- Οι ανήκοντες κατά την «Κρίσιμη Ημερομηνία» στο «Τακτικό Προσωπικό» των «Σημερινών Εργοδοτών», κατά τις έννοιες του άρθρου 1 του ν. 3717/2008 (ΦΕΚ Α’ 239), και κατέχοντες την ειδικότητα του Ιπτάμενου Χειριστή, καθώς και οι κάτοχοι πτυχίου κατηγορίας Β1 ή Β2 ή C κατά JAR 66 ή άδειας κατά το Μέρος 66 (EASA PART 66) του 2042/2003 ΕΚ, ανεξάρτητα εάν έχει λυθεί ή όχι η σχέση εργασίας τους, μεταφέρονται με την ίδια σχέση εργασίας, σε Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύονται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δημόσιες υπηρεσίες, αυτοτελείς ή ανεξάρτητες αρχές, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμίδας, ύστερα από αίτησή τους. Η μεταφορά γίνεται σε φορέα ή υπηρεσία, αποκλειστικά σε νομό επιλογής του υπαλλήλου, εφόσον υπάρχει κενή θέση ή ανάγκη σε φορέα του νομού αυτού.
- Για τη διαδικασία μεταφοράς του προσωπικού της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 3717/2008, όπως ίσχυαν με τη δημοσίευσή του.
- Οι αιτήσεις για μεταφορά στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο των ρυθμίσεων του άρθρου 11 του ν. 3783/2009 (ΦΕΚ Α΄136) και της παρ. 10 του άρθρου 1 της ΠΝΠ «Συμπλήρωση, τροποποίηση διατάξεων του ν. 3717/2008 (ΦΕΚ Α’ 239) «Κοινωνικές ρυθμίσεις για τους εργαζόμενους στις εταιρείες «Ολυμπιακές Αερογραμμές Α.Ε.», «Ολυμπιακή Αεροπορία – Υπηρεσίες Α.Ε.» και «Ολυμπιακή Αεροπλοΐα Α.Ε.» και άλλες διατάξεις» της 16.9.2009 (ΦΕΚ Α’ 181), δεν λαμβάνονται υπόψη, και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν εκ νέου αίτηση εντός τριάντα (30) ημερών, από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις των παρ. 1 και 2 του παρόντος άρθρου.
- Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν. 3717/2008, όπως ισχύει.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 27 – Ρυθμίσεις μεταφοράς προσωπικού του ν. 3717/2008"
#1 Σχόλιο Από Παπαθεοδώρου Σπύρος Στις 4 Αύγουστος, 2010 @ 16:30
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,
Ανήκω στο προς μετάταξη προσωπικό της Ολυμπιακής Αεροπορίας και συγκεκριμένα- λόγω της ιδιότητάς μου ως ιπταμένου χειριστή (Κυβερνήτης 737)- στην κατηγορία των εργαζομένων που καταλαμβάνουν προσωποπαγείς θέσεις στην Υ.Π.Α.
Με μεγάλη μου έκπληξη ενημερώθηκα από τον Τύπο για το συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου το οποίο πλήττει βάναυσα τα κεκτημένα δικαιώματά μου από το Ν3717/2008.Συγκεκριμένα το δικαίωμά μου προς μετάταξη έχει ήδη ασκηθεί, έχει παράξει νομικό δίκαιο και η διαδικασία της μετάταξης βρίσκεται μαζί με των άλλων εργαζομένων της πρώην Ο.Α προς το τέλος της(επίσημα έγγραφα και αλληλογραφία μεταξύ Υπ. Μετ. και Υ.Π.Α. με ονομαστικούς καταλόγους).
Εγώ προσωπικά λόγω της επιλογής μου για μετάταξη έχω ήδη βρεθεί εκτός αγοράς εργασίας εξαιτίας της πολύμηνης αποχής μου από πτητικά καθήκοντα.
