Η παρ. 1 του άρθρου 18 του ν. 1903/1990 (Α’ 142), όπως ισχύει αντικαθίσταται, η παρ. 2 τροποποιείται και το άρθρο 18 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 18
1. Ο οδηγός οποιουδήποτε οχήματος (δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης), ο οποίος διενεργεί επιβατικές μεταφορές με κόμιστρο, οι οποίες έχουν ανατεθεί σε άλλο φορέα ή πρόσωπο σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθώς και ο ιδιοκτήτης αυτού, εφόσον είναι πρόσωπο διαφορετικό του οδηγού, τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών και χρηματική ποινή τουλάχιστον τριών χιλιάδων ευρώ (3.000 €).
2. Οδηγός επιβατηγού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης, ο οποίος εισπράττει κόμιστρο μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο από τις κείμενες διατάξεις ή επεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο στο μηχανισμό ενδείξεως της αξίας της διαδρομής (ταξίμετρο), με σκοπό την αλλοίωση των ενδείξεων αυτού, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι 3 μηνών και με χρηματική ποινή εκατόν πενήντα ευρώ (150 €) τουλάχιστον.
3. Για τις παραβάσεις του άρθρου αυτού εφαρμόζεται η συνοπτική διαδικασία των άρθρων 417 και επόμενα του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.».
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»Άρθρο 40 – Διενέργεια μεταφορικού έργου που έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα ή επαγγελματική ομάδα
Άρθρο 40 – Διενέργεια μεταφορικού έργου που έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα ή επαγγελματική ομάδα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Ορισμοί
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Εγκαταστάσεις υδατοδρομίων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Πεδίο Εφαρμογής – Γενικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Χρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05 – Προϋποθέσεις κατόχων αδειών υδατοδρομίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Υπηρεσία αδειοδότησης υδατοδρομίων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Τεχνικός φάκελος υδατοδρομίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Αίτηση για χορήγηση αδειών υδατοδρομίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων για την έκδοση αδειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Διάρκεια ισχύος αδειών, τροποποίηση στοιχείων αδειών και ανάκληση αδειώνΆρθρο 10 – Διάρκεια ισχύος αδειών, τροποποίηση στοιχείων αδειών και ανάκληση αδειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Επιτροπή Υδατοδρομίων – επιθεωρήσεις υδατοδρομίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 13 – Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Όροι εκτέλεσης πτήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Απαγορεύσεις – περιορισμοίΆρθρο 16 – Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 – ΑσφάλισηΆρθρο 17 – Ασφάλιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Τιμολόγια υπηρεσιών υδατοδρομίωνΆρθρο 18 – Τιμολόγια υπηρεσιών υδατοδρομίων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Τέλη λειτουργίας υδατοδρομίου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Εκπαίδευση προσωπικού υδατοδρομίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Απαγόρευση λειτουργίας και ανάκληση άδειας λειτουργίας ή άδειας ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 22 – Απαγόρευση λειτουργίας και ανάκληση άδειας λειτουργίας ή άδειας ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – ΚυρώσειςΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Υδάτινα πεδία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 25 – Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αδειών Υδατοδρομίων (Η.Σ.Π.Α.Υ.)Άρθρο 26 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αδειών Υδατοδρομίων (Η.Σ.Π.Α.Υ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση άρθρων 2, 4, 5 και 10 του ν. 3887/2010
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 49/1968 (Α’ 294)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων 1, 4Α και 4Β και προσθήκη άρθρου 4Γ του ν.3446/2006 (Α’ 49)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Τροποποίηση άρθρου 3 του ν. 1010/1980
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Τροποποίηση άρθρων 26 και 30 του ν. 4611/2019Άρθρο 32 – Τροποποίηση άρθρων 26 και 30 του ν. 4611/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Τροποποίηση άρθρου 80 του ν. 4144/2013Άρθρο 33 – Τροποποίηση άρθρου 80 του ν. 4144/2013
