- Εφόσον οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι διαθέτουν κατάλληλα μέσα και χώρους, μπορούν να διοργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα σε υποψήφιους ραδιοερασιτέχνες και ενημερωτικά προγράμματα σε άλλες ενδιαφερόμενες κατηγορίες πολιτών (πρόσκοποι κλπ) και φορείς.
- Μετά την επιτυχή περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να χορηγούν βεβαιώσεις στους υποψηφίους που τα παρακολούθησαν επιτυχώς.
Αρχική Νέος Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 14 – Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι
Άρθρο 14 – Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ορισμοί
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Εξετάσεις για την Απόκτηση Πτυχίου Ραδιοερασιτέχνη
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Εξεταστική Επιτροπή
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και Βαθμολογία
- 91 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Κατηγορίες ραδιοερασιτεχνικών αδειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Δικαίωμα Ελληνικής άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας ερασιτεχνικού σταθμού ασυρμάτου.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Χορήγηση αδειών (πλην Ειδικών Ελληνικών αδειών)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Ανανέωση – Τροποποίηση των αδειών
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αρμοδιότητες Υπηρεσιών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Κυρώσεις
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διακριτικά κλήσης και ειδικά διακριτικά κλήσης.
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Λειτουργία Ραδιοερασιτεχνικών σταθμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού επί πλωτών μέσων και αεροσκαφών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικού σταθμού κατά τη διάρκεια εκτάκτων αναγκών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ένταξη των ραδιοερασιτεχνών στον Επιχειρησιακό Σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Ραδιοερασιτεχνικός εξοπλισμός
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Ραδιοερασιτεχνικές κατασκευές κεραιών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τεχνικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κάτοχοι αλλοδαπής ραδιοερασιτεχνικής άδειας που εκδόθηκε σύμφωνα με την CEPT
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Κάτοχοι αλλοδαπής άδειας ραδιοερασιτέχνη μη σύμφωνης με την CEPT
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Ειδική Ελληνική άδεια ραδιοερασιτέχνη «SV0» βάσει άδειας της αλλοδαπής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Λειτουργία ραδιοερασιτεχνικών σταθμών αλλοδαπών στην Ελλάδα.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Έγκριση Πινάκων αναμεταδοτών-επαναληπτών-ραδιοφάρων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές διατάξεις – Καταργούμενες διατάξεις – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Αυγούστου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Σεπτεμβρίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
ΚανονισμόςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
23 Σχόλια 468 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
2. Μετά την κατάργηση των προφορικών εξετάσεων, οι χορηγούμενες από τους ραδιοερασιτεχνικούς συλλόγους βεβαιώσεις θα έχουν ελάχιστη έως μηδαμινή πρακτική αξία.
Σ.Σ. Οι αριθμοί παραπέμπουν και αντιστοιχούν σε παραγράφους και εδάφια του υπό διαβούλευση σχεδίου
§ 2: Μετά την επιτυχή περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να χορηγούν βεβαιώσεις στους υποψηφίους που τα παρακολούθησαν επιτυχώς.
Εφόσον στον νέο Κανονισμό δεν προβλέπεται προφορική εξέταση υποψηφίων, ούτε απαλλαγή από αυτή όσων έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς τα μαθήματα που διοργανώνουν οι σύλλογοι, η παράγραφος αυτή δεν έχει νόημα και πρέπει να διαγραφεί.
Σχόλιο από Κων/νος Κράλλης SV1XV
Αγαπητέ κ. Κράλλη. Συμφωνώ ότι το Αρθρ.5 ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ προφορικές εξετάσεις & ως εκ τούτου η όποια «βεβαίωση» συλλόγου θα είναι πλέον απλά μιά εσωτερική/ιδιωτική επιβράβευση των «εκπαιδευόμενων ιδιωτών» από τους «εκπαιδευτές ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΙΩΤΕΣ»! Και όπως προανάφερα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΩΝ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΜΕ ΙΣΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΕΝΑΝΤΙ ΕΣΤΩ & ΜΕΡΟΣ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ ΝΟΜΟΥ!
Επειδή όπως πλέον είναι εμφανές από το σχόλιο της ΕΡΔΕ ??? http://www.opengov.gr/yme/?c=938 ! (η & εκτενέστερα εδώ http://www.opengov.gr/yme/?c=932 στο 1.1), ότι όσο θα αναφέρονται ώς & απλή έστω λέξη, οι «βεβαιώσεις» σε συνάρτησή τους με λέξεις «συλλόγων», θα υπάρχει η ασάφεια του τι αποσκοπεί τελικώς η ύπαρξής τους ως αναφορά σε νόμο, αν όχι την χρήση τους γιά κάτι σε σχέση με τον ίδιο τον νόμο όπου αναφέρονται, για αυτό πρέπει να ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΡΗΤΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ, ακόμα & αν επί του παρόντος (τελικό κείμενο δεν είναι) η προφορικές εξετάσεις ΔΕΝ υπάρχουν πλεόν! Έτσι συνήθως δημιουργούνται τα αποκαλούμενα «παραθυράκια» των νόμων που η ασαφής ή άσκοπη χρησιμοποίηση φράσεων/εννοιών σε αυτούς μπορεί αργότερα να δηιουργήσει «τρύπα» στην εφαρμογή κατ’άρθρο του νόμου!
Σώστά ο κ. Σαραηλίδης διερωτήθει λοιπόν στο πρώτο αναρτημένο σχόλιο του εδώ άρθρου! http://www.opengov.gr/yme/?c=592
Καλό λοιπόν είναι να ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ & ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ Η ΜΗ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ «ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ» ΣΥΛΛΟΓΩΝ σε σχέση με συγκεκριμένα άρθρα & παραγράφους αυτών, του συγκεκριμένου νόμου!
Πάντως προσωπικώς πάγια θέση μου είναι ότι «Η κατάργηση των χρήσεων βεβαιώσων από συλλόγους, για την απαλλαγή έστω μιας ερώτησης της εξεταστέας ύλης, είναι επιτακτική ακτά την άποψή μου, ώστε τελικώς οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες να πέρνουνε το πτυχίο τους δίκαια περνώντας ακριβώς όλοι μέσα από την ίδια διαδικασία!
Το να κάνουνε οι σύλλογοι μαθήματα ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ είναι θεμιτό! Αλλά ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ εννοούμε, τα μαθήματα που θα προετοιμάζουν τους υποψηφίους ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ & ΟΧΙ ΝΑ «ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ» δια της πλαγίας οδού αυτών! Αλλοιώς ας τα αποκαλέσουμε ΜΑΘΗΜΑΤΑ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (η μέρους αυτών)!» Βλ. http://www.opengov.gr/yme/?c=802 & http://www.opengov.gr/yme/?c=972
Άρθρο 14: Με την κατάργηση των προφορικών εξετάσεων χάνει τη σημασία της η διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων ή τουλάχιστον η πρόβλεψή τους από τον κανονισμό. Θα προτείναμε να είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή στις εξετάσεις, η βεβαίωση παρακολούθησης εκπαιδευτικού σεμιναρίου σε σύλλογο ή άλλο φορέα που διαθέτει τις κατάλληλες εγκαταστάσεις. Η ύπαρξη των κατάλληλων εγκαταστάσεων θα πρέπει να πιστοποιείται από την ΑΠΥ της περιοχής του. Μάλιστα μπορεί να τεθούν και κάποιες προϋποθέσεις, όπως ύπαρξη πίνακα, προτζέκτορα, ελάχιστων τετραγωνικών, αερισμού της αίθουσας, σύμφωνα με τα πρότυπα των σχολικών αιθουσών, κλπ. Συγκεκριμένα προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου ως εξής:
«1. Εφόσον οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι ή άλλοι ενδιαφερόμενοι φορείς, διαθέτουν αίθουσα διδασκαλίας με κατάλληλο αερισμό και φωτισμό, τουλάχιστον 14 τετραγωνικών μέτρων, πίνακα, και προτζέκτορα, μπορούν να προχωρήσουν στη διοργάνωση τηλεπικοινωνιακών σεμιναρίων σε ενδιαφερόμενες κατηγορίες πολιτών. Η ΑΠΥ εκδίδει βεβαίωση για τους ενδιαφερόμενους, μετά την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, για τη δυνατότητα ή όχι διοργάνωσης των σχετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
2. Μετά την επιτυχή περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εκδίδεται βεβαίωση παρακολούθησης προς τον υποψήφιο, η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει κάποιος μέρος στις εξετάσεις.»
SV1GFH, H πρόταση μου ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ , ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ . Το να παρομοιάζεις τους Ραδιοερασιτεχνικούς συλλόγους με τα πολιτικά κόμματα είναι ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΟ . ο ραδιοερασιτεχνισμος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πολιτική.
1. Αν όντως Ο ΣΚΟΠΌΣ των Συλλόγων ΉΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΡΆΦΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΆ και όχι η προσωπική προβολή – προσωπικό όφελος του κάθε ενός…. κλπ θα ήταν όλοι σε ένα σύλλογο ΑΝΑ ΝΟΜΟ γραμμένοι και όποιος ήταν άξιος και σεβαστός θα εκλεγόταν στο Δ.Σ. και θα περνούσε τις ιδέες και τισ απόψεις του πληοψηφικά.
2. Επιμένω στο ένας σύλλογος ανά νομό δηλαδή πχ 52 Σύλλογοι στην ελλάδα απο τους οποίους αναλογικά με τα μέλη θα βγαίνουν εκπρόσωποι απο κάθε σύλλογο και θα απάρτιζουν μια ομοσπονδία η οποία θα ήταν η Επίσημη εκπρόσωπος του ραδιοερασιτεχνισμού στην χώρα μας, και όχι π.χ. 3 σύλλογοι απο 32 άτομα.
ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΩ ΟΝΕΙΡΑ η ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ γιατί το βλέπω ως χομπι το αγαπώ και το θελω ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΕΣ.
Και για να γίνω κατανοητός και ξεκάθαρος δείτε ανα νομό(δεν αναφέρομε μόνο στην Αττική μην παρεξηγηθώ) και όπου υπαρχουν πλέον του ενός συλλογοι , μάθετε απο τους πιό παλαιούς στο χόμπι πώς προέκυψε κάτι τέτοιο. Τα συμπεράσματα Δικά σας.
Κανένας δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω απο το δάκτυλο του , μπορεί ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ οτι κρύβεται όμως τον βλέπουν όλοι.
SV8JVJ, δεν θεωρώ την πρόταση σου σοβαρή, με την ίδια λογική να ζητήσουμε μόνο ένα κόμμα στην βουλή, μόνο ένα υποψήφιο για δήμαρχο.
Το φαινόμενο των πολλών συλλόγων δεν αφορά την νομοθεσία (που καλά κάνει και προστατεύει την πολυφωνία)αλλά τους ίδιους τους ραδιοερασιτέχνες.
Να απαγορεύεται η ύπαρξη πλέον του ενός ραδιοερασιτεχνικού συλλόγου ανά νομό. Πρός τί η ύπαρξη ?? δέν μου αρέσεις μαζεύω τόσους και κάνω άλλο σύλλογο? Να μήν γίνονται δεκτοί οι πλέον του ενός σύλλογοι με ίδο σκοπό απο το ΥΜΕ ( όπως λέγεται τώρα τέλος πάντων .όλο ονόματα αλλάζει και αυτό)
Να καταργηθούν οι βεβαιώσεις συλλόγων . Είναι ανεπίτρεπτο ένας σύλλογος όπου κάποιος υποψήφιος εγγράφεται και πληρώνει και υπάρχει χρηματική εξάρτηση , να του δείνει και βεβαίωση με την οποία να απαλλάσεται. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ . Άφήστε που αρκετοί Σύλλογοι «φαντάσματα« χωρίς επικυρωση απο πρωτοδικείο , χωρίς ΑΦΜ , χωρις βιβλία εσόδων εξόδων ,χωρίς……. κλπ , το ΥΜΕ τους έχει ώς αποδέκτες προς ενέργεια και τους ζητάει και απόψεις. Ξυπνήστεεεε Δεν πάμε καθόλου καλά…….
Να συμπεριληφθεί κάπου ό τρόπος ελέγχου και τα δικαιολογητικά νομιμότητας των Συλλόγων. Να τα υποβάλλουν όλοι και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Δεν κανετε καλά που τα βαζετε με τους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ. Αποτελουν τους ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ του ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΥ στην Ελλαδα και πρεπει να στηριζονται απο το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. Ακομα καλυτερα να πιστοποιουνται και να ελεγχονται απο το Υπουργειο για να μην τρυπωνουν διαφοροι περιεργοι συλλογοι ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΩΝ και μας παριστανουν τους ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ (ΑΜΑΤΕΡ). Ολοι οι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ (γνήσιοι ΑΜΑΤΕΡ) πρεπει να γραφονται υποχρεωτικα σε ενα ελεγχομενο πιστοποιημενο συλλογο.
Αν αντιλήφθηκα σωστά, η πρακτική εξέταση, από την οποία δίνεται απαλλαγή με την βεβαίωση του Συλλόγου, καταργείται με το άρθρο 5 του προτεινόμενου κανονισμού.
Εφόσον αυτό είναι ακριβές, το άρθρο 14 δεν εξυπηρετεί πλέον κανένα σκοπό και πρέπει να απαλειφθεί.
Σε τελική ανάλυση, σε μια ελεύθερη και ευνομούμενη χώρα, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι δεν χρειάζονται την έγκριση του Υπουργείου για να οργανώνουν μαθήματα και σεμινάρια σε μέλη και μη.
SW1JMN
Πιατεύω στο θεσμό των Ραδιερασιτεχνικών Συλλόγων και οτι πρέπει να έχουν δράση και ισχυρή παρουσία .Σχεδόν οι περισσότεροι σύλλογοι έχουν εντευκτήρια και εξοπλισμό και μπορούν άνετα να παρέχουν εκπαίδευση σε υποψηφίους και χορήγηση βεβαιώσεων .Αρκετοί συνάδελφοι επειδή αγαπούν το χόμπυ εκπαιδευουν τους αυριανούς ραδιερασιτέχνες μη φειδόμενοι κόπου και χρόνου .Οι σύλλογοι μας είναι φορείς των νέων τεχνολογιών και της προόδου σε κάθε περιοχή και πέρα απο την παροχή εκπαίδευσης γίνονται και αλλες παριουσιάσεις τεχνικών θεματων (πχ θέματα υπολογιστών Wi Fi κλπ )Και για να ξεκαθαρίσει το τοπίο πρεπει το ΥΥΔΜ να ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ τους συλλόγους καθορίζοντας αυστηρά κριτήρια και διαδικασίες ,γιατί παρατηρείται, ευτυχώς σε ελάχιστες περιπτώσεις, το φαινόμενο να ιδρύονται σύλλογοι εκτάκτων αναγκών και λοιπών <> καλυπτόμενοι κάτω απο τον ραδιοερασιτεχνισμό ή να παρεισφρύουν άτομα για απόκτηση του τίτλου του προέδρου για κοινωνική μόνο προβολή…Φρονώ ότι πρεπει να εφαρμοσθεί και στην χώρα μας ο θεσμός του δόκιμου ραδιοερασιτέχνη που μετά απο παρακτική και θεωρητική δοκιμασία δύο ετών να λαμβάνει βεβαίωση επιτυχίας για συμετοχή στις εξετάσεισς.