Πιστεύω ότι η διάθεσή σας (αλλά και ολόκληρης της κυβέρνησης που έχει δεσμευθεί για την υλοποίηση στο σύνολό του του Ν.3717) δεν είναι να πετάξετε στον Καιάδα πεντακόσιες οικογένειες (ιπτάμενοι χειριστές και μηχανικοί της πρώην Ο.Α.)καταστρατηγώντας τα συνταγματικά τους δικαιώματα με αυτή την «άτυχη» και «άστοχη» διατύπωση του άρθρου 27.
Επιτρέψτε μου να σας προτείνω την έναρξη κοινωνικού διαλόγου με τους συνδικαλιστικούς φορείς (πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου) που εκπροσωπούν τους άμεσα θιγόμενους διότι η προσωπική μου εντύπωση είναι ότι μπορεί να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή και ικανοποιητική λύση.
Τέλος επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω την κοινωνική ευαισθησία που θα πρέπει να επιδείξετε σε ανθρώπους που για δεκαετίες στήριξαν τον πρώην εθνικό μας αερομεταφορέα και πλέον σας απευθύνονται με την ιδιότητα του απολυμένου, έχοντας σαν τελευταίο στήριγμα τις παραπάνω νομοθετικές διατάξεις.
Μετά τιμής
Κυβερνήτης Παπαθεοδώρου Σπύρος
#2 Σχόλιο Από Θ. ΣΕΡΒΕΤΑΣ Στις 5 Αύγουστος, 2010 @ 16:25
Ειναι απαραδεκτο το σχολιο, καθοτι γνωριζουν ολοι πως και γιατι,ο Ν.3717/08 προεβλεπε τις 750 μεταταξεις ολων των πιλοτων και των μηχανικων αεροσκαφων στην ΥΠΑ ,με το 90% των αποδοχων τους στην ΟΑ ,δηλαδη περιπου 6000 ευρω .Σε μια Δημοσια Υπηρεσια που δεν διαθετει καν στον οργανισμο της τετοιες ειδικοτητες μια και δεν διαθετει καν αεροπλανα (διαθετει μονο 1 με τους αναλογους χειριστες).Επειδη ομως και εμπειρια μεγαλη εχουν και κοινωνικη ευαισθησια,η μεταταξη τους σε υπηρεσιες που τους χρειαζονται και διαθετουν πτητικα μεσα ,οπως ΓΕΑ-ΓΕΝ-ΓΕΣ-ΕΚΑΒ-Αστυνομια-ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ -ΕΑΒ, θα βοηθησει το κρατος να μην χαθει αυτο το δυναμικο της Ελληνικης κοινωνιας .Ειναι κριμα να γινονται γραφειοκρατες τετοιοι ανθρωποι με τοση πτητικη εμπειρια Μπραβο Κε Υπουργε αλλα και παλι μιλατε για 80 μεταταξεις υπερβολικες για την Ελληνικη ΥΠΑ .
#3 Σχόλιο Από gplia Στις 7 Αύγουστος, 2010 @ 01:01
ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ Ο Ν.3717/08 ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ . ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΑΛΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣΚΑΙ ΠΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΣΤΟΛΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ , ΓΙΑΤΙ Ο Ν.3717 ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ 90% ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ .
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΟΤΙ «ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ.»
#4 Σχόλιο Από Μεσονήσης Στις 8 Αύγουστος, 2010 @ 18:24
Είναι δεδομένο ότι η ιδιωτική εταιρία που γεννήθηκε μπορούσε να προσλάβει μόνο ένα μικρό μέρος του προσωπικού. Αυτό άλλωστε ανακοινώθηκε εκ των υστέρων από τους εκπροσώπους της εταιρίας αυτής.
Την φράση ‘Νόμος του Κράτους’ δεν μπορεί ο καθένας να τη χρησιμοποιεί κατά το δοκούν. Όταν για παράδειγμα το νέο ασφαλιστικό έγινε νόμος του κράτους, τότε όλοι καταλάβαμε τη βαρύτητα της φράσης αυτής, η οποία αφοπλιστικά ξεστομίστηκε από το στόμα του αρμόδιου Υπουργού.
Η επιλογή ‘ζωής’ για μεταφορά στην ΥΠΑ αυτών των Ιπτάμενων Χειριστών και Μηχανικών της πρώην ΟΑ, έγινε με γνώμομονα τις νομοθετικές ρυθμίσεις των ν.3717 και ν.3783. Αυτές οι δύο ρυθμίσεις είναι Νόμοι του Κράτους. Αυτοί οι Νόμοι του Κράτους δημιούργησαν εμπρόθεσμα δικαιώματα, τα οποία ήδη έχουν ασκηθεί από τους ενδιαφερόμενους μέσα στα προβλεπόμενα χρονικά πλαίσια.
ΠΡΟΤΑΣΗ
θα μπορούσαν να κληθούν τα Σωματεία για διαβούλευση σε θέματα όπως, μισθολόγιο, αποσπάσεις μετά την πρόσληψη στην ΥΠΑ κ.λ.π
#5 Σχόλιο Από giannis Στις 8 Αύγουστος, 2010 @ 22:01
Καταρχήν μου κάνουν τρομερή εντύπωση,τα δύο σχόλια που αναρτήθηκαν μετά το σχόλιο του άμεσα ενδιαφερόμενου πιλότου! Αν είμασταν πιο ενημερωμένοι και πιο δίκαιοι,θα γνωρίζαμε ότι ο αριθμός των ενδιαφερωμενων προς μεταφορά στην Υ.Π.Α.,είναι πολύ μικρότερος.Επίσης αν οι νόμοι ισχύουν ΙΣΑ προς όλους,τότε σύμφωνα με τους νόμους της μεταφοράς,θα γνωρίζατε ότι υπάρχει για πρώτη φορά το δικαίωμα της μακρόχρονης άδειας άνευ αποδοχών,κάτι που σημαίνει ότι αρκετοί θα κανουν χρήση αυτού!Επίσης επειδή υπήρχε θέμα με τις συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού της Ο.Α.,απο το ΙΚΑ,αρκετοί έχουν υποβάλει και αίτηση για σύνταξη και ταυτόχρονα για μεταφορά,με συνέπεια να αυξάνουν πλασματικά τον αριθμό των μεταφερόμενων.Τα ανωτέρω δείχνουν ότι τελικά θα μεταφερθούν αρκετοι λιγότεροι στην ΥΠΑ.
(θεωρώ πρωτοποριακό το δικαίωμα της άνευ αποδοχών αδείας για μεγάλα χρονικά διαστήματα,και ιδίως στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή,με όλα όσα τρέχουν λόγω του μνημονίου).
Κάποιος έγραψε για μισθούς των 6.000 ευρώ….μήπως με την πρόσφατα ψηφισμένη εισοδηματική πολιτική,έχει τεθεί πλαφόν που είναι και αρκετά μικρότερο το ποσό? (για την ακρίβεια,οι καθαρές αποδοχές είναι στην ανώτερη περίπτωση οποιαδήποτε μισθοδοτούμενου απο το δημόσιο,ΑΚΡΙΒΩΣ οι μισές).
Τωρα για όσους επιλέξουν τελικά την μεταφορά στην ΥΠΑ,θυμίζω το εξής,αρκετοί απο τους πιλότους και τους μηχανικούς,έχουν ανώτερες και ανώτατες σπουδές καθώς και μεταπτυχιακά.Θέλω να πω,ότι εφόσον χρησιμοποιηθούν και καλύψουν τις θέσεις λόγω των ειδικοτήτων τους,μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μετά σε άλλες θέσεις (αν παραμείνει τόσος μεγάλος αριθμός) με βάση τις σπουδές τους. (τα τυπικά και ουσιαστικά τους προσόντα).
Κλείνοντας,σας συγχαίρω για την διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης,και σας θυμίζω ότι η ΥΠΑ έχει ανάγκη ένα τοσο υψηλά εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό.
