Άρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.  

  1. Οι εταιρείες «ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» και «ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» προσλαμβάνουν προσωπικό, κατά την κείμενη νομοθεσία, με συμβάσεις εργασίας αορίστου και ορισμένου χρόνου, συμβάσεις έργου και έμμισθης εντολής.
  2. Έως τις 31.12.2023 επιτρέπεται η πλήρωση θέσεων προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ειδικοτήτων Οδηγών και Τεχνιτών και υπό τους όρους ειδικής δοκιμαστικής υπηρεσίας ενός (1) έτους κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του ν. 4722/2020 (Α’ 177), από τον πίνακα των επιλαχόντων του διαγωνισμού που διενεργήθηκε δυνάμει της Προκήρυξης 1/2020 του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
  3. Έως τις 31.12.2023 επιτρέπεται στην εταιρεία ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. η σταθερή απασχόληση συνεργατών δικηγόρων με αμοιβή, το ύψος της οποίας δεν υπερβαίνει το ύψος της πάγιας περιοδικής αμοιβής βάσει της παρ. 10 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).
  • 28 Φεβρουαρίου 2023, 07:48 | Κώστας Σ.

    Ως προς την 3.παράγραφο του υπό διαβούλευση άρθρου, προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα :
    1. Ποια είναι η αναγκαιότητα που εξυπηρετεί καθώς αυτή δεν προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση.
    2. Ποια είναι η διαδικασία επιλογής αυτών των δικηγόρων. Υφίσταται και μάλιστα πρόσφατος νόμος για την εταιρική διακυβέρνηση, ο οποίος αναφέρει ξεχωριστά τις διαδικασίες προσλήψεων. Επίσης ισχύουν και οι παλαιότερες διατάξεις περί δικηγόρων με έμμισθη εντολή.
    3. Ποιο είναι το είδος της σύμβασης
    Γενικά φαίνεται ότι η συγκεκριμένη διάταξη φωτογραφίζει συγκεκριμένα άτομα που ήδη απασχολούνται – αφού η ισχύς του άρθρου είναι μέχρι 31.12.2023.

  • 28 Φεβρουαρίου 2023, 03:40 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΛΙΑΤΟΣ

    Ποια είναι η κειμένη νομοθεσία που ισχύει; Γιατί δεν υπάρχει ρητή αναφορά σε νόμο, άρθρο, παράγραφο προκειμένου να επιτυγχάνεται η αποσαφήνιση ζητημάτων που θα επιλυθούν με το συγκεκριμένο άρθρο ;
    Έως 31.12.2023 επιτρέπεται η πλήρωση θέσεων από την προηγούμενη Προκήρυξη 1/2020, χωρίς να προσδιορίζεται ο αριθμός των θέσεων ανά κατηγορία που θα καλυφθούν.
    Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της κάλυψης των υπηρεσιακών αναγκών σε προσωπικό, την αποτελεσματική επίλυση του θέματος, ορθό θα ήταν κατά την άποψη μας να συμπεριληφθούν στον παρόν άρθρο παράγραφοι που θα ταχτοποιήσουν θέματα για τα οποία και υπήρχε διαβεβαίωση το προηγούμενο διάστημα.
    Ζητούμε να συμπεριλάβετε στο προς ψήφιση νομοσχέδιο τα παρακάτω:
    Να αναγνωρίσετε τη συναφή με την ειδικότητα πρόσληψης προϋπηρεσία των νεοπροσληφθέντων της προκήρυξης του 1/2020.
    Να υπάρξει σχετική διάταξη δυνατότητας επαναπρόσληψης για όσους παραιτήθηκαν για το συγκεκριμένο λόγο.
    Να ισχύσει η παραπάνω διάταξη ως προς την προϋπηρεσία και για τους επερχόμενους νέους διαγωνισμούς προλήψεων, δηλαδή προϋπηρεσία που έχει απόλυτη συνάφεια με την ειδικότητα κατηγορία πρόσληψης και η όποια αποδεικνύεται με ένσημα, επίσημα έγγραφα να αναγνωρίζετε ανεξάρτητα της προέλευσης που αποκτήθηκε (δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα) και για το χρονικό διάστημα που αυτή αποδεικνύεται.
