- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 16 Έναρξη ισχύος

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 16 Έναρξη ισχύος"

#1 Σχόλιο Από Χρήστος Πεολίδης Στις 26 Απρίλιος, 2010 @ 10:17

Προσπαθήστε άμεσα να εισάγετε μέτρα για τον επαναπατρισμό των ελληνικών φορτηγών που αλλάξαν πινακίδες και νηολογήθηκαν στην Βουλγαρία και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. Τα έσοδα που χάνονται είναι πολλά. Προχωρήστε άμεσα.

#2 Σχόλιο Από ΣΤΑΦΥΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Στις 27 Απρίλιος, 2010 @ 09:10

ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΥΓΡΩΝ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1979 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΤΟ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ ΜΟΥ ΣΕ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.ΤΩΡΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΜΕ ΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΔΕ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΜΕ.ΛΥΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΝΑ ΤΑΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

#3 Σχόλιο Από κωστας Στις 27 Απρίλιος, 2010 @ 18:12

μαλον αυτο το προσχεδιο δεν θα γεινη ποτε νομος γιαυτο εβαλαν αυτο το αρθρο 16 και αν γινει τελικα παλι ρεζιλι θα γινουμε!!!! να το θυμαστε κυριες και κυριοι οτι το αρθρο 16 ειναι επιδη ποτε δεν θα ΙΣΧΙΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ τετοιος νομος.

#4 Σχόλιο Από Γεωργίου Δημήτριος Στις 29 Απρίλιος, 2010 @ 17:44

Αξιότιμοι κύριοι,
γνωρίζοντας ότι πρόκειται να ψηφίσετε τον νέο νόμο για τα φορτηγά Δ.Χ. και βητιοφόρα, θεώρησα απαραίτητο να εκφράσω τη γνώμη μου πάνω στο θέμα αυτό.
Αν ο νόμος ψηφιστεί όπως έχει αυτή τη στιγμή, καταστρέφεται η μεταφορά η οποία θα περάσει σε ξένα χέρια(πχ Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κτλ).
Με βάση το καινούριο νομοσχέδιο, μια άδεια ΔΧ 40t θα κοστίσει95.000€, ένα φορτηγό EYRO4 κοστίζει50.000€ τουλάχιστον, και η υποχρεωτική ένταξη των αυτοκινήτων σε ΕΠΕ ή ΑΕ από 30-70.000€ (να και πάλι το μαύρο χρήμα). Όπως καταλαβαίνετε κανένας νέος δεν θα τολμήσεινα επενδύσει 200.000€ για να ασχοληθεί με το επάγγελμα της μεταφοράς.Ταυτόχρονα όμως το Ελληνικό κράτος θα χάσει το ποσό του 1 δις ευρώ τουλάχιστον το χρόνο από ΦΠΑ, τέλη κυκλοφορίας, Ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΙΚΑ οδηγών κτλ.
Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση τα φορτηγά που θα πωλούνται πρέπει να είναι EYRO4 και EYRO5. Αυτή τη στιγμή το 90% των φορτηγών που βρίσκονται στις μάντρες εμπόρων είναι EYRO3. Τι θα απογίνει λοιπόν όλο αυτό το εμπόρευμα και ποιό το οικονομικό κόστος για τους εμπόρους φορτηγών; Εξάλλου σε καμιά άλλη χώρα της Ε.Ε. δεν εφαρμόζεται η συγκεκριμένη ρύθμιση.Μήπως αυτό θα είναι σοβαρό πλείγμα για τον συγκεκριμένο κλάδο;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και παρακαλώ για την απάντηση σας.