1. Οι ζώνες ασφαλείας, ο τύπος τους, ο αριθμός τους και οι αγκυρώσεις τους, όπως και τα καθίσματα και οι αγκυρώσεις τους που τοποθετούνται σε σχολικά λεωφορεία μεταφοράς νηπίων ακολουθούν τις προδιαγραφές των Παραρτημάτων Ι και ΙΙΙ του άρθρου 9 της παρούσας.
2. Η συμφωνία με τις απαιτήσεις που προδιαγράφονται με την παρούσα απόφαση στα Παραρτήματα Ι και ΙΙΙ του άρθρου 9 της παρούσας ελέγχεται από δημόσια ΚΤΕΟ που διαθέτουν διάδρομο ειδικών ελέγχων.
Για αυτό το λόγο διενεργείται ειδικός έλεγχος αμαξώματος οχήματος σχολικού λεωφορείου (ΕΕΑΣΧ) σύμφωνα με το άρθρο 5 της παρούσας και εκδίδεται «Βεβαίωση Καταλληλότητας Καθισμάτων – Ζωνών Σχολικών Λεωφορείων». Η Βεβαίωση αυτή κατατίθεται από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών για την έκδοση της νέας άδειας κυκλοφορίας σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου αυτού.
3. Τα οχήματα του άρθρου αυτού ταξινομούνται ή μεταβιβάζονται από την αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών και εκδίδεται νέα άδεια κυκλοφορίας με την παρατήρηση «ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ …… (τίθεται ο αριθμός αυτής της απόφασης)». Η ταξινόμηση διενεργείται όπως παρακάτω :
3.1. τα πρωτοταξινομούμενα μεταχειρισμένα ως σχολικά νηπίων: εφαρμόζεται η διαδικασία και διενεργούνται οι προβλεπόμενοι έλεγχοι σύμφωνα με το άρθρο 29 της υ.α. 21504/1771/92 όπως ισχύει, με την κατάθεση επιπλέον της πρωτότυπης «Βεβαίωσης Καταλληλότητας Καθισμάτων – Ζωνών Σχολικών Λεωφορείων» . Οι έλεγχοι αυτοί μπορούν να διενεργούνται από το ίδιο ΚΤΕΟ στο οποίο διενεργείται ο έλεγχος του άρθρου 5 της παρούσας, με την κατάθεση των απαιτουμένων, από την παραπάνω απόφαση, δικαιολογητικών.
3.2. τα μεταβιβαζόμενα ως σχολικά νηπίων: πέραν των λοιπών απαιτήσεων κατατίθεται από τον ενδιαφερόμενο πρωτότυπη «Βεβαίωση Καταλληλότητας Καθισμάτων – Ζωνών Σχολικών Λεωφορείων» από το δημόσιο ΚΤΕΟ που διενήργησε τον έλεγχο σύμφωνα με το άρθρο 5 της παρούσης. Επισημαίνεται ότι αν οι αλλαγές στο σχολικό λεωφορείο, προκειμένου να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της παρούσας απόφασης, έχουν τροποποιήσει το λεωφορείο σε σχέση με τις διατάξεις που αυτό ταξινομήθηκε εφαρμόζονται εκ νέου οι αρχικές διατάξεις ταξινόμησης του επισημαίνοντας ότι στα λεωφορεία αυτά τοποθετούνται ΕΠΑΙΚ σύμφωνα με το άρθρο 8. Η εφαρμογή αυτής της υποπαραγράφου παρέλκει αν το λεωφορείο είναι ήδη εφοδιασμένο με άδεια κυκλοφορίας με την παρατήρηση «ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ …… (τίθεται ο αριθμός αυτής της απόφασης)».
4. Μετά την 30/4/2012 για τα οχήματα του άρθρου αυτού οι πρώτες ταξινομήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων, καθώς και οι μεταβιβάσεις θα γίνονται μόνο εφόσον τα οχήματα αυτά είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του παρόντος άρθρου.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 03: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικών νηπίων"
#1 Σχόλιο Από Στέφανος Στις 7 Φεβρουάριος, 2012 @ 11:47
Από ότι βλέπω, δεν έχει αλλάξει τίποτα στο σκεπτικό των υπευθύνων.
Αντί να προωθούν υφιστάμενα διεθνή πρότυπα πχ για παιδικά καθίσματα στο αυτοκίνητο όπως το R44.04 ( [1]), ξαναγράφουν τα πάντα από την αρχή, ώστε να δικαιολογείται η θέση τους, και προσθέτουν στην (ήδη) διογκωμένη νομολογία ακόμα ένα άχρηστο και, σε λίγα χρόνια, ξεπερασμένο πρότυπο.
#2 Σχόλιο Από Χρηστος Στις 8 Φεβρουάριος, 2012 @ 15:55
Να επιβληθουν υφισταμενα διεθνη προτυπα.
Να προβλεπεται «υπερμετρα» βαρια τιμωρια για τους παραβατες αλλα και για τα ΚΤΕΟ που θα διαπιστωνεται οτι δεν εκαναν σωστα τη δουλεια τους. Το θεμα αφορα παιδια και αυτα δεν εχουν την κριση (συνηθως)και την ευκολια να εντοπισουν προβληματα και να κανουν κατι επι τοπου γι αυτα..Οι ζωες τους ειναι στα χερια αλλων…στα δικα μας!!