Η πρόταση του κ. Σωτήρη Παπ. με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Ειναι όντως αδιανόητο να απαιτουμε απο τους ραδιοερασιτέχνες προκειμένου να παρακάμψουν την εξέταση του τεχνικου τμήματος να ειναι ραδιοηλεκτρολόγοι!
Κάθε υποψήφιος που εχει την εκπαίδευση που απαιτείται ωστε να λάβει αδεια ασκήσεως επαγγέλματος ραδιοτεχνίτη, πρέπει να δικαιούται της εξαιρεσης απο τα τεχνικά θέματα!
ουτως ή άλλως, η τεχνική υλη που ζητείται στις εξετάσεις του Ραδιοερασιτέχνη ειναι εντελώς στοιχειώδης σε σχέση με τις γνώσεις που του αποδίδει το πτυχίο ηλεκτρονικής μέσης σχολής.
Ο γράφων φέρει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ραδιοτεχνίτη και έμεινε με την απορία οταν εμαθε οτι πρέπει να εξεταστεί ΚΑΙ σε αυτήν την ύλη.
Ένας ραδιοερασιτέχνης δεν είναι και εκ προοιμίου κατάλληλος εκπαιδευτής για όλα τα ραδιοερασιτεχνικά αντικείμενα ή έστω και μερικά. Επίσης τα κατάλληλα μέσα και χώροι (πώς ορίζονται; όπως παρατηρεί και ο SV9OFO) δεν οδηγούν απαραίτητα σε ένα επιτυχημένο εκπαιδευτικό ή ενημερωτικό πρόγραμμα.
«Μετά την «επιτυχή» περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να χορηγούν βεβαιώσεις στους υποψηφίους που τα παρακολούθησαν «επιτυχώς».»
Τί σημαίνει επιτυχής περάτωση και πώς ορίζεται;
Τα παρακολούθησαν επιτυχώς σημαίνει πως υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και πέρασαν; Με ποια κριτήρια;
Για να έχει νόημα ένα εκπαιδευτικό ή ενημερωτικό πρόγραμμα θα πρέπει να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις κατ’ αρχήν (όχι κατ’ αρχάς) ως προς το περιεχόμενό του και στη συνέχεια ως προς τους εκπαιδευτές.
Τα κατάλληλα μέσα και χώροι είναι δευτερευούσης σημασίας (μπορούν να παραχωρηθούν από τρίτους για όσο διαρκεί το πρόγραμμα).
Όπως η CEPT με την T/R 61-02 προδιέγραψε το περιεχόμενο (ύλη) της εκπαίδευσης και εξέτασης των ραδιοερασιτεχνών για να είναι εναρμονισμένα τα πτυχία (HAREC) και να αλληλοαναγνωρίζονται (μεταξύ των χωρών CEPT ή που αποδέχονται τους όρους της CEPT) ανάλογα θα πρέπει να γίνεται και με τα εκπαιδευτικά και ενημερωτικά προγράμματα που μπορούν να διοργανώνουν οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι.
Για να μη γίνει το θέμα όμως γραφειοκρατικό-κουραστικό και κατ’ επέκταση αποθαρρύνει την υλοποίηση, κατ’ ελάχιστον θα πρέπει:
Η διάρθρωση του εκπαιδευτικού-ενημερωτικού προγράμματος (το περιεχόμενο σε περίληψη, ο χρονικός προγραμματισμός εκτέλεσής του) και τα ονόματα-ιδιότητες των εκπαιδευτών να κοινοποιούνται (έστω και μετά την περάτωσή του).
Ένα αντίγραφο να κοινοποιείται στην αρμόδια ΑΠΥ (προαιρετικά;).
Ένα αντίγραφο (μαζί με τις παρουσιάσεις) να κρατείται στο σύλλογο και να κοινοποιείται (χωρίς τις παρουσιάσεις εφόσον συντρέχουν λόγοι πνευματικής ιδιοκτησίας ή σε μη πηγαία (source) μορφή) στο δικτυακό τόπο του συλλόγου. Είναι σημαντικό να βρίσκεται σε κοινή θέα και δημόσια κριτική.
