Ενσωματώνονται και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας τα Παραρτήματα Ι, ΙΙ Α, ΙΙ Β, ΙΙΙ, ΙV, V και VΙ.
Για να τα δείτε πατείστε εδώ.
Άρθρο 09 : Παραρτήματα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΟρισμοίΆρθρο 02: Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικών νηπίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικώνΆρθρο 04: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Ειδικός έλεγχος αμαξώματος σχολικού νηπίων (ΕΕΑΣΧ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Προδιαγραφές –έλεγχος κυκλοφορούντων σχολικών λεωφορείων όλων των κατηγοριών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Ειδικές διατάξεις μεταφοράς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΕΠΑΙΚ (Ειδικό παιδικό κάθισμα)Άρθρο 08: ΕΠΑΙΚ (Ειδικό παιδικό κάθισμα)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 : Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2012, 11:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Φεβρουαρίου 2012, 11:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 10 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Οι προδιαγραφές που θέτετε στα άρθρα, με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Πρέπει όμως να αντιμετωπίσετε και τον παράγων «κακός άνθρωπος». Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, σε πολλά σχολικά λεωφορεία να υπάρχουν οι ζώνες ασφαλείας αλλά αυτές να είναι δεμένες από τον οδηγό έτσι ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές. Πιθανόν διότι θα του (οδηγού) είναι κουραστικό να τις τακτοποιεί μετα από κάθε δρομολόγιο. Κατά συνέπεια προκύπει η ανάγκη να βρεθεί ένας μηχανισμός αιφνιδιαστικού ελέγχου του λεωφορείου καθ’οδόν ούτως ώστε να υπάρχει πάντα ο φόβος, από πλευράς οδηγού, ότι μπορεί να ελεγχθεί και να λογοδοτήσει αυτός και ο προϊστάμενός του ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε! «Ο φόβος φυλάει τα έρημα»
Όσο αφορά τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις των ζωνών ασφαλείας….
Ερωτώ πώς θα γίνεται ο ποιοτικός έλεγχος, με ποιο τρόπο και αν θα είναι υποχρεωτικός ο δειγματοληπτικός έλεγχος έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί η μη ύπαρξη αστοχίας υλικού ή κακής ποιότητας των παρελκομένων καθώς και η ποιοτικά απαράδεκτη ύφανση στις ζώνες ασφαλείας.
Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για την άρση της αδειοδότησης ή κυκλοφορίας οχημάτων που θα έχουν εφοδιαστεί με «ελαττωματικές» ζώνες ασφαλείας. Καθώς και ακύρωση του συνόλου των παραγομένων ζωνών. Ευχαριστώ