΝ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΘΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ
    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΟΑ
    ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
    ΠΛΗΘΤΣΜΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
    ΔΙΟΤΙ ΕΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

    ΕΙΝΑΙ Α Δ Ι Κ Ο ΚΑΙ Α Ν Τ Ι Σ Υ Ν Τ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Ο
    ΔΕΝ ΤΑ ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ
    ΔΕΒ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΣΠΙΤΙΑ , ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΣΕΤΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΩΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
    ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:02 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.Τ

    Το μονο που θα καταφερετε με αυτον το νομο ειναι να μας εξαθλιωσετε εμας τους ιδιοκτητες και εργαζομενους πανω στα ταξι μας για να κανετε καποιους μεγαλοεπιχειρηματιες ακομα ποιο ισχυρους.Αν αυτος ειναι ο στοχος σας τοτε μπραβο σας,αν οχι τοτε καντε κατι που θα φερει καλυτερες υπηρεσιες,ιδιοκτησιες και εισπραξη φορων στη μεταβιβαση της αδειας και τηρηση των κανονων που θα τεθουν.Εχουμε οικογενειες και παιδια να μεγαλωσουμε και ναι δεν ειμαστε αλητες.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 16:41 | filippos

    Ακόμα και στις ΗΠΑ το κατάλαβαν !!!!!
    Παρέμβαση του κυρίου Lyndon Hermyle LaRouche Junior υπερ των Ιταλων ταξιτζηδων.(Η απελευθερωση δεν εγινε

    Lyndon Hermyle LaRouche Junior e’ un attivista politico statunitense . Dirige varie organizzazioni
    politiche negli Stati Uniti e in altri Paesi, fra cui l’Italia dove θ attivo il «Movimento Internazionale per i
    Diritti Civili – Solidarietΰ». Fonte wikipedia http://it.wikipedia.org/wiki/Lyndon_LaRouche,
    Sul suo sito, a questo indirizzo:
    http://www.larouchepac.com/pages/breaking_news/2007/05/21/italy_taxi.shtml
    troverete in versione originale (inglese) l’articolo che qui sotto riportiamo tradotto in italiano. Buona lettura e
    buona diffusione.