Μόνο υπό τις προϋποθέσεις αυτές να χορηγείται βεβαίωση. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η εκπαίδευση – ενημέρωση να διεξάγεται ατύπως.
Η χορήγηση βεβαίωσης παρακολούθησης σε καμια περίπτωση δε μπορεί να έχει απαλλακτικές ιδιότητες για τις εξετάσεις ραδιοερασιτεχνών (άλλωστε δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στον υπο διαβούλευση κανονισμό) όπως αναφέρει και ο Σωτήρης Παπ ούτε καμιά άλλη επίσημη (ΚΡΑΤΙΚΗ) υπόσταση.
Θα είναι «μια απλή QSL» ότι όλοι μαζί βρέθηκαν για τις ανάγκες της ενημέρωσης – εκπαίδευσης
Το αν για την ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται κάποιας μορφής εξέταση είναι εσωτερική υπόθεση του προγράμματος και καμια σχέση δεν έχει με κανενός είδους αναγνώριση.
Αρθ. 14
Παρ. 2
Προσωπικά θεωρώ εντελώς παράλογο αυτό με τις «βεβαιώσεις» που δίνουν σύλλογοι & με αυτές ο Χ υποψήφιος απαλλάσεται από την εξέταση έστω & μιάς ερώτησης!
Το πτυχίο ραδιοερασιτέχνη είναι κρατικό έγγραφο που δίδεται σε όσους αποδεικνύουν έναντι κρατικών λειτουργών τις απαιτούμενες κατά νόμων ελάχιστες γνώσεις γιά να πάρουν τελικώς & άδεια λειτουργείας ραδιοερασιτεχνικού σταθμού!
Πως επιτρέπεται αλήθεια ένας «ιδιώτης» (αφού ο σύλλογος είναι μη επίσημος κρατικός φορέας) να υπογράφει «απαλλαγή» των υποχρεώσεων από άρθρα (η μέρους αυτών) νόμου του Ελληνικού δικαίου?
Οι εξετάσεις πρέπει να είναι εφαρμόσιμες ως διαδικασία γιά όλους όσους επιθυμούν να λάβουν το επίσημο ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ & ΑΔΕΙΑΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ!
Μόνη & αποκλειστική εξαίρεση μπορεί να αποτελεί η αυτοδίκαια απαλλαγή ιδιωτών που κατά ειδικότητα ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΛΑΒΕΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΥΝΑΦΟΥΣ ΤΟΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ! Οπως θα έπρεπε (και εν μέρει γίνεται μέχρι τώρα) να απαλλάσονται των εξετάσεων, αποκλειστικά τεχνικής φύσεως, σαφέστατα οι πτυχιούχοι ηλεκτρονικοί, τόσο της Ανωτάτης & της Ανωτέρας (η όπως αλλοιώς τελικώς αποκαλούνται οι απόφοιτοι ΤΕΙ, αφού & αυτό είναι ακόμα ένα φαινόμενο της Ελληνικής νοθετικής ασάφειας) εκπαιδεύσεως, όσο και των Μέσων ΚΡΑΤΙΚΩΝ σχολών (καθότι είναι αστείο να πιστεύουμε ότι, με δύο έτη εξειδικευμένης εκπαιδεύσεως στο αντικείμενο των ηλεκτρονικών, ένας απόφοιτος ΜΕΣΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, θεωρητικώς θα γνωρίζει τελικώς λιγότερα από όσα απαιτούνται στις εξετάσεις ραδιοερασιτέχνη που θα απαλλάσονται με απλή βεβαίωση συλλόγου & παντελώς άσχετοι απόφοιτοι & απλού Γυμνασίου)!
Πως δηλαδή επιτρέπεται & εως τώρα ακόμα, το πτυχίο του ραδιοερασιτέχνη να αποδεικνύει εμμέσως πλην σαφώς ΤΕΧΝΙΚΗ κατάρτιση στα ηλεκτρονικά, υψηλότερης βαθμίδος από ένα ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕΣΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, ώστε να υποχρεούται ο κάτοχος του δευτέρου να εξεταστεί στο αντικείμενο που το ίδιο το επίσημο Ελληνικό κράτος μέσω του Υπουργείου Παιδείας του έχει επιδώσει ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ επάρκειας τεχνικών γνώσεων διετούς (η τριετούς) ΚΡΑΤΙΚΗΣ εκπαιδεύσεως?
Τα ανωτέρω τα αναφέρω ως δείγμα του παραλόγου, όπου μια βεβαίωση ενός Χ συλλόγου τελικώς θα έχει υπερσκελίσει νομικά στην εφαρμογή για τους ραδιοερασιτέχνες, ένα ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, που εκδόθηκε από το καθ’ύλην αποκλειστικώς αρμόδιο γιά το σύνολο της εκπαιδεύσεως (και της τεχνικής Ηλεκτρονικών) στην Ελλάδα, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!
Μη πιστοποιημένοι σύλλογοι ιδιωτών θα βεβαιώνουν επάρκεια γνώσεων έναντι κρατικών φορέων, οι οποίοι κρατικοί φορείς όμως ΔΕΝ αναγνωρίζουν επάρκεια γνώσεων επί του συγκεκριμένου αντικειμένου, που επίσημα το Ελληνικό κράτος μέσω του Υπουργείου Παιδείας έχει εκχωρήσει? Μήπως τίθεται θέμα κωλλύματος τελικώς εδώ? Ας το εξετάσει ο νομοθέτης, συνταγματικά! Άποψή μου είναι ότι καμμία βεβαίωση «ιδιώτη» (σύλλογος ιδιωτών εν τω προκειμένο) δεν μπορεί να ισχυροποιείται έναντι επίσημου κρατικού εγγράφου απέναντι στο ίδιο το κράτος!
Η κατάργηση των χρήσεων βεβαιώσων από συλλόγους, για την απαλλαγή έστω μιας ερώτησης της εξεταστέας ύλης, είναι επιτακτική ακτά την άποψή μου, ώστε τελικώς οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες να πέρνουνε το πτυχίο τους δίκαια περνώντας ακριβώς όλοι μέσα από την ίδια διαδικασία!
Το να κάνουνε οι σύλλογοι μαθήματα ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ είναι θεμιτό! Αλλά ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ εννοούμε, τα μαθήματα που θα προετοιμάζουν τους υποψηφίους ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ & ΟΧΙ ΝΑ «ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ» δια της πλαγίας οδού αυτών! Αλλοιώς ας τα αποκαλέσουμε ΜΑΘΗΜΑΤΑ/ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (η μέρους αυτών)!
Η βεβαίωση θα πρέπει να ξεκαθαριστεί πως έχει χρήση πχ ΜΟΝΟ για τις εξετάσεις αλλιώς κινδυνεύουμε να βεβαίωσής – άδειες σαν αυτές τις νομαρχίας Θεσσαλονίκης για κατοχή και χρήση ασυρμάτου από ΜΗ ραδιοερασιτέχνες
Καθως οι συλλόγοι ειναι ενώσεις ιδιωτών με καταστατικό και άδεια πρωτοδικείου για την σύσταση, ειναι άστοχος ο χαρακτηρισμός «ιδιωτικά μαγαζάκια» καθώς κάθε σύλλογος ειναι εξ ορισμου «ιδιωτικός». Διαφορετικά, θα λεγοταν «κοινότητα» «δήμος» ή «κράτος».
Η προσπάθεια που γίνεται μεσω της εκπαίδευσης, ειναι να παρέχεται ενας τρόπος με τον οποιο ο υποψήφιος ραδιοερασιτέχνης να διδάσκεται όχι μόνο μεσω γραπτής ύλης την θεωρία της λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικού σταθμού, αλλά να μπορεί κάπου να απευθύνει ερωτήσεις στις οποίες θα λάβει υπεύθυνες απαντήσεις.
Ωστε ο νεοεισερχόμενος να ξεκαθαρίζει στο μυαλό του τα «πρέπει» και «δεν πρέπει» του ραδιοερασιτεχνισμου,
να καταλαβαίνει την σημασία της «συμφωνίας κυρίων για την εσωτερική κατανομή χρήσης του αποδοθέντος φάσματος» ή αλλιώς «Bandplan» και τι συμβαίνει όταν δεν το τηρεί αυτός ή και οι υπόλοιποι,
πως πρέπει να πράξει κατά την αντιμετώπιση περιστατικών που απαιτούν επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης και τόσα άλλα.
Καθώς δεν υπάρχει υποκατάστατο της εκπαιδευτικής διαδικασίας «σχολικού» τύπου που να μπορεί να εφοδιάσει ισάξια τον εκπαιδευόμενο, η δυνατότητα των Συλλόγων να διοργανώνουν και να υλοποιούν εκπαιδευτικά σεμινάρια είναι επιβεβλημένο να υφίσταται.
«Μετά την επιτυχή περάτωση των υπόψη εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να χορηγούν βεβαιώσεις στους υποψηφίους που τα παρακολούθησαν επιτυχώς.»
θα ανθίσουν τα μαγαζάκια. ποιός ο λόγος να βεβαιώσει ο τοπικός ή (σχεδόν) ιδιωτικός σύλλογος πως ο πελάτης παρακολούθησε μαθήματα; για την συνδρομή;
«Εφόσον οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι διαθέτουν κατάλληλα μέσα και χώρους,»
Ειναι ασαφές και εγκυμονει διάφορα.
>πως ορίζεται οτι ο Χ ραδιοερασιτεχνικός σύλλογος έχει ή όχι διαθέσιμους χώρος ή μέσα και ποιά ειναι αυτά; Μήπως ειναι πλεονασμός η προσθήκη;
Προτείνεται να επαναδιατυπωθεί σε
1. Οι ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι μπορούν να διοργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα σε υποψήφιους ραδιοερασιτέχνες και ενημερωτικά προγράμματα σε άλλες ενδιαφερόμενες κατηγορίες πολιτών (πρόσκοποι κλπ) και φορείς.
