Άρθρο 4 Τροποποιήσεις Καταστατικού της εταιρείας ΟΣΕ Α.Ε. – Μετονομασία της εταιρείας ΟΣΕ Α.Ε. σε «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.»

Με τη συντέλεση της συγχώνευσης του άρθρου 3, η ΟΣΕ Α.Ε. μετονομάζεται σε «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μ.Α.Ε.» και ο εταιρικός σκοπός της διευρύνεται προκειμένου να περιλαμβάνει τις δραστηριότητες της απορροφώμενης εταιρείας. Η Γενική Συνέλευση της εταιρείας ΟΣΕ Α.Ε., που εγκρίνει το σχέδιο σύμβασης συγχώνευσης σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 3, λαμβάνει ταυτόχρονα και απόφαση τροποποίησης του καταστατικού της για τη μεταβολή της εταιρικής επωνυμίας της και τη διεύρυνση του σκοπού της.

  • 8 Δεκεμβρίου 2024, 16:40 | ΑΝΔΡΕΑΣ Α. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σε συνέχεια του παραπάνω και με την προωθούμενη αλλαγή επωνυμίας του
    ΟΣΕ Α.Ε. σε »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε» ,στα πλαίσια και της τήρησης
    της Νομιμότητας απέναντι στα δικαιώματα και υποχρεώσεις των εργαζομένων-μισθωτών του ΟΣΕ Α.Ε.(Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε.), η ερώτηση ,που τίθεται στο Αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών,με την Οργανωτική του Λειτουργία όπως προκύπτει από το Π.Δ.123/2017, είναι εάν η παραπάνω αλλαγή επωνυμίας του »ΟΣΕ Α.Ε.» σε »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.»συνιστά »ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ Α.Ε.»;;

    Θα προκύψει νέο ΑΦΜ της Εταιρείας »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.» και θα
    καταργηθεί το ΑΦΜ του ΟΣΕ Α.Ε.;;

    Πως θα απεικονιστούν τα παραπάνω στην ,υποχρεωτική εκ της Νομοθεσίας,
    Ηλεκτρονική Δημοσιότητα ΓΕΜΗ(Γενικό Εμπορικό Μητρώο -www.businessportal.
    gr);;

    Mε ποιά κριτήρια – αξιολογήσεις θα διοριστεί η νέα Διοίκηση της
    »Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.»;;Θα εφαρμοστεί ο Νόμος Κεραμέως , με την
    Επιλογή Διοικήσεων Δημοσίου από το ΑΣΕΠ , την στιγμή που ακόμα και σήμερα
    8/12/2024 δεν έχει επιλεγεί Διοίκηση του, προς »κατάργηση»(;;), ΟΣΕ
    Α.Ε., διά του ΑΣΕΠ;;;

    Προβλέπεται η μονιμοποίηση, και κατ’επέκταση η εφαρμογή του Ν.4635/2019,
    Άρθρο 65,»YΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΟΝΟΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ
    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ», εντός της νέας Εταιρείας »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.»
    των απασχολουμένων(!!) ,σήμερα 8/12/2024, στον ΟΣΕ Α.Ε.και σε κρίσιμες
    ειδικότητες, με »μπλοκάκι(!!!!)»;;;;

    Ποιές ,συγκεκριμένα , αλλαγές θα γίνουν στον υφιστάμενο »Εσωτερικό Κανο-
    σμό Λειτουργίας ΟΣΕ Α.Ε. – Οργανόγραμμα ,ΦΕΚ 2623/τ.β./30-5-2022»;;;

    Γιατί δεν προχωράει η Εγκριση της νέας Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης
    του ΟΣΕ Α.Ε. ,ετών 2024-2025;;;;Μήπως ενόψει της »κατάργησης» του ΑΦΜ
    του ΟΣΕ Α.Ε.;;;

    Να τονιστεί εδώ ότι και το 2007 είχε γίνει »διαχωρισμός» του ΟΣΕ Α.Ε., η πλειοψηφία του προσωπικού ΟΣΕ Α.Ε ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΣΕ
    Α.Ε., είχε μεταφερθεί σε νέα εταιρεία και ΑΦΜ του ΕΔΙΣΥ Α.Ε.(Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε.), κάτι το οποίο επίσης θεωρείται
    εκ του Αστικού Κώδικα ΠΑΡΑΝΟΜΟ και περίπτωση μονομερούς βλαπτικής μεταβολής
    των όρων εργασίας των εργαζομένων από τον Εργοδότη.Το 2010 ,με αφορμή και
    την ψήφιση του Ν.3891/2010 το προσωπικό του »ΕΔΙΣΥ Α.Ε.» μεταφέρθηκε ξανά
    στο ΑΦΜ του ΟΣΕ Α.Ε., πράγμα το οποίο και σημαίνει ότι η ίδρυση του
    ΕΔΙΣΥ Α.Ε. το 2007, στέφθηκε με πλήρη αποτυχία.

