- Οι εταιρείες «ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» και «ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» προσλαμβάνουν προσωπικό, κατά την κείμενη νομοθεσία, με συμβάσεις εργασίας αορίστου και ορισμένου χρόνου, συμβάσεις έργου και έμμισθης εντολής.
- Έως τις 31.12.2023 επιτρέπεται η πλήρωση θέσεων προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ειδικοτήτων Οδηγών και Τεχνιτών και υπό τους όρους ειδικής δοκιμαστικής υπηρεσίας ενός (1) έτους κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του ν. 4722/2020 (Α’ 177), από τον πίνακα των επιλαχόντων του διαγωνισμού που διενεργήθηκε δυνάμει της Προκήρυξης 1/2020 του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
- Έως τις 31.12.2023 επιτρέπεται στην εταιρεία ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. η σταθερή απασχόληση συνεργατών δικηγόρων με αμοιβή, το ύψος της οποίας δεν υπερβαίνει το ύψος της πάγιας περιοδικής αμοιβής βάσει της παρ. 10 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 (Α’ 176).
Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΆρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.
Άρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 ΣκοπόςΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 3 Νομική υποστήριξη Α.Π.Α. – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 37 ν. 4757/2020ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 3 Νομική υποστήριξη Α.Π.Α. – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 37 ν. 4757/2020
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 4 Παράταση προθεσμίας κάλυψης αναγκών προσωπικού κλάδου ΠΕ2 Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) Άρθρο 5 Μισθολογικές διαφορές εργαζομένων και καταβληθέντα ποσά για επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και θέσεων ευθύνης στους εργαζομένους της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Μ. Α.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 Ασφαλιστήρια προγράμματα ιατροφαρμακευτικής κάλυψης των εργαζομένων εταιρειών του Ομίλου ΟΑΣΑ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε. Άρθρο 8 Διενέργεια ελέγχων μετακίνησης με νόμιμο κόμιστρο – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 2 ν. 1214/1981
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Προσωρινή ακινησία οχημάτων Ο.Α.Σ.Θ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 Σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και δημιουργία χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό του μετρό της Ν. Ελβετίας – Τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης Άρθρο 10 Σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και δημιουργία χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό του μετρό της Ν. Ελβετίας – Τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 11 Θέματα χορήγησης ή ανανέωσης ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 95 ν. 4070/2012
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων με επιβατηγά αυτοκίνητα από έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 άρθρου 68 ν. 4850/2021
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρυθμίσεις ζητημάτων Ε.Ι.Χ. με οδηγό – Τροποποίηση περ. 1 υποπαρ. Η2 παρ. Η άρθρου πρώτου ν. 4093/2012
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παροχή ενισχύσεων για τη θέση σε κυκλοφορία ή την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων ιδιοκτησίας νομικών προσώπων – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 12 ν. 2963/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Μεταφορά επιβατών με λεωφορεία ΚΤΕΛ και μεμονωμένων αυτοκινητιστών άγονων γραμμών που εκτελούν μεταφορές μαθητών με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Εκτέλεση μικροσυγκοινωνίας άγονης γραμμής σε νήσους με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων – Τροποποίηση παρ. 2 και προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 67 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 Αφετηρίες διεθνών τακτικών λεωφορειακών γραμμών – Αντικατάσταση παρ. 1 και τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 11 ν. 803/1978Άρθρο 17 Αφετηρίες διεθνών τακτικών λεωφορειακών γραμμών – Αντικατάσταση παρ. 1 και τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 11 ν. 803/1978
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 Μεταφορικό έργο έλξης ρυμουλκουμένων ή ημιρυμουλκουμένων – Προσθήκη άρθρου 13Α ν. 3887/2010Άρθρο 19 Μεταφορικό έργο έλξης ρυμουλκουμένων ή ημιρυμουλκουμένων – Προσθήκη άρθρου 13Α ν. 3887/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ισχύς αδειών φορτηγών ΔΧ, προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων και μεταφορικό έργο – Αντικατάσταση παρ. 3 και προσθήκη παρ. 13 στο άρθρο 14 ν. 3887/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 Θέματα φορτηγών ΔΧ νομαρχιακών μεταφορώνΆρθρο 21 Θέματα φορτηγών ΔΧ νομαρχιακών μεταφορών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 22 Υποχρεώσεις των επιχειρήσεων οδικής βοήθειας και των συνεργατών οδικής βοήθειας – Αντικατάσταση άρθρου 2 ν. 3651/2008
