Σκοπός του παρόντος είναι:
α. η αντικατάσταση του νομοθετικού πλαισίου που ρυθμίζει τη συγκρότηση και λειτουργία της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων και της Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων,
β. η λήψη μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού 996/2010 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Οκτωβρίου 2010 σχετικά με τη διερεύνηση και την πρόληψη ατυχημάτων και συμβάντων στην πολιτική αεροπορία και την κατάργηση της Οδηγίας 94/56/ΕΚ,
γ. η πλήρης προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στο Κεφάλαιο V της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 11ης Μαΐου 2016 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων.
Αρχική ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΜΕΡΟΣ Α΄ Γενικές διατάξεις Άρθρο 1 Σκοπός
ΜΕΡΟΣ Α΄ Γενικές διατάξεις Άρθρο 1 Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ Γενικές διατάξεις Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β’ Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.) Άρθρο 3 Σύσταση του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Συγκρότηση – Θητεία μελών συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 5 Κωλύματα, ασυμβίβαστα και υποχρεώσεις των μελών του συμβουλίουΆρθρο 5 Κωλύματα, ασυμβίβαστα και υποχρεώσεις των μελών του συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Πειθαρχική ευθύνη των μελών του συμβουλίουΆρθρο 6 Πειθαρχική ευθύνη των μελών του συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Εκπροσώπηση του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.Άρθρο 7 Εκπροσώπηση του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Λειτουργία του συμβουλίου του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.Άρθρο 8 Λειτουργία του συμβουλίου του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αρμοδιότητες ΠροέδρουΆρθρο 9 Αρμοδιότητες Προέδρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Μονάδα Μελετών και Διερεύνησης Ατυχημάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Πόροι
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αποζημίωση των Διερευνητών του Γραφείου Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Γ΄ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. Άρθρο 14 Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Σοβαρά συμβάνταΆρθρο 16 Σοβαρά συμβάντα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Σκοπός και υποχρέωση διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Διαδικασία διερεύνησηςΆρθρο 18 Διαδικασία διερεύνησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Καθεστώς των διερευνητών ασφάλειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Συντονισμός των διερευνήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Τόπος του ατυχήματος – Διαφύλαξη αποδεικτικών στοιχείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Προστασία ευαίσθητων πληροφοριών ασφάλειαςΆρθρο 22 Προστασία ευαίσθητων πληροφοριών ασφάλειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 Πρόσωπα που συμμετέχουν στη διαδικασία διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Αίτηση εξαίρεσηςΆρθρο 24 Αίτηση εξαίρεσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Πόρισμα διερεύνησηςΆρθρο 25 Πόρισμα διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Κοινοποίηση πορίσματοςΆρθρο 26 Κοινοποίηση πορίσματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Χρονικοί περιορισμοί διερεύνησηςΆρθρο 27 Χρονικοί περιορισμοί διερεύνησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Δήλωση αεροπορικών ατυχημάτων και συμβάντων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Συνεργασία με άλλα κράτη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Υποχρέωση ενημέρωσηςΆρθρο 30 Υποχρέωση ενημέρωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Συνοπτικές εκθέσεις έρευναςΆρθρο 31 Συνοπτικές εκθέσεις έρευνας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Συστάσεις ασφάλειας – Παρακολούθηση των συστάσεων ασφάλειας και ηλεκτρονική βάση συστάσεων ασφάλειαςΆρθρο 32 Συστάσεις ασφάλειας – Παρακολούθηση των συστάσεων ασφάλειας και ηλεκτρονική βάση συστάσεων ασφάλειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Αλλοδαπά πορίσματα διερεύνησηςΆρθρο 33 Αλλοδαπά πορίσματα διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κοινοποίηση πληροφοριώνΆρθρο 34 Κοινοποίηση πληροφοριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Αναθεώρηση του πορίσματοςΆρθρο 35 Αναθεώρηση του πορίσματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Πληροφορίες για πρόσωπα και επικίνδυνα εμπορεύματα επί του αεροσκάφους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Αναστολή της ποινικής διαδικασίαςΆρθρο 37 Αναστολή της ποινικής διαδικασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Διάρκεια φύλαξης στοιχείωνΆρθρο 38 Διάρκεια φύλαξης στοιχείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Απαγορεύσεις – ΚυρώσειςΆρθρο 39 Απαγορεύσεις – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Ενημέρωση κοινής γνώμηςΆρθρο 40 Ενημέρωση κοινής γνώμης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Παροχή συνδρομής στα θύματα αεροπορικών ατυχημάτων και στους συγγενείς τουςΆρθρο 41 Παροχή συνδρομής στα θύματα αεροπορικών ατυχημάτων και στους συγγενείς τους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. Άρθρο 42 Υποχρέωση διερεύνησηςΜΕΡΟΣ Δ΄ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. Άρθρο 42 Υποχρέωση διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 ΟρισμοίΆρθρο 43 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Καθεστώς – διεξαγωγή έρευναςΆρθρο 44 Καθεστώς – διεξαγωγή έρευνας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Αρμοδιότητες Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.Άρθρο 45 Αρμοδιότητες Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Διαδικασία διερεύνησηςΆρθρο 46 Διαδικασία διερεύνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 ΕκθέσειςΆρθρο 47 Εκθέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Πληροφορίες προς διαβίβαση στον ΟργανισμόΆρθρο 48 Πληροφορίες προς διαβίβαση στον Οργανισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Συστάσεις ασφάλειαςΆρθρο 49 Συστάσεις ασφάλειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξειςΜΕΡΟΣ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 51 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 52 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Δεκεμβρίου 2022, 19:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Ιανουαρίου 2023, 19:15
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 25 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Το σχέδιο νόμου είναι στη σωστή κατεύθυνση με προσπάθεια επίλυσης διαχρονικών προβλημάτων των διερευνητών.