#6 Σχόλιο Από Γεωργιάδης Α. Στις 9 Αύγουστος, 2010 @ 23:32
(το σχόλιο σας έχει καταγραφεί)
Κυβερνήτης (Ι) Α. Γεωργιάδης
#7 Σχόλιο Από Στασινόπουλος Παναγιώτης Στις 9 Αύγουστος, 2010 @ 23:59
Κύριε Υπουργέ,
Με μεγάλη έκπληξη πληροφορήθηκα την κατάργηση της ΠΝΠ με το παρόν άρθρο.
Ανήκω στο απολυμένο προσωπικό της Ολυμπιακής Αεροπορίας όπου κατείχα την ειδικότητα του εκπαιδευτή AVIONICS (Β2) στα περισσότερα αεροσκάφη του Ελλαδικού χώρου, συμπεριλαμβανομένου και του αεροσκάφους της ΥΠΑ.
Θεωρώ άδικη την κατάργηση της ΠΝΠ σε αυτή τη χρονική στιγμή καθώς έχουν περάσει 10 μήνες από την ημερομηνία των αιτήσεων, έχει πλέον χαθεί η δυνατότητα να ‘διαγωνιστούμε’ για τις θέσεις που είχαν ανοίξει για την ΥΠΑ και τις άλλες υπηρεσίες και η όλη διαδικασία των μεταφορών οδεύει προς το τέλος.
Σας υπενθυμίζω ότι η ειδική επιδότηση ανεργίας είναι πλέον σε πολύ χαμηλό ποσοστό με συνέπεια να υφίστανται απίστευτα δύσκολες οικονομικές συνθήκες διαβίωσης για την συντριπτική πλειοψηφία των προς μεταφορά συναδέλφων, ενώ παράλληλα, ο Ν3717/08 ανέφερε ότι η μεταφορά έπρεπε να είχε γίνει εντός 4 μηνών!
Οι αιτήσεις των μηχανικών για την μεταφορά στην ΥΠΑ είναι από όσο γνωρίζω 160. Σε αυτές υπάρχουν αρκετές από υποψήφιους συνταξιούχους, όπου μετά την ψήφιση του νέου συνταξιοδοτικού, οι περισσότεροι από αυτούς θα επιλέξουν τελικά τον δρόμο της σύνταξης. Άρα ο καθαρός αριθμός των προς μεταφορά μηχανικών θα είναι πολύ πιο χαμηλός από τον αναμενόμενο.
Την στιγμή που έχετε δεσμευτεί ότι στην ΥΠΑ υπάρχουν θέσεις για 100 μηχανικούς και οι αιτήσεις είναι 160 γιατί δεν κάνετε μια τροποποίηση του άρθρου 27 ώστε να γίνει επιλογή με βάσει τα κοινωνικά κριτήρια που ορίζει ο Ν. 3717/2008 για τους πρώτους 100 συναδέλφους και οι υπόλοιποι συνάδελφοι (εάν υπάρχουν) να κάνουν νέες αιτήσεις;
Μία άλλη σύννομη με το υπάρχον νομικό πλαίσιο λύση, θα ήταν να μεταφερθούν στην ΥΠΑ όσοι μηχανικοί έχουν κάνει αίτηση, να τοποθετηθούν εκεί οι πρώτοι 100 και μετά οι υπόλοιποι (εάν υπάρχουν) να μεταφερθούν σε άλλους φορείς (αστυνομία-πυροσβεστική-Π.Α.) και πάλι βέβαια με αξιολόγηση βάσει των κοινωνικών κριτηρίων που ορίζει ο νόμος.
Σύμφωνα με το ΠΔ 29 ΦΕΚ 68- 13/05/2010 ΑΡΘΡΟ 5α υπάρχουν νευραλγικοί τομείς της ΥΠΑ που μπορούν να επανδρωθούν με τους μηχανικούς της πρώην ΟΑ. Στις 160 αιτήσεις μηχανικών είναι και αρκετοί ηλεκτρονικοί οι οποίοι έχουν μεγάλο φάσμα εργασιών στην ΥΠΑ. Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω τους υπαλλήλους της ΥΠΑ και των άλλων υπηρεσιών να δείξουν και αυτοί λίγη ευαισθησία αφού πλέον με τις αποκρατικοποιήσεις σε όλη την χώρα μπορεί κάποιοι να βρεθούν σύντομα στην θέση μας.