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 Υποχρεώσεις συνεργατών οδικής βοήθειας οχημάτων – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3651/2008Άρθρο 24 Υποχρεώσεις συνεργατών οδικής βοήθειας οχημάτων – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 Έλεγχοι επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων και κυρώσεις-Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3651/2008Άρθρο 25 Έλεγχοι επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων και κυρώσεις-Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 Κυκλοφοριακή σύνδεση σταθμών παραμονής και μεταφόρτωσης επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων Άρθρο 26 Κυκλοφοριακή σύνδεση σταθμών παραμονής και μεταφόρτωσης επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 Διοικητικά πρόστιμα για ελαφρές παραβάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 4Α ν. 3446/2006 Άρθρο 27 Διοικητικά πρόστιμα για ελαφρές παραβάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 4Α ν. 3446/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 Τέλος αδείας ρυμουλκουμένων – Προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 26 ν. 2873/2000Άρθρο 28 Τέλος αδείας ρυμουλκουμένων – Προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 26 ν. 2873/2000
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Τέλος μεταβίβασης ρυμουλκουμένων – Τροποποίηση περ. β’, ε’ και προσθήκη περ. ζ’ παρ. 1 άρθρου 27 ν. 2873/2000
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Μεταβίβαση κυριότητας οχημάτων κατηγορίας Ο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 Τέλος ανταλλακτικών κρατικών πινακίδων οχημάτων κατηγορίας ΟΆρθρο 31 Τέλος ανταλλακτικών κρατικών πινακίδων οχημάτων κατηγορίας Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Υποχρεώσεις επιχειρήσεων σχετικά με τον ορισμό Συμβούλου Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ) – Αντικατάσταση άρθρου 61 ν. 4530/2018
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Άρθρο 33 Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 3 ν. 2052/1992
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 Επιβολή κυρώσεων στα πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας και σταθμούς αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης εξοπλισμένους με αντλίες καυσίμωνΆρθρο 34 Επιβολή κυρώσεων στα πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας και σταθμούς αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης εξοπλισμένους με αντλίες καυσίμων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων– Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων– Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Παράταση λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης – Τροποποίηση περ. β’ παρ. 3 άρθρου 70 ν. 4530/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 Ορισμός Υπευθύνου Λειτουργίας πρατηρίου παροχής καυσίμων και ενέργειας- Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 24 ν. 4439/2016Άρθρο 37 Ορισμός Υπευθύνου Λειτουργίας πρατηρίου παροχής καυσίμων και ενέργειας- Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 24 ν. 4439/2016
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Εγγραφή στο Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 13 ν. 4710/2020 Άρθρο 38 Εγγραφή στο Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 13 ν. 4710/2020
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 Διοικητικές κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του μητρώου Μ.Υ.Φ.Α.Η. – Προσθήκη παρ. 4Α στο άρθρο 62 ν. 4710/2020 Άρθρο 39 Διοικητικές κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του μητρώου Μ.Υ.Φ.Α.Η. – Προσθήκη παρ. 4Α στο άρθρο 62 ν. 4710/2020
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εγκαταστάσεις πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Εξουσιοδοτική διάταξη για την επέκταση του ελέγχου σε όλες τις κατηγορίες πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας – Αντικατάσταση παρ. 7 άρθρου 4 ν. 2801/2000
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42 Παραποίηση συστήματος Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Απλοποίηση όρων και προϋποθέσεων άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη υψηλής τάσης και τεχνίτη οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά και παραφινικά καύσιμα – Αντικατάσταση παρ. 11 άρθρου 62 ν. 4710/2020
