Στην περιοχή ελιγμών κάθε υδατοδρομίου απαγορεύεται χωρίς την άδεια της αρμόδιας λιμενικής αρχής σε θαλάσσια περιοχή ή της αρμόδιας αρχής διαχείρισης υδάτων σε λίμνη:
α) Η ναυσιπλοΐα κατά τη διάρκεια της αεροπορικής δραστηριότητας.
β) Η αγκυροβόληση πλοίων και κάθε είδους πλωτών μέσων κατά τη διάρκεια της αεροπορικής ημέρας.
γ) Η αλιεία και η πόντιση αλιευτικών εργαλείων σε απόσταση μικρότερη των πεντακοσίων (500) μέτρων κατά τη διάρκεια της αεροπορικής ημέρας.
δ) Η κολύμβηση και κάθε είδους υποβρύχια δραστηριότητα.
Αρχική Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειώνΆρθρο 19 – Απαγορεύσεις – περιορισμοί
Άρθρο 19 – Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Εγκαταστάσεις Υδατοδρομίων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Γενικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Χρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προϋποθέσεις κατόχου Άδειας Υδατοδρομίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Υπηρεσία αδειοδότησης υδατοδρομίων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Τεχνικός Φάκελος Υδατοδρομίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Αίτηση για χορήγηση «Άδειας ίδρυσης υδατοδρομίου»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αίτηση για χορήγηση «Άδειας ίδρυσης & λειτουργίας υδατοδρομίου»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Αίτηση για χορήγηση «Άδειας Λειτουργίας Υδατοδρομίου»
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων – Έκδοση αδειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Διάρκεια ισχύος άδειας – Τροποποίηση στοιχείων αδειών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Επιτροπή Υδατοδρομίων – Επιθεωρήσεις Υδατοδρομίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Μεταβίβαση άδειας – Παραχώρηση λειτουργίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – Όροι εκτέλεσης πτήσεωνΆρθρο 17 – Όροι εκτέλεσης πτήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – ΑσφάλισηΆρθρο 20 – Ασφάλιση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τιμολόγια υπηρεσιών υδατοδρομίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Τέλη λειτουργίας υδατοδρομίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Εκπαίδευση Προσωπικού Υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμαΆρθρο 24 – Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Απαγόρευση πτήσεων και ανάκληση άδειας υδατοδρομίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Κυρώσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Υδάτινα πεδία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αδειών Υδατοδρομίων (Η.Σ.Π.Α.Υ.)Άρθρο 30 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αδειών Υδατοδρομίων (Η.Σ.Π.Α.Υ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 31 – Καταργούμενες διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Αυγούστου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Σεπτεμβρίου 2016, 13:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο Νόμου - ΠαραρτήματαΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 102 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
• Δεν πρέπει να υπάρχει ταύτιση των ακτοπλοϊκών γραμμών και των υδατοδιαδρόμων.
• Για τις αφίξεις-αναχωρήσεις των υδροπλάνων θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ή έστω να κατασκευαστούν, θέσεις οι οποίες δεν θα επηρεάζουν ή δεν θα ταυτίζονται με τις ήδη υπάρχουσες για τα πλοία. Έτσι δεν θα μειώνονται οι δυνατότητες προσεγγίσεων των πλοίων στα λιμάνια λόγω των υδροπλάνων.
(αρθρο 19)
Δεν αναφέρεται ποια είναι η αρμόδια αρχή διαχείρισης υδάτων σε λίμνη;
Ο περιορισμός των πεντακοσίων (500) μέτρων για την αλιεία και την πόντιση αλιευτικών εργαλείων στην περιοχή ελιγμών κάθε υδατοδρομίου είναι υπερβολικός καθώς στον καθορισμό ορίων «περιοχής ελιγμών» λαμβάνονται υπόψιν όλες οι απαιτούμενες αποστάσεις ασφαλείας που χρειάζεται ένα υδροπλάνο προκειμένου να επιχειρεί.
Στη λίμνη Union στο Seattle, υπάρχει υδατοδρόμιο χωρίς να υπάρχουν πολλές απαγορεύσεις και περιορισμοί στις άλλες δραστηριότητες. Ψάχτε στο youtube για «sea plane lake union». Τα υδροπλάνα φαίνεται να συνυπάρχουν μια χαρά με σκάφη αναψυχής, ακόμα και αν γίνεται αγώνας ιστιοπλοΐας στη λίμνη (η οποία είναι μικρή και γεμάτη σκάφη). Είναι ευθύνη των πιλότων να βρουν ελεύθερο χώρο για προσθαλασσωθούν ή να να αποθαλασσωθούν. Δεν είμαι ειδικός, ούτε ξέρω τη νομοθεσία που ισχύει εκεί, αλλά έκανα ιστιοοπλοΐα στη λίμνη και ποτε δεν είδα ή άκουσα κάποιο χωροταξικό περιορισμό στα σκάφη. Στις ελληνικές θάλασσες μάλιστα, ποτέ δεν πρόκειται να υπάρχει ο ίδιος συνωστισμός που υπάρχει στη λίμνη που ανέφερα. Στην ανάγκη, ένα υδροπλάνο μπορεί να προσθαλασσωθεί πιο ανοιχτά και να πλησιάσει τη στεριά με μικρή ταχύτητα.
Για τα αλιευτικά εργαλεία δεν υπάρχουν ήδη διατάξεις ώστε να υπάρχουν ορατά σημάδια στην επιφάνεια για να μην δημιουργείται κίνδυνος στα σκάφη;