1. Δύνανται να περιληφθούν και να καθοριστούν στην κοινή υπουργική απόφαση της παρ. 1 του άρθρου 3, δημοσίως προσβάσιμα σημεία ανεφοδιασμού με υδρογόνο. Στην περίπτωση αυτή, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 θα πρέπει να είναι διαθέσιμος ικανός αριθμός τέτοιων σημείων ανεφοδιασμού, προκειμένου να διασφαλίζεται η κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων κυψελών καυσίμων, εντός προκαθορισμένων δικτύων, συμπεριλαμβανομένων και των διασυνοριακών συνδέσεων όπου ενδείκνυται.
2. Τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία ανεφοδιασμού με υδρογόνο που θα αναπτυχθούν ή θα ανανεωθούν από τις 18 Νοεμβρίου 2017, πρέπει να πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές του παραρτήματος II σημείο 2.
Αρχική Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EEΆρθρο 05 – Εφοδιασμός με υδρογόνο για οδικές μεταφορές (Άρθρο 5 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
Άρθρο 05 – Εφοδιασμός με υδρογόνο για οδικές μεταφορές (Άρθρο 5 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01 – Αντικείμενο και πεδίο εφαρμογής (Άρθρο 1 της Οδηγίας 2014/94/EE)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί (Άρθρο 2 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Εθνικό πλαίσιο πολιτικής (Άρθρο 3 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Εφοδιασμός με ηλεκτρική ενέργεια για μεταφορές (Άρθρο 4 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Εφοδιασμός με υδρογόνο για οδικές μεταφορές (Άρθρο 5 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Εφοδιασμός με φυσικό αέριο για τις μεταφορές (Άρθρο 6 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)Άρθρο 06 – Εφοδιασμός με φυσικό αέριο για τις μεταφορές (Άρθρο 6 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Ενημέρωση των χρηστών (Άρθρο 7 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (Άρθρο 10 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)Άρθρο 08 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (Άρθρο 10 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Προσαρτώνται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του παρόντος τα Παραρτήματα Ι και ΙΙ, τα οποία έχουν ως εξής:Άρθρο 09 – Προσαρτώνται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του παρόντος τα Παραρτήματα Ι και ΙΙ, τα οποία έχουν ως εξής:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Τροποποίηση της παρ. 7 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82), όπως ισχύει (Άρθρο 2 παρ.1 και άρθρα 4, 5 και 6 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Τροποποίηση του άρθρου 12 του ν. 3710/2008 (Α’ 216), όπως ισχύει (άρθρο 6 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)Άρθρο 11 – Τροποποίηση του άρθρου 12 του ν. 3710/2008 (Α’ 216), όπως ισχύει (άρθρο 6 της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τροποποίηση Άρθρου 9 του ν. 3710/2008 (Α΄ 216), όπως ισχύει Ρυθμίσεις προώθησης των σχετικών με τα εναλλακτικά καύσιμα δραστηριοτήτων των συνεργείων οχημάτωνΆρθρο 12 – Τροποποίηση Άρθρου 9 του ν. 3710/2008 (Α΄ 216), όπως ισχύει Ρυθμίσεις προώθησης των σχετικών με τα εναλλακτικά καύσιμα δραστηριοτήτων των συνεργείων οχημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 14 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Οκτωβρίου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Οκτωβρίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 12 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
«»Εγώ να ρωτήσω με ποια λογική ζητείται για μια δεξαμενή LPG να έχει πιστοποίηση σαν εξοπλισμός υπό πίεση για αλλά ένα αεριοφυλάκιο που είναι και αυτή συσκευή υπό πίεση δεν απαιτείται τίποτα? Μάλιστα μπορεί ένα αεριοφυλάκιο να δουλεύει σε πίεση μεγαλύτερη από την πίεση που είναι μια δεξαμενή υγραερίου. Στην Βέροια αν θυμάμαι καλά όταν έσκασε το αεριοφυλάκιο τα τζάμια έσπασαν σε ακτίνα 200 μέτρων…»»
Πιστεύω ότι θα μπορούσε στο άρθρο αυτό να αναφερθούν επεξηγηματικά όλες οι δυνατές εφαρμογές αποθήκευσης του υδρογόνου σε πρατήρια και μή (βιομηχανικούς χώρους,αποθηκευτική χώροι για λειτουργία βιομηχανικών μονάδων,παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κ.λ.π ) που θα μπορούσαν να κατακτούν περιβαλλοντικά με τα ίδια πρότυπα αποθήκευσης του υδρογόνου.
Επίσης να καθιερωθούν και τα μεταλλο – υδρίδια ως περιβαλλοντικά αναγνωρισμένα ώς η καλύτερη περιβαλλοντική λύση για αποθήκευση και για τα πρατήρια υδρογόνου σε υφιστάμενες και μή χώρους εξυπηρέτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Δεν γίνετε πουθενά αναφορά ξεχωριστά για τα metal hubride θεωρώντας ότι είναι μια καινούργια τεχνολογία που ίσως η τεχνολογία αυτή δεν ήταν τόσο αναπτυγμένη την εποχή που οριστικοποιήθηκε και εφαρμόστηκε η κοινοτική οδηγία.Θεωρώ ότι σε μία μελλοντικά νέα αναθεώρηση της κοινοτικής οδηγίας θα αναφέρετε και αυτό.