    Να υπάρξει έγκριση προσλήψεων και για τις υπόλοιπες ειδικότητες εντός του 2023 αναλογικά και σε ποσοστό τουλάχιστον 50% του συνολικού αριθμού των υφιστάμενων κενών θέσεων συν των εκτιμώμενων αποχωρήσεων εντός του 2023.
    Ρητή δέσμευση για προκήρυξη θέσεων εντός του πρώτου μήνα έκαστου έτους με αντίστοιχο ποσοστά προσλήψεων και μέχρι την οριστική κάλυψη του αριθμού των θέσεων του αντίστοιχου για κάθε οργανισμό εγκεκριμένου ψηφιακού οργανογράμματος για την οποία θα εκδίδεται σχετική κοινή υπουργική απόφαση, διαδικασία η όποια υφίσταται στο πρόγραμμα κινητικότητας και με χρονικό ορίζοντα το τέλος του 2025 την πλήρη Καλυψώ των κενών θέσεων.
    Την επαναφορά συμμετοχής στο πεδίο εφαρμογής του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν. 4440/2016 (Α’ 224), μέχρι και την οριστική κάλυψη των κενών θέσεων.
    Με την τελευταία παράγραφο του άρθρου ρυθμίζετε ειδικό θέμα χωρίς να είναι αντιληπτό τι αφορά, πόσους και ποιους; Δεν τα έλυσε τα θέματα ο τελευταίος νόμος 4972/2022
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
    ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ε.
    Στην «Κατ’ άρθρο ανάλυση αξιολογούμενης ρύθμισης¨ δεν υπάρχει καμία αναφορά για τη συγκεκριμένη παράγραφο. Από το συγκεκριμένο προκύπτει ότι υπάρχει η βούληση να τακτοποιηθεί συγκεκριμένο θέμα, για τα υπόλοιπα που αφορούν το σύνολο των εργαζομένων και τη λειτουργία των φορέων υπάρχει;
    Αναμένουμε να το δούμε στο τελικό κείμενο κατάθεσης;
    Τέλος θυμίζουμε τη δέσμευση σας που υπήρξε στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων της ΕΣΣΕ όλο το προηγούμενο διάστημα μέχρι και την υπογραφή τελικά της ΕΣΣΕ 2022-2023 σχετικά με συγκεκριμένο άρθρο που περιελάμβανε τα εξής: «Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) εικοσιπέντε (25) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού» το οποίο τέθηκε εκτός της ΕΣΣΕ με την αιτιολογία της αναγκαιότητες ύπαρξης νομοθετικής ρύθμισης, η οποία μάλιστα θα υλοποιηθεί με το ερανιστικό νομοσχέδιο με το όποιο «επιδιώκεται η ενιαία και ταχεία ρύθμιση διαφόρων οργανωτικών, λειτουργικών, εργασιακών και οικονομικών ζητημάτων των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και η αποσαφήνιση ζητημάτων σχετικών τόσο με τις υποδομές όσο και με τις μεταφορές. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις για τις μεταφορές, τις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης και τις υποδομές», σύμφωνα με τη Συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου 2022

  • ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: Για άλλη μία φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, φάνηκε όχι μόνο αναξιόπιστη και ανακόλουθη, αλλά, στο παρόν νομοσχέδιο, παραβιάζουσα την αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ εργαζομένων σε δημόσιες επιχειρήσεις! Παρά το ότι ο ίδιος ο Υπουργός δεσμεύτηκε στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26-10-2022 ότι μία σειρά εργασιακών θεμάτων θα ρυθμισθούν σε επερχόμενο νομοσχέδιο, εν τούτοις ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ στο παρόν νομοσχέδιο μία σειρά διατάξεων που δεν κατέστησαν μέρος της Επιχειρησιακής ΣΣΕ 2022-2023, «αφού θα νομοθετηθούν», όπως ήταν η θέση της εταιρείας, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρ.Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γιάννης Ξιφαράς, ακύρωσε την προγραμματισμένη για την 31-10-2022 συνάντησή του με τα σωματεία της εταιρείας με την εξής αιτιολογία: «Σε συνέχεια της παρουσίασης από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνονται στο ερανιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου, εκτιμώ ότι παρέλκει η αυριανή προγραμματισμένη συνάντηση με το Σωματείο. Η επίσημη ανακοίνωση και το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργού υπερκαλύπτουν την όποια δική μου δέσμευση προς τους εκπροσώπους των εργαζόμενων. Σου ζητώ λοιπόν να τους καλέσεις άμεσα ώστε να προχωρήσει η υπογραφή της ΣΣΕ μεταξύ Διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζόμενων, εφόσον πλέον έχει ανακοινωθεί με τον πιο επίσημο τρόπο ότι προχωράμε στις αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις..», σύμφωνα με το mail που έστειλε στις 30-10-2022 στον Δ/ντα Σύμβουλο και στα σωματεία. Πρέπει λοιπόν άμεσα να περιληφθούν στο τελικό νομοσχέδιο που θα εισαχθεί στη Βουλή οι πιο κάτω αναφερόμενες ρυθμίσεις. Μόνο έτσι θα διασωθεί το όποιο κύρος έχει απομείνει στην ηγεσία του Υπουργείου και η εμπιστοσύνη που πρέπει να διαπνέει τις σχέσεις του Κράτους με τους πολίτες του. Η ανάγκη αυτή επιτείνεται από το γεγονός ότι στο άρθρο 5 του παρόντος νομοσχεδίου παρέχονται (και ορθά) αυξήσεις και άλλες διευκολύνσεις στους συναδέλφους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
    1. Η πρώτη ρύθμιση η οποία πρέπει να περιληφθεί στο παρόν, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, είναι η εξής: Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) εικοσιπέντε (25) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού.
    2. Μία από τις δεσμεύσεις του Υπουργού ήταν και η αναγνώριση της προϋπηρεσίας των προσληφθέντων συναδέλφων μας για τη μισθολογική τους κατάταξη [παράδειγμα μη εφαρμογής, η προκήρυξη 1/2020 – ΑΔΑ:9137465ΧΘΞ-ΥΓ0, στην οποία η εμπειρία για τους τεχνίτες αναφερόταν ως προσόν κατάταξης, αποδεικνυόμενη με την αντίστοιχη άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως Άδεια άσκησης επαγγέλματος Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων, Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκινήτων, Τεχνίτη Αμαξωμάτων (φανοποιού), Τεχνίτη Βαφής (Αυτοκινήτων), Ηλεκτροσυγκολλητή και Οξυγονοκολλητή Β΄ ή Α΄ τάξης κλπ. σε συνδυασμό με τη βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα για τη διάρκεια της απασχόλησης και της ασφάλισης, δηλ. της εργασίας και στον ιδιωτικό τομέα]. Η εξιδιασμένη εμπειρία άλλωστε αποτελεί και αναγκαίο προσόν για την άψογη εκτέλεση υπηρεσιών σε έναν φορέα όπου απαιτείται υψηλή εξειδίκευση και γνώση της αντιμετώπισης αναρίθμητων τεχνικών ζητημάτων, προς όφελος του επιβατικού κοινού. Πλην όμως, με τον Ν. 4354/2015, η εμπειρία και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ υπολογίζεται για την εξέλιξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια, παρά το ότι βαθμολογείται με 7 μονάδες ανά μήνα και έως 84 μήνες! Δηλαδή από τη μια η εταιρεία ζητά έμπειρους τεχνίτες, οδηγούς κλπ. αλλά από την άλλη τους αμείβει ως ανειδίκευτους, αν δεν έχουν προϋπηρεσία στο δημόσιο (γεγονός πολύ πολύ σπάνιο!). Επειδή είναι προφανής η αδικία, η οποία μάλιστα εν προκειμένω γέννησε εργαζομένους δύο ταχυτήτων στην ΟΣΥ, για το λόγο αυτό προτείνουμε όπως προβλεφθεί ότι, όπου στην προκήρυξη 1/2020 αλλά και σε κάθε μελλοντική προκήρυξη για πρόσληψη προσωπικού στην εταιρεία (οδηγοί, τεχνίτες, διοικητικοί κλπ.), στην οποία η εμπειρία των υποψηφίων βαθμολογείται (ανεξαρτήτως αν αποτελεί τυπικό προσόν διορισμού ή όχι), τότε η σχετική προϋπηρεσία που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα να υπολογίζεται για την κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια, κατ’ εξαίρεση του άρθρ. 11 παρ.4 του Ν. 4354/2015. Επισημαίνουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου, όχι μόνο δεν έπραξε τίποτα προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της ισότητας, αλλά, στο άρθρο 41 παρ. 3 Ν. 4972/2022 (ΦΕΚ Α’ 181/23.09.2022), νομοθέτησε ότι «Το μισθολογικό καθεστώς του πάσης φύσεως προσωπικού των Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και Ο.ΣΥ. Α.Ε., με την επιφύλαξη των παρ. 1 και 2 του παρόντος, ρυθμίζεται από τον ν. 4354/2015»!!!

  • Για άλλη μία φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, φάνηκε όχι μόνο αναξιόπιστη και ανακόλουθη, αλλά, στο παρόν νομοσχέδιο, παραβιάζουσα την αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ εργαζομένων σε δημόσιες επιχειρήσεις! Παρά το ότι ο ίδιος ο Υπουργός δεσμεύτηκε στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26-10-2022 ότι μία σειρά εργασιακών θεμάτων στην ΟΣΥ ΑΕ θα ρυθμισθούν στο επερχόμενο «ερανιστικό νομοσχέδιο», εν τούτοις ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ούτε στο παρόν νομοσχέδιο μία σειρά διατάξεων που δεν κατέστησαν μέρος της Επιχειρησιακής ΣΣΕ 2022-2023, «αφού θα νομοθετηθούν», όπως ήταν η θέση της εταιρείας, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρ.Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γιάννης Ξιφαράς, ακύρωσε την προγραμματισμένη για την 31-10-2022 συνάντησή του με τα σωματεία της εταιρείας με την εξής αιτιολογία: «Σε συνέχεια της παρουσίασης από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνονται στο ερανιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου, εκτιμώ ότι παρέλκει η αυριανή προγραμματισμένη συνάντηση με το Σωματείο. Η επίσημη ανακοίνωση και το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργού υπερκαλύπτουν την όποια δική μου δέσμευση προς τους εκπροσώπους των εργαζόμενων. Σου ζητώ λοιπόν να τους καλέσεις άμεσα ώστε να προχωρήσει η υπογραφή της ΣΣΕ μεταξύ Διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζόμενων, εφόσον πλέον έχει ανακοινωθεί με τον πιο επίσημο τρόπο ότι προχωράμε στις αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις..», σύμφωνα με το mail που έστειλε στις 30-10-2022 στον Δ/ντα Σύμβουλο και στα σωματεία. Πρέπει λοιπόν άμεσα να περιληφθούν στο τελικό νομοσχέδιο που θα εισαχθεί στη Βουλή οι πιο κάτω αναφερόμενες ρυθμίσεις. Μόνο έτσι θα διασωθεί το όποιο κύρος έχει απομείνει στην ηγεσία του Υπουργείου και η εμπιστοσύνη που πρέπει να διαπνέει τις σχέσεις του Κράτους με τους πολίτες του. Η ανάγκη αυτή επιτείνεται από το γεγονός ότι στο άρθρο 5 του παρόντος νομοσχεδίου παρέχονται (και ορθά) οι όποιες αυξήσεις και διευκολύνσεις στους συναδέλφους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
    1. Η πρώτη ρύθμιση η οποία πρέπει να περιληφθεί στο παρόν, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, είναι η εξής: Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) τριάντα (30) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) σαράντα (40) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού.