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 44 Ρυθμίσεις για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας και πινακίδων οχημάτων κατηγορίας Ο1 για τη θέση αυτών σε κυκλοφορία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Έλεγχος των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Διενέργεια Ελέγχων Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 61 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 Μητρώο Εποπτών Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 63 ν. 4784/2021Άρθρο 47 Μητρώο Εποπτών Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 63 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ) Άρθρο 48 Παράταση προθεσμίας έναρξης κατάρτισης Σ.Β.Α.Κ. από τους Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 1 ν. 4784/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ) Άρθρο 48 Παράταση προθεσμίας έναρξης κατάρτισης Σ.Β.Α.Κ. από τους Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 1 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 Ορισμός εμπλεκόμενων μερών και δικτύου φορέων – Τροποποίηση περ. 5 άρθρου 2 ν. 4784/2021Άρθρο 49 Ορισμός εμπλεκόμενων μερών και δικτύου φορέων – Τροποποίηση περ. 5 άρθρου 2 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 Συμμετοχή ΟΤΑ στο δίκτυο φορέων με βάση τα όρια της περιοχής παρέμβασης – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 4784/2021Άρθρο 50 Συμμετοχή ΟΤΑ στο δίκτυο φορέων με βάση τα όρια της περιοχής παρέμβασης – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 Παράταση προθεσμίας εξουσιοδοτικής διάταξης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 12 ν. 4784/2021Άρθρο 51 Παράταση προθεσμίας εξουσιοδοτικής διάταξης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 12 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 Ειδικές ρυθμίσεις για φορείς εκπόνησης Σ.Β.Α.Κ. που εμπίπτουν σε μεταβατικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 13 ν. 4784/2021Άρθρο 52 Ειδικές ρυθμίσεις για φορείς εκπόνησης Σ.Β.Α.Κ. που εμπίπτουν σε μεταβατικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 13 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53 Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας – Τροποποίηση ενότητας 2 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 53 Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας – Τροποποίηση ενότητας 2 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54 Δήλωση ψηφιακής προσβασιμότητας ιστοσελίδας – Αντικατάσταση υποενότητας 3.2 ενότητας 3 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 54 Δήλωση ψηφιακής προσβασιμότητας ιστοσελίδας – Αντικατάσταση υποενότητας 3.2 ενότητας 3 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 Δίκτυο φορέων και εμπλεκόμενα μέρη – Αντικατάσταση ενότητας 5 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 55 Δίκτυο φορέων και εμπλεκόμενα μέρη – Αντικατάσταση ενότητας 5 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 56 Συχνότητα τεχνικού ελέγχου οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 35 ν. 4850/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 56 Συχνότητα τεχνικού ελέγχου οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 35 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Άρθρο 57 Δυνατότητα ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών και από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 4850/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Άρθρο 57 Δυνατότητα ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών και από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 Διεύρυνση του πεδίου επιλογής επιτηρητών θεωρητικής εξέτασης – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν. 4850/2021Άρθρο 58 Διεύρυνση του πεδίου επιλογής επιτηρητών θεωρητικής εξέτασης – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν. 4850/2021
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 59 Δυνατότητα διεύρυνσης του Μητρώου Εξεταστών με εγγραφή και δημοσίων υπαλλήλων κατηγορίας ΔΕ – Τροποποίηση άρθρου 17 ν. 4850/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Οδήγηση στην ελληνική επικράτεια από κατόχους άδειας οδήγησης εκδοθείσας από ξένες χώρες -Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 94 Κ.Ο.Κ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61 Ρυθμίσεις αναφορικά με το κυρωτικό πλαίσιο παραβάσεων του Κ.Ο.Κ. – Αντικατάσταση παρ. 4 και 6 άρθρου 28 ν. 4530/2018
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 62 Προτυποποίηση Δεδομένων Μεταφορών στην Ελλάδα
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 63 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 64 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 65 Έναρξη ισχύοςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 65 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Φεβρουαρίου 2023, 14:10
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2023, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 111 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Ως προς την 3.παράγραφο του υπό διαβούλευση άρθρου, προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα :
1. Ποια είναι η αναγκαιότητα που εξυπηρετεί καθώς αυτή δεν προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση.
