Το πρόγραµµα εκπαίδευσης του προσωπικού των αερομεταφορέων, των φορέων διαχείρισης αερολιμένων ή του φορέα εξυπηρέτησης ΑµεΑ, καθώς και η συχνότητα αυτού ορίζεται και εγκρίνεται από την Διεύθυνση Αερολιμένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων πραγµατοποιείται µε µέριµνα των ενδιαφεροµένων. Για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το εγχειρίδιο αριθμ. 30, Μέρος Ι, της Ευρωπαϊκής Συνδιάσκεψης Πολιτικής Αεροπορίας, (ECAC Doc 30, Part Ι), και να υπάρχει συνεργασία µε την Εθνική
Συνοµοσπονδία Ατόµων µε Αναπηρία.
Αρχική Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώςΆρθρο 6: Εκπαίδευση
Άρθρο 6: Εκπαίδευση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 1: Σκοπός-Πεδίο εφαρµογής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 2: Ορισµοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3: Ανάθεση παροχής συνδροµής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4: Ποιοτικά πρότυπα συνδρομής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5: Απώλεια αναπηρικών αμαξιδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6: Εκπαίδευση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 7: Χρηματική επιβάρυνση – πρότυπα υποδομών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8: Αρμόδια Δημόσια Αρχή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9: Υποχρέωση ενημέρωσης-καταγγελίες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10: Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Οκτωβρίου 2011, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Οκτωβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 32 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
To κείμενο προτείνεται να τροποποιηθεί ως ακολούθως:
Άρθρο 6: Εκπαίδευση
Το πρόγραµµα εκπαίδευσης ή κατάρτισης του προσωπικού των Αερομεταφορέων, των Φορέων Διαχείρισης Αερολιμένων και του Παρόχου, καθώς και η συχνότητα αυτού ορίζεται και εγκρίνεται από την Διεύθυνση Αερολιμένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων πραγµατοποιείται µε µέριµνα των ενδιαφεροµένων. Για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα διαλαμβανόμενα στο εγχειρίδιο αριθμ. 30, Μέρος Ι, της Ευρωπαϊκής Συνδιάσκεψης Πολιτικής Αεροπορίας, (ECAC Doc 30, Part Ι), και δύναται να υπάρχει συνεργασία µε την Εθνική Συνοµοσπονδία Ατόµων µε Αναπηρία.{θα πρέπει να προσδιοριστεί ρητά το προσωπικό το οποίο έρχεται σε άμεση επαφή με το επιβατικό κοινό και το οποίο θα πρέπει να έχει κατάρτιση και γνώση για την ισότιμη αντιμετώπιση της μειονεξίας, όπως ορίζεται στο άρθρο 11 παρ. β του Κανονισμού 1107/2006 καθώς και ποίου φορέα είναι ευθύνη η διασφάλιση της εν λόγω κατάρτισης}
Το πρόγραµµα εκπαίδευσης του προσωπικού των αερομεταφορέων, των φορέων διαχείρισης αερολιμένων ή του φορέα εξυπηρέτησης ΑµεΑ, καθώς και η συχνότητα αυτού ορίζεται και εγκρίνεται από την Διεύθυνση Αερολιμένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων πραγµατοποιείται µε µέριµνα των ενδιαφεροµένων. Για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών προγραµµάτων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το εγχειρίδιο αριθμ. 30, Μέρος Ι, της Ευρωπαϊκής Συνδιάσκεψης Πολιτικής Αεροπορίας, (ECAC Doc 30, Part Ι), και να υπάρχει συνεργασία µε την Εθνική
Συνοµοσπονδία Ατόµων µε Αναπηρία.
Ποιών αερομεταφορέων? αυτών με ελληνική άδεια εκμετάλευσης? Τι γίνεται με τους κοινοτικούς αερομεταφορείς, ή τους αερομεταφορείς τρίτων χωρών που πετούν στο Ελλάντα?
Ο ορισμός του προγράμματος αποτελεί κανονιστική διοικητική πράξη οπότε… άτοπον κατά το ΣτΕ…..για λόγους υπεξουσιοδότησης….