Στην παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 5014/2023 (Α’ 14), περί σύστασης του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.), επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) μετά τη λέξη «πεπραγμένων» προστίθεται η λέξη «τόσο», β) οι λέξεις «ο οποίος τη διαβιβάζει αμέσως στη Βουλή» αντικαθίστανται από τις λέξεις «όσο και στον Πρόεδρο της Βουλής», και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:
«4. Ο Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. υπόκειται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο και υποβάλλει ετησίως έκθεση πεπραγμένων τόσο στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, όσο και στον Πρόεδρο της Βουλής, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στον Κανονισμό της Βουλής.».
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 21 Ενίσχυση της ανεξαρτησίας του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 3 ν. 5014/2023"
#1 Σχόλιο Από Αλέξανδρος κοντοπουλος Στις 30 Νοέμβριος, 2024 @ 10:07
Ο εοδασααμ οφείλει να είναι οικονομικά, λειρτουργικα και θεσμικά ανεξάρτητος, είναι ο αντίστοιχος ntsb των ΗΠΑ. Οι διερευνητες και το προσωπικό οφείλουν να είναι πλήρως προσηλωμένοι στο έργο τους χωρίς εξαρτήσεις και επομένως καλα αμοιβομενοι