    Οσον αφορά την έννοια της »ΒΛΑΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ», από τον
    συνδυασμό των διατάξεων των Άρθρων 57,59,200,281,288,652,656 του ΑΣΤΙΚΟΥ
    ΚΩΔΙΚΑ και του Άρθρου 7 του Ν.2112/1920 προκύπτει ότι ο εργαζόμενος υπο-
    χρεούται να παρέχει την συμφωνημένη εργασία του και ο εργοδότης υποχρεού-
    ται να την δέχεται σύμφωνα με τους όρους της Επιχειρησιακής Συλλογικής
    Συμβάσεως Εργασίας, μέσα στα πλαίσια της καλής πίστης και των συναλλακτι-
    κών ηθών.Ο Εργοδότης οφείλει να τηρεί τους Νόμους και τους όρους της
    Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και να μην ασκεί το δικαίωμά
    του καταχρηστικά, σύμφωνα με το άρθρο 281 του Αστικού Κώδικα.Σε περίπτωση
    που ο Εργοδότης προβεί σε ενέργειες από τις οποίες θίγεται η προσωπικό-
    τητα του Εργαζόμενου ,προκαλείται ηθική και υλική σε αυτόν και επέρχεται
    εις βάρος του μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων της συμβάσεώς του.

    Στο ζήτημα της ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ΕΡ-
    ΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ,αναφέρεται η διάταξη του άρθρου
    7,εδάφιο α του Ν.2112/1920,κατά την οποία :»ΠΑΣΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ
    ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ,ΒΛΑΠΤΟΥΣΑ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΝ,ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΑΤΑΓ-
    ΓΕΛΙΑ ΤΑΥΤΗΣ, ΔΙ’ΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΙΝ ΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ».Κατά την
    έννοια της διατάξεως αυτής , και σε συνέχεια σχετικής Νομολογίας-Απο-
    φάσεις Αστικών ,Πολιτικών Δικαστηρίων, ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ θεω-
    ρείται κάθε τροποποίηση των όρων εργασίας από τον Εργοδότη , η οποία προ-
    καλεί στον εργαζόμενο άμεση ή έμμεση υλική ή ηθική ζημία.

    Δικαιώματα του εργαζόμενου στην περίπτωση ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ
    ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ (μεταφορά σε νέα Εταιρεία-ΑΦΜ,τροποποίηση Κανονι-
    σμού Λειτουργίας-Οργανογράμματος, Τροποποίηση Επιχειρησιακής Συλλογικής
    Σύμβασης Εταιρείας στις ανάγκες της νέας Εταιρείας και άλλα) είναι να
    θεωρήσει την ενέργεια/συμπεριφορά αυτή του Εργοδότη ως καταγγελία,εκ μέ-
    ρους του , της εργασιακής συλλογικής συμβάσεώς του και να απαιτήσει την
    καταβολή της νόμιμης αποζημιώσεώς του, να εκφράσει την αντίθεσή του προς
    την επελθούσα σε βάρος του μεταβολή και συνεχίζοντας να παρέχει την νέα εργασία του ,να προσφύγει στο δικαστήριο ,ζητώντας να υποχρεωθεί ο Εργοδό-
    της του να τον απασχολεί σύμφωνα με τους προ της μεταβολής όρους.

    Περιπτώσεις που έχουν θεωρηθεί ,από την Νομολογία-Αποφάσεις Αστικών και
    Πολιτικών Δικαστηρίων ,ότι συνιστούν ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙ-
    ΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, είναι η μεταβολή του είδους της εργασίας(όπως μπο-
    ρει να συμβεί με την ίδρυση της »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.»),η ανά-
    θεση κατώτερων καθηκόντων με αποτέλεσμα την ηθική μείωση του εργαζομέ-
    νου, η βάναυση και προσβλητική συμπεριφορά εργοδότη , η παράλειψη προ-
    στασίας του εργαζομένου σε περίπτωση καταγγελίας περιστατικού βίας και
    παρενόχλησης, σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Εργασιακού Νόμου ν.4808/
    /2021.

    Η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΑΠΟ
    ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ,προβλέπεται μεταξύ άλλων άμεσα ή έμμεσα σχετικών
    Άρθρων ,και στο Άρθρο 332 του :»ΠΔ80 της 4-12-2022,τ.Α. ΦΕΚ 222
    ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ».