    21 Maggio 2007– Leesburg State of Virginia. Οι Ιταλοί ταξιτζήδες αγωνίζονται σκληρά για να αντιπαρατεθούν στο πρόγραμμα της απελευθέρωσης του κλάδου τους, που ενισχύθηκε έντονα από την σημερινή κεντροαριστερή κυβέρνηση, η οποία τους έχει κάνει στόχο μιας εκστρατείας δυσφήμησης στα μέσα ενημέρωσης για να υποστηρίξει την «ελεύθερη αγορά» που θα οδηγήσει σύμφωνα με αυτούς σε νέες ανταγωνιστικές τιμές. Υποστηρίζοντας ότι τα κόμιστρα στα ιταλικά ταξί κοστίζουν παραπάνω από ό,τι άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, και υποσχόμενοι να καταστήσουν «ευέλικτο» τον κλάδο, αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας διανέμοντας άδειες σε νέους οδηγούς, η προαναφερόμενη απελευθέρωση ανοίγει (εκ τω πραγμάτων)αποδεδειγμένα τις πόρτες σε μια προφανή επιδείνωση της υπηρεσίας, σε υψηλά κόμιστρα και πάνω απ’ όλα στον πραγματικό στόχο (σκοπό) όλων αυτών, να μπορεί επιτέλους να ασκήσει όπως και σε άλλους τομείς ένα πραγματικό(γνήσιο) ιδιωτικό μονοπώλιο.
    Ένα άρθρο που καταγγέλλει τις πραγματικές προθέσεις της Ιταλικής Κυβέρνησης να υποστηρίξει τις ισχυρές οικονομικές δυνάμεις, που γράφτηκε από τον Claudio Giudici του ιταλικού κινήματος LaRouche και δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα web Movisol, άρχισε να κυκλοφορεί μεταξύ των οργανώσεων των ταξιτζήδων της Ρώμης, του Μιλάνου και της Φλωρεντίας και ελήφθη ως μοντέλο για να αντιμετωπίσουν αυτήν την καμπάνια που είναι δυσφημιστική για τον κλάδο και παραπλανητική για τον «πολίτη καταναλωτή ».
    Για το σκοπό αυτό, το άρθρο εξετάζει προσεκτικά τη μελέτη ενός ιταλικού ινστιτούτου τράπεζας πολύ «κοντινού» σε ανώτατα στελέχη της κυβέρνησης (Τράπεζα της Ιταλίας), την οποία χειρίζεται επιδέξια ο Τύπος για τα μέσα ενημέρωσης ώστε να πετύχει σίγουρο αντίκτυπο στην κοινή γνώμη, αποκαλύπτει (το άρθρο) το πώς στην πραγματικότητα δεν αληθεύει ότι ένα ταξί στη Ρώμη ή το Μιλάνο κοστίζει παραπάνω σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις όπου μια παρόμοια απελευθέρωση έχει ήδη εφαρμοστεί.
    Το κλειδί της ανάγνωσης(Η οπτική γωνία) που αντιθέτως τονίζεται από αυτή την μελέτη, είναι πως δεν υπήρξε ανάπτυξη στις αστικές δημόσιες συγκοινωνίες στης μεγάλες ιταλικές πόλεις, αλλά αντίθετα έχει προωθηθεί η ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα (και εδώ επιστρέφουμε στην συμπαιγνία μεταξύ Ιταλών πολιτικών και βιομηχάνων). Το σχέδιο αυτό της ανεξέλεγκτης απελευθέρωσης θυμίζει αυτό που υλοποιήθηκε τα χρόνια του 80 και 90 σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, ακόμα και οι ΗΠΑ όπου η τότε εγκωμιασμένη »μαγεία της ελεύθερης αγοράς» οδήγησε στην καταστροφή του συστήματος των σιδηροδρομικών μεταφορών των ΗΠΑ, στην πτώχευση πολλών αεροπορικών εταιρειών και της κατακριτέας παρακμής των βρετανικών σιδηροδρόμων υπεύθυνων, μεταξύ άλλων, και πολλών θυμάτων. Η θεμελίωση αυτών των «μεταρρυθμίσεων» ήταν αυτό το ότι ο ιδιωτικός τομέας είναι περισσότερο αποτελεσματικός τον δημόσιο, αλλά η πραγματικότητα των γεγονότων απέδειξε σε μεγάλο βαθμό(έντονα) ότι εν ελλείψει μιας συγκεκριμένης ρύθμισης σε έναν τομέα όπως αυτός των μεταφορών τα κερδοσκοπικά συμφέροντα υπερισχύουν των συμφερόντων των χρηστών αφήνοντας επιχειρήσεις και υπηρεσίες στην άβυσσο της πτώχευσης.
    Αυτή η εκστρατεία της ανεξέλεγκτης απελευθέρωσης του κλάδου των μεταφορών στην Ιταλία είναι δυστυχώς ένα σαφές παράδειγμα για το πώς καθοδηγώντας τη διάθεση της κοινής γνώμης και χειραγωγώντας με τέχνη την πληροφόρηση, προχωρούν με την ατζέντα της παγκοσμιοποίησης: υποσχόμενοι εξοικονόμηση μερικών ευρώ (ενδεχομένως) ένα κομμάτι των χρηστών του, όπως αυτό των ταξί το οποίο στην Ιταλία η ίδιες κυβερνητικές μελέτες το εκτιμούν γύρω στο 1% των χρηστών των τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών ξεγυμνώνοντας τον πραγματικό στόχο που είναι, μέσα από μια σειρά μεταρρυθμίσεων που παρουσιάζονται στα μάτια των ανθρώπων ως «απαραίτητες», ώστε να ανοίξει τους ακόμα ρυθμιζόμενους τομείς της οικονομίας στις μεγάλες οικονομικές δυνάμεις. Il Movimento di Solidarietΰ (Το Κίνημα Αλληλεγγύης) κρίνει ότι μόνο μέσω των μαζικών επενδύσεων του κράτους στις υποδομές του, μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματικότητα στις δημόσιες υπηρεσίες προωθώντας παράλληλα την παραγωγικότητα της ελεύθερης επιχειρηματικής δραστηριότητας.