2. Ποια είναι η διαδικασία επιλογής αυτών των δικηγόρων. Υφίσταται και μάλιστα πρόσφατος νόμος για την εταιρική διακυβέρνηση, ο οποίος αναφέρει ξεχωριστά τις διαδικασίες προσλήψεων. Επίσης ισχύουν και οι παλαιότερες διατάξεις περί δικηγόρων με έμμισθη εντολή.
3. Ποιο είναι το είδος της σύμβασης
Γενικά φαίνεται ότι η συγκεκριμένη διάταξη φωτογραφίζει συγκεκριμένα άτομα που ήδη απασχολούνται – αφού η ισχύς του άρθρου είναι μέχρι 31.12.2023.
Ποια είναι η κειμένη νομοθεσία που ισχύει; Γιατί δεν υπάρχει ρητή αναφορά σε νόμο, άρθρο, παράγραφο προκειμένου να επιτυγχάνεται η αποσαφήνιση ζητημάτων που θα επιλυθούν με το συγκεκριμένο άρθρο ;
Έως 31.12.2023 επιτρέπεται η πλήρωση θέσεων από την προηγούμενη Προκήρυξη 1/2020, χωρίς να προσδιορίζεται ο αριθμός των θέσεων ανά κατηγορία που θα καλυφθούν.
Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της κάλυψης των υπηρεσιακών αναγκών σε προσωπικό, την αποτελεσματική επίλυση του θέματος, ορθό θα ήταν κατά την άποψη μας να συμπεριληφθούν στον παρόν άρθρο παράγραφοι που θα ταχτοποιήσουν θέματα για τα οποία και υπήρχε διαβεβαίωση το προηγούμενο διάστημα.
Ζητούμε να συμπεριλάβετε στο προς ψήφιση νομοσχέδιο τα παρακάτω:
Να αναγνωρίσετε τη συναφή με την ειδικότητα πρόσληψης προϋπηρεσία των νεοπροσληφθέντων της προκήρυξης του 1/2020.
Να υπάρξει σχετική διάταξη δυνατότητας επαναπρόσληψης για όσους παραιτήθηκαν για το συγκεκριμένο λόγο.
Να ισχύσει η παραπάνω διάταξη ως προς την προϋπηρεσία και για τους επερχόμενους νέους διαγωνισμούς προλήψεων, δηλαδή προϋπηρεσία που έχει απόλυτη συνάφεια με την ειδικότητα κατηγορία πρόσληψης και η όποια αποδεικνύεται με ένσημα, επίσημα έγγραφα να αναγνωρίζετε ανεξάρτητα της προέλευσης που αποκτήθηκε (δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα) και για το χρονικό διάστημα που αυτή αποδεικνύεται.
Να υπάρξει έγκριση προσλήψεων και για τις υπόλοιπες ειδικότητες εντός του 2023 αναλογικά και σε ποσοστό τουλάχιστον 50% του συνολικού αριθμού των υφιστάμενων κενών θέσεων συν των εκτιμώμενων αποχωρήσεων εντός του 2023.
Ρητή δέσμευση για προκήρυξη θέσεων εντός του πρώτου μήνα έκαστου έτους με αντίστοιχο ποσοστά προσλήψεων και μέχρι την οριστική κάλυψη του αριθμού των θέσεων του αντίστοιχου για κάθε οργανισμό εγκεκριμένου ψηφιακού οργανογράμματος για την οποία θα εκδίδεται σχετική κοινή υπουργική απόφαση, διαδικασία η όποια υφίσταται στο πρόγραμμα κινητικότητας και με χρονικό ορίζοντα το τέλος του 2025 την πλήρη Καλυψώ των κενών θέσεων.
