1. Ο εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ όλων των κατηγοριών καθώς και ο χειριστής του (των) εγγράφεται σε ειδικό Μητρώο που τηρείται στην αρμόδια Διεύθυνση Πτητικών Προτύπων (Δ2) της ΥΠΑ
2. Η καταχώρηση γίνεται ηλεκτρονικά κατόπιν αιτήματος που υποβάλλει ο εκμεταλλευόμενος και ο χειριστής ΣμηΕΑ
3. Η αίτηση συνοδεύεται από αντίγραφο Ποινικού Μητρώου Γενικής χρήσης του εκμεταλλευόμενου (ιδιοκτήτη, κατόχου ή μισθωτή) εφ’ όσον πρόκειται για φυσικό πρόσωπο ή του νόμιμου εκπροσώπου του αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο , από το οποίο να προκύπτει ότι δεν έχει καταδικαστεί κατά την τελευταία πενταετία για διάπραξη ενός των αδικημάτων που αναφέρονται στην παρ.1 του Παραρτήματος 1 του Εθνικού Κανονισμού Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας.
Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 11 – Τήρηση Μητρώου Εκμεταλλευόμενων και Χειριστών ΣμηΕΑ
Άρθρο 11 – Τήρηση Μητρώου Εκμεταλλευόμενων και Χειριστών ΣμηΕΑ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Ορισμοί – Συντομογραφίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Κατηγορίες συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 06 – «Ανοικτή» κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υποκατηγορίες «ανοικτής» κατηγορίας – ειδικές προϋποθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «ειδικής» κατηγορίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «πιστοποιημένης» κατηγορίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Νηολόγηση /Καταχώρηση σε Μητρώο των ΣμηΕΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Τήρηση Μητρώου Εκμεταλλευόμενων και Χειριστών ΣμηΕΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Τήρηση Μητρώου Ελεγκτών Κατασκευής
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Προϋποθέσεις χορήγησης έγκρισης για εμπορική εκμετάλλευση ΣμηΕΑ
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ασφάλιση έναντι τρίτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Προστασία Προσωπικών δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Πιστοποιητικό εκμεταλλευόμενου ΣμηΕΑ της Πιστοποιημένης κατηγορίας- Διαδικασία χορήγησης Πιστοποιητικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Ειδικό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας (πτητικής ικανότητας) συστημάτων μη-επανδρωμένων αεροσκαφών της «πιστοποιημένης» κατηγορίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Διαδικασία Αδειοδότησης Χειριστών ΣμηΕΑ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διεξαγωγή πτήσεων των ΣμηΕΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 – Σταθμός εδάφους Συστημάτων μη – επανδρωμένων αεροσκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Συστήματα αναγνώρισης κινδύνου και αποφυγής σύγκρουσης στην «ειδική» και «πιστοποιημένη» κατηγορία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κυρώσεις και Αρμοδιότητα επιβολής αυτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 23 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαΐου 2016, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Ιουνίου 2016, 13:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 153 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7037 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
- Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Καλησπέρα. Σε αυτο το τομέα, θα ήθελα να υπάρχει η δυνατότητα στα πτυχία και διπλώματα να υπάρχει διαβάθμιση. Σκεπτόμενος πιθανόν άνεργους έμπειρους χειριστές που θα αναζητήσουν θέσεις εργασίας στο νέο αναπτυσσόμενο αυτό πεδίο, καλο θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα οι πιο αξιόλογοι, υπεύθυνοι και τυπικοί χειριστές να αναγνωρίζονται.
Επίσης αλήθεια, οι κανονισμοί που προωθείτε και τα διπλώματα που τα πιστοποιήσετε έχουν ισχύ και αναγνώριση σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Θα μπορώ εφόσον έχω Ελληνικό δίπλωμα χειριστή drone, να πετάω στο εξωτερικό;
Ευχαριστώ,
Ηλίας Γ. Κ.