    Lyndon LaRouche Political Action Committee

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 15:18 | ΠΕΡΙΚΛΗΣ

    Συγχαρητήρια στο ΚΤΕ του Πασόκ (που τους ψήφισα) για τις χθεσινές τους αντιδράσεις και ιδιαιτέρως στη Β. Παπανδρέου. Έδειξαν ότι πάνω από όλα είναι άνθρωποι.
    Οσον αφορα τις ενστάσεις Ραγκούση για συντεχνίες και τι θα πει στην κοινή γνώμη που πλήτεται αν υποχωρήσει έχω να πω τα εξής….
    1. Ο κλάδος των ταξί πλήτεται περισσότερο από όλους γιατί η δουλειά ειναι 50% κάτω και αυτό αποδεδειγμένα που το γνωρίζουν όλοι πλέον , την στιγμή μαλιστα που τα εξοδα(πετρέλαια,ασφάλεια κλπ.)είναι 30-40% πάνω. Ξεκινώντας το αμάξι έχω 60 ευρω έξοδα και αυτα πλέον με την αναδουλειά δυσκολευομαι να τα μαζέψω.
    2. Όλες οι έκτακτες εισφορες , οι εισφορές υπερ ανέργων , ο ΦΜΑΠ , η εισφορα ακινήτων κλπ αφορά και τους ταξιτζήδες.
    Άρα όλες οι μειωσεις εισοδηματων , εκτακτων εισφορών κλπ που έχουν ρημάξει τον κόσμο έχουν ρημάξει πρωτους και καλύτερους και εμάς(Γιατί εμείς ζουμε από τον κόσμο και κοβωντας τους λεφτά, αυτοί με τη σειρά τους κοβουν το ταξί)
    3. Η διαφορά με τα ταξί ειναι οτί εκτος οοοοοοοοοοολων των άλλων πρέπει να δώσουμε την αγορασμένη ιδιοκτητη περιουσία μας στα συμφέροντα. (Μέχρι και ο Κος Ρέππας στο Πρώτο θέμα στις 18/8 ειπέ **είτε από άγνοια είτε από σκοπιμότητα συγχέονται τα χασαπικα , τα κομμωτήρια κλπ με τα Δ.Χ.**
    Και ρωτάω τώρα εγώ το Πασοκ που το ψήφισα και αγωνίστηκα όταν μας μοίραζε φυλλάδια προεκλογικα με τις θέσεις του οτι το ταξί εξαιρειται και δεν τιθεται θέμα εκδοσης νεων αδειων κλπ και με ώθησε στην καταστροφη , εγώ σαν νομοταγής οικογενειάρχης τι πρέπει να κανω και να πιστεψω??

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 08:19 | A.L

    Θα επιθυμούσα και πάλι να απευθυνθώ στους βουλευτές του ΚΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του ΠΑΣΟΚ.
    Κύριοι βουλευτές,
    Προτού αποφασίσετε την υπερψήφιση του ν/σ με την παρούσα μορφή του, σας παρακαλώ αναλογιστείτε τους ανθρώπους που υπάρχουν πίσω από αυτον τον κλάδο-οι οποίοι σαφώς δεν είναι πάντα άριστοι επαγγελματίες- αλλά δεν παύουν να είναι σκληρά εργαζόμενοι. Αυτοί οι άνθρωποι δεν κρύβονται πίσω από μικροπολιτικά συμφέροντα, ούτε απώτερος σκοπός τους είναι η κατάλυση της δημοκρατίας.
    Στο χέρι σας είναι να μπούν οι σωστές βάσεις ώστε να υπάρξει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς όμως να καταστραφούν και αυτοί που ήδη βρίσκονται στον συγκεκριμένο κλάδο.Θα πρέπει να αναλογιστείτε πως θα υπηρετήσετε το δημόσιο συμφέρον δίχως να εξαθλιώνονται επαγγελματικές ομάδες οι οποίες με τη σωστή οργάνωση μπορούν να βάλουν το λιθαράκι τους -έστω και μικρό-στην ανασυγκρότηση της οικονομίας.