    2. Μία από τις δεσμεύσεις του Υπουργού ήταν και η αναγνώριση της προϋπηρεσίας των προσληφθέντων συναδέλφων μας για τη μισθολογική τους κατάταξη [παράδειγμα μη εφαρμογής, η προκήρυξη 1/2020 – ΑΔΑ:9137465ΧΘΞ-ΥΓ0, στην οποία η εμπειρία για τους τεχνίτες αναφερόταν ως προσόν κατάταξης, αποδεικνυόμενη με την αντίστοιχη άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως Άδεια άσκησης επαγγέλματος Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων, Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκινήτων, Τεχνίτη Αμαξωμάτων (φανοποιού), Τεχνίτη Βαφής (Αυτοκινήτων), Ηλεκτροσυγκολλητή και Οξυγονοκολλητή Β΄ ή Α΄ τάξης κλπ. σε συνδυασμό με τη βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα για τη διάρκεια της απασχόλησης και της ασφάλισης, δηλ. της εργασίας και στον ιδιωτικό τομέα]. Η εξιδιασμένη εμπειρία άλλωστε αποτελεί και αναγκαίο προσόν για την άψογη εκτέλεση υπηρεσιών σε έναν φορέα όπου απαιτείται υψηλή εξειδίκευση και γνώση της αντιμετώπισης αναρίθμητων τεχνικών ζητημάτων, προς όφελος του επιβατικού κοινού. Πλην όμως, με τον Ν. 4354/2015, η εμπειρία και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ υπολογίζεται για την εξέλιξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια, παρά το ότι βαθμολογείται με 7 μονάδες ανά μήνα και έως 84 μήνες! Δηλαδή από τη μια η εταιρεία ζητά έμπειρους τεχνίτες, οδηγούς κλπ. αλλά από την άλλη τους αμείβει ως ανειδίκευτους, αν δεν έχουν προϋπηρεσία στο δημόσιο (γεγονός πολύ πολύ σπάνιο!). Επειδή είναι προφανής η αδικία, η οποία μάλιστα εν προκειμένω γέννησε εργαζομένους δύο ταχυτήτων στην ΟΣΥ, για το λόγο αυτό προτείνουμε όπως προβλεφθεί ότι, όπου στην προκήρυξη 1/2020 αλλά και σε κάθε μελλοντική προκήρυξη για πρόσληψη προσωπικού στην εταιρεία (οδηγοί, τεχνίτες, διοικητικοί κλπ.), στην οποία η εμπειρία των υποψηφίων βαθμολογείται (ανεξαρτήτως αν αποτελεί τυπικό προσόν διορισμού ή όχι), τότε η σχετική προϋπηρεσία που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα να υπολογίζεται για την κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια, κατ’ εξαίρεση του άρθρ. 11 παρ.4 του Ν. 4354/2015. Επισημαίνουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου, όχι μόνο δεν έπραξε τίποτα προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της ισότητας, αλλά, στο άρθρο 41 παρ. 3 Ν. 4972/2022 (ΦΕΚ Α’ 181/23.09.2022), νομοθέτησε ότι «Το μισθολογικό καθεστώς του πάσης φύσεως προσωπικού των Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και Ο.ΣΥ. Α.Ε., με την επιφύλαξη των παρ. 1 και 2 του παρόντος, ρυθμίζεται από τον ν. 4354/2015»!!!

  • 25 Φεβρουαρίου 2023, 14:45 | Σπύρος Γιαννιώτης

    Και βέβαια θα συνεχίσετε να ψάχνετε οδηγούς μέχρι το τέλος του 23 αφού δεν έρχεται κανείς με τα λεφτά που δίνεται. Αφού δεν αναγνωρίζεται την προϋπηρεσία των οδηγών που παίρνετε… Είναι δυνατόν να ζητάτε οδηγούς με εμπειρία και να παίρνετε άτομα 40 και 45 χρόνων και να τους πληρώνετε για 20 χρόνων; Ποιος θα κάτσει;Επειδή η εμπειρία τους είναι στον ιδιώτη και να παίρνει περισσότερα αυτός που έχει χαρτί πανεπιστημίου;Οδηγούς ζητάτε όχι γιατρούς ; Αισχως να είναι στο ενιαίο μισθολόγιο αυτό το επάγγελμα και πιο αισχως να μπαίνεις σε μια δουλειά και να μην σου αναγνωρίζεται η εμπειρία σου και αυτός που έχει κανει σε μη συναφές επάγγελμα στο δημόσιο να την παίρνει … Δεν υπάρχει η υπόσχεση του Καραμανλή για τις δύο τριετιες αναγνώριση που και πάλι λίγες είναι για μένα …