Η παρούσα Απόφαση προβλέπει την ειδική διαδικασία αδειοδότησης στην οποία υπάγεται η εγκατάσταση όλων των Τυποποιημένων Κατασκευών Κεραιών που χρησιμοποιούνται για την παροχή ασύρματων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών υπό καθεστώς Γενικής Άδειας σύμφωνα µε το ν. 3431/2006
Άρθρο 1 Πεδίο Εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 1 Πεδίο Εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Ορισµοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 3 Γενικές Αρχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Τεχνικά χαρακτηριστικά ΤΚΚ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 Διαδικασία Έκδοσης Άδειας Τύπου Κατασκευής Κεραίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασία Εγκατάστασης ΤΚΚ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Τεχνικός Φάκελος – Σήµανση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 Ανάκληση άδειας ΤΚΚ
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 9 Παύση ισχύος Δήλωσης Εγκατάστασης ΤΚΚ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έλεγχοι – Κυρώσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κανονισμός ΕΕΤΤ – Ισχύς
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Νοεμβρίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Δεκεμβρίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
KYA T.K.K.Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 53 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Εργάζομαι στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας περίπου μια δεκαετία τώρα. Αυτό που λείπει γενικά από τη χώρα μας είναι η ενημέρωση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας, τα οφέλη και τις επιπτώσεις των κεραιών κινητής τηλεφωνίας. (Φυσικά η ενημέρωση και η παιδεία γενικότερα δεν λείπει μόνο σε αυτό το συγκεκριμένο πεδίο).
Θεωρώ ότι το «βάφτισμα» μιας κατασκεύης ως ΤΚΚ δεν λύνει το πρόβλημα αντιδράσεων ενάντια στην κινητή τηλεφωνία.
Μια κατασκευή 5.5 μ.μ με επιπλέον 6 τ.μ και ακόμη ένα «μικροκυματικό κάτοπτρο» (για το οποίο δεν υπάρχει νομίζω κάποιοα αναφορά, εκτός εάν θεωρείται μέρος της TKK) στην απόλιξη αλλά «νόμιμο», δεν θα λύσει τα προβλήματα, του «απέναντι» αλλά και αυτού που δεν καρπώνεται το μίσθωμα.
Αλήθεια σε ποιο άλλο μέρος της Ευρώπης υπάρχουνε «καμινάδες», «περίεργες διαφιμιστικές», «περίεργες πέργολες», «δορυφορικά κάτοπτρα»?
Απαιτείται η οργάνωση ημερίδων αλλά και μιας γενικότερης καμπάνιας ενημέρωσης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γύρω από την τεχνολογία και την κινητή τηλεφωνία ειδικότερα.
Σας παραθέτω μια σειρά από FAQ ως δείγμα
Επιτρέπεται να τοποθετούνται κεραίες κινητής τηλεφωνίας στις ταράτσες κτηρίων;
Η απάντηση είναι ότι οι κεραίες της κινητής τηλεφωνίας εκπέμπουν μικρή ισχύ και κατά τέτοιο τρόπο ώστε ακόμα και σε απόσταση λίγων μέτρων από το μέτωπο της κεραίας (και όχι της κατασκευής) τα επίπεδα της ακτινοβολίας να είναι αρκετές φορές χαμηλότερα από τα νομοθετημένα όρια ασφαλείας.
Οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας εκπέμπουν περισσότερο σε σχέση με τις κεραίες της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης;
Η απάντηση εδώ είναι ότι οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας εκπέμπουν ισχύ 100 έως 5000 φορές χαμηλότερα από τις κεραίες της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και γι’ αυτό τοποθετούνται μέσα στις πόλεις.
Αν οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας τοποθετούνταν εκτός κατοικημένων περιοχών, θα μειώνονταν τα επίπεδα έκθεσης;
Όχι, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα χρειαζόταν μεγαλύτερη ισχύς εκπομπής, καθώς θα αυξανόταν η εμβέλεια των κεραιών, αναφέρει η έρευνα του ΕΜΠ.
Διαφωνώ με την άμεση αδειοδότηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας, διότι είναι ένα θέμα που αφορά την υγεία των πολιτών αλλά και το περιβάλλον και πρέπει να στηρίζεται σ’ ένα ορθό νομικό πλαίσιο, απαραιτήτως με περιβαλλοντικές μελέτες και ουσιαστικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς, καθώς πληθαίνουν συνεχώς οι φωνές από την ελληνική και παγκόσμια επιστημονική κοινότητα για την επικινδυνότητα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που εκπέμπουν οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας.
Γι αυτό οι κανόνες και οι προϋποθέσεις αδειοδότησης κεραιών πρέπει να είναι αυστηροί και να εξετάζεται κατά περίπτωση κάθε εγκατάσταση κεραίας ιδιαίτερα σε γειτονιές, συμμετέχοντας στη διαδικασία και επιτροπή κατοίκων της περιοχής μέσω των Δήμων.
Καθόσον όσοι έχουν την ατυχία να διαμένουν κοντά σε κεραία επιβαρύνονται δυσανάλογα με τους άλλους πολίτες με ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία (με τα ήδη υψηλά – ανεκτά όρια που ορίζει η πολιτεία) και αυτό αντίκειται στο Σύνταγμα περί ισότητας των πολιτών.
tb
Παρά το γεγονός ότι τυπικά η ΚΥΑ καταλαμβάνει κάθε κατασκευή κεραίας που χρησιμοποιείται για παροχή ασύρματων δικτύων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι προβλεπόμενες διαδικασίες εγκατάστασης στην ουσία περιορίζουν το πεδίο εφαρμογής μόνο σε ορισμένες κατασκευές κεραιών, ορισμένων ασύρματων δικτύων.
Το κείμενο έχει σαφή προσανατολισμό στην υλοποίηση ασύρματων ηλεκτρονικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας, αφού ρητά ορίζεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση Άδειας Τύπου είναι η ύπαρξη δικαιωμάτων χρήσης περιοχών συχνοτήτων, προϋπόθεση που αφορά και μπορεί να εκπληρωθεί μόνο από την κινητή τηλεφωνία (βλ. εδάφιο 3 άρθρου 3 του υπό κρίση κειμένου : «Η Άδεια