Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αρχική ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣΑΡΘΡΟ 15 Έναρξη Ισχύος
ΑΡΘΡΟ 15 Έναρξη Ισχύος
- 23 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 1 Διαδικασία Χορήγησης Άδειας Ίδρυσης Πρατηρίου Υγρών Καυσίμων
- 27 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 2 Διαδικασία Χορήγησης Άδειας Λειτουργίας Πρατηρίου Υγρών Καυσίμων
- 12 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 3 Διαδικασία Αλλαγής Δικαιούχου Άδειας Λειτουργίας Πρατηρίου Υγρών Καυσίμων
- 7 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 4 Διαδικασία Χορήγησης Άδειας Ίδρυσης Πρατηρίου Υγραερίου ή Μικτού Πρατηρίου
- 16 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 5 Διαδικασία Χορήγησης Άδειας Λειτουργίας Πρατηρίου Υγραερίου ή Μικτού Πρατηρίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΑΡΘΡΟ 6 Κατάργηση ανανέωσης άδειας λειτουργίας Πρατηρίου Υγραερίου ή Μικτού ΠρατηρίουΑΡΘΡΟ 6 Κατάργηση ανανέωσης άδειας λειτουργίας Πρατηρίου Υγραερίου ή Μικτού Πρατηρίου
- 5 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 7 Διαδικασία Αλλαγής Δικαιούχου της Άδειας Λειτουργίας Πρατηρίου Υγραερίου ή Μικτού Πρατηρίου
- 3 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 8 Ψηφιακό Μητρώο Πρατηρίων
- 5 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 9 Τροποποιήσεις διατάξεων εξαέρωσης δεξαμενών υγρών καυσίμων
- 8 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 10 Μικτός Διανομέας παροχής υγρών καυσίμων και Υγραερίου
- 24 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 11 Υπεύθυνος λειτουργίας και Αναγγελία Έναρξης επαγγέλματος εκμεταλλευτή πρατηρίου παροχής καυσίμου και Ενέργειας
- 51 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 12 Διατήρηση λειτουργίας υφιστάμενων, καθώς και αδειοδότηση νέων πρατηρίων υγρών καυσίμων και σταθμών αυτοκινήτων με αντλίες υγρών καυσίμων σε ισόγεια κτιρίων με ορόφους
- 1 ΣχόλιοΑΡΘΡΟ 13 Σφράγιση εγκαταστάσεων Πρατηρίων «Παροχής Καυσίμων και Ενέργειας», πλην πρατηρίων υγρών καυσίμων
- 12 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 14 Μείωση εσωτερικών αποστάσεων Ασφαλείας πρατηρίων αμιγώς υγραερίου ή/και μικτών πρατηρίων υγρών καυσίμων και υγραερίου
- 2 ΣχόλιαΑΡΘΡΟ 15 Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
21 Οκτωβρίου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Οκτωβρίου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Στο πλαίσιο του σχεδίου νόμου θα ήθελα επιπρόσθετα να αναφέρω και τις ακόλουθες προσωπικές προτάσεις :
1. Για τα πρατήρια που βρίσκονται στις εκτός σχεδίου περιοχές επί δημοτικών οδών υπάρχει απαίτηση για την ύπαρξη ορατότητας 70 μέτρων, στις περιπτώσεις δε λοιπών εγκαταστάσεων στις οποίες δημιουργείται απλή είσοδος – έξοδος η απόσταση αυτή μειώνεται στα 50 μέτρα. Θεωρείται λοιπόν απολύτως ασφαλές και αναλογικό αντίστοιχα το γεγονός ότι στα εντός σχεδίου πρατήρια καυσίμων που τα όρια ταχύτητας δεν ξεπερνούν τα 50 χλμ ανά ώρα και που επιτρέπονται ακόμη και γωνιακά πρατήρια, η ύπαρξη ορατότητας από την είσοδο και έξοδο πρατηρίου καυσίμων να είναι 50 μέτρα αντί των 100 μέτρων!!.Συνεπώς προτείνω την τροποποίηση του εδάφίου α της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Π.Δ1224/81
2. Τα πρατήρια αμιγώς υγραερίου ή μικτά πρατήρια ιδρύονται στις ίδιες θέσεις με τα πρατήρια υγρών καυσίμων ΣΥΝΕΠΩΣ δεν υφίσταται κανένας λόγος ασφαλείας ή άλλος για την κατασκευή ειδικού τύπου περίφραξης στην περίπτωση αυτών των αμιγώς αερίου ή μικτών πρατηρίων. Άλλωστε η συγκεκριμένη περίφραξη δεν βελτιώνει την ασφάλεια του πρατηρίου σε περίπτωση διαφυγής αερίου αλλά απλά προστατεύει από την είσοδο αναρμόδιων στον χώρο του πρατηρίου και δεδομένης της ανάπτυξης της τεχνολογίας προτείνω την κατάργηση της περίφραξης στα όρια του γηπέδου ενός μικτού ή αμιγές πρατηρίου υγραερίου. Συνεπώς προτείνω την κατάργηση της παρ. 4 του άρθρου 19 του Π.Δ/τος 595/84 .
