Η δημιουργία, η τήρηση και η διαχείριση του ειδικού λογαριασμού, που ορίζεται στο άρθρο 1 της παρούσας, ανατίθεται στην ΕΕΤΤ και η χρηματοδότηση αυτού θα εξασφαλίζεται με τη συμμετοχή – συνεισφορά του Φορέα Παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας (Φ.Π.Κ.Υ.) και των φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών υπό καθεστώς Ειδικής Άδειας, αποκαλούμενης και «Συμμετοχή στο Καθαρό Κόστος Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας» (ΣΚΚ) στον εν λόγω λογαριασμό Χρηματοδότησης, σύμφωνα με τη διαδικασία επιμερισμού του Καθαρού Κόστους Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, όπως καθορίζεται κατωτέρω.
Άρθρο 02: Διαχείριση του ειδικού λογαριασμού
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 01: Δημιουργία ειδικού λογαριασμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02: Διαχείριση του ειδικού λογαριασμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03: Διαδικασία Επιμερισμού του Καθαρού Κόστους Καθολικής Υπηρεσίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04: Υπολογισμός της Συμμετοχής των φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών στο Καθαρό Κόστος Καθολικής Υπηρεσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΚυρώσειςΆρθρο 05: Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Έναρξη ισχύοςΆρθρο 06: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Σεπτεμβρίου 2012, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Οκτωβρίου 2012, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΚΥΑΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 20 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6384 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Τέλη Αερολιμένων
- Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
1. Παρότι στην παράγραφο 3 προβλέπεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από τον Κρατικό Προϋπολογισμό δεν περιγράφεται καθόλου η διαδικασία κάλυψης από αυτόν και δεν τίθεται κανένα όριο στη δυνατότητα μεταφοράς του ελλείμματος στο επόμενο έτος. Έτσι π.χ. εφόσον είναι σαφές ότι και το επόμενο έτος θα προκύψει έλλειμμα τότε θα πρέπει η κάλυψη από τον προϋπολογισμό να είναι άμεση, διότι διαφορετικά δεν έχουμε ουσιαστική αποζημίωση για την παροχή ΚΥ. Θα μπορούσε ακόμη να προβλεφθεί ότι εφόσον προκύπτει υποχρέωση καταβολής από τον κρατικό προϋπολογισμό (π.χ. δύο συνεχόμενα ελλειμματικά έτη) είναι δυνατός ο συμψηφισμός με υφιστάμενες υποχρεώσεις του φορέα ΚΥ προς το Δημόσιο.
Η επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση μη καταβολής ή μερικής καταβολής στον λογαρισμο, όπως προβλέπονται στις παρ. 6 και 7 του άρθρου 3 και στην παρ. 4 της ΚΥΑ δεν αντιμετωπίζει το πραγματικό ζήτημα πως καλύπτεται σε αυτές τις περιπτώσεις το έλλειμα που δημιουργείται στον λογαρισμό και ποιος εν τέλει επιβαρύνεται το κόστος αυτό.
Έτσι θα μπορούσε ενδεικτικά να προβλεφθεί ότι εφόσον δεν καταστεί δυνατή η είσπραξη (για οποιαδήποτε αιτία) εντός συγκεκριμένου χρόνου το κόστος επιμερίζεται συμμέτρως σε όλους τους υπόχρεους, ή ότι καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και εάν καταστεί η είσπραξη έστω και μερικώς δυνατή σε μεταγγενέστερο χρόνο τα χρήματα αποδίδονται στους δικαιούχους. Μία άλλη λύση θα ήταν στον ειδικό λογαρισμό να κρατείται ένα μικρό αποθεματικό για τέτοιες περιπτώσεις το οποίο όμως θα πρέπει να επιστρέφεται σε περίπτωση μη επέλευσης του κινδύνου.
Προτείνεται η ακόλουθη αναδιατύπωση:
1. Η τήρηση και η διαχείριση του ειδικού λογαρισμού του άρθρου 1 ανατίθεται στην ΕΕΤΤ. Ιδίως η ΕΕΤΤ είναι αρμόδια για την εξατομίκευση των εισφορών και την είσπραξη αυτών από τους υπόχρεους, καθώς και για την απόδοση της αποζημίωσης στον δικαιούχο φορέα παροχής καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας.
2. Στον ειδικό λογαρισμό συνειφέρουν ο Φορέας Παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας (Φ.Π.Κ.Υ) και οι φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών υπό καθεστώς Ειδικής Άδειας. Η «Συμμετοχή στο Καθορό Κόστος Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας» των υπόχρεων γίνεται σύμφωνα με τη διαδικασία επιμερισμού του Καθαρού Κόστους Καθολικής Ταχυδροομικής Υπηρεσίας, όπως καθορίζεται κατωτέρω.
Να προστεθεί παράγραφος, που να υποχρεώνει την ΕΕΤΤ να δημοσιεύει, κάθε χρόνο, στην ιστοσελίδα της, την αναλυτική και συνολική εικόνα του λογαριασμού (έσοδα και έξοδα), όπου θα φαίνεται, αναλυτικά, η συνεισφορά όλων των φορέων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Για το Δ.Σ.
Νικόλαος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ., Μέλος Ο.Κ.Ε., και Αν.Μέλος της Ε.Ο.Κ.Ε.
Ευαγγελία Κεκελέκη, Γεν. Γραμματέας ΚΕ.Π.ΚΑ., Αντιπρόεδρος Παρατηρητηρίου Εσωτερικής Αγοράς, Μέλος Ε.Ο.Κ.Ε. και Μέλος Ε.Σ.Ο.Κ.