  • Δεδομένου ότι:
     βάσει στοιχείων της EUROSTAT τα άτομα με αναπηρία αποτελούν το 10% του συνολικού πληθυσμού της χώρας,

     στοιχεία της ECMT καταδεικνύουν ότι τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών – πληθυσμιακή κατηγορία με ανάγκες σταδιακά παρόμοιες με αυτές των άτομα με αναπηρία – μέχρι το έτος 2050 θα ανέρχονται στο 30 – 40% των πολιτών, γεγονός που επιτείνει την ανάγκη άμεσης διασφάλισης κατάλληλου αστικού περιβάλλοντος, υποδομών και μεταφορών,

     σήμερα, οι πολίτες με αναπηρία της χώρας μας αποκλείονται από τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς αφενός λόγω κακού σχεδιασμού του αστικού περιβάλλοντος και των μεταφορικών μέσων και αφετέρου λόγω της παντελούς έλλειψης μέτρων που να διασφαλίζουν την ασφαλή μεταφορά τους, με αποτέλεσμα παρά την οικονομική κρίση και τους περιορισμένους συνήθως οικονομικούς τους πόρους να υποχρεώνονται να καταφύγουν στη χρήση ΤΑΧΙ ή να απέχουν πλήρως από οποιαδήποτε κοινωνική δραστηριότητα,
    και στη βάση των επιταγών του:
     άρθρου 21, παρ. 6 του Συντάγματος της χώρας, σύμφωνα με το οποίο: «…6. Τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας.»,
     του άρθρου 20 – Κινητικότητα του ατόμου της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία του ΟΗΕ, την οποία υπέγραψε και επικύρωσε η Ε.Ε. καθιστώντας τη μέρος του ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου και την οποία υπέγραψε επίσης η χώρα μας, η οποία προβλέπει ότι «τα Συμβαλλόμενα Κράτη λαμβάνουν αποτελεσματικά μέτρα προκειμένου να διασφαλίζουν την κινητικότητα του ατόμου, με τη μέγιστη δυνατή ανεξαρτησία για τα άτομα με αναπηρίες, συμπεριλαμβανόμενης και: α. της διευκόλυνσης της κινητικότητας των ατόμων με αναπηρίες, με τον τρόπο και κατά το χρόνο της επιλογής τους και με προσιτό κόστος…».

    η Ε.Σ.Α.μεΑ. στη λογική
    α) της ίσης αντιμετώπισης των ατόμων με αναπηρία, τα οποία -αν ισχύσουν τα προς διαβούλευση περιεχόμενα στο παρόν ν/σ ως προβλέπονται- θα υποχρεούνται, υφιστάμενα μία βίαιη διάκριση σε βάρος τους, στη χρήση ΜΟΝΟ ΕΔΧ αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ, όταν είναι κοινά αποδεκτό ότι οι ειδικές συμφωνίες/μισθώσεις οδηγούν κατά κανόνα σε μεγαλύτερα κόστη μεταφοράς από τη χρήση ΤΑΧΙ με ταξίμετρο και
    β) της επίλυσης του χρονίζοντος προβλήματος χρήσης των ειδικά διασκευασμένων ΤΑΧΙ που παραχώρησε η Πολιτεία στους αναπηρικούς φορείς για την αποκλειστική μεταφορά ατόμων με αναπηρία, το οποίο κατ’ επανάληψη έχουμε θέσει υπόψη στις ηγεσίες του Υπουργείου λόγω της σωρείας των προβλημάτων που συνεπάγεται (π.χ. ανάγκη «επαγγελματικής δραστηριότητας» των Σωματείων όπως έκδοση τιμολογίων, τήρηση βιβλίων, υποχρεώσεις στην εφορία κ.λπ. οι οποίες δεν συνάδουν με τον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα αυτών, αδυναμία κάλυψης των εξόδων λειτουργίας τους από τα έσοδα από τη μεταφορά μόνο «ατόμων με βαριές κινητικές αναπηρίες ή κινητικά εν γένει προβλήματα και των συνοδών των» – όπως μνημονεύεται στη σχετική Υπουργική Απόφαση ΟΙΚ.Β.21336/462/1997- που καθιστούν πολύ δύσκολη, έως αδύνατη, την εξεύρεση επαγγελματιών οδηγών για τη λειτουργία τους, αποκλεισμό από τη χρήση τους και συνεπώς την μη εξυπηρέτηση ατόμων με μη εμφανείς ή προσωρινές αναπηρίες: νεφροπαθείς, άτομα με νοητική αναπηρία, τυφλά άτομα, άτομα με κατάγματα κλπ αλλά και μαθητών με αναπηρία κ.λπ.)
    προτείνει στο παρόν σχέδιο νόμου τις παρακάτω προσθήκες:
    1) Άρθρο 1 Βασικοί κανόνες
    Στο άρθρο, να προστεθεί παράγραφος 4 ως ακολούθως:
    1.- Δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με επιβατηγά αυτοκίνητα μέχρι εννέα (9) θέσεων (Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης – Ε.Δ.Χ.) και με μοτοσυκλέτες δύο (2) θέσεων (Μοτοσυκλέτες Δημόσιας Χρήσης – Μ.Δ.Χ.) μέσω του δημόσιου οδικού δικτύου της χώρας χορηγείται από το κράτος.
    2.- ….
    4. Κάθε εταιρεία που διαθέτει περισσότερα από 3 Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα υποχρεούται να διαθέτει ποσοστό 10% αυτών και τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο προσβάσιμο σε άτομα με αναπηρία.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 07:42 | Ποδηλάτης