Ο μισθός των μεταφερομένων μηχανικών στην ΥΠΑ θα είναι ανάλογα με την εκπαιδευτική βαθμίδα και το χρονοεπίδομα και όχι 6000 ευρω.
Μια διαδικασία υποβολής νέων αιτήσεων, όσο γρήγορα και αν γίνει αυτή, θα οδηγούσε την όλη διαδικασία πολύ πίσω χρονικά και όλους εμάς σε κοινωνικό αδιέξοδο.
Με τιμή.
Στασινόπουλος Παναγιώτης
AVIONICS Instructor.
#8 Σχόλιο Από ΠΕΤΟΥΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 09:51
Θα ηθελα να προσθέσω σχετικα με την μεταφορα μηχανικων ολυμπιακης στην ΥΠΑ, οτι αυτη η επιλογη γίνεται, απο αρκετους απο εμας,γιατι αυτος ειναι ο τομεας που εχουμε την μεγαλυτερη αγαπη και εξειδικευση και οχι γιατι στερουμαστε ουσιαστικων η τυπικων προσόντων για την ΥΠΑ η για αλλες υπηρεσιες του Δημοσιου τομεα (ακαδημαικοι τιτλοι αλλα και επαγγελματικες εξειδικευσης σε Ελλαδα και Εξωτερικο).
Ζητάμε λοιπον την μεταφορά μας στην υπηρεσια που μορουμε να προσφέρουμε τα μέγιστα και σε περισσότερους απο εναν τομεις.
#9 Σχόλιο Από giannis Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 11:13
Καταρχάς,θα ήθελα να σας ευχαριστησω ακόμα μια φορα για την διαδικασια της ανοικτης διαβουλευσης.Σας γραφω ξανα,γιατι μπορει να μην εγινα απολυτα κατανοητος,στο προηγουμενο κειμενο μου.
Εχουμε,σαν δεδομενο τους νομους 3717/2008,την Π.Ν.Π. του 2009,του αρθρου 11,του ν.3783/2009.Ολοι εχουν εκφερει νομικο διακαιωμα,στους δικαιουχους τους,δηλαδη στους προς μεταφορα στην ΥΠΑ, Ιπταμεν.Χειριστές,καθως και στους Μηχανικους Β1,Β2,C.Καποιοι μιλανε για νουμερο μεταφερομενων 700 και πλεον ατομα.Οπως εγραψα,ο πραγματικος τους αριθμος ειναι πολυ λιγοτερος,για δυο λογους,πρωτον διοτι αρκετοι εν αναμονη της συνταξιοδοτησης τους,υπεβαλαν ΚΑΙ αιτηση για μεταφορα,και δευτερον,αρκετοι θα κανουν χρηση της αδειας ανευ αποδοχων μακροχρονια.(Κατι που οπως εγραψα,ειναι αρκετα πρωτοποριακο,και λυνει τα χερια σε πολλους λογω και του μνημονιου,πχ.,οσοι την επιλεξουν δεν θα επιβαρυνουν τον κρατικο προυπολογισμο,και απο οσο γνωριζω ειναι αρκετοι).
