Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο των προβλέψεων της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 15ης Μαΐου 2014, για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Αρχική Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιώνΆρθρο 01 – Σκοπός
Άρθρο 01 – Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01 – Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02 – ΟρισμοίΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Πρόσβαση σε υπάρχουσα υλική υποδομή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 – Διαφάνεια της υλικής υποδομήςΆρθρο 04 – Διαφάνεια της υλικής υποδομής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Συντονισμός τεχνικών έργων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Διαφάνεια σχετικά με προγραμματισμένα τεχνικά έργαΆρθρο 06 – Διαφάνεια σχετικά με προγραμματισμένα τεχνικά έργα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Υλική υποδομή εντός κτιρίουΆρθρο 07 – Υλική υποδομή εντός κτιρίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Πρόσβαση σε υλική υποδομή εντός κτιρίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Εθνικό Όργανο Επίλυσης ΔιαφορώνΆρθρο 09 – Εθνικό Όργανο Επίλυσης Διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – ΚυρώσειςΆρθρο 10 – Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Τροποποιούμενες και καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 12 – Έναρξη ισχύος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – ΠαραρτήματαΆρθρο 13 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαΐου 2016, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαΐου 2016, 14:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 6 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Παρακαλώ να ληφθούν υπ όψη τα κάτωθι:
Α. Σύμφωνα με την εν λόγω Οδηγία , προβλέπεται » κατάλληλος προγραμματισμός και συντονισμος και μείωση του διοικητικού φόρτου», που σημαίνει ότι πρέπει να φροντιστεί σε διοικητικό επίπεδο να υπάρχουν λιγότερα άτομα, και να αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες που γίνεται να αυτοματοποιηθούν.
Β. Είναι κοινός τόπος ότι στην Ελλάδα δεν εφαρμόστηκε το πρωτόκολλο ipv6 για τα δίκτυα επικοινωνιών, οπότε σαφώς θα έχουμε καθυστερήσεις στις επικοινωνίες (λόγω υπερκερασμού των ip διευθύνσεων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο). Έχουμε παραμείνει στο πρωτόκολλο Internet protocol 4.
Γ. Είναι κοινός τόπος επίσης, ότι οι οπτικές ίνες που φτάνουν μέγιστες ταχύτητες μετάδοσης έχουν μεγάλο κόστος αλλά η χρήση τους δεν πρέπει να αποφεύγεται γιατί είναι πολύ αποδοτικές.
Δ. Επίσης πρέπει να ληφθεί υπ όψη ότι οι δορυφορικές επικοινωνίες καλό είναι να αποφεύγονται, ώστε να έχουμε άμεσο έλεγχο της κατάστασης (κοινώς να «πατάμε στη γη».
Ε. Τα υψίρρυθμα δικτύα ηλεκτρονικών επικοινωνιών δεν πρέπει κατ ανάγκη να είναι ασύρματα, όπως προβλέπει ο αριθμός 7 της οδηγίας, καθ’ότι οι πάροχοι στις ελληνικές ζεύξεις χρησιμοποιούν αρκετά υψηλή εκπομπή ακτινοβολιών. Θα πρέπει να ζητήσουμε επί τούτο οδηγίες και τεχνογνωσία από την ΕΕ, εάν δεν υπάρχει.
Συμπερασματικά, η οδηγία πρέπει να συζητηθεί για περαιτέρω προσαρμογή στα μέτρα της Ελλάδος. Ο νόμος όπως είναι διαμορφωμένος, στοχεύει σε ΑΛΛΑ επαγγελματικά πλαίσια, ΑΠΟ τα ζητούμενα.
Σάς ευχαριστώ!