Με τον όρο επέκταση συνεργείου νοείται η δυνατότητα εκτέλεσης από ένα συνεργείο επιπλέον επισκευών από αυτές για τις οποίες έχει αδειοδοτηθεί. Η άδεια επέκτασης ΣΕΜΕ χορηγείται από την υπηρεσία που χορηγεί την άδεια ίδρυσης αυτού, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος και εφόσον υποβληθεί η αντίστοιχης κατηγορίας άδεια άσκησης επαγγέλματος του εκμεταλλευτή του συνεργείου ή υπαλλήλου αυτού. Δεν επιτρέπεται η κατ ’επέκταση προσθήκη συνεργείου σε περιοχές όπου απαγορεύεται η ίδρυση συνεργείου από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις.
Αρχική Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τουςΆρθρο 08: Επέκταση Συνεργείου
Άρθρο 08: Επέκταση Συνεργείου
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 01: Πεδίο εφαρμογής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 02: Άδεια άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων έργων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 03: Προϋποθέσεις απόκτησης άδειας άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων έργων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 04: Επαγγελματικά δικαιώματα των κατόχων αδειών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 05: Όροι ίδρυσης και λειτουργίας των συνεργείων επισκευής μηχανημάτων έργων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 06: Άδεια ίδρυσης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 07: Άδεια λειτουργίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Επέκταση Συνεργείου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Ανάρτηση αδειώνΆρθρο 09: Ανάρτηση αδειών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10: Υποχρεώσεις, Έλεγχος-Επιθεώρηση συνεργείων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 11: Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Διαδικασία σφράγισης συνεργείου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13: Επιφύλαξη ισχύος ειδικών διατάξεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 14: Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Δεκεμβρίου 2011, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Ιανουαρίου 2012, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο Προεδρικού ΔιατάγματοςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 157 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Το άρθρο 08 που προβλέπεται στο παρόν Π.Δ δεν μπορεί να έχει εφαρμογή αν δεν συμπεριληφθούν οι παρακάτω περιπτώσεις :
ΠΡΟΤΑΣΗ
Σ.Ε.Μ.Ε ΤΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ ΟΨΗ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ Μ.Ε.
Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ !!!!!!!!
Α’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Β’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Γ’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Οι παραπάνω προτάσεις αναφέρονται αναλυτικά στο άρθρο 1
Το άρθρο 08 υπήρχε στο προσχέδιο που είχε υποβληθεί από το 2003 στην Δ13 και στην επιτροπή σύνταξης του παρόντος Π.Δ διότι από τότε προβλέπαμε τα Σ.Ε.Μ.Ε να είναι δυο ταχυτήτων δυστυχώς τις η επιτροπή δεν το έλαβε υπ ύψη έλαβε δυστυχώς υπ όψη μόνο το άρθρο.
Παράβλεψε τελείως τους βασικούς μηχανολογικούς εξοπλισμούς που απαιτούνται για επισκευές αυτών των μηχανημάτων .
Δεν έλαβε υπ όψη τα τεράστια βάρη αυτών των μηχανημάτων ,το ύψος αυτών των μηχανημάτων ,το μήκος αυτών των μηχανημάτων ,το φάρδος αυτών των μηχανημάτων ,τον διαχωρισμό αυτών των μηχανημάτων σε ερπυστριοφόρα και ελαστιχοφόρα , τις ανάλογες υποδομές που απαιτούνται σε εγκαταστάσεις χώρους παραλαβής ,παράδοσης και στάθμευσης αυτών των μηχανημάτων και πολλά άλλα, τα οποία σε γενικές γραμμές αναφέρονται στα σχόλια μας ελπίζω πως θα έχουν την ανάλογη τύχη .
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 «Επέκταση Συνεργείου»
Με τον όρο επέκταση συνεργείου νοείται η δυνατότητα εκτέλεσης από ένα συνεργείο επιπλέον επισκευών από αυτές για τις οποίες έχει αδειοδοτηθεί.
……….Σχετικά με τη φράση ΄΄επιπλέον επισκευών΄΄
σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος τόσο τα ΣΕΜΕ όσο και η άδεια άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων έργων δεν χωρίζονται σε κατηγορίες, επομένως ίσως πρέπει να διευκρινιστεί ότι ως επέκταση συνεργείου θεωρείται είτε:
• η κτιριακή επέκταση
• είτε η προσθήκη μηχανολογικού εξοπλισμού (μηχανολογική επέκταση)
• είτε η προσθήκη της δυνατότητας του ΣΕΜΕ να ασχολείται με την επισκευή και συντήρηση μηχανημάτων έργων των οποίων η τροφοδοσία και λειτουργία του κινητήρα τους πραγματοποιείται με αέρια καύσιμα (υγραέριο LPG, πεπιεσμένο φυσικό αέριο CNG) εφ’ όσον πληροί τις απαιτήσεις του παρόντος.
• είτε η προσθήκη της ειδικότητας των αερίων καυσίμων δηλαδή το ΣΕΜΕ να ασχολείται και με την τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση συσκευών και εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων ME με αέρια καύσιμα (υγραέριο LPG, πεπιεσμένο φυσικό αέριο CNG), εφ’ όσον πληροί τις απαιτήσεις του παρόντος.