Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται στα:
1. Πρωτοταξινομούμενα μεταχειρισμένα, μεταβιβαζόμενα σχολικά λεωφορεία μεταφοράς νηπίων και σχολικά λεωφορεία μεταφοράς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
2. Κυκλοφορούντα σχολικά λεωφορεία μεταφοράς νηπίων, μαθητών πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στην παρούσα περιλαμβάνονται και διατάξεις μεταφοράς μαθητών με οποιοδήποτε λεωφορείο (πχ υπεραστικά, τουριστικά κλπ).
Από την εφαρμογή της παρούσας υφίστανται μόνο «σχολικά» ή «σχολικά μεταφοράς νηπίων» σύμφωνα με τους ορισμούς του άρθρου 2.
Άρθρο 01
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΟρισμοίΆρθρο 02: Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικών νηπίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικώνΆρθρο 04: Προδιαγραφές πρωτοταξινομούμενων μεταχειρισμένων και μεταβιβαζόμενων σχολικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Ειδικός έλεγχος αμαξώματος σχολικού νηπίων (ΕΕΑΣΧ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Προδιαγραφές –έλεγχος κυκλοφορούντων σχολικών λεωφορείων όλων των κατηγοριών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Ειδικές διατάξεις μεταφοράς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΕΠΑΙΚ (Ειδικό παιδικό κάθισμα)Άρθρο 08: ΕΠΑΙΚ (Ειδικό παιδικό κάθισμα)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 : Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2012, 11:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Φεβρουαρίου 2012, 11:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 10 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Ο Σύνδεσμος Ιδρυτών Εληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων εκπροσωπεί όλα τα σχολεία της Ελλάδας και καταθέτουμε το ακόλουθο κείμενο που εξηγεί τις θέσεις μας.
Τα κίτρινα σχολικά λεωφορεία, όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη εδώ και τρείς δεκαετίες τουλάχιστον, μεταφέρουν τους μαθητές μέσα σε αστικές περιοχές με μεγάλη ασφάλεια. Αυτό οφείλεται στο ενδιαφέρον των ιδιοκτητών των Σχολείων και στο γεγονός ότι η ασφάλεια των μαθητών είναι η πρώτη προτεραιότητα κάθε σχολείου. Αντιθέτως να σας θυμίσουμε τους μαθητές που μεταφέρονται δωρεάν από την πολιτεία (μαθητές δημόσιων σχολείων )με αστικά λεωφορεία, ως καθήμενοι χωρίς ζώνες ασφαλείας ή ακόμα και όρθιοι.
Σε σχέση με τις προδιαγραφές που έχει καταλήξει το Υπουργείο, έχουμε να προτείνουμε τα εξής :
Για τα ήδη κυκλοφορούντα σχολικά να μη χρειαστεί καμία τροποποίηση σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές, αφού έχουν συγκεκριμένο όριο ηλικίας και μέχρι και την απόσυρσή τους, δε θα έπρεπε να υποστούν καμία μετασκευή, πέρα από τις ατομικές ζώνες. Όσον αφορά την Άδεια Κυκλοφορίας τους πρέπει να εκδοθεί ένας αριθμός κοινός μεταφερόμενων νηπίων- μαθητών σύμφωνα με τον αριθμό ατομικών ζωνών που φέρουν. Ο χαρακτηρισμός τους σε σχολικά νηπίων, ή σχολικά μαθητών Δημοτικού, ή σχολικά μαθητών Δευτεροβάθμιας δημιουργεί σε σχολεία τεράστιο πρόβλημα, αφού άμεσα θα πρέπει να πολλαπλασιάσουν το στόλο των λεωφορείων τους (ανυπολόγιστο οικονομικό κόστος), να επανασχεδιάσουν στη μέση της σχολικής χρονιάς τα δρομολόγιά τους δημιουργώντας μεγάλη αναστάτωση και στη λειτουργία των σχολείων και στις οικογένειες που θα πρέπει να περιμένουν διαφορετικά σχολικά από το ίδιο σχολείο ανάλογα με την ηλικία των παιδιών τους και αύξηση του κόστους μεταφοράς των παιδιών τους στα δίδακτρα που καταβάλουν.
Επιπλέον να λάβουμε υπόψιν μας ότι η αύξηση των κίτρινων σχολικών λεωφορείων θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και επιβαρύνσεις στο ήδη διογκωμένο περιβάλλον κυκλοφοριακό πρόβλημα των αστικών περιοχών.
Άλλωστε η ευρωπαϊκή οδηγία 2007/46, που επικαλείσθε για τις αλλαγές που προτείνετε, δεν αφορά τα λεωφορεία που κινούνται αποκλειστικά εντός αστικών περιοχών, όπως τα «κίτρινα» σχολικά λεωφορεία.
