Οι φορείς των παρ. 1, 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 3 της παρούσας καταγράφουν τις πληροφορίες και στοιχεία, συμπληρώνοντας τα υποχρεωτικά και προαιρετικά πεδία που περιλαμβάνονται στο παράρτημα Α της παρούσης. Τα προαιρετικά πεδία συμπληρώνονται εφόσον οι σχετικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο φορέα. Ο φορέας καταγράφει ως «πρόσθετα στοιχεία» τυχόν πρόσθετες πληροφορίες που θεωρεί ότι είναι χρήσιμες για την ακριβή περιγραφή που εξυπηρετεί τον σκοπό του Μητρώου.
Άρθρο 06: Λοιπά στοιχεία υποβολής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΟρισμοίΆρθρο 02: Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 03: Υπόχρεοι υποβολής στοιχείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 04: Στοιχεία που υποβάλλονται στο Ψηφιακό Μητρώο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαδικασία Υποβολής Στοιχείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Λοιπά στοιχεία υποβολής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Κυρώσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08: Πρόσβαση στο Μητρώο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατηγορίες Χρηστών του Ψηφιακού Μητρώου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Δεκεμβρίου 2014, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Φεβρουαρίου 2015, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 22 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Σημειώνουμε ότι το Παράρτημα Α δεν προσδιορίζει ποια πεδία είναι «υποχρεωτικά» και ποια «προαιρετικά». Το θέμα πρέπει να διευθετηθεί σε συνεργασία με τους Υποχρέους πριν την έναρξη λειτουργίας του συστήματος ώστε να είναι εφικτή η αυτοματοποιημένη λειτουργία της εισαγωγής δεδομένων.
Παρότι το προσχέδιο υπουργικής απόφασης προβλέπει στο άρθρο 4, παρ.2 την καταχώριση των δεδομένων της αίτησης χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης, το μοντέλο του Παραρτήματος Α δεν προσδιορίζει το αντικείμενο (object) “Αίτημα Χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης». Σημειώνουμε ότι κάθε αίτημα χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης μπορεί να περιέχει πλήθος στοιχείων δικτύου και πολλαπλών τύπων (φρεάτια, οδεύσεις, καμπίνες, οικίσκους κλπ). Κάθε αναφορά σε άδεια χορήγησης δικαιωμάτων διέλευσης καθενός από τα στοιχεία που ορίζονται στο Παράρτημα Α (εγκατάσταση, κόμβος δικτύου, σύνδεση) θα πρέπει λοιπόν να είναι σύνδεσμος (foreign key) προς το αντικείμενο “Αίτημα Χορήγησης Δικαιωμάτων Διέλευσης», πιθανώς με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου που θα πρέπει να εκδίδει το σύστημα του Μητρώου Υποδομών (βλ. σχόλιο επί του άρθρου 4, παρ. 2α)
Για καθένα από τα στοιχεία που ορίζονται στο Παράρτημα Α (εγκατάσταση, κόμβος δικτύου, σύνδεση) θα πρέπει να υπάρχει σαφής διάκριση μέσω ειδικής παραμέτρου αν έχει αποτυπωθεί στο πλαίσιο υποβολής αιτήματος χορήγησης δικαιώματος διέλευσης ή αν έχει αποτυπωθεί μετά την κατασκευή (αποτύπωση as built).
Εκ μέρους του ΟΤΕ, σας υποβάλλουμε τις απόψεις μας:
Άρθρο 6- Λοιπά Στοιχεία Υποβολής
Ο ΟΤΕ δίνει έμφαση στο να περιλαμβάνονται μόνον υποχρεωτικά πεδία στο Παράστημα Α της παρούσης διαβούλευσης και τα οποία είναι αυτά που εξυπηρετούν τον σκοπό δημιουργίας του Ψηφιακού Μητρώου Υποδομών. Η επίκληση στοιχείων που προέρχονται από τα προαιρετικά πεδία δεν βοηθά στη διαδικασία εξαγωγής συμπερασμάτων.
Συνεπώς, προτείνονται υποχρεωτικά να είναι τα στοιχεία του Παραρτήματος Α, που εξυπηρετούν την καταγραφή του βαθμού διείσδυσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται για τη χορήγηση της άδειας διέλευσης, από τη στιγμή που το Ψηφιακό Μητρώο χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση αδειών δικαιωμάτων διέλευσης.
Αν παραμείνει ο διαχωρισμός των στοιχείων σε προαιρετικά και υποχρεωτικά, προαιρετικά μπορεί να είναι τα στοιχεία που έχει ήδη καταγράψει ο πάροχος, όπως αποτυπώνονται στον Πίνακα 1.
Σε κάθε περίπτωση, στο Παράρτημα Α δεν υφίσταται διαχωρισμός σε υποχρεωτικά και προαιρετικά πεδία προς συμπλήρωση, γι’ αυτό θα πρέπει να διορθωθεί μετά από συζήτηση σε ομάδες εργασίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Πίνακας 1
Προαιρετικά πεδία (στον βαθμό που είναι ήδη διαθέσιμα από τους Παρόχους):
Γεωγραφικό σημείο (x,y)/Διεύθυνση,
Οικίσκο, Καμπίνα, Κτίριο
Ιστός- Πύργος (τύπος)- από το ΣΗΛΥΑ
Στύλοι ( από τον ΟΤΕ δεν καταγράφονται)
Διαθέσιμη υπηρεσία και κανόνας κάλυψης
Υποχρεωτικά πεδία:
Γεωγραφικό σημείο (x,y)
Οικίσκο, Καμπίνα, Κτίριο (Ύψος ή βάθος κατασκευής & Εμβαδόν)
Φρεάτιο (Ύψος ή βάθος κατασκευής & Εμβαδόν)
Ιστός – Πύργος (τύπος) – από το ΣΗΛΥΑ
Επισήμανση συνεγκατάστασης (ΝΑΙ/ΟΧΙ)
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της εγκατάστασης
Χρόνος υλοποίησης (ημ/νία έγκρισης δικαιωμάτων διέλευσης, ημ/νία άδειας κεραιοκατασκευής, ημ/νία υλοποίησης)
Είδος και τρέχουσα χρήση (εφόσον συμπεριλάβει το σύνολο των υλικών υποδομών)
Διαθέσιμη υπηρεσία και κανόνας κάλυψης
Οριζοντιογραφική αποτύπωση δηλαδή γραμμή όδευσης