Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.
Άρθρο 16 Έναρξη ισχύος
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσης
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 2 Κατηγορίες και ορισμοί
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 3 Μεταφορικές εταιρείες
- 50 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 Διαδικασία χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 Επιτροπή Οδικών Μεταφορών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Σύσταση Εκτιμητικής Επιτροπής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Φ.Δ.Χ. σε περίπτωση διάλυσης Μεταφορικών Εταιρειών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 Μητρώο Μεταφορικών Εταιρειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μεταβίβαση Φ.Δ.Χ.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κόμιστρα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κωδικός Οδικής Ασφάλειας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13 Εξασφάλιση αποκατάστασης ζημιών των εμπορευμάτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαΐου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 183 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Αξιότιμοι κύριοι,
γνωρίζοντας ότι πρόκειται να ψηφίσετε τον νέο νόμο για τα φορτηγά Δ.Χ. και βητιοφόρα, θεώρησα απαραίτητο να εκφράσω τη γνώμη μου πάνω στο θέμα αυτό.
Αν ο νόμος ψηφιστεί όπως έχει αυτή τη στιγμή, καταστρέφεται η μεταφορά η οποία θα περάσει σε ξένα χέρια(πχ Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κτλ).
Με βάση το καινούριο νομοσχέδιο, μια άδεια ΔΧ 40t θα κοστίσει95.000€, ένα φορτηγό EYRO4 κοστίζει50.000€ τουλάχιστον, και η υποχρεωτική ένταξη των αυτοκινήτων σε ΕΠΕ ή ΑΕ από 30-70.000€ (να και πάλι το μαύρο χρήμα). Όπως καταλαβαίνετε κανένας νέος δεν θα τολμήσεινα επενδύσει 200.000€ για να ασχοληθεί με το επάγγελμα της μεταφοράς.Ταυτόχρονα όμως το Ελληνικό κράτος θα χάσει το ποσό του 1 δις ευρώ τουλάχιστον το χρόνο από ΦΠΑ, τέλη κυκλοφορίας, Ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΙΚΑ οδηγών κτλ.
Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση τα φορτηγά που θα πωλούνται πρέπει να είναι EYRO4 και EYRO5. Αυτή τη στιγμή το 90% των φορτηγών που βρίσκονται στις μάντρες εμπόρων είναι EYRO3. Τι θα απογίνει λοιπόν όλο αυτό το εμπόρευμα και ποιό το οικονομικό κόστος για τους εμπόρους φορτηγών; Εξάλλου σε καμιά άλλη χώρα της Ε.Ε. δεν εφαρμόζεται η συγκεκριμένη ρύθμιση.Μήπως αυτό θα είναι σοβαρό πλείγμα για τον συγκεκριμένο κλάδο;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και παρακαλώ για την απάντηση σας.
μαλον αυτο το προσχεδιο δεν θα γεινη ποτε νομος γιαυτο εβαλαν αυτο το αρθρο 16 και αν γινει τελικα παλι ρεζιλι θα γινουμε!!!! να το θυμαστε κυριες και κυριοι οτι το αρθρο 16 ειναι επιδη ποτε δεν θα ΙΣΧΙΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ τετοιος νομος.
ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΥΓΡΩΝ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1979 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΤΟ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ ΜΟΥ ΣΕ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.ΤΩΡΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΜΕ ΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΔΕ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΜΕ.ΛΥΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΝΑ ΤΑΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Προσπαθήστε άμεσα να εισάγετε μέτρα για τον επαναπατρισμό των ελληνικών φορτηγών που αλλάξαν πινακίδες και νηολογήθηκαν στην Βουλγαρία και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. Τα έσοδα που χάνονται είναι πολλά. Προχωρήστε άμεσα.