Την επαναφορά συμμετοχής στο πεδίο εφαρμογής του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας του ν. 4440/2016 (Α’ 224), μέχρι και την οριστική κάλυψη των κενών θέσεων.
Με την τελευταία παράγραφο του άρθρου ρυθμίζετε ειδικό θέμα χωρίς να είναι αντιληπτό τι αφορά, πόσους και ποιους; Δεν τα έλυσε τα θέματα ο τελευταίος νόμος 4972/2022
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ε.
Στην «Κατ’ άρθρο ανάλυση αξιολογούμενης ρύθμισης¨ δεν υπάρχει καμία αναφορά για τη συγκεκριμένη παράγραφο. Από το συγκεκριμένο προκύπτει ότι υπάρχει η βούληση να τακτοποιηθεί συγκεκριμένο θέμα, για τα υπόλοιπα που αφορούν το σύνολο των εργαζομένων και τη λειτουργία των φορέων υπάρχει;
Αναμένουμε να το δούμε στο τελικό κείμενο κατάθεσης;
Τέλος θυμίζουμε τη δέσμευση σας που υπήρξε στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων της ΕΣΣΕ όλο το προηγούμενο διάστημα μέχρι και την υπογραφή τελικά της ΕΣΣΕ 2022-2023 σχετικά με συγκεκριμένο άρθρο που περιελάμβανε τα εξής: «Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) εικοσιπέντε (25) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού» το οποίο τέθηκε εκτός της ΕΣΣΕ με την αιτιολογία της αναγκαιότητες ύπαρξης νομοθετικής ρύθμισης, η οποία μάλιστα θα υλοποιηθεί με το ερανιστικό νομοσχέδιο με το όποιο «επιδιώκεται η ενιαία και ταχεία ρύθμιση διαφόρων οργανωτικών, λειτουργικών, εργασιακών και οικονομικών ζητημάτων των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και η αποσαφήνιση ζητημάτων σχετικών τόσο με τις υποδομές όσο και με τις μεταφορές. Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις για τις μεταφορές, τις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης και τις υποδομές», σύμφωνα με τη Συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26ης Οκτωβρίου 2022
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ: Για άλλη μία φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, φάνηκε όχι μόνο αναξιόπιστη και ανακόλουθη, αλλά, στο παρόν νομοσχέδιο, παραβιάζουσα την αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ εργαζομένων σε δημόσιες επιχειρήσεις! Παρά το ότι ο ίδιος ο Υπουργός δεσμεύτηκε στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26-10-2022 ότι μία σειρά εργασιακών θεμάτων θα ρυθμισθούν σε επερχόμενο νομοσχέδιο, εν τούτοις ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ στο παρόν νομοσχέδιο μία σειρά διατάξεων που δεν κατέστησαν μέρος της Επιχειρησιακής ΣΣΕ 2022-2023, «αφού θα νομοθετηθούν», όπως ήταν η θέση της εταιρείας, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρ.Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γιάννης Ξιφαράς, ακύρωσε την προγραμματισμένη για την 31-10-2022 συνάντησή του με τα σωματεία της εταιρείας με την εξής αιτιολογία: «Σε συνέχεια της παρουσίασης από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνονται στο ερανιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου, εκτιμώ ότι παρέλκει η αυριανή προγραμματισμένη συνάντηση με το Σωματείο. Η επίσημη ανακοίνωση και το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργού υπερκαλύπτουν την όποια δική μου δέσμευση προς τους εκπροσώπους των εργαζόμενων. Σου ζητώ λοιπόν να τους καλέσεις άμεσα ώστε να προχωρήσει η υπογραφή της ΣΣΕ μεταξύ Διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζόμενων, εφόσον πλέον έχει ανακοινωθεί με τον πιο επίσημο τρόπο ότι προχωράμε στις αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις..», σύμφωνα με το mail που έστειλε στις 30-10-2022 στον Δ/ντα Σύμβουλο και στα σωματεία. Πρέπει λοιπόν άμεσα να περιληφθούν στο τελικό νομοσχέδιο που θα εισαχθεί στη Βουλή οι πιο κάτω αναφερόμενες ρυθμίσεις. Μόνο έτσι θα διασωθεί το όποιο κύρος έχει απομείνει στην ηγεσία του Υπουργείου και η εμπιστοσύνη που πρέπει να διαπνέει τις σχέσεις του Κράτους με τους πολίτες του. Η ανάγκη αυτή επιτείνεται από το γεγονός ότι στο άρθρο 5 του παρόντος νομοσχεδίου παρέχονται (και ορθά) αυξήσεις και άλλες διευκολύνσεις στους συναδέλφους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
1. Η πρώτη ρύθμιση η οποία πρέπει να περιληφθεί στο παρόν, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, είναι η εξής: Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) εικοσιπέντε (25) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) τριάντα έξι (36) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού.
