- Όλοι οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες μπορούν να ενταχθούν στα Μητρώα Εθελοντών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας μετά από έγκριση της αίτηση τους, είτε σαν Ειδικευμένοι Εθελοντές Ραδιοερασιτέχνες είτε μέσω των ενταγμένων στα μητρώα Συλλόγων Ραδιοερασιτεχνών.
- Οι παραπάνω κατηγορίες εντάσσονται σύμφωνα με το αρθ. 14 του ν.3013/2002 (ΦΕΚ 102Α/1-5-2002) περί αναβάθμισης της Πολιτικής Προστασίας.
Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 18 – Ένταξη των ραδιοερασιτεχνών στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
Άρθρο 18 – Ένταξη των ραδιοερασιτεχνών στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ορισμοί
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Εξετάσεις για την Απόκτηση Πτυχίου Ραδιοερασιτέχνη
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Εξεταστική Επιτροπή
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και Βαθμολογία
- 91 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Κατηγορίες ραδιοερασιτεχνικών αδειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Δικαίωμα Ελληνικής άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας ερασιτεχνικού σταθμού ασυρμάτου.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Χορήγηση αδειών (πλην Ειδικών Ελληνικών αδειών)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Ανανέωση – Τροποποίηση των αδειών
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αρμοδιότητες Υπηρεσιών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Κυρώσεις
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διακριτικά κλήσης και ειδικά διακριτικά κλήσης.
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Λειτουργία Ραδιοερασιτεχνικών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού επί πλωτών μέσων και αεροσκαφών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού κατά τη διάρκεια εκτάκτων αναγκών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ένταξη των ραδιοερασιτεχνών στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Ραδιοερασιτεχνικός εξοπλισμός
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Ραδιοερασιτεχνικές κατασκευές κεραιών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τεχνικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κάτοχοι αλλοδαπής ραδιοερασιτεχνικής άδειας που εκδόθηκε σύμφωνα με την CEPT
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Κάτοχοι αλλοδαπής άδειας ραδιοερασιτέχνη μη σύμφωνης με την CEPT
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Ειδική Ελληνική άδεια ραδιοερασιτέχνη «SV0» βάσει άδειας της αλλοδαπής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικών σταθμών αλλοδαπών στην Ελλάδα.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Έγκριση Πινάκων αναμεταδοτών-επαναληπτών-ραδιοφάρων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές διατάξεις – Καταργούμενες διατάξεις – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Αυγούστου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Σεπτεμβρίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
ΚανονισμόςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 468 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Ελπιζω οι τοποθετησεις των ραδιοερασιτεχνων να βοηθησαν και να προβληματησαν το νομοθετη.
Τελος καταληγω θεωρωντας υποχρεωση του ραδιοερασιτεχνη την καταγραφη του σε καποιο φορεα η υπηρεσια ωστε αν απαιτηθει να βρεθει ευκολα και αμεσα ακομη και εκτος ωραριου δημοσιου υπαλληλου.
Το παραπανω μου εχει διδαξει η εδω και τριαντα χρονια επαγγελματικη αλλα και ραδιοερασιτεχνικη μου δραστηριοτητα εντος και εκτος Ελλαδος ως χειριστης Σταθμου Ασυρματου.
Άρθρο 18 παρ.1
1. Όλοι οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες μπορούν να ενταχθούν στα Μητρώα Εθελοντών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας μετά από έγκριση της αίτηση τους, είτε σαν Ειδικευμένοι Εθελοντές Ραδιοερασιτέχνες είτε μέσω των ενταγμένων στα μητρώα Συλλόγων Ραδιοερασιτεχνών.
Σχόλια: Αντικατάσταση της παραγράφου με:
Όλοι οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες οφείλουν εντός δύο (2) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος κανονισμού να ενταχθούν στα Μητρώα Εθελοντών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας μετά από έγκριση της αίτησης τους σαν Ειδικευμένοι Εθελοντές Ραδιοερασιτέχνες.