3.Τέλος προτείνω την τροποποίηση του εδαφίου ιι της παράγραφου 5 του άρθρου 3 της ΚΥΑ Φ2-1617, όπως ισχύει, ως εξής: «ii. Στη λειτουργία «παραλαβής» το σύστημα απαγορεύει την πώληση από τις αντλίες που τροφοδοτούνται από την δεξαμενή στην οποία γίνεται η εισροή καυσίμου, προς αποφυγή σφαλμάτων». Με την προτεινόμενη διάταξη κατά την παραλαβή καυσίμου από τα πρατήρια δεν επιτρέπεται η λειτουργία των αντλιών που συνδέονται με την δεξαμενή ή τις δεξαμενές που παραλαμβάνουν καύσιμο για όλη την διάρκεια που λαμβάνει χώρα ο ανεφοδιασμός τους.
1. Όπου στο άνω σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι: «όλοι οι εμπλεκόμενοι τεχνίτες, εργοδηγοί, βοηθοί που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του πρατηρίου ή μεικτού πρατηρίου, διαθέτουν τις απαιτούμενες από την ισχύουσα νομοθεσία και τα εθνικά και ευρωπαϊκά πρότυπα άδειες επαγγέλματος ή βεβαίωση ορθής έναρξης άσκησης επαγγέλματος και πιστοποιήσεις» προτείνουμε : να παραμείνει το ίδιο κείμενο με αφαίρεση των λέξεων «τεχνίτες, εργοδηγοί, βοηθοί» διότι ως έχει θα δημιουργήσει τεράστια γραφειοκρατικά θέματα.
2. Αφαίρεση όπου αναφέρεται: «υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το άρθρο 8 του Ν1599/1986 του έχοντος την άδεια ίδρυσης ή λειτουργίας στην οποία να δηλώνεται η συναίνεσή του στην παραχώρηση της άδειας ίδρυσης ή εκμετάλλευσης του πρατηρίου ή μεικτού πρατηρίου στο νέο δικαιούχο, είτε πρόκειται για φυσικό είτε για νομικό πρόσωπο». Τούτο διότι δεν είναι δυνατόν να μην προβλεφθούν οι περιπτώσεις α) της οικειοθελούς αποχώρησης του έχοντος την άδεια ίδρυσης ή λειτουργίας του πρατηρίου φυσικού ή νομικού προσώπου καθώς και β) όταν θα έχουμε διαδικασία νόμιμης αποβολής αυτού από το μίσθιο λόγω μη πληρωμής μισθωμάτων κ.λ.π. Συμπερασματικά δεν θα έχει ο οιοσδήποτε λόγο χορήγησης της άνω υπεύθυνης δήλωσης είτε από δυστροπία, είτε από εκβιαστικές και παράνομες οικονομικές απαιτήσεις και μάλιστα όταν έχουν τηρηθεί τα πάντα και έχει νομικώς αδειοδοτηθεί ο κάθε συγκεκριμένος χώρος.
Με εκτίμηση
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