2. Μία από τις δεσμεύσεις του Υπουργού ήταν και η αναγνώριση της προϋπηρεσίας των προσληφθέντων συναδέλφων μας για τη μισθολογική τους κατάταξη [παράδειγμα μη εφαρμογής, η προκήρυξη 1/2020 – ΑΔΑ:9137465ΧΘΞ-ΥΓ0, στην οποία η εμπειρία για τους τεχνίτες αναφερόταν ως προσόν κατάταξης, αποδεικνυόμενη με την αντίστοιχη άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως Άδεια άσκησης επαγγέλματος Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων, Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκινήτων, Τεχνίτη Αμαξωμάτων (φανοποιού), Τεχνίτη Βαφής (Αυτοκινήτων), Ηλεκτροσυγκολλητή και Οξυγονοκολλητή Β΄ ή Α΄ τάξης κλπ. σε συνδυασμό με τη βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα για τη διάρκεια της απασχόλησης και της ασφάλισης, δηλ. της εργασίας και στον ιδιωτικό τομέα]. Η εξιδιασμένη εμπειρία άλλωστε αποτελεί και αναγκαίο προσόν για την άψογη εκτέλεση υπηρεσιών σε έναν φορέα όπου απαιτείται υψηλή εξειδίκευση και γνώση της αντιμετώπισης αναρίθμητων τεχνικών ζητημάτων, προς όφελος του επιβατικού κοινού. Πλην όμως, με τον Ν. 4354/2015, η εμπειρία και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ υπολογίζεται για την εξέλιξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια, παρά το ότι βαθμολογείται με 7 μονάδες ανά μήνα και έως 84 μήνες! Δηλαδή από τη μια η εταιρεία ζητά έμπειρους τεχνίτες, οδηγούς κλπ. αλλά από την άλλη τους αμείβει ως ανειδίκευτους, αν δεν έχουν προϋπηρεσία στο δημόσιο (γεγονός πολύ πολύ σπάνιο!). Επειδή είναι προφανής η αδικία, η οποία μάλιστα εν προκειμένω γέννησε εργαζομένους δύο ταχυτήτων στην ΟΣΥ, για το λόγο αυτό προτείνουμε όπως προβλεφθεί ότι, όπου στην προκήρυξη 1/2020 αλλά και σε κάθε μελλοντική προκήρυξη για πρόσληψη προσωπικού στην εταιρεία (οδηγοί, τεχνίτες, διοικητικοί κλπ.), στην οποία η εμπειρία των υποψηφίων βαθμολογείται (ανεξαρτήτως αν αποτελεί τυπικό προσόν διορισμού ή όχι), τότε η σχετική προϋπηρεσία που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα να υπολογίζεται για την κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια, κατ’ εξαίρεση του άρθρ. 11 παρ.4 του Ν. 4354/2015. Επισημαίνουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου, όχι μόνο δεν έπραξε τίποτα προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της ισότητας, αλλά, στο άρθρο 41 παρ. 3 Ν. 4972/2022 (ΦΕΚ Α’ 181/23.09.2022), νομοθέτησε ότι «Το μισθολογικό καθεστώς του πάσης φύσεως προσωπικού των Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και Ο.ΣΥ. Α.Ε., με την επιφύλαξη των παρ. 1 και 2 του παρόντος, ρυθμίζεται από τον ν. 4354/2015»!!!
