ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ   Άρθρο 33 Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 3 ν. 2052/1992  

Η παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 2052/1992 (Α΄ 94) αντικαθίσταται ως εξής:

«4. Η Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων χορηγείται σε κάθε όχημα, εφόσον τούτο ανταποκρίνεται στα κριτήρια ελέγχου, όπως αυτά καθορίζονται με την κοινή απόφαση της παρ. 2, από τα δημόσια και ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (Κ.Τ.Ε.Ο.) της χώρας ή τα ειδικώς εξουσιοδοτημένα, από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, συνεργεία επισκευής οχημάτων που υπάγονται στον ν. 1575/1985 (Α΄ 207).

Για τον ειδικό έλεγχο καυσαερίων που γίνεται σε δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο., καταβάλλεται από τους κατόχους των οχημάτων το ειδικό τέλος που καθορίζεται στην παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 1350/1983 (Α΄ 55), για τον έλεγχο ενός μόνο συστήματος του οχήματος, δηλαδή το ένα τέταρτο (1/4) του ειδικού τέλους για έναν πλήρη περιοδικό τεχνικό έλεγχο οχήματος, ανάλογα με την κατηγορία αυτού. Για τον ειδικό έλεγχο καυσαερίων που γίνεται σε ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο., το ύψος του αντιτίμου διαμορφώνεται ελεύθερα.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών καθορίζεται η αμοιβή που καταβάλλεται από τους κατόχους των οχημάτων στα ειδικώς εξουσιοδοτημένα συνεργεία επισκευής οχημάτων για τον ειδικό έλεγχο καυσαερίων, εφόσον αυτός περιλαμβάνει μόνο τους προβλεπόμενους από την κοινή απόφαση της παρ. 2 του παρόντος ελέγχους.»

 

  • 27 Φεβρουαρίου 2023, 17:10 | ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

    Η ψηφιοποίηση των κρατικών υπηρεσιών θα πρέπει να συμπεριλάβει την ΚΕΚ, καθώς τα συνεργεία-εκδότες των ΚΕΚ μπορούν να υποβάλουν τα στοιχεία της ημερομηνίας ελέγχου και της ένδειξης οδομέτρου μέσω μιας απλής εφαρμογής στο κινητό. Αποτέλεσμα θα είναι το ιστορικό χρήσης (διανυθέντα χιλιόμετρα) του οχήματος να είναι πληρέστερο, όπως και να καταστούν ευχερείς τυχόν έλεγχοι /διασταυρώσεις υπερήμερων οχημάτων.