1. α) Οι μισθολογικές διαφορές, οι οποίες προκύπτουν από παροχές μισθολογικής φύσης προς τους εργαζομένους της εταιρείας με την επωνυμία «Σταθερές Συγκοινωνίες Μ.Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Μ.Α.Ε.)», που έχουν χορηγηθεί σύμφωνα με την από 3.10.2016 Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος της ως άνω Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας έως την 31η.3.2022, δεν αναζητούνται.
β) Από τον επόμενο μήνα της έναρξης ισχύος του παρόντος, χορηγείται στο προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ. Μ.Α.Ε., μηνιαία οικονομική ενίσχυση η οποία ισούται με το δύο τοις εκατό (2%) επί του ποσού που λαμβάνει ο εργαζόμενος ως βασικό μισθό. Ειδικά για το προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ. Μ.Α.Ε., το οποίο απασχολείται σε βάρδιες, χορηγείται μηνιαία οικονομική ενίσχυση ίση με το τέσσερα τοις εκατό (4%) επί του ποσού που λαμβάνει ο εργαζόμενος ως βασικό μισθό. Οι ενισχύσεις της παρούσας περίπτωσης καταβάλλονται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης και δεν συμψηφίζονται με το ποσό της προσωπικής διαφοράς, το οποίο καταβάλλεται κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος.
2. Τα ποσά που έχουν καταβληθεί στους εργαζομένους της ΣΤΑ.ΣΥ. Μ.Α.Ε. και αντιστοιχούν στα επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και θέσεων ευθύνης δεν αναζητούνται. Μέχρι την έκδοση των κοινών υπουργικών αποφάσεων των άρθρων 16 και 18 του ν. 4354/2015 (Α’ 176), και πάντως όχι πέραν της 31ης.12.2023, τα ποσά που αντιστοιχούν στα επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας συνεχίζουν να καταβάλλονται προς τους εργαζομένους της ανωτέρω εταιρείας, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης πρόβλεψης.
Αρχική Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) Άρθρο 5 Μισθολογικές διαφορές εργαζομένων και καταβληθέντα ποσά για επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και θέσεων ευθύνης στους εργαζομένους της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Μ. Α.Ε.)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) Άρθρο 5 Μισθολογικές διαφορές εργαζομένων και καταβληθέντα ποσά για επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και θέσεων ευθύνης στους εργαζομένους της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Μ. Α.Ε.)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 ΣκοπόςΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 3 Νομική υποστήριξη Α.Π.Α. – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 37 ν. 4757/2020ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Άρθρο 3 Νομική υποστήριξη Α.Π.Α. – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 37 ν. 4757/2020
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 4 Παράταση προθεσμίας κάλυψης αναγκών προσωπικού κλάδου ΠΕ2 Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) Άρθρο 5 Μισθολογικές διαφορές εργαζομένων και καταβληθέντα ποσά για επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και θέσεων ευθύνης στους εργαζομένους της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες Μον. Α.Ε. (ΣΤΑ.ΣΥ. Μ. Α.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 Ασφαλιστήρια προγράμματα ιατροφαρμακευτικής κάλυψης των εργαζομένων εταιρειών του Ομίλου ΟΑΣΑ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Προσλήψεις προσωπικού από τις εταιρείες Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε. Άρθρο 8 Διενέργεια ελέγχων μετακίνησης με νόμιμο κόμιστρο – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 2 ν. 1214/1981
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Προσωρινή ακινησία οχημάτων Ο.Α.Σ.Θ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 Σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και δημιουργία χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό του μετρό της Ν. Ελβετίας – Τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης Άρθρο 10 Σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και δημιουργία χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό του μετρό της Ν. Ελβετίας – Τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 11 Θέματα χορήγησης ή ανανέωσης ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 95 ν. 4070/2012
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων με επιβατηγά αυτοκίνητα από έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων – Τροποποίηση περ. α) παρ. 1 άρθρου 68 ν. 4850/2021
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρυθμίσεις ζητημάτων Ε.Ι.Χ. με οδηγό – Τροποποίηση περ. 1 υποπαρ. Η2 παρ. Η άρθρου πρώτου ν. 4093/2012