Το σκεπτικό μας είναι ότι πολλοί ραδιοερασιτέχνες είναι μέλη πέραν του ενός συλλόγου ραδιοερασιτεχνών με συνέπεια να προκληθεί σύγχυση στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας από διπλοεγραφές.
Εκτός αυτού η ίδια η φύση του ραδιοερασιτεχνισμού είναι συνυφασμένη με την εθελοντική προσφορά, έτσι ο κάθε αδειούχος ραδιοερασιτέχνης είναι εν δυνάμει και εθελοντής σε κάθε περίπτωση που η κοινωνία και η πολιτεία τον χρειαστεί.
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΠΠ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
Κάθε ραδιοερασιτέχνης ΔΕΝ μπορεί να «τρέξει» αυτόματα και τηλεπικοινωνίες εκτάκτων αναγκών.
Πρέπει να θεσμοθετηθεί και το περιεχόμενο «ειδικής εκπαίδευσης»,
να θεσμοθετηθούν οι εκπαιδευτές (ραδιοερασιτέχνες, υπηρεσίες).
Ταυτόχρονα θα ήταν καλό να ορίζει η ΓΓΠΠ (όπως στην Ιταλία) Ραδιοερασιτέχνη Εθνικό συντονιστή της Εθελοντικής αυτής προσφοράς.
Θα ήταν καλό να προβλεφτεί ειδικά για τους ραδιοερασιτέχνες,
υποχρέωση να ενημερώνουν την ΓΓΠΠ για εκπαιδεύσεις και δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν, και να δοθεί και η δυνατότητα διαγραφής τους από το μητρώο της ΓΓΠΠ λόγο «αδράνειας» τους.
Χωρις να θελω να αναλυσω περισσοτερο το θεμα θα μεινω σε καποια λεπτα σημεια.
-Ο ραδιοερασιτεχνης ειναι παντοτε στη διαθεση της πολιτειας και του συνολου.
-Το θεμα ειναι,εαν η πολιτεια γνωριζει που βρισκεται αυτος αφου υπαρχουν 50 συλλογοι εκ των οποιων οι 45 στα χαρτια οπως επισης υπαρχουν και ραδιοερασιτεχνες που δεν ειναι μελος σε κανενα.
-Δινω την αφορμη στο νομοθετη να αναζητησει τη φιλοσοφια λειτουργιας του MARS των ΗΠΑ και των αντιστοιχων των ευρωπαικων χωρων.
-Βαζω των προβληματισμο στο νομοθετη εαν ειναι φυσιολογικο στον τοπο που σημερα ζω να ειναι αποκομμενος αφου στη συχνοτητα του R1 λειτουργει ξενος αναμεταδοτης με τον ιδιο ακριβως υποτονο οπως των Αθηνων.(Αρα δεν μπορω να εχω επικοινωνια μεσω του R1).Αντιστοιχα να υπαρχει και R7 μαλιστα με διπλο υποτονο.
Να υποθεσω οτι αυτο ειναι τυχαια?
-Γνωριζει καποια υπηρεσια η φορεας να απαντησει ποιο ειναι το συνολο των ελληνων ραδιοερασιτεχνων? Ελπιζω οχι τα ΠΣΕΑ με κατι συνηθως αργοσχολους που δεν γνωριζουν τι θα πει «Δικτυο» αλλα φανταζομαι να γνωριζουν να περνουν μεγαλα χρηματικα ποσα ως «εκτος Εδρας».
Ποσοι απο αυτους ειναι σε θεση να προσφερουν στο κοινωνικο συνολο και οπου ζητηθει?
-Γνωριζει καποιος ποια ειναι τα χρηματικα ποσα που διαθετει και πως στους ραδιοερασιτεχνες η πολιτεια στα πλασια της κοινωνικης τους προσφορας η προετοιμασιας για αυτη?.
Υποθετω οτι το τοποθετησα σωστα αποφευγοντας την εννοια «επιστράτευση του ραδιοερασιτέχνη» να παραμεινω στη κοινωνικη προσφορα και οπου αλλου του ζητηθει οτι ο πιο κοντινος φορεας στον ραδιοεραιτεχνη ειναι πχ η Πυροσβεστικη αρα πιθανον θα ηταν καλυτερα να γνωριζει στη καθε περιοχη ποιοι ανθρωποι θα μπορουσαν να βοηθησουν.
