1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30.
2. Η διαφημιστική εκμετάλλευση επί των λεωφορείων και των στεγάστρων και στάσεων που τοποθετούνται και συντηρούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων γίνεται από τους φορείς, οι οποίοι εξαιρούνται της υποχρέωσης καταβολής ανταποδοτικού τέλους υπέρ των ο.τ.α. α’ βαθμού για την τοποθέτηση διαφημίσεων στους ανωτέρω χώρους και επιφάνειες.
3. Επί των στεγάστρων και των στάσεων διατίθεται ικανή επιφάνεια για την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού, σύμφωνα και με το άρθρο 11 του ν. 2696/1999 (Α΄ 57).
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 13 Στάσεις – στέγαστρα αναμονής επιβατών – έσοδα από διαφημίσεις"
#1 Σχόλιο Από Κίρκη Στις 5 Σεπτέμβριος, 2022 @ 22:45
Ορθώς και πολύ σωστά. Αρκεί να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές και να ενημερώνεται σωστά ο επιβάτης.
#2 Σχόλιο Από Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) Στις 7 Σεπτέμβριος, 2022 @ 10:13
Η παρ. 1 να συμπληρωθεί ως εξής:
1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30, διασφαλίζουν δε την πρόσβαση σε αυτές επιβατών με αναπηρία.[…]
#3 Σχόλιο Από ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2022 @ 02:14
Στις στάσεις αφετηρίας, τερματισμού και σε στάσεις που εξυπηρετούν πόλους ενδιαφέροντος να εξεταστεί η κατασκευή στις στάσεις θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Αριθμ. ΔΟΥ/ΟΙΚ.1920 – ΦΕΚ B 1053 – 14.04.2016
Προτείνουμε την τροποποίηση της παρ. 1 ως εξής:
1. Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών τοποθετούνται με μέριμνα και δαπάνες των συγκοινωνιακών φορέων και, σε περίπτωση άρνησης αυτών, με μέριμνα και δαπάνες των οικείων ο.τ.α. α΄ βαθμού. Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30. Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για την κατασκευή θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων προς την κατεύθυνση προώθησης της βιώσιμης και συνδυασμένης μετακίνησης.
#4 Σχόλιο Από Αλέξανδρος Αθανασόπουλος Στις 10 Σεπτέμβριος, 2022 @ 09:58
Οι στάσεις και τα στέγαστρα αναμονής επιβατών δεν πρέπει να εμποδίζουν την κίνηση των πεζών στα πεζοδρόμια, ούτε την ορατότητα των εμπλεκομένων (πεζών, επιβατών, οδηγών). Οι προδιαγραφές αυτών πρέπει να είναι σαφείς. Κάθε επιφάνεια κάθετη προς το δρόμο είναι προβληματική επειδή αφαιρεί μεγάλο πλάτος του πεζοδρομίου από την κίνητη των πεζών και εμποδίζει την ορατότητα των αναμενόμενων επιβατών. Βρίσκω προβληματική τη διάταξη «Οι προδιαγραφές αυτών καθορίζονται με τις αποφάσεις των αρμόδιων κατά τόπους περιφερειακών αρχών της παρ. 3 του άρθρου 30.» Υπάρχουν παραδείγματα τέτοιων προδιαγραφών από περιφερειακές αρχές, και είναι ευκολα διαθέσιμες στους πολίτες; Μήπως θα έπρεπε οι προδιαγραφές ή κάποιες γενικές αρχές αυτών να ενταχθούν στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας;