- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

ΜΕΡΟΣ Β’ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (Ρ.Α.Ε.Μ.) Άρθρο 33 Κατάργηση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (Ρ.Α.Ε.Μ.) του ν. 4199/2013 και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της

 

1. Η Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (Ρ.Α.Ε.Μ.) που συστάθηκε και συγκροτήθηκε με τον ν. 4199/2013 (Α’ 216), καταργείται από την ημερομηνία έκδοσης της κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών της παρ. 2 του άρθρου 34.
2. Οι τριάντα τρεις (33) οργανικές θέσεις της Ρ.Α.Ε.Μ., οι οποίες με το άρθρο 80 του ν. 4199/2013 συστάθηκαν ή μεταφέρθηκαν από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.), από την έναρξη ισχύος του παρόντος μεταφέρονται, ως κενές οργανικές θέσεις, ως ακολούθως:
α. Οι είκοσι τρεις (23) θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αποτελεί από την έναρξη ισχύος του παρόντος την αρμόδια αρχή εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΚ) 1370/2007, σύμφωνα με το άρθρο 5.
β. Οι δέκα (10) θέσεις στη Ρ.Α.Σ..
3. Κανονιστικές ή ρυθμιστικές αρμοδιότητες υπουργείων ή άλλων φορέων, οι οποίες με τον ν. 4199/2013 μεταφέρθηκαν στη Ρ.Α.Ε.Μ., από την έναρξη ισχύος του παρόντος επανέρχονται στους φορείς που τις ασκούσαν έως την ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 4199/2013.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "ΜΕΡΟΣ Β’ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (Ρ.Α.Ε.Μ.) Άρθρο 33 Κατάργηση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (Ρ.Α.Ε.Μ.) του ν. 4199/2013 και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της"

#1 Σχόλιο Από Basiliy Στις 27 Αύγουστος, 2022 @ 11:48

Bravo well done

#2 Σχόλιο Από ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ- ΓΕΠΟΕΤ Στις 9 Σεπτέμβριος, 2022 @ 16:04

Η κατάργηση της ΡΑΕΜ, η οποία αποτελεί ρυθμιστική αρχή και η οποία σκοπίμως ουδέποτε λειτούργησε από τη σύστασή της κατά πολιτική επιλογή τόσο της υφιστάμενης ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και προηγούμενων κυβερνήσεων, αποτελεί πλήγμα για την ανεξαρτησία και τον δημόσιο έλεγχο των επιβατικών μεταφορών στη χώρα μας και εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες διαιώνισης της στρεβλής και αναποτελεσματικής λειτουργίας τους εις βάρος του κοινωνικού συνόλου.