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παροχή ενισχύσεων για τη θέση σε κυκλοφορία ή την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων ιδιοκτησίας νομικών προσώπων – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 12 ν. 2963/2001
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Μεταφορά επιβατών με λεωφορεία ΚΤΕΛ και μεμονωμένων αυτοκινητιστών άγονων γραμμών που εκτελούν μεταφορές μαθητών με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Εκτέλεση μικροσυγκοινωνίας άγονης γραμμής σε νήσους με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων – Τροποποίηση παρ. 2 και προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 67 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 Αφετηρίες διεθνών τακτικών λεωφορειακών γραμμών – Αντικατάσταση παρ. 1 και τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 11 ν. 803/1978Άρθρο 17 Αφετηρίες διεθνών τακτικών λεωφορειακών γραμμών – Αντικατάσταση παρ. 1 και τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 11 ν. 803/1978
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Άρθρο 18 Πρότυπα εκπομπών ρύπων φορτηγών ΔΧ – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3887/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 Μεταφορικό έργο έλξης ρυμουλκουμένων ή ημιρυμουλκουμένων – Προσθήκη άρθρου 13Α ν. 3887/2010Άρθρο 19 Μεταφορικό έργο έλξης ρυμουλκουμένων ή ημιρυμουλκουμένων – Προσθήκη άρθρου 13Α ν. 3887/2010
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ισχύς αδειών φορτηγών ΔΧ, προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων και μεταφορικό έργο – Αντικατάσταση παρ. 3 και προσθήκη παρ. 13 στο άρθρο 14 ν. 3887/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 Θέματα φορτηγών ΔΧ νομαρχιακών μεταφορώνΆρθρο 21 Θέματα φορτηγών ΔΧ νομαρχιακών μεταφορών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 22 Υποχρεώσεις των επιχειρήσεων οδικής βοήθειας και των συνεργατών οδικής βοήθειας – Αντικατάσταση άρθρου 2 ν. 3651/2008
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 Υποχρεώσεις συνεργατών οδικής βοήθειας οχημάτων – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3651/2008Άρθρο 24 Υποχρεώσεις συνεργατών οδικής βοήθειας οχημάτων – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 Έλεγχοι επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων και κυρώσεις-Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3651/2008Άρθρο 25 Έλεγχοι επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων και κυρώσεις-Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3651/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 Κυκλοφοριακή σύνδεση σταθμών παραμονής και μεταφόρτωσης επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων Άρθρο 26 Κυκλοφοριακή σύνδεση σταθμών παραμονής και μεταφόρτωσης επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 Διοικητικά πρόστιμα για ελαφρές παραβάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 4Α ν. 3446/2006 Άρθρο 27 Διοικητικά πρόστιμα για ελαφρές παραβάσεις – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 4Α ν. 3446/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 Τέλος αδείας ρυμουλκουμένων – Προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 26 ν. 2873/2000Άρθρο 28 Τέλος αδείας ρυμουλκουμένων – Προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 26 ν. 2873/2000
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Τέλος μεταβίβασης ρυμουλκουμένων – Τροποποίηση περ. β’, ε’ και προσθήκη περ. ζ’ παρ. 1 άρθρου 27 ν. 2873/2000
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Μεταβίβαση κυριότητας οχημάτων κατηγορίας Ο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 Τέλος ανταλλακτικών κρατικών πινακίδων οχημάτων κατηγορίας ΟΆρθρο 31 Τέλος ανταλλακτικών κρατικών πινακίδων οχημάτων κατηγορίας Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Υποχρεώσεις επιχειρήσεων σχετικά με τον ορισμό Συμβούλου Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ) – Αντικατάσταση άρθρου 61 ν. 4530/2018
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Άρθρο 33 Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 3 ν. 2052/1992
