1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30.
2. Η διαφημιστική εκμετάλλευση επί των λεωφορείων και των στεγάστρων και στάσεων που τοποθετούνται και συντηρούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων γίνεται από τους φορείς, οι οποίοι εξαιρούνται της υποχρέωσης καταβολής ανταποδοτικού τέλους υπέρ των ο.τ.α. α’ βαθμού για την τοποθέτηση διαφημίσεων στους ανωτέρω χώρους και επιφάνειες.
3. Επί των στεγάστρων και των στάσεων διατίθεται ικανή επιφάνεια για την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού, σύμφωνα και με το άρθρο 11 του ν. 2696/1999 (Α΄ 57).
Αρχική Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 13 Στάσεις – στέγαστρα αναμονής επιβατών – έσοδα από διαφημίσεις
Άρθρο 13 Στάσεις – στέγαστρα αναμονής επιβατών – έσοδα από διαφημίσεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Α’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 1 Σχόλιο Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Αρμόδιες αρχές και αρμοδιότητες αυτώνΆρθρο 5 Αρμόδιες αρχές και αρμοδιότητες αυτών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 6
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07 Εκτέλεση δημοσίων τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 Χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων και αποζημίωσηςΆρθρο 08 Χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων και αποζημίωσης
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ Άρθρο 9 Βασικές κατευθύνσεις σχεδιασμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Τεκμηρίωση περιφερειακού σχεδιασμού υπεραστικών και αστικών γραμμών από τις περιφέρειες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Καθορισμός γεωγραφικών περιοχών και δικτύων τακτικών υπεραστικών και αστικών γραμμών δημοσίων οδικών μεταφορών επιβατών
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 12 Σταθμοί και εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης επιβατών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 Στάσεις – στέγαστρα αναμονής επιβατών – έσοδα από διαφημίσεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ E’ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ Άρθρο 14 Προκήρυξη διαγωνισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Καθορισμός ανωτάτου ορίου χρέωσης επιβατών και αποσκευών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Καθορισμός της χορηγούμενης αποζημίωσηςΆρθρο 16 Καθορισμός της χορηγούμενης αποζημίωσης
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 17 Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Προσφορές των διαγωνιζομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Κανόνες αξιολόγησης των προσφορών των διαγωνιζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Συμβάσεις ανάθεσης εκτέλεσηςΆρθρο 20 Συμβάσεις ανάθεσης εκτέλεσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Μεταβολή συνθηκών κατά τη διάρκεια ισχύος της σύμβασηςΆρθρο 21 Μεταβολή συνθηκών κατά τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Εποπτεία των αναδόχων – Εκτέλεση των συμβάσεωνΆρθρο 22 Εποπτεία των αναδόχων – Εκτέλεση των συμβάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Διοικητικά πρόστιμαΆρθρο 23 Διοικητικά πρόστιμα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ Άρθρο 24 Διασφάλιση της συνεχούς παροχής των τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών μεταφορών επιβατώνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ Άρθρο 24 Διασφάλιση της συνεχούς παροχής των τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών μεταφορών επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Προϋποθέσεις απευθείας ανάθεσης περιορισμένου μεταφορικού έργουΆρθρο 25 Προϋποθέσεις απευθείας ανάθεσης περιορισμένου μεταφορικού έργου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για απευθείας ανάθεση λόγω περιορισμένου μεταφορικού έργου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΝΕΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Άρθρο 27 Διαδικασία ίδρυσης νέων υπεραστικών και αστικών γραμμώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΝΕΩΝ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Άρθρο 27 Διαδικασία ίδρυσης νέων υπεραστικών και αστικών γραμμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Διαδικασία ανάθεσης νέας τακτικής υπεραστικής ή αστικής γραμμήςΆρθρο 28 Διαδικασία ανάθεσης νέας τακτικής υπεραστικής ή αστικής γραμμής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 181/2011 για τα δικαιώματα των επιβατών
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 30 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 32 Καταργούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (Ρ.Α.Ε.Μ.) Άρθρο 33 Κατάργηση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (Ρ.Α.Ε.Μ.) του ν. 4199/2013 και μεταφορά των αρμοδιοτήτων της
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 34 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 35 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΕΝAΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 36 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΕΝAΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 36 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
27 Αυγούστου 2022, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Σεπτεμβρίου 2022, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 47 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών δεν πρέπει να εμποδίζουν την κίνηση των πεζών στα πεζοδρόμια, ούτε την ορατότητα των εμπλεκομένων (πεζών, επιβατών, οδηγών). Οι προδιαγραφές αυτών πρέπει να είναι σαφείς. Κάθε επιφάνεια κάθετη προς το δρόμο είναι προβληματική επειδή αφαιρεί μεγάλο πλάτος του πεζοδρομίου από την κίνητη των πεζών και εμποδίζει την ορατότητα των αναμενόμενων επιβατών. Βρίσκω προβληματική τη διάταξη «Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30.» Υπάρχουν παραδείγματα τέτοιων προδιαγραφών από περιφερειακές αρχές, και είναι ευκολα διαθέσιμες στους πολίτες; Μήπως θα έπρεπε οι προδιαγραφές ή κάποιες γενικές αρχές αυτών να ενταχθούν στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας;
Στις στάσεις αφετηρίας, τερματισμού και σε στάσεις που εξυπηρετούν πόλους ενδιαφέροντος να εξεταστεί η κατασκευή στις στάσεις θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Αριθμ. ΔΟΥ/ΟΙΚ.1920 – ΦΕΚ B 1053 – 14.04.2016
Προτείνουμε την τροποποίηση της παρ. 1 ως εξής:
1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30. Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για την κατασκευή θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων προς την κατεύθυνση προώθησης της βιώσιμης και συνδυασμένης μετακίνησης.
Η παρ. 1 να συμπληρωθεί ως εξής:
1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30, διασφαλίζουν δε την πρόσβαση σε αυτές επιβατών με αναπηρία.[…]
Ορθώς και πολύ σωστά. Αρκεί να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές και να ενημερώνεται σωστά ο επιβάτης.