  • 7 Δεκεμβρίου 2024, 12:33 | ANΔΡΕΑΣ Α. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σχετικά με την διαβούλευση για τον νέο Νόμο της σύστασης Α.Ε. με την διακριτική επωνυμία »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ » και την »απορρόφηση» σε αυτή την νέα Εταιρεία του ΟΣΕ Α.Ε. , θα ήθελα να ρωτήσω εάν θα διατηρηθεί το Α.Φ.Μ.(ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ) του ΟΣΕ Α.Ε. και εάν οι εργαζόμενοι – μισθωτοί του ΟΣΕ Α.Ε.,όπως αυτοί καταγράφονται ,Επισήμως και Νόμιμα, στο Έντυπο 4-Πίνακας Προσωπικού του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος(ΟΠΣ) »ΕΡΓΑΝΗ»-ΣΕΠΕ,βάσει και του Ν.2874/2000,Άρθρο 16 ,και Ελέγχου του Πίνακα αυτού από τις Αρμόδιες Αρχές(ΣΕΠΕ,ΕΦΚΑ,ΣΔΟΕ κ.α.),όπως προβλέπεται από το ΦΕΚ 4629/τ.Β./1-9-2022, μεταφερθούν σε νέο Α.Φ.Μ. της εταιρείας »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.», με την »κατάργηση»του Α.Φ.Μ.το ΟΣΕ Α.Ε.

    Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχη εργασιακή μεταβολή είχε γίνει στον ΟΣΕ Α.Ε. το έτος 2007 , με την ίδρυση εταιρείας με την ονομασία ΕΔΙΣΥ Α.Ε.(Εθνικός Διαχειριστής Υποδομής Α.Ε.), και την »μεταφορά» εργαζομένων-μισθωτών του ΟΣΕ Α.Ε. στον ΕΔΙΣΥ Α.Ε., αυθαίρετα και ΠΑΡΑΝΟΜΑ λόγω και της περίπτωσης της ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, όπως και προκύπτει από Άρθρα του Αστικού Κώδικα.Τελικά το έτος 2010 ο ΕΔΙΣΥ Α.Ε. ,καταργήθηκε ως αποτυχία, προφανώς και βάσει του Ν.3891/2010, και απορροφήθηκε ξανά από τον ΟΣΕ Α.Ε.

    Η απορία,λοιπόν, είναι εάν θα καταργηθεί το ΑΦΜ του ΟΣΕ Α.Ε. και οι εργαζόμενοι-μισθωτοί του ΟΣΕ Α.Ε. θα μεταφερθούν σε νέο ΑΦΜ της »ΣΙ-ΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.»,πράγμα που θα συνιστά, ξεκάθαρα, περίπτωση
    ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΒΛΑΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ των εργαζομένων-μισθωτών
    του ΟΣΕ Α.Ε. ,όπως και θα προσπαθήσω να σας αποδείξω παρακάτω.

    Από τον συνδυασμό των διατάξεων των Άρθρων 57,59,200,281,288,652, 652 του
    ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ , Άρθρο 7 του Ν.2112/1920, και το νέο Π.Δ.80/2022:»Kώδικας
    Ατομικού Εργατικού Δικαίου» προκύπτει ,ότι ο εργαζόμενος υποχρεούται να παρέχει την συμφωνημένη εργασία του και ο εργοδότης υποχρεούται να την
    δέχεται σύμφωνα με τους όρους της μεταξύ τους εργασιακής συμβάσεως(ΕΠΙ-
    ΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΣΕ Α.Ε.στην προκειμένη περίπτωση.Γιατί καθυ-
    στερεί η νέα ΣΣΕ ;;;),μέσα στα πλαίσια της καλής πίστης και των συ-
    ναλλακτικών ηθών.Στον Εργοδότη(προφανώς εδώ είναι το Κράτος-Κρατική Ανώνυμη Εταιρεία ΟΣΕ Α.Ε.) ανήκει το διευθυντικό δικαίωμα να καθορίζει το είδος,
    τον τόπο, το χρόνο και τις άλλες συνθήκες παροχής της εργασίας του εργαζομένου για την αρτιότερη οικονομοτεχνική οργάνωση της επιχειρήσεώς του προς την επίτευξη των σκοπών της.

    Ωστόσο , το δικαίωμα αυτό του Εργοδότη δεν είναι απεριόριστο ,ούτε ανεξέλε-
    γκτο , αλλά ο Εργοδότης οφείλει να τηρεί το νόμο και τους όρους της Συλλο-
    γικής Σύμβασης Εργασίας ΟΣΕ Α.Ε. και να μην ασκεί το δικαίωμά του κατα-
    χρηστικά (ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΡΘΡΟ 281).Σε περίπτωση που ο Εργοδότης προβεί σε
    ενέργειες από τις οποίες θίγεται η προσωπικότητά του Εργαζόμενου,προκαλεί-
    ται ηθική και υλική βλάβη σε αυτόν και επέρχεται σε βάρους του μονομε-
    ρής βλαπτική μεταβολή των όρων της Συλλογικής Συμβάσεως Εργασίας ΟΣΕ Α.Ε.