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 Επιβολή κυρώσεων στα πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας και σταθμούς αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης εξοπλισμένους με αντλίες καυσίμωνΆρθρο 34 Επιβολή κυρώσεων στα πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας και σταθμούς αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης εξοπλισμένους με αντλίες καυσίμων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων– Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970Άρθρο 35 Παράταση λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων– Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 Παράταση λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης – Τροποποίηση περ. β’ παρ. 3 άρθρου 70 ν. 4530/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 Ορισμός Υπευθύνου Λειτουργίας πρατηρίου παροχής καυσίμων και ενέργειας- Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 24 ν. 4439/2016Άρθρο 37 Ορισμός Υπευθύνου Λειτουργίας πρατηρίου παροχής καυσίμων και ενέργειας- Αντικατάσταση παρ. 1 και 2 άρθρου 24 ν. 4439/2016
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Εγγραφή στο Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 13 ν. 4710/2020 Άρθρο 38 Εγγραφή στο Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 13 ν. 4710/2020
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 Διοικητικές κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του μητρώου Μ.Υ.Φ.Α.Η. – Προσθήκη παρ. 4Α στο άρθρο 62 ν. 4710/2020 Άρθρο 39 Διοικητικές κυρώσεις για τη μη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του μητρώου Μ.Υ.Φ.Α.Η. – Προσθήκη παρ. 4Α στο άρθρο 62 ν. 4710/2020
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εγκαταστάσεις πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 1 ν.δ. 511/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Εξουσιοδοτική διάταξη για την επέκταση του ελέγχου σε όλες τις κατηγορίες πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας – Αντικατάσταση παρ. 7 άρθρου 4 ν. 2801/2000
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42 Παραποίηση συστήματος Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Απλοποίηση όρων και προϋποθέσεων άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη υψηλής τάσης και τεχνίτη οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά και παραφινικά καύσιμα – Αντικατάσταση παρ. 11 άρθρου 62 ν. 4710/2020
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 44 Ρυθμίσεις για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας και πινακίδων οχημάτων κατηγορίας Ο1 για τη θέση αυτών σε κυκλοφορία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Έλεγχος των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 Διενέργεια Ελέγχων Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 61 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 Μητρώο Εποπτών Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 63 ν. 4784/2021Άρθρο 47 Μητρώο Εποπτών Κ.Τ.Ε.Ο. – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 63 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ) Άρθρο 48 Παράταση προθεσμίας έναρξης κατάρτισης Σ.Β.Α.Κ. από τους Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 1 ν. 4784/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΣΒΑΚ) Άρθρο 48 Παράταση προθεσμίας έναρξης κατάρτισης Σ.Β.Α.Κ. από τους Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 1 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 Ορισμός εμπλεκόμενων μερών και δικτύου φορέων – Τροποποίηση περ. 5 άρθρου 2 ν. 4784/2021Άρθρο 49 Ορισμός εμπλεκόμενων μερών και δικτύου φορέων – Τροποποίηση περ. 5 άρθρου 2 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 Συμμετοχή ΟΤΑ στο δίκτυο φορέων με βάση τα όρια της περιοχής παρέμβασης – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 4784/2021Άρθρο 50 Συμμετοχή ΟΤΑ στο δίκτυο φορέων με βάση τα όρια της περιοχής παρέμβασης – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 Παράταση προθεσμίας εξουσιοδοτικής διάταξης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 12 ν. 4784/2021Άρθρο 51 Παράταση προθεσμίας εξουσιοδοτικής διάταξης – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 12 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 Ειδικές ρυθμίσεις για φορείς εκπόνησης Σ.Β.Α.Κ. που εμπίπτουν σε μεταβατικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 13 ν. 4784/2021Άρθρο 52 Ειδικές ρυθμίσεις για φορείς εκπόνησης Σ.Β.Α.