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Μίσθωση ανάριθμων οχημάτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Τροποποιήσεις του ν. 2963/2001 (Α’ 268) για την οργάνωση και τη λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Σύνδεση αεροδρομίου Ακτίου με αστική τακτική συγκοινωνία με την πόλη της ΠρέβεζαςΆρθρο 36 – Σύνδεση αεροδρομίου Ακτίου με αστική τακτική συγκοινωνία με την πόλη της Πρέβεζας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Έντυπα, βιβλία και στοιχεία δρομολογίων φορέων συγκοινωνιακού έργου ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛΆρθρο 37 – Έντυπα, βιβλία και στοιχεία δρομολογίων φορέων συγκοινωνιακού έργου ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση του π.δ. 79/2004 (Α’ 62)Άρθρο 38 – Τροποποίηση του π.δ. 79/2004 (Α’ 62)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Χρήση εμπρόσθιας θέσης σε ΚΤΕΛ από Επιβάτη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Διενέργεια μεταφορικού έργου που έχει ανατεθεί σε άλλο φορέα ή επαγγελματική ομάδα
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Ρυθμίσεις για τα ειδικά τουριστικά λεωφορεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Ρυθμίσεις για τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) οχήματαΆρθρο 42 – Ρυθμίσεις για τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) οχήματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Ρυθμίσεις για φορείς διαμεσολάβησης για μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και για την ενοικίαση Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγόΆρθρο 43 – Ρυθμίσεις για φορείς διαμεσολάβησης για μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και για την ενοικίαση Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Χορήγηση προσωρινής άδειας οδήγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Έλεγχος προσωρινής άδειας οδήγησηςΆρθρο 45 – Έλεγχος προσωρινής άδειας οδήγησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ειδικές ρυθμίσεις για την αφαίρεση της προσωρινής άδειας οδήγησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – ΚυρώσειςΆρθρο 47 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 48 – Εξουσιοδοτική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Τροποποιήσεις του Π.Δ. 84/2018 «Οργάνωση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας» (Α’ 156)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Τροποποιήσεις του π.δ. 8/2004 «Προϋποθέσεις καταβολής αποζημιώσεως στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας σε περίπτωση οριστικής απώλειας ειδικότητας» (Α΄4), όπως ισχύει.
- 64 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Τροποποίηση του άρθρου 73 του ν. 4427/2016 (Α’ 188)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Ρυθμίσεις για την Υπηρεσία Οδικών ΤελώνΆρθρο 53 – Ρυθμίσεις για την Υπηρεσία Οδικών Τελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Πρόσθετες απαιτήσεις για την έκδοση πρώτης άδειας κυκλοφορίας επιβατηγών οχημάτων και ελαφρών φορτηγών που έχουν ταξινομηθεί πρώτη φορά σε χώρα του εξωτερικού και έχουν εισαχθεί στη χώρα μας ως μεταχειρισμένα.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 55 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Έναρξη ισχύος
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ια – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (WATER AERODROME MANUAL)
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ιβ – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (WATER AERODROME MANUAL)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (SECURITY PROGRAM)ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (SECURITY PROGRAM)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ III – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMERGENCY PLAN)ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ III – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ (EMERGENCY PLAN)
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Δεκεμβρίου 2019, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
27 Δεκεμβρίου 2019, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 194 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Η ποινικοποίηση της υποκλοπής μεταφορικού έργου δεν πιστεύω ότι θα εξυπηρετήσει τον σκοπό της αποτροπής τέλεσης της πράξης. Και αυτό γιατί ενώ θα συλλαμβάνεται ο παραβάτης με τη διαδικασία του αυτοφώρου, μπορεί η όλη δικαστική διαδικασία να διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα ύστερα από ενδεχόμενες αναβολές, χάνοντας έτσι την ουσία της άμεσης τιμωρίας. Εκτός των άλλων, δημιουργείται επιπλέον φόρτος στα κατά τόπους Πρωτοδικεία με αποτέλεσμα να καθυστερεί η απονομή δικαιοσύνης και σε άλλες ποινικές υποθέσεις.
Γνώμη μου είναι ότι στην παράγραφο 1, η αντικατάσταση των ποινικών με διοικητικές κυρώσεις, όπως η επιβολή διοικητικού προστίμου στο ύψος της προτεινόμενης στη συγκεκριμένη διάταξη χρηματικής ποινής, καθώς επίσης και η αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγήσεως του παραβάτη οδηγού και η αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα έχει πιο άμεσα αποτρεπτικά αποτελέσματα αλλά και η εκτέλεση της ποινής θα γίνεται συντομότερα.
Ομοίως στην παράγραφο 2 προτείνω να αντικατασταθούν οι ποινικές κυρώσεις με διοικητικές, με την επιβολή υψηλού διοικητικού προστίμου, την αφαίρεση άδειας οδηγήσεως και στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με παράλληλη εξέταση τυχόν υποτροπής σε παρόμοια παράβαση τόσο του οδηγού όσο και του ιδιοκτήτη του οχήματος.