Απλό και σαφές.
Δηλαδή και για να καταλάβω κι εγω, τί παραπάνω από μιά δημόσια διαβούλευση με θέμα τον κανονισμό λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικών σταθμών, πρεπει να τεθεί, ωστε το να αποφασίσουν ενορχηστρωμένα οι σύλλογοι ραδιοερασιτεχνών της Ελλάδας για το θέμα του Bureau;
Μπορουμε πλέον, υπο την αιγίδα και καθοδήγηση του ΥΥΜΔ, να ξεκαθαρίσουμε όλοι μαζί ΚΑΙ αυτό το ζήτημα.
Να ερθουν οι σύλλογοι σε επαφή και να βρεθεί μια φόρμουλα που θα επιτρέπει στον εκάστοτε σύλλογο να συνδράμει σε ενα κεντρικό γραφείο διανομής (το οποιο ειναι στημένο και δουλευει) ωστε ΚΑΙ να απαχθεί φόρτος εργασίας απο αυτό το γραφείο, ΚΑΙ να εξυπηρετουνται καλύτερα οι ραδιοερασιτέχνες.
Καθως οι καιροι ειναι οικονομικά στενοί, ο μόνος λόγος για τον οποιο δεν κάνω όσες επαφές θα ήθελα να κάνω ειναι η πάγια απαίτηση απο την πλευρά των ανταποκριτών μου, η αποστολή μου σε αυτόν της κάρτας επιβεβαίωσης επαφής.
Προσωπικά, δεν διαθέτω και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους πομποδέκτες, και όλες μου οι κεραίες πλήν μίας ειναι ιδιοκατασκευές. Αυτό διότι τα οικονομικά μου ειναι δρομολογημένα σε ανάγκες ουσίας και δεν δύναμαι να δεσμευω 50 ευρώ το χρόνο για αποστολή καρτών επιβεβαίωσης.
Το να αποστέλλω μεσω συμβατικου ταχυδρομείου την κάρτα και δή στο εξωτερικό, επιφέρει κόστος ίσο με ενα λίτρο βενζίνης ανα κάρτα την τρέχουσα περίοδο. Καθως ο ραδιοερασιτεχνισμός ειναι ηδυπάρεργο και όχι βιοπορισμός, εγω αδυνατώ να δεσμευσω το κεφάλαιο ωστε να απο στέλλω τις κάρτες μου με το ταχυδρομειο – περιορίζομαι σε μερικές δεκάδες επαφών το χρόνο για τον λόγο αυτό, πολλές απο τις οποιες επιβεβαιώνω μόνο ηλεκτρονικά.
Θα ήθελα να μπορώ να ασχοληθώ με το χόμπυ και να μην βρισκομαι ενώπιων τέτοιων περιορισμών.
Η υπόθεση QSL Bureau είναι ένα κορυφαίο ζήτημα για όσους ασχολούνται σοβαρά με τα HF.
Προσωπική μου άποψη η κατοχή του SV QSL Bureau δίνει στον Διαχειριστή τη δύναμη και το κύρος να εκπροσωπηθεί στο εξωτερικό, είτε σε Διεθνής Οργανισμούς ή forums. Ταυτόχρονα αναφέρεται σαν ένα Οργανισμός-Σύλλογος-Ένωση, ΣΧΗΜΑ τέλος πάντων που έχει χιλιάδες μέλη. Αληθές μέχρι ένα σημείο όμως, γιατί μπορεί να είσαι εγγεγραμμένος με συνδρομή φυσικά, να παίρνεις 6 περιοδικά το χρόνο και 2~3 φορές τις QSL κάρτες σου αλλά δεν έχεις το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, όπως το γνωρίζουμε από τους τοπικούς Συλλόγους που ανήκουμε. ΑΡΑ, (αν θέλουμε τις QSL κάρτες μας) είμαστε όμηροι σε ένα ΣΧΗΜΑ που εκμεταλλεύεται τον μεγάλο (εικονικό) αριθμό μελών.
Το QSL bureau, για όσους έχουν ασχοληθεί, δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι κάτι ακατόρθωτο. Χρειάζεται οργάνωση, θέληση για εργασία και προπάντων ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ. Δε θα το ξεκινήσεις εσύ σήμερα που έχεις όρεξη και μετά θα το παρατήσεις γιατί βαρέθηκες.
Το Σχήμα-Θεσμός που θα το αναλάβει θα πρέπει να γνωρίζει ότι η δουλειά που χρειάζεται και προπάντων η ευθύνη είναι μεγάλη.
Η διάσπαση του QSL bureau σε επιμέρους (γεωγραφικά), ισχύει σε πολυπληθή κράτη ή ηπείρους, όπως η ΗΠΑ και η Αυστραλία. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλαδίτσα μας που ο SV -HF- πληθυσμός συρρικνώνεται.
Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα θα πρέπει να θιχτεί από το ΥΥΔΜ και να βρεθεί μία ικανή και βιώσιμη λύση.