    Τα επιχειρήματα περι κυκλοφοριακής συμφόρησης αν δοθούν περισσότερες άδειες ταξί είναι αβάσιμα. Όταν κάνουν απεργία τα ταξί, φυσικά υπάρχει λιγότερη κίνηση στους δρόμους αλλά οι πελάτες των ταξί αναγκάζονται να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς (που παραμένουν στις ίδιες ποσότητες). Ταλαιπωρείται περισσότερο ο κόσμος που δεν έχει Ι.Χ. και «χαίρονται» όσοι έχουν Ι.Χ. Αν ενδιαφέρεστε για το περιβάλλον και την κυκλοφοριακή συμφόρηση, απαγορέψτε τα Ι.Χ. στην Αθήνα για μια μέρα και θα δείτε πόσο θα αδειάσουν οι δρόμοι.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 21:09 | Πάνος Κυριακόπουλος

    Ο νόμος είναι θετικός και θα δόσει την δυνατότητα να απελευθερωθεί η αγορά, να σταματήσει το μαύρο εμπόριο των αδειών και να αναπτυχθούν διάφορες εταιρίες για την παροχή μεταφορικού έργου στους πολίτες και κυρίως στους επισκέπτες της χώρας.
    Με την ανάπτυξη των νέων μεταφορικών υπηρεσιών θα δοθεί η αυτονόητη δυνατότητα να μπορεί ένας επισκέπτης της χώρας μας να προγραμματίσει την μεταφορά του από οποιδήποτε αεροδρόμιο της Ελλάδος σε μια άλλη πόλη κάνοντας την κράτηση του μέσω του διαδικτύου. Σε όλες τις χώρες αυτό ήταν δυνατό, πλην της Ελλάδος!!
    Ενα θέμα που θα πρέπει να προβλεφθεί είναι και η δυνατότητα ενοικίασης αυτοκινήτου με οδηγό για ένα χρονικο διάστημα.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 20:59 | Γιώργος Νικολόπουλος

    Άρθρο 1 Παράγ. 2: Το δικαίωμα Παροχής Υπηρεσιών για μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. Αυτοκίνητα να τροποποιηθεί και να αρχίσει η εφαρμογή του Ν. 3109/2003 άρθρο 6 με την υποχρεωτική ένταξη όλων των σημερινών ιδιοκτητών , με μια μεταβατική περίοδο τριών μηνών δηλ. από 01/01/2012 να συμμετέχουν όλοι οι ιδιοκτήτες στις Εταιρίες η τους Συνεταιρισμούς Π.Ε. που υπάρχουν η που θα δημιουργηθούν.