Η λυση δινεται μεσα απο τους ανωτερω νομους ηδη: λενε ολοι οτι: Α) ειμαστε στη διαθεση του Διοικητη της ΥΠΑ ,Β)και οτι θα μας τοποθετησει σε θεσεις που θα καλυψουμε τις αναγκες της υπηρεσιας ,που θα προσιδιαζουν στα α)επαγγελματικα,β)τυπικα,και γ)ουσιαστικα μας προσοντα.ΑΡΑ,θα μπορουσε ο Διοικητης της ΥΠΑ,εφοσον τα χαρτια μας ειναι εκει,αλλα και οι αρμοδιες υπηρεσιες του ΥΜΕ,αφου και εκει ειναι τα χαρτια μας,να:α)επικοινωνησουν με τον καθε ενα απο εμας ξεχωριστα και με ατομικη υπευθυνη δηλωση μας,να δηλωσουμε αν ενδιαφερομαστε για αδεια ανευ αποδοχων,β)επισης,με ατομικη μας υπευθυνη δηλωση,να δηλωσουμε αν θα συνταξιοδοτηθουμε,και να ελεχθει ταυτοχρονα και απο το ΙΚΑ.Τα ανωτερω,μπορουν να γινουν αμεσα,και απο το ΥΜΕ,και απο την ΥΠΑ,βαση των ανωτερων νομων.Επισης,θα επρεπε η ΥΠΑ,να εχει προσδιορισει τις κενες θεσεις που α)αφορουν Ιπτ.Χειριστες ή Μηχανικους,και β)τις υπολοιπες κενες θεσεις,που συμφωνα και με τις τελευταιες εξαγγελιες απεργιων απο διαφορα σωματεια,υπαρχουν σε διαφορους τομεις.(Σας θυμιζω επιισης οτι αρκετοι απο τους μεταφερομενους,εχουν ανωτερες,ανωτατες σπουδες ακομα και μεταπτυχιακα,ΑΚΟΜΑ και σε τομεις διαφορετικους απο την ειδικοτητα εργασιας τους,-μπορειτε επισης και μεσω του ΥΜΕ,αλλα και της ΥΠΑ,να τσεκαρετε τα πτυχια σπουδων καθενος-).Συνεπως,εαν και εφοσον ο αριθμος μεταφερομενων θα υπερβει των αριθμο των διαθεσιμων εως 80 Ιπτ.Χειριστων,και των εως 100 Μηχανικων,(συμφωνα με την συνεντευξη τυπου που εδωσε το ΥΜΕ),ο πλεοναζον αριθμος θα μπορουσε να καλυψει αυτες τις κενες θεσεις λογω των σπουδων τους και οχι λογω ειδικοτητας.Επισης,μην ξεχναμε οτι προκειτε για εργαζομενους,με υψηλη εξειδικευση και εκπαιδευση.
Ολα τα ανωτερω,θα μπορουσαν να γινουν αμεσα,και να ελεχθουν και απο τηνΥΠΑ,και απο το ΥΜΕ.
Κλεινω,αναφερομενος στον μισθο που επισης δεν ισχυει διοτι:α)εχει μπει πλαφον με την ισχυουσα ψηφισμενη εισοδηματικη πολιτικη,και β)ελαχιστοι απο οσους τελικα μεταφερθουν θα εχουν υψηλους μισθους,και αυτο διοτι α)δεν ειχαν τοσο υψηλους μισθους στην ΟΑ.,και β)ερχεται και το νεο ενιαιο μισθολογιο.Επισης και τα μισθολογικα μπορουν να ελεχθουν και απο την ΥΠΑ,και απο το ΥΜΕ.
Για τους ανωτερω λογους,και για να μην βαλουμε στην ακρη,ατομα τοσο υψηλης εξειδικευσης και εκπαιδευσης,σας προτεινω να βελτιωσετε το αρθρο 27.Ολα τα στοιχεια που ανεφερα υπαρχουν και στο ΥΜΕ,αλλα και στην ΥΠΑ.
#10 Σχόλιο Από PapaEcho Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 11:21
Κύριε Υπουργέ,
Ανήκω και εγώ στους μεταφερόμενους βάσει της ΠΝΠ στην ΥΠΑ ως μηχανικός.
Δεν μπορώ να συμπληρώσω κάτι παραπάνω από αυτά που έγραψαν οι συνάδελφοί μου και οι πιλότοι, αλλά θα σας θέσω μια ερώτηση.