Καταληγω θεωρωντας υποχρεωση του ραδιοερασιτεχνη τη καταγραφη του σε καποιο φορεα η υπηρεσια ωστε αν απαιτηθει να βρεθει ευκολα και αμεσα ακομη και εκτος ωραριου δημοσιου υπαλληλου.
Ευχαριστω.
Για το σχόλιο του αγαπητου sv8ajn
Αυτό ειναι δύσκολο, για τον λόγο του ότι
-Συνήθως εκει που απαιτείται η τηλεπικοινωνιακή βοήθεια υπάρχουν έκθετα: Ανθρωπινη ζωή, οικόσιτα και παραγωγικά ζώα, περιουσίες, φύση.
Ο ραδιοερασιτέχνης το λοιπόν καλείται πρώτα να προστατευσει τα ιδία και έπειτα αφου βεβαιωθεί πλέον οτι δεν συντρέχει κίνδυνος για τον ίδιο, την οικογένειά του και την περιουσία του, μπορεί εθελοντικά να προσπαθήσει για την αντιμετώπιση του έκτακτου περιστατικου.
-Το να εντάξουμε μιά τέτοια προυπόθεση στον Νόμο, ισοδυναμεί με κατ’ ουσίαν επιστράτευση του ραδιοερασιτέχνη. Οπότε το τιμητικό τμήμα της εθελοντικής παροχής στην κοινωνία θα αντικαθίστατο απο απορρέουσες υποχρεώσεις, που δεν θα εχουν καμία σχέση πλέον με εθελοντισμό.
-Αν θεσπιστεί κάτι αντίστοιχο, θα πρέπει να προβλέπονται ποινές για την μή συμμόρφωση του ραδιοερασιτέχνη, οποιος κι αν ειναι ο λόγος για τον οποίο απέτυχε να συμμορφωθει. Μπορεί να τύχει εκτός περιοχής, εκτός χώρας, να τυγχάνει ασθενής ή πληγείς απο το συμβάν. Θα ηταν ποτέ δυνατόν να τιμωρήσεις κάποιον ο οποιος δεν παρέστη σε κλήση εθελοντών;
-Το να εισαι ετοιμος να προσφέρεις στο συνολο, απαιτεί φυσική κατάσταση, εκπαίδευση, τεχνική αρτιότητα και γνώση αντιμετώπισης των πιθανών καταστάσεων.
Το να αναρρώνεις απο ασθένεια, να εισαι νέος και άπειρος, να σου λείπει ακόμα και βασικός εξοπλισμός λόγω τρέχουσων οικονομικών συγκυριών, ή να εισαι επιρρεπής λόγω χρόνιων ασθενειών,
σημαίνει οτι μάλλον βάρος θα πρόσθετες στις προσπάθειες αποκατάστασης επικοινωνίας παρά ωφέλιμο έργο. Μάλιστα, αυτός ειναι ο βασικός λόγος για τον οποίο κρίνεται απαράιτητο η συμμετοχή να ειναι Εθελοντική.
Για τους άνω λόγους, ειναι αδύνατη η υποχρεωτική αναγραφή στα μητρώα της ΓΓΠΠ κάθε ραδιοερασιτέχνη, με απορρέουσες υποχρεώσεις για όλους.
Πρέπει η συμμετοχή στο επιχειρησιακό σχέδιο να ειναι εθελοντική.
Θα μπορουσε να καταχωρηθει (ως προυποθεση για την αποκτηση του πτυχειου) η υποχρεωση του ραδιοερασιτεχνη να ενταχθει στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας η μεσω αλλης τοπικης του υπηρεσιας (πχ:Πυροσβεστικης) που να ανηκει σε αυτη.
Με αυτο τον τροπο αν χρειασθει θα μπορει να βρεθει ευκολα και αμεσα ωστε να προσφερει τις υπηρεσιες του οπου αυτο απαιτηθει.