Άρθρο 14. Ρ/Ε Σύλλογοι
Για τη δημιουργία ενός Ρ/Ε Συλλόγου χρειάζονται 20+ υπογραφές και η κατάθεση ενός Καταστατικού στο Πρωτοδικείου. Επειδή όμως υπάρχουν Σύλλογοι-Σφραγίδα-Φαντάσματα προτείνω την πιστοποίηση όλων των Ρ/Ε Συλλόγων από το ΥΥΔΜ.
Γνωρίζω ότι με κάποιους Συλλόγους δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε διότι δεν ισχύει η διεύθυνση ή τα τηλέφωνα που δήλωσαν, δεν υφίσταται πλέον Διοικητικό Συμβούλιο κ.ά.. Σε κάθε περίπτωση εάν κάποιο σχήμα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο ρόλο του ας παροπλιστεί-περιθωριοποιηθεί.
Τα κριτήρια πιστοποίησης είναι ένα άλλο θέμα όπως η συμμετοχή στα Ρ/Ε δρώμετα (contests, field days, μαθήματα εξετάσεων, ασκήσεις Επικοινωνίας) αριθμός εγγεγραμμένων μελών, αριθμός ενεργών μελών, αριθμός μελών σε Γενικές Συνελεύσεις και ψηφίσαντες σε αυτά, η Έδρα Συλλόγου (να είναι σταθερος χώρος που αρμόζει και όχι καφετερίες, ξενοδοχεία, καταστήμα Προέδρου κλπ).
Αυτή η πιστοποίηση θα δώσει άλλο κύρος στους Ρ/Ε Συλλόγους εντός και εκτός συνόρων. Σίγουρα όμως είναι ένας άλλον φόρτος εργασίας και ευθύνης στο Υπουργείο. Ποιο είναι όμως το σωστό?
οι συλλόγοι (οπου σύλλογος εκ του νόμου νοείται ο ιδρυθείς με άδεια πρωτοδικείου και ελάχιστο αριθμό υπογραφών, αν δεν απατώμαι),
ειναι ή δεν ειναι ίσοι απέναντι στον νόμο;
Αν Δεν ειναι ισοι, καλό ειναι να αναγραφεί ποιός ειναι ο σύλλογος ο οποιος «δύναται» ή «ορίζεται» να παρίσταται σαν εκπρόσωπος του ραδιοερασιτεχνισμου εναντι του ΥΥΜΔ.
Αν πάλι ειναι όλοι ίσοι, ας νομοθετηθεί επιτέλους το ποιός εχει την διαχείρηση της εσωτερικής προσωπικής αλληλογραφίας των Ραδιοερασιτεχνών, ενα ζήτημα που εχει φτάσει να αντίκειται ακόμα και σε συνταγματικά κατοχυρωμένες ελευθερίες.
Ποιός εχει δικαιωμα να διαχειρίζεται το «τυποις» εσωτερικό γραφείο διακίνησης καρτών επιβεβαιωσης επαφής, ή άλλως QSL Cards?
Αν αυτός ειναι η ΕΕΡ, και ειναι νομιμα, ας γίνει και νόμος του κράτους να το ξέρουμε όλοι.
Αν για κάποιο λόγο ΔΕΝ ειναι, ας υποχρεωθει να παραδίδει επιτέλους την αλληλογραφία αντί να την επιστρέφει στον αποστολέα «λόγω μή πληρωμής της συνδρομής» στους παραλήπτες της, αφου τους ειδοποιήσει,
εναντι ενός λογικου ποσου, που να μην ισοδυναμεί με τα 3/5 της συνδρομής σε αυτόν τον σύλλογο. Η, εναλλακτικά, ας πάψει να παρακωλύει την προσπάθεια τρίτων συλλόγων να αποστέλλουν αυτόνομα τις κάρτες στους αντίστοιχους του εξωτερικου.
Δεν γίνεται για να παραλάβουμε τρείς κάρτες να πρέπει να πληρώνουμε 42 ευρώ τον χρόνο έκαστος.
Ηρθε η ώρα να κοιτάξουμε στα μάτια κι αυτό το πρόβλημα. Τι γίνεται με τις κάρτες μας που δεν τις είδαμε ποτέ?
μήπως ήρθε η ώρα να θεσπιστεί με νόμο το δικαίωμα του εκάστοτε συλλόγου να αποστέλλει τις κάρτες του μαζικά στους αντίστοιχους συλλόγους του εξωτερικου, ωστε να συνιστά αδίκημα η παρακώλυση της ανταλλαγής καρτών όλων των συλλόγων με τους αντίστοιχους του εξωτερικου, απο τον κατα IARU «αναγνωρισμένο» σύλλογο?
Παράγραφος 2 του άρθρου 14.
Ποιός ο σκοπός χορήγησης βεβαίωσης από τους συλλόγους αν δεν γίνεται πλέον πρακτική εξέταση;
Ποιά θα είναι η χρήση των προς το δημόσιο;