Αναρωτηθήκατε ποτέ τι θα γινόταν αν οι πιλότοι και οι μηχανικοί της ΟΑ δέχονταν τις προσφορές της MIG και αποχωρούσαν από την εταιρία εν μέσω της καλοκαιρινής περιόδου του 2009;
Μας δόθηκαν τότε δύο επιλογές, αυτή του ιδιώτη και αυτή που περιλαμβάνεται στην ΠΝΠ. Βάσει αυτών ο καθένας μας έκανε επιλογή ζωής.Έτσι λοιπόν δεν επηρεάστηκαν οι πτήσεις μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου 2009.
Έμεινε πίσω προσωπικό που περίμενε την εφαρμογή των νόμων του κράτους, βάσει των οποίων πήρε τις αποφάσεις του.
Με την ΠΝΠ κατοχυρώσαμε δικαιώματα, όπως έγινε και στις περιπτώσεις των αποσύρσεων των ΙΧ.
Εφαρμόστε τον 3717 και την ΠΝΠ ως έχουν και οφείλετε.
Έχουν περάσει 10 μήνες, δεν έχει γίνει τίποτα και τα χρήματά μας είναι ήδη ελάχιστα.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για οργάνωση νέων επιτροπών, κατάθεση δικαιολογητικών εκ νέου και αναμονή άλλου τόσου χρονικού διαστήματος.
#11 Σχόλιο Από Τσιγκριστάρης Κων/νος Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 11:53
Κύριε Υπουργέ,
Ανήκω στην κατηγορία των Μηχανικών Α/φών (Β1) που δεν θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης.
Θα ήθελα να τονίσω ότι τους τελευταίους 10 μήνες ζούμε ένα μαρτήριο, πολύ περισσότερο μετά το πέρας του πρώτου τετράμηνου σύμφωνα με τον Ν3717/08, κάτι που γνωρίζουν και οι συνάδελφοι μας από το γραφείο Προσωπικού της ΥΠΑ αφου μας γνώρισαν και μας εξυπηρέτισαν άριστα μέχρι και την υπογραφή του Διοικητή κου Βλάμη.Το ερώτημα είναι , γιατί επιλέχθηκε αυτή η χρονική στιγμή να ακυρωθεί η διαδικασία ένταξης μας στην ΥΠΑ αφού ο Διοικητής μας έχει αποδεχθεί με την υπογραφή του στην ΚΥΑ και έμεναν μόλις 20 μέρες για την ολοκλήρωση μεταφοράς;
Η πρότασή μου είναι να εφαρμοστούν τα κοινωνικά κριτήρια που ορίζει ο Ν. 3717/2008 στις υπάρχουσες 160 αιτήσεις που έχουν κατατεθεί στη ΥΠΑ.
Αν και γράφτικε σε άλλα σχόλια πρέπει να δοθεί έμφαση ότι θα πάμε στη μεταφορά μας με τον μισθό που θα βρούμε εκεί στην ανάλογη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Ελπίζω ότι θα ξεπεραστούν όλλα τα εμπόδια και η λογική θα πρυτανέυσει.
Μετά τιμής
Τσιγκριστάρης Κωνσταντίνος
#12 Σχόλιο Από Μπαταλογιάννης Δημήτριος Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 13:13
Κύριε Υπουργέ,
Ανήκω κι εγώ στους Μηχανικούς της πρώην ΟΑ με πτυχίο κατηγορίας B1,C. Σύμφωνα με το νόμο ν.3717/2008 και το άρθρο 11 του ν.3783/2009, άσκησα και εγώ το δικαίωμά μου για μετάταξη στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Το μόνο που θα ήθελα να συμπληρώσω στα όσα σχολίασαν οι συνάδελφοί μου είναι οτι η κατοχή πτυχίων, η συνεχής εκπαίδευση και σε χώρες του εξωτερικού καθώς και η εργασιακή εμπειρία ετών των περισσοτέρων από εμάς θα μπορούσε να αποφέρει μόνο όφελος στο έργο της ΥΠΑ.