Κ. που εμπίπτουν σε μεταβατικές διατάξεις – Τροποποίηση παρ. 2 και 3 άρθρου 13 ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53 Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας – Τροποποίηση ενότητας 2 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 53 Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας – Τροποποίηση ενότητας 2 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54 Δήλωση ψηφιακής προσβασιμότητας ιστοσελίδας – Αντικατάσταση υποενότητας 3.2 ενότητας 3 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 54 Δήλωση ψηφιακής προσβασιμότητας ιστοσελίδας – Αντικατάσταση υποενότητας 3.2 ενότητας 3 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 Δίκτυο φορέων και εμπλεκόμενα μέρη – Αντικατάσταση ενότητας 5 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021Άρθρο 55 Δίκτυο φορέων και εμπλεκόμενα μέρη – Αντικατάσταση ενότητας 5 Φάσης Α’ Παραρτήματος Ι Μέρους Α’ ν. 4784/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 56 Συχνότητα τεχνικού ελέγχου οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 35 ν. 4850/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Άρθρο 56 Συχνότητα τεχνικού ελέγχου οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 35 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Άρθρο 57 Δυνατότητα ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών και από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 4850/2021ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Άρθρο 57 Δυνατότητα ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών και από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 4 ν. 4850/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 Διεύρυνση του πεδίου επιλογής επιτηρητών θεωρητικής εξέτασης – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν. 4850/2021Άρθρο 58 Διεύρυνση του πεδίου επιλογής επιτηρητών θεωρητικής εξέτασης – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν. 4850/2021
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 59 Δυνατότητα διεύρυνσης του Μητρώου Εξεταστών με εγγραφή και δημοσίων υπαλλήλων κατηγορίας ΔΕ – Τροποποίηση άρθρου 17 ν. 4850/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Οδήγηση στην ελληνική επικράτεια από κατόχους άδειας οδήγησης εκδοθείσας από ξένες χώρες -Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 94 Κ.Ο.Κ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61 Ρυθμίσεις αναφορικά με το κυρωτικό πλαίσιο παραβάσεων του Κ.Ο.Κ. – Αντικατάσταση παρ. 4 και 6 άρθρου 28 ν. 4530/2018
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 62 Προτυποποίηση Δεδομένων Μεταφορών στην Ελλάδα
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 63 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 64 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 65 Έναρξη ισχύοςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 65 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Φεβρουαρίου 2023, 14:10
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Φεβρουαρίου 2023, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 111 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Να προστεθεί παράγραφος 3: Οι καταβολές και χορηγήσεις στους εργαζομένους του ΟΑΣΑ,ΟΑΣΘ και θυγατρικών τους, που έλαβαν χώρα κατά το προηγούμενο διάστημα πριν ημερομηνία έναρξης ισχύος της αντίστοιχης τελευταίας εγκριθείσας σύμβασης, δεν αναζητούνται διότι θεωρούνται ως καλόπιστα χορηγηθείσες και αναλωθείσες.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΤΡΑΜ ΑΤΤΙΚΗΣ
Α) Διαπιστώνουμε πως δεν αντιμετωπίζεται το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.
Δεν καλύπτεται το υπάρχον οργανόγραμμα δηλαδή υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις ηλεκτροδηγών.
Έγινε επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς Πειραιά εδώ και 1.5 χρόνο χωρίς να προσληφθεί το απαραίτητο προσωπικό.
Υπάρχει εντατικοποίηση της εργασίας , οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να πάρουν κανονική και λοιπές άδειες , ενώ εργάζονται τις ήμερες ανάπαυσης.
Αυτό δημιουργεί αρκετά προβλήματα , εξάντλησης εργαζομένων, μηδενικό οικογενειακό προγραμματισμό και ενδεχόμενο πρόκλησης ατυχημάτων κατά την λειτουργία.
Β) Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα , λόγω της μεγάλης ακρίβειας , της αύξησης του πληθωρισμού και της αισχροκέρδειας.
Γ) Η εξαίρεση των νεοπροσλαμβανόμενων συναδέλφων μας από την αναγνώριση προϋπηρεσίας, δημιουργεί εργαζομένους δυο τουλάχιστον ταχυτήτων , με σοβαρότατα , οικονομικά και διοικητικά προβλήματα.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
Α)
Να προσληφθεί άμεσα προσωπικό που να καλύπτει το υπάρχον οργανόγραμμα.
Για κάθε νέα επέκταση στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ , να προσλαμβάνεται το αργότερο πριν την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας , το ανάλογο προσωπικό.