    Άρθρο 1 Παράγ. 3 : Το δικαίωμα να παρέχετε σε Εταιρίες Κρατών Μελών Ε.Ε. να ιδρύουν στη χώρα υποκαταστήματα , ΝΑΙ αλλά μόνο με το υπάρχων δυναμικό των Ε.Δ.Χ. και ιδιοκτητών άλλως να ανασταλεί για 3 -5 χρόνια.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 19:20 | Δημητριος

    πλυθισμιακα κριτηρια χρειαζονται οπωσδηποτε Τι θα γινει σε Αθηνα Θεσσαλονικη με 1000 2000 η 5000 ταξι επιπλεον. Κυκλοφοριακο κομφουζιο αυξηση ρυπων και πολλα αλλα
    Οικονομικη εξαθλιωση ολων των ταξιτζηδων παλαιων και νεων καθως θα υπαρχει υπερπροσφορα και οχι ζητηση.
    Θα οδηγηθουμε λοιπον σε νεα λουκετα αυτη την φορα σε ταξι
    Αποφασιστε λοιπον πλυθισμιακα κριτηρια διαφορετικα για καθε περιοχη αναλογα με τις αναγκες της και διατηρηση των εδρων για να ειναι το επαγγελμα βιωσιμο
    Για το θεμα των μαυρων χρηματων των Αδειων προτεινω να ορισθει μια τιμη για την αδεια 40000 η 50000 ευρω και οποιος θελει να πουλησει, να το κανει μεσω του κρατους, δηλαδη να καταθετει την αδεια του και αφου ο επομενος στην λιστα πληρωσει το παραβολο και κρατηθουν οι φοροι το υπολοιπο να καταβαλεται στον πωλητη. Ετσι καταργειτε η μαυρη αγοραπωλησια
    Σε περιπτωση κληρονομιας η γονικης παροχης να καταβαλονται οι φοροι βαση της τιμης της αδειας.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 18:46 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ Α.Π.Υ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΚΕΙ ΚΑΛΥΣΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΘΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΕΙΦΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΕΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ Η ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΕΙΣΗ ΑΝΕΡΓΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΑΡΑ ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΙΡΕΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ?ΤΑ ΕΠΑΡΧΕΙΑΚΑ ΤΑΞΙ (ΑΓΟΡΑΙΑ)ΘΕΛΟΥΝ ΕΡΓΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΝΑ ΞΕΚΕΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΠΕΛΥΘΕΡΟΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΔΡΗΣΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΡΑΤΑΝ ΤΟ 70% ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ 30% ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΡΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΕ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΕΙΕΣ? ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΑ ΝΑΤΟΝ ΤΑΕΙΣΩΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΕΡΙΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΕΙΣΟΜΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 16:23 | Dimitrios M

    Το νομοσχέδιο δεν πραγματεύεται την απελευθέρωση του επαγγέλματος του ταξί, αλλά τη δήμευση της περιουσίας των ιδιοκτητών ταξί.

    Κάτι πρωτοφανές στα μεταπολεμικά χρονικά.
    Άδειες που αποκτήθηκαν καθ’όλα νόμιμα με το ισχύον τα τελευταία 30 έτη καθεστώς και με τον κόπο μιας ζωής, κατάσχονται σε μια νύχτα.

    Η ένσταση σε αυτό είναι πως το δηλωθέν ποσό της αγοράς δεν ήταν το πραγματικό; Δηλαδή επειδή δεν πληρώθηκε ένα ποσό επιπλέον στην εφορία για τη δεδομένη συναλλαγή, η «τιμωρία» είναι η δήμευση της περιουσίας;

    Να υπενθυμίσω πως το ίδιο κράτος νομιμοποιεί καταπατηθείσες δασικές εκτάσεις με επιβολή ενός μικρού προστίμου. Το ίδιο κράτος δεν έχει δημεύσει τις περιουσίες ορισμένων κυβερνητικών στελεχών που καρπώθηκαν μίζες εκατομμυρίων ευρώ από εξοπλιστικά προγράμματα και οδήγησαν τη χώρα στην οικτρή κατάσταση που βρίσκεται. όχι απλά δε δημεύτηκε η περιουσία των καταχραστών, αλλά δεν τους επιβλήθηκε καν 40 ευρώ πρόστιμο.

    Οι άδειες αποκτήθηκαν ΝΟΜΙΜΑ υπό συγκεκριμένο καθεστώς.

    Ελπίζω να επικρατήσει η λογική στους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, αν τους έχει απομείνει λίγη λογική καικοινωνική ευαισθησία.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 14:33 | Antonis

    Έχω δύο φίλους. Και οι δύο το 2006 είχαν στην κατοχή τους 200.000€. Και οι δύο ήταν στο ενοίκιο.
    Ο ένας αποφάσισε να αγοράσει ταξί, να δουλεύει, να φορολογείται και να βγάζει ένα ποσό να συντηρείται και να πληρώνει το ενοίκιο του.
    Ο άλλος δεν ήθελε τέτοιες φασαρίες και αποφάσισε να αγοράσει ένα σπίτι έτσι ώστε να γλιτώνει τα λεφτά του ενοικίου.
    Καταρχήν τα λεφτά που απόμεναν στον πρώτο ήταν περισσότερα. Αν όμως υπολογίσουμε ότι ο δεύτερος δούλευε ταυτόχρονα, τότε σε αυτόν περίσσευαν περισσότερα.
    Σήμερα το ταξί του πρώτου δημεύετε. Για να υπάρχει κοινωνική δικαιοσύνη (sic) προτείνω να δημευτεί και το σπίτι του δεύτερου.

    Το σχόλιο είναι σύμφωνα με το σκεπτικό του ανθρώπου που είναι υπουργός σήμερα. Όταν αλλάξει τότε θα επανέλθουμε στη λογική.

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 14:42 | Ελένη Β.

    Θα ήθελα να μου διευκρινήσετε το εξής: Ακούγεται ότι αφανίζεται ενα ολοκληρο κλάδο και καταστρέφεται ταυτόχρονα χιλίαδες οικογένειες για να εξυπηρετήσετε τον κ. Βγενόπουλο και τον κ. Βασιλάκη των 2 αεροπορικών εταιρειών που έχουνε ήδη δρομολογήση των αγορά 5000 αδειών για να εξυπηρετήσουνε τους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών τους παρέχοντάς τους υπηρεσίες ταξί μαζί με την αγορά του εισητηρίου. Ισχύει αυτό?
    Θεωρών αντισυνταγματικό να κρατικοποιείτε άδειες που έχουνε αγοραστεί νόμιμα, που έχει πληρωθεί ο φόρος με ποσά που έχει ορίσει το ίδιο το κράτος. Με τηνίδια λογική γίνεται και η αγοραπωλησία των ακινήτων οταν αγοράζεις εμπορική αξία και πληρώνεις φόρο για αντιεκιμενική αξία. Χιλιάδες οικογένειες υποθηκεύσανε περιουσίες για την αγορά ενός άδειας ταξί για 2 θέσεις εργασίας για να μπορούνε και να αφήσουνε και κάτι στα παιδιά τους που συνεχίζουνε την δουλειά αυτή και έρχεστε τώρα και μας λέτε οτι απο τη μία μηδενίζει η αξία της άδειας, χάνετε την περιουσία σας (αδεια ταξί, ακίνητα υποθηκευμένα) και ΔΕΝ μπορείτε να τα μεταβιβάσετε και οτι τα παίρνει πίσω το κράτος. Που βλέπετε την λογική εδώ??? Με ποιό δικαίωμα το κάνετε αυτό. Που είναι ο ανταγωνισμός οταν αυξάνετε τις άδειες σε μια πόλη κορεσμένη που ήδη δέν βγαίνει μεροκάμματο διότι ο κόσμος δέν έχει πλέον λεφτά για χρήση ταξί.
    Το επάγγελμα του ταξί δέν ήτανε ποτέ κλειστό. Μπορούσε ο καθένας να πάει να αγοράσει άδεια και να δουλέψει. Γιατί τέτοιο μίσος στο συγκεκριμένο κλάδο?
    Καλό θα είναι όλοι οι πολιτικοί να σκεφτούνε καλά αυτό που θα ψηφίσουνε για το καλό του τόπου και οχι το καλό μερικών που θέλουνε να μονοπωλήσουνε. Δουλειά υπάρχει για όλους.