Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει μετά την πάροδο δύο (2) μηνών από τη δημοσίευσή του στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΑΡΘΡΟ 13 Έναρξη ισχύος
Αναρτήθηκε
6 Οκτωβρίου 2011, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Οκτωβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 80 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
ΕΛΠΙΖΩ , ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ.
Κ.Κ. ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ! ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΚΩΔΙΚΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ή ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ Ή ΈΧΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.
…ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΚΑΝΤΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. Λ.Χ. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Υ.Γ.: ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ!
Προσέξτε: Οι περισσότερες,αν όχι όλες,οι προμελέτες δημοπράτησης και βάσει αυτών οι μελέτες εφαρμογής για έργα Εθνικής εμβέλειας ( π.χ. Αυτοκινητόδρομοι) γίνονται με κοντόφθαλμη λογική του «ελάχιστου κατασκευαστικού κόστους» (του εργολάβου)διαστρευλώνοντας την πραγματική έννοια του Δημοσίου συμφέροντος.
‘Ετσι έχουμε περιπτώσεις (όχι σπάνιες)όπου η χάραξη του Αυτ/μου
«διαλύει» μπαξέδες και οικοσυστήματα, αλλα και αυλές σπιτιών & σπίτια στο όνομα της «οικονομικής»χάραξης.