Για τα σχολικά που πρόκειται να ταξινομηθούν προτείνουμε να διαχωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία να περιλαμβάνει τα «κίτρινα» σχολικά λεωφορεία που εκτελούν μόνο αστικές διαδρομές, μεταφέροντας νήπια και μαθητές από και προς το σχολείο τους, αλλά και σε κοντινούς αστικούς προορισμούς, όπως θέατρα, μουσεία. Τα σχολικά αυτά να φέρουν ατομικές ζώνες δύο σημείων και να μπορούν να μεταφέρουν μαθητές όλων των βαθμίδων του Σχολείου. Προτεινόμενες διαστάσεις:
Ύψος Έδρας (Ι) 400mm
Βάθος Έδρας (Κ) 350mm
Ημι-Πλάτος Έδρας (F) 180mm
Ημι-Πλάτος Διαθέσιμου χώρου (G) 200mm
Απόσταση καθισμάτων (Η) 560mm
Διάδρομοι (Διάμετρος) 300mm
Αν το σχολικό μεταφέρει αποκλειστικά μαθητές παιδικού σταθμού, θα μπορούσε να έχει μικρότερα καθίσματα με τις ακόλουθες διαστάσεις:
Ύψος Έδρας (Ι) 400mm
Βάθος Έδρας (Κ) 300mm
Ημι-Πλάτος Έδρας (F) 130mm
Ημι-Πλάτος Διαθέσιμου χώρου (G) 150mm
Απόσταση καθισμάτων (Η) 500mm
Διάδρομοι (Διάμετρος) 300mm
Εάν το σχολείο μεταφέρει αποκλειστικά μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερα καθίσματα με τις ακόλουθες διαστάσεις :
Ύψος Έδρας (Ι) 400mm
Βάθος Έδρας (Κ) 350mm
Ημι-Πλάτος Έδρας (F) 187mm
Ημι-Πλάτος Διαθέσιμου χώρου (G) 200mm
Απόσταση καθισμάτων (Η) 600mm
Διάδρομοι (Διάμετρος) 300mm
Στη δεύτερη κατηγορία «κίτρινων» σχολικών λεωφορείων να περιλαμβάνει οχήματα που να μπορούν να εκτελούν και υπεραστικά δρομολόγια και να έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν μαθητές σε σχολικές εκδρομές εκτός νομού, ακόμα και στο εξωτερικό. Αυτά τα σχολικά θα πρέπει να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές με τα υπεραστικά, τουριστικά λεωφορεία.
Για όλους τους ανωτέρω λόγους, σας ενημερώνουμε ότι διαφωνούμε με το σχέδιο νόμου, που προτείνει του Υπουργείο, ειδικά την περίοδο αυτή που βιώνουν τα ιδιωτικά σχολεία και οι οικογένειες που τους εμπιστεύονται τα παιδιά τους μία πολύ κρίσιμη οικονομική κατάσταση.
Πρεπει να γνωριζετε οτι μαθητικα δρομολογια στην Ελλαδα εκτελουν και οι Αστικες Συγκοινωνιες. Αν αυτο απαγορευθει 1)αυτες θα διαλυθουν 2) δεν θα μπορεσουν με τιποτα να κρατησουν τα αλλα δρομολογια 3) θα χρειαστειτε περισσοτερα κονδυλια για τις μεταφορες των μαθητων, γιατι στο αστικο στην επαρχια μπαινουν και 80 ατομα 4) δεν μπορει οταν τον μεταφερεις σε φροντιστηριο ή γηπεδο ή πολιτιστικα να ειναι πελατης χωρις ζωνη και οταν τον πας στο σχολειο να ειναι με ζωνη. Ιδια διαδρομη, ιδια λεωφορεια, ιδιοι οδηγοι 5) δεν θα φτασουν τα λεωφορεια ολης της Ελλαδος για να κατσουν ολοι οι μαθητες με ζωνη 6) ποιος ειναι αυτος που θα φροντιζει για να βαζουν ζωνη ? 7) νομιζετε οτι εδω στη Βορεια Ελλαδα θα περασει το αστικο, θα περιμενουν οι μαθητες σε χιονια και παγωνιες με θερμοκρασια κατω του μηδενος και θα περιμενουν λεωφορεια με ζωνη ?
Εξαιρεστε τις αστικες συγκοινωνιες γιατι ετσι μας αποκλειεται φωτογραφικα απο τους διαγωνισμους κι αυτο ειναι μη ανταγωνιστικο, καταδικαστικο για τις αστικες συγκοινωνιες και ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ
Επισης να γνωριζετε οτι απο εκει που χρειαζονται σημερα 4 αστικα για εναν σχολικο περιπατο για 2 χιλιομετρα, τωρα θα χρειαζονται 8 λεωφορεια. Αυτο σημαινει διπλασιο κοστος για τους γονεις σε τετοιες εποχες!!!
Και προφανως μετα απο αυτο μην ζητησετε ξανα απο τις αστικες συγκοινωνιες να μεταφερουν δωρεαν ή με πασο μαθητη.
Προσεξτε τις αποφασεις σας πριν ειναι αργα
Ο Ελευθέριος Βενιζέλος, μέσα σε συνθήκες πτώχευσης του κράτους, έκτισε 3200 σχολεία. Έτσι σχεδόν κάθε χωριό πριν 100 χρόνια, είχε πρόσβαση στην εκπαίευση. Τώρα εσείς τα κλείνεται και στη θέση τους ιδρύεται μεταφορικούς οργανισμούς.
Αλήθεια αυτό στοιχίζει φθηνότερα;
Ξανανοίξτε τα σχολεία της υπαίθρου που έκλεισαν. Γεμίστετα με εκπαιδευτικούς και μαθητές, που και με τη βοήθεια του διαδικτύου, να πάρει η παιδεία ξανά παιδαγωγική διάσταση.