Όπου υπάρχει αναφορά στον Κανονισμό 996/2010 προτείνω να προστεθεί και η φράση «όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει ».
Εμμανουήλ Σαλιάγας
Διερευνητής
Το σχέδιο νόμου για την δημιουργία του νέου ενιαίου φορέα κατά τα διεθνή πρότυπα αποτελεί πρωτοβουλία, προς τη σωστή κατεύθυνση, του Υπουργού Μεταφορών αλλά και του επιτελείου του. Περιέχει προβλέψεις οι οποίες διορθώνουν τις διαχρονικές δυσλειτουργίες της ΕΔΑΑΠ και έτσι κάτω από το νέο ενιαίο φορέα, η διερεύνηση των αεροπορικών ατυχημάτων μπορεί να εναρμονιστεί καλύτερα στα διεθνή πρότυπα.
Παράλληλα, με το άρθρο 12, διευθετείται το χρόνιο πρόβλημα των πολύ χαμηλών αμοιβών των διερευνητών Αεροπορικών Ατυχημάτων, που αντικειμενικός τους σκοπός είναι η προαγωγή της Ασφάλειας των πτήσεων.
Χρίστος Ζαβός
Διπλωματούχος Αεροναυπηγός Μηχανικός
Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος Διερευνήσεων
Χρήστος Κουτσαβδής
Μηχανικός Αεροσκαφών
Διερευνητής ΕΔΑΑΠ
Το παρόν Σχέδιο Νόμου, θεωρώ ότι είναι προς την σωστή κατεύθυνση επίλυσης οργανωτικών, λειτουργικών καθώς και οποιονδήποτε συναφών ζητημάτων που σκοπό έχουν την ευελιξία και λειτουργική αποδοτικότητα ώστε ο Νέος Φορέας που θα δημιουργηθεί, να επιτελέσει απρόσκοπτα και αποτελεσματικά τις αρμοδιότητές του οι οποίες άπτονται της Ασφάλειας των Πτήσεων.
Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο, θα επιλυθούν χρόνια προβλήματα και ελλείψεις που αντιμετωπίζονται από το παρελθόν, ιδιαίτερα στις διαδικασίες Διερεύνησης των Αεροπορικών Ατυχημάτων.
Είναι φανερή η σκοπιμότητα αυτού του νομοσχεδίου και θα πρέπει να αποσυρθεί χωρίς συζήτηση γιατί δεν είναι συμβατό με τα προβλεπόμενα στους κανονισμούς της ΕΕ.
Συγκεκριμένα αντίκειται στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 996/2010 Άρθρο 3 παράγραφος 2. «Η αρχή διερεύνησης ασφαλείας είναι λειτουργικά ανεξάρτητη, ιδίως από τις αεροπορικές αρχές που είναι υπεύθυνες για την αξιοπλοΐα, την πιστοποίηση, την εκτέλεση πτήσεων, τη συντήρηση, την αδειοδότηση, τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας ή την εκμετάλλευση αεροδρομίων και γενικά από κάθε τρίτο ή οντότητα, τα συμφέροντα ή οι αποστολές των οποίων θα μπορούσαν να έλθουν σε σύγκρουση με την αποστολή που έχει ανατεθεί στην αρχή διερεύνησης ασφαλείας ή να επηρεάσουν την αντικειμενικότητά της.»
Τίθεται το ερώτημα πως οι συντάκτες του νομοσχεδίου συνειδητά παρέβλεψαν, αν και αυτή είναι η βασική τους σκοπιμότητα, και προβλέπουν στο άρθρο 12, ότι η αρχή διερεύνησης ασφαλείας ατυχημάτων και συμβάντων στην πολιτική αεροπορία πρακτικά να είναι χρηματοδοτούμενη από τις αεροπορικές αρχές, κραυγαλέα κατά παράβαση των κανονισμών.
Επιπρόσθετα τίθεται το ερώτημα αν υπάρχει αντίστοιχο μόρφωμα σε άλλο κράτος και που θα δικαιολογούσε τους εμπνευστές του νομοσχεδίου, καθώς προτείνουν κατά παράβαση των κανονισμών, ότι η αρχή διερεύνησης ασφαλείας να είναι λειτουργικά εξαρτημένη σε ένα μόρφωμα φορέα, απλώς και μόνο για να εξυπηρετηθούν κάποια συμφέροντα.
Γεώργιος Τσιφτσίδης Πληροφορικός – Ειδικός Αναλυτής