Β)
Άμεση κατάργηση της διάκρισης των νεοπροσλαμβανόμενων συναδέλφων , από την αναγνώριση της προϋπηρεσίας (τριετίες κτλ)
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΣΟΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
Το Δ.Σ. της συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών» (ΣΕΛΜΑ) αποφάσισε να τοποθετηθεί στη Δημόσια Διαβούλευση για τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών υπό τον τίτλο: «Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών – Διατάξεις για την εύρυθμη λειτουργία των εποπτευόμενων φορέων και άλλες διατάξεις της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών». Η τοποθέτησή του έχει ως εξής:
1. Με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ μέχρι το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ αύξησε το επιβατικό κοινό της. Αυξήθηκαν, έτσι, και τα κέρδη της, χωρίς ν’ αυξήσει το προσωπικό της. Δεν αποδέχονται οι εργαζόμενοί της την αύξηση της έντασης της εκμετάλλευσής τους.
2. Ο πληθωρισμός συνεχώς ανεβαίνει, άγνωστο που θα φτάσει. Αυτό σημαίνει μείωση των αποδοχών των εργαζομένων σε ανάλογο ποσοστό της αύξησης του τιμαρίθμου. Η ακρίβεια – αισχροκέρδεια την ονομάζουμε – στερεί από τους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ την αγοραστική δύναμη να καλύψουν τις ανάγκες τους.
3. Η εμμονή της Κυβέρνησης να παραμένει στο γύψο η σύναψη σ.σ.ε. είναι δήλωση ότι δεν ενδιαφέρεται για τους πολλούς, αλλά για τους λίγους, που εκμεταλλεύονται παραγωγικά τους πολλούς. Οι έπαινοι, επομένως, για το αξιόπιστο της οικονομίας, οι ευνοϊκοί όροι για τις επενδύσεις δεν αφορούν τους εργαζομένους, αλλά εκείνους που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη – χειρωνακτική και πνευματική.
4. Η Διαβούλεση στην οποία τέθηκε η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών νόμου και συγκεκριμένα το Κεφαλαίο Γ΄ «Ζητήματα Ομίλου Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (ΟΑΣΑ Α.Ε.), αφορά την πραγματικότητα, η οποία αναγνωρίζεται ότι έχει δύναμη και ισχύ. Νομιμοποιείται, δηλαδή, μια κατάσταση, η οποία απ’ αρχής στην ουσία της ήταν και είναι νόμιμη και η όποια ανατροπή της θα σήμαινε την ανατροπή της ίδιας της λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ από τις αντιδράσεις των εργαζομένων.
5. Η πραγματικότητα βοά από μόνη της:
α. Οι 2.280 εργαζόμενοι του ΜΕΤΡΟ είναι κατά 847 λιγότεροι από εκείνους που προβλέπονται στο νομοθετημένο από το έτος 2021 οργανόγραμμα της ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Επισημαίνουμε ότι στο προαναφερθέν οργανόγραμμα δεν έχουν προβλεφθεί οι θέσεις για την κάλυψη των οργανικών αναγκών των τριών καινούργιων σταθμών που άνοιξαν το έτος 2022, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Η έλλειψη, επομένως, προσωπικού και η υποστελέχωση, με ό,τι συνέπειες αυτές επιφέρουν, είναι ακόμη μεγαλύτερες.
β. Από τους νεοπροσληφθένετες με τον Ν. 4722/2020 (170 τεχνίτες και οδηγοί Συρμών) παραιτήθηκε το 1/3 από αυτούς. Η αιτία είναι οι συνθήκες εργασίας – επιβολή πραγματοποίησης υπερωριών, μη χορήγηση ρεπό, αδειών και αποδοχές που δεν ικανοποιούν.
γ. Χιλιάδες ευρώ πληρώνονται τον μήνα για αποζημιώσεις υπερωριών. Τι πιο λογικό από το να προσληφθεί προσωπικό κι’ έτσι να περιοριστεί η υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων.