    Στο ζήτημα της μονομερούς βλαπτικής μεταβολής των όρων της συλλογικής
    συμβάσεως εργασίας ΟΣΕ Α.Ε.και για τα δικαιώματα των εργαζομένων-μισ-
    θωτών ΟΣΕ Α.Ε. ,αναφέρεται η διάταξη του Άρθρου 7,εδάφιο α του Ν.2112/
    /2020 ,κατά την οποία :»ΠΑΣΑ ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙ-ΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ,ΒΛΑΠΤΟΥΣΑ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΝ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΑΥΤΗΣ ,
    ΔΙ’ΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΙΝ ΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ».Κατά την έννοια της
    διατάξεως αυτής, μονομερής βλαπτική μεταβολή θεωρείται κάθε τροποποίηση των
    όρων εργασίας από τον Εργοδότη, η οποία προκαλεί στον εργαζόμενο άμεση ή
    έμμεση υλική ή ηθική ζημιά.

    Δικαιώματα εργαζομένου, όπως προκύπτει από τα παραπάνω σχετικά άρθρα του Αστικού Κώδικα και το ΠΔ 80/2022 »ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙ-
    ΚΑΙΟΥ» ,στην περίπτωση μονομερούς βλαπτικής μεταβολής των όρων εργα-
    σίας του, ο εργαζόμενος έχει το Νόμιμο Δικαίωμα να θεωρήσει την ε-
    νέργεια/συμπεριφορά αυτή του Εργοδότη ως καταγγελία,εκ μέρους του, της
    Συλλογικής Εργασιακής Συμβάσεως και να απαιτήσει την καταβολή της
    Νόμιμης Αποζημιώσεώς του, να εκφράσει την αντίθεσή του προς την επελ-
    θούσα σε βάρος του εργαζόμενου μεταβολή και συνεχίζοντας να παρέχει
    τη νέα εργασία του, να προσφύγει στο δικαστήριο ,ζητώντας να υποχρεωθεί
    ο Εργοδότης του να τον απασχολεί σύμφωνα με τους προ της μεταβολής
    όρους.

    Σύμφωνα και με την Νομολογία – Αποφάσεις Αστικών και Διοικητικών,Πολι-
    τικών Δικαστηρίων ,περιπτώσει που έχουν θεωρηθεί ότι συνιστούν βλαπτική
    μεταβολή όρων εργασίας των εργαζομένων-μισθωτών είναι:

    1)Mετάθεση σε άλλο κατάστημα ή παράρτημα της επιχείρησης ,όταν η πρόσλη-
    ψη και η σύμβαση εργασίας προσδιορίζει σαφώς συγκεκριμένο τόπο.

    2)Μετάθεση στην ίδια πόλη , μετακίνηση σε άλλο τμήμα με ταυτόχρονη μείωση
    αποδοχών

    3)Ανάθεση κατώτερων καθηκόντων με αποτέλεσμα την ηθική μείωση του εργα-ζόμενου.

    4)Μεταβολή του είδους της εργασίας,όπως και μπορεί να γίνει με την
    σύσταση της εταιρείας »ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.» και την διαφαινόμενη
    κατάργηση της εταιρείας ΟΣΕ Α.Ε. ,με έτος ίδρυσης το 1972,και παλαιό-
    τερα ως στενός Δημόσιος Τομέας με έτος Ιδρύσεως των ΣΕΚ(ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ) το 1863.

    5)Βάναυση και προσβλητική συμπεριφορά εργοδότη.

    6)Παράλειψη προστασίας εργαζομένου σε περίπτωση καταγγελίας περιστατικού
    βίας και παρενόχλησης, βάσει και άρθρων του Ν.4808/2021.

  • 28 Νοεμβρίου 2024, 14:51 | Χρήστος

    Η αλλαγή της επωνυμίας του ΟΣΕ δεν φαίνεται να συνεισφέρει ουσιαστικά στην επίτευξη του σκοπού του νόμου. Πρόκειται για επικοινωνιακή αλλαγή, η οποία μάλιστα συνεπάγεται περιττό κόστος για αλλαγή λογότυπου, εγγράφων, πινακίδων.
    Είναι καλύτερο να δοθεί έμφαση στη βελτίωση των υποδομών, της ασφάλειας και της ποιότητας των υπηρεσιών για το κοινό, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα του σιδηροδρομικού τομέα.