Θα ήθελα λοιπόν κι εγώ να εκφράσω την αγωνία μου για μία επανεξέταση της παρ.3 του άρθρου 27, εφόσον μία εκ νέου υποβολή αιτήσεων θα οδηγούσε εμάς πάλι στην αρχή μιας άνευ λόγου χρονοβόρας γραφειοκρατικής διαδικασίας και τις οικογένειές μας σε οικονομικό αδιέξοδο.
#13 Σχόλιο Από παναγιωτης Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 20:37
Καταρχην να εκφρασω την θετικη μου αποψη για την ενεργεια διαβουλευσεων και σχολιων τετοιων θεματων μεσω του διαδικτιου ,και να υπαρχει εκφραση και ελευθερια αποψεων.Μπραβο σας σ αυτο και σαν μεταφερομενος στην ΥΠΑ σαν Β2 AVIONIC , περιμενωντας και γω τοσο καιρο την μεταφορα μου ,ελπιζω να ξαναμπορεσω να σας εκφρασω ενα δευτερο μπραβο ξανα , υλοποιωντας πλεον και βρισκοντας λυση στο πολυμηνο αυτο προβλημα μας, μην εχωντας αλλη πλεον καθυστερηση για ολους τους προαναφεθεν λογους που περιεγραψαν συναδελφοι.
#14 Σχόλιο Από ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΥ Σ. Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 20:51
Δεν θα σταθω στην απογοητευση και την ανησυχια που μας προκαλει η ασυνεχεια και ασυνεπεια του κρατους και η μη τηρηση των νομων. Στους νομους αυτους βασιστηκαμε και αποφασισαμε για την ζωη μας. (το σχόλιο σας έχει καταγραφεί) . Με βαση τα νεα δεδομενα πρεπει και εμεις να αναθεωρησουμε τις αποφασεις μας. Πιστευω πως εκφραζω πολλους συναδελφους, και τουλαχιστον αυτους με τους οποιους συνυπογραψαμε στις 03/08/2010 την ανοιχτη επιστολη προς το Δ.Σ της Ενωσης Χειριστων Πολιτικης Αεροποριας. Θα ειναι ευχης εργον να ισχυσουν οι νομοι και να μεταφερθουν ολοι στην ΥΠΑ. Η παρεμβαση ομως της κυβερνησης φαινεται πως ανατρεπει αυτα τα δεδομενα. Ως εκ τουτου μονη λυση διαφαινεται η δημιουργια τοσων τουλαχιστων προσωποπαγων θεσεων Ιπταμενων Χειριστων στην ΥΠΑ οσοι και αυτοι που δεν θεμελιωνουν δικαιωμα συνταξιοδοτησης και δεν εχουν αλλη επιλογη. Για τους υπολοιπους πρεπει ουτως η αλλως οι θεσεις που θα συσταθουν να ειναι προσωποπαγης οπως ισχυει συμφωνα με τον 3717/2008 για ολους τους υπολοιπους προς μεταφορα εργαζομενους στην ΟΑ. Τονιζω πως οσοι δεν δικαιουνται συνταξη και με εργασιακο οριζοντα ακομη και τριαντακονταετιας πρεπει να εργασθουν με αξιοπρεπεις ορους εργασιας και διαβιωσης σε αυτο που διαλεξαν, εκπαιδευτηκαν και ξερουν να κανουν καλα χρονια τωρα. Το αεροπορικο εργο. Πρεπει να εξασφαλισθουν αυτοι ακριβως που βρισκονται στην πιο ευαλωτη και ευαισθητη θεση.
#15 Σχόλιο Από ΜΙΧΑΛΗΣ Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 21:39
Συμφωνώ με τους συνάδελφους σχετικά με την μεταφορά μας στην Υ.Π.Α. και σας αναφέρω, οτι θέλουμε να ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ στην συγκεκριμένη υπηρεσία διότι είναι η μόνη σχετική με την εξειδίκευση που έχουμε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια, ως εργαζόμενοι στην πρώην Ο.Α. Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν γιά εμάς, καθότι έχουμε εμπλακεί σε μία κατάσταση για την οποία ουδεμία ευθύνη φέρουμε.