6. Η επιμονή να διατηρείται η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια επιβάλλει εργαζομένους χωρίς εργασιακά δικαιώματα. Η υπαγωγή των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στο ενιαίο μισθολόγιο, με παράλληλη εξαίρεση τους από τα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων, έχει δημιουργήσει εκρηκτική κατάσταση, η οποία δεν μπορεί να συνεχιστεί. Ή δώστε στους εργαζομένους του ΜΕΤΡΟ τα προνόμια των δημοσιών υπαλλήλων ή αποδεσμεύστε τους από το ενιαίο μισθολόγιο, με δυνατότητα να καθορίζονται οι αποδοχές τους με σ.σ.ε. και όχι με νόμο.
7. Η πρακτική της εργοδότριας ΣΤΑΣΥ ΑΕ να εξαιρεί τους νεοπροσλαμβανόμενους εργαζομένους από την αναγνώριση κάθε προϋπηρεσίας, ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσληψής τους, προσκρούει στο εδ. β΄ της παρ. 1 του αρθρ. 22 του Συντάγματος. Το αποτέλεσμα είναι δύο εργαζόμενοι, που παρέχουν την ίδια εργασία, ν’ αμείβονται άνισα. Ο ένας ν’ αμείβεται και με το ποσό που αντιστοιχεί στη δική του προϋπηρεσία και ο άλλος ν’ αμείβεται χωρίς το ποσό που αντιστοιχεί στη δική του προϋπηρεσία. Η παραβίαση της αρχής αυτής δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Για το Δ.Σ. του ΣΕΛΜΑ
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Σπύρος Ρεβύθης Κωνσταντίνα Ξηρού
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
Το Δ.Σ. της συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών» (ΣΕΛΜΑ) αποφάσισε να τοποθετηθεί στη Δημόσια Διαβούλευση για τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών υπό τον τίτλο: «Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών – Διατάξεις για την εύρυθμη λειτουργία των εποπτευόμενων φορέων και άλλες διατάξεις της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών». Η τοποθέτησή του έχει ως εξής:
1. Με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ μέχρι το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ αύξησε το επιβατικό κοινό της. Αυξήθηκαν, έτσι, και τα κέρδη της, χωρίς ν’ αυξήσει το προσωπικό της. Δεν αποδέχονται οι εργαζόμενοί της την αύξηση της έντασης της εκμετάλλευσής τους.
2. Ο πληθωρισμός συνεχώς ανεβαίνει, άγνωστο που θα φτάσει. Αυτό σημαίνει μείωση των αποδοχών των εργαζομένων σε ανάλογο ποσοστό της αύξησης του τιμαρίθμου. Η ακρίβεια – αισχροκέρδεια την ονομάζουμε – στερεί από τους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ ΑΕ την αγοραστική δύναμη να καλύψουν τις ανάγκες τους.
3. Η εμμονή της Κυβέρνησης να παραμένει στο γύψο η σύναψη σ.σ.ε. είναι δήλωση ότι δεν ενδιαφέρεται για τους πολλούς, αλλά για τους λίγους, που εκμεταλλεύονται παραγωγικά τους πολλούς. Οι έπαινοι, επομένως, για το αξιόπιστο της οικονομίας, οι ευνοϊκοί όροι για τις επενδύσεις δεν αφορούν τους εργαζομένους, αλλά εκείνους που εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη – χειρωνακτική και πνευματική.
4. Η Διαβούλεση στην οποία τέθηκε η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών νόμου και συγκεκριμένα το Κεφαλαίο Γ΄ «Ζητήματα Ομίλου Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (ΟΑΣΑ Α.Ε.), αφορά την πραγματικότητα, η οποία αναγνωρίζεται ότι έχει δύναμη και ισχύ. Νομιμοποιείται, δηλαδή, μια κατάσταση, η οποία απ’ αρχής στην ουσία της ήταν και είναι νόμιμη και η όποια ανατροπή της θα σήμαινε την ανατροπή της ίδιας της λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ από τις αντιδράσεις των εργαζομένων.