Για άλλη μία φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, φάνηκε όχι μόνο αναξιόπιστη και ανακόλουθη, αλλά, στο παρόν νομοσχέδιο, παραβιάζουσα την αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ εργαζομένων σε δημόσιες επιχειρήσεις! Παρά το ότι ο ίδιος ο Υπουργός δεσμεύτηκε στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26-10-2022 ότι μία σειρά εργασιακών θεμάτων στην ΟΣΥ ΑΕ θα ρυθμισθούν στο επερχόμενο «ερανιστικό νομοσχέδιο», εν τούτοις ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ούτε στο παρόν νομοσχέδιο μία σειρά διατάξεων που δεν κατέστησαν μέρος της Επιχειρησιακής ΣΣΕ 2022-2023, «αφού θα νομοθετηθούν», όπως ήταν η θέση της εταιρείας, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργού. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρ.Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γιάννης Ξιφαράς, ακύρωσε την προγραμματισμένη για την 31-10-2022 συνάντησή του με τα σωματεία της εταιρείας με την εξής αιτιολογία: «Σε συνέχεια της παρουσίασης από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνονται στο ερανιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου, εκτιμώ ότι παρέλκει η αυριανή προγραμματισμένη συνάντηση με το Σωματείο. Η επίσημη ανακοίνωση και το σχετικό Δελτίο Τύπου του Υπουργού υπερκαλύπτουν την όποια δική μου δέσμευση προς τους εκπροσώπους των εργαζόμενων. Σου ζητώ λοιπόν να τους καλέσεις άμεσα ώστε να προχωρήσει η υπογραφή της ΣΣΕ μεταξύ Διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζόμενων, εφόσον πλέον έχει ανακοινωθεί με τον πιο επίσημο τρόπο ότι προχωράμε στις αιτούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις..», σύμφωνα με το mail που έστειλε στις 30-10-2022 στον Δ/ντα Σύμβουλο και στα σωματεία. Πρέπει λοιπόν άμεσα να περιληφθούν στο τελικό νομοσχέδιο που θα εισαχθεί στη Βουλή οι πιο κάτω αναφερόμενες ρυθμίσεις. Μόνο έτσι θα διασωθεί το όποιο κύρος έχει απομείνει στην ηγεσία του Υπουργείου και η εμπιστοσύνη που πρέπει να διαπνέει τις σχέσεις του Κράτους με τους πολίτες του. Η ανάγκη αυτή επιτείνεται από το γεγονός ότι στο άρθρο 5 του παρόντος νομοσχεδίου παρέχονται (και ορθά) οι όποιες αυξήσεις και διευκολύνσεις στους συναδέλφους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
1. Η πρώτη ρύθμιση η οποία πρέπει να περιληφθεί στο παρόν, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, είναι η εξής: Εργαζόμενοι της εταιρείας Ο.ΣΥ. Α.Ε. που συμπληρώνουν: α) δεκαπέντε (15) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 35% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού, β) τριάντα (30) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι κατά ποσοστό 50% της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού και γ) σαράντα (40) έτη υπηρεσίας, θεωρούνται ισόβαθμοι της θέσης Σταθμάρχη-Οδηγού.