5. Η πραγματικότητα βοά από μόνη της:
α. Οι 2.280 εργαζόμενοι του ΜΕΤΡΟ είναι κατά 847 λιγότεροι από εκείνους που προβλέπονται στο νομοθετημένο από το έτος 2021 οργανόγραμμα της ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Επισημαίνουμε ότι στο προαναφερθέν οργανόγραμμα δεν έχουν προβλεφθεί οι θέσεις για την κάλυψη των οργανικών αναγκών των τριών καινούργιων σταθμών που άνοιξαν το έτος 2022, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Η έλλειψη, επομένως, προσωπικού και η υποστελέχωση, με ό,τι συνέπειες αυτές επιφέρουν, είναι ακόμη μεγαλύτερες.
β. Από τους νεοπροσληφθένετες με τον Ν. 4722/2020 (170 τεχνίτες και οδηγοί Συρμών) παραιτήθηκε το 1/3 από αυτούς. Η αιτία είναι οι συνθήκες εργασίας – επιβολή πραγματοποίησης υπερωριών, μη χορήγηση ρεπό, αδειών και αποδοχές που δεν ικανοποιούν.
γ. Χιλιάδες ευρώ πληρώνονται τον μήνα για αποζημιώσεις υπερωριών. Τι πιο λογικό από το να προσληφθεί προσωπικό κι’ έτσι να περιοριστεί η υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων.
6. Η επιμονή να διατηρείται η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια επιβάλλει εργαζομένους χωρίς εργασιακά δικαιώματα. Η υπαγωγή των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στο ενιαίο μισθολόγιο, με παράλληλη εξαίρεση τους από τα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων, έχει δημιουργήσει εκρηκτική κατάσταση, η οποία δεν μπορεί να συνεχιστεί. Ή δώστε στους εργαζομένους του ΜΕΤΡΟ τα προνόμια των δημοσιών υπαλλήλων ή αποδεσμεύστε τους από το ενιαίο μισθολόγιο, με δυνατότητα να καθορίζονται οι αποδοχές τους με σ.σ.ε. και όχι με νόμο.
7. Η πρακτική της εργοδότριας ΣΤΑΣΥ ΑΕ να εξαιρεί τους νεοπροσλαμβανόμενους εργαζομένους από την αναγνώριση κάθε προϋπηρεσίας, ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσληψής τους, προσκρούει στο εδ. β΄ της παρ. 1 του αρθρ. 22 του Συντάγματος. Το αποτέλεσμα είναι δύο εργαζόμενοι, που παρέχουν την ίδια εργασία, ν’ αμείβονται άνισα. Ο ένας ν’ αμείβεται και με το ποσό που αντιστοιχεί στη δική του προϋπηρεσία και ο άλλος ν’ αμείβεται χωρίς το ποσό που αντιστοιχεί στη δική του προϋπηρεσία. Η παραβίαση της αρχής αυτής δεν μπορεί να συνεχιστεί.
ΣΠΥΡΟΣ ΡΕΒΥΘΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
Οι ιθύνοντες του Υπ. Μεταφορών είχαν υποσχεθεί , μέσω της ΣΣΕ (με αναδρομική ισχύ από 1/1/2022) , ότι θα δοθούν στους εργαζόμενους της ΟΣΥ επιδόματα (ποσοστό επιδόματος σταθμάρχη) , πράγμα που έγινε με το παρόν νομοσχέδιο .
Επίσης η αναγνώριση των τριετιών προϋπηρεσίας των νεοπροσληφθέντων συναδέλφων (με την προκήρυξη του 1/2020) , ούτε κι αυτή περιλαμβάνεται .
Κι όλα αυτά , σε έναν εργασιακό κλάδο που λιμοκτονεί , με περικεκομμένο το 65% του μισθού του , χωρίς οικονομικές ή προαγωγές θέσης και τους αρμόδιους να σφυρίζουν αδιάφορα .
Όποτε θέλετε , κύριοι , μας θεωρείτε ως δημόσιους και άλλοτε ως ιδιωτικούς υπαλλήλους .
Ως πότε αυτός ο εμπαιγμός ;
Ικανοποιήστε τις υποσχέσεις τώρα !
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 6 ΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ 1/2020 ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΑ ΤΡΙΕΤΙΕΣ ΜΑΣ?