2. Μία από τις δεσμεύσεις του Υπουργού ήταν και η αναγνώριση της προϋπηρεσίας των προσληφθέντων συναδέλφων μας για τη μισθολογική τους κατάταξη [παράδειγμα μη εφαρμογής, η προκήρυξη 1/2020 – ΑΔΑ:9137465ΧΘΞ-ΥΓ0, στην οποία η εμπειρία για τους τεχνίτες αναφερόταν ως προσόν κατάταξης, αποδεικνυόμενη με την αντίστοιχη άδεια άσκησης επαγγέλματος όπως Άδεια άσκησης επαγγέλματος Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων, Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκινήτων, Τεχνίτη Αμαξωμάτων (φανοποιού), Τεχνίτη Βαφής (Αυτοκινήτων), Ηλεκτροσυγκολλητή και Οξυγονοκολλητή Β΄ ή Α΄ τάξης κλπ. σε συνδυασμό με τη βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα για τη διάρκεια της απασχόλησης και της ασφάλισης, δηλ. της εργασίας και στον ιδιωτικό τομέα]. Η εξιδιασμένη εμπειρία άλλωστε αποτελεί και αναγκαίο προσόν για την άψογη εκτέλεση υπηρεσιών σε έναν φορέα όπου απαιτείται υψηλή εξειδίκευση και γνώση της αντιμετώπισης αναρίθμητων τεχνικών ζητημάτων, προς όφελος του επιβατικού κοινού. Πλην όμως, με τον Ν. 4354/2015, η εμπειρία και η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ υπολογίζεται για την εξέλιξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια, παρά το ότι βαθμολογείται με 7 μονάδες ανά μήνα και έως 84 μήνες! Δηλαδή από τη μια η εταιρεία ζητά έμπειρους τεχνίτες, οδηγούς κλπ. αλλά από την άλλη τους αμείβει ως ανειδίκευτους, αν δεν έχουν προϋπηρεσία στο δημόσιο (γεγονός πολύ πολύ σπάνιο!). Επειδή είναι προφανής η αδικία, η οποία μάλιστα εν προκειμένω γέννησε εργαζομένους δύο ταχυτήτων στην ΟΣΥ, για το λόγο αυτό προτείνουμε όπως προβλεφθεί ότι, όπου στην προκήρυξη 1/2020 αλλά και σε κάθε μελλοντική προκήρυξη για πρόσληψη προσωπικού στην εταιρεία (οδηγοί, τεχνίτες, διοικητικοί κλπ.), στην οποία η εμπειρία των υποψηφίων βαθμολογείται (ανεξαρτήτως αν αποτελεί τυπικό προσόν διορισμού ή όχι), τότε η σχετική προϋπηρεσία που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα να υπολογίζεται για την κατάταξη των εργαζομένων στα μισθολογικά κλιμάκια, κατ’ εξαίρεση του άρθρ. 11 παρ.4 του Ν. 4354/2015. Επισημαίνουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου, όχι μόνο δεν έπραξε τίποτα προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της ισότητας, αλλά, στο άρθρο 41 παρ. 3 Ν. 4972/2022 (ΦΕΚ Α’ 181/23.09.2022), νομοθέτησε ότι «Το μισθολογικό καθεστώς του πάσης φύσεως προσωπικού των Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και Ο.ΣΥ. Α.Ε., με την επιφύλαξη των παρ. 1 και 2 του παρόντος, ρυθμίζεται από τον ν. 4354/2015»!!!
Και βέβαια θα συνεχίσετε να ψάχνετε οδηγούς μέχρι το τέλος του 23 αφού δεν έρχεται κανείς με τα λεφτά που δίνεται. Αφού δεν αναγνωρίζεται την προϋπηρεσία των οδηγών που παίρνετε… Είναι δυνατόν να ζητάτε οδηγούς με εμπειρία και να παίρνετε άτομα 40 και 45 χρόνων και να τους πληρώνετε για 20 χρόνων; Ποιος θα κάτσει;Επειδή η εμπειρία τους είναι στον ιδιώτη και να παίρνει περισσότερα αυτός που έχει χαρτί πανεπιστημίου;Οδηγούς ζητάτε όχι γιατρούς ; Αισχως να είναι στο ενιαίο μισθολόγιο αυτό το επάγγελμα και πιο αισχως να μπαίνεις σε μια δουλειά και να μην σου αναγνωρίζεται η εμπειρία σου και αυτός που έχει κανει σε μη συναφές επάγγελμα στο δημόσιο να την παίρνει … Δεν υπάρχει η υπόσχεση του Καραμανλή για τις δύο τριετιες αναγνώριση που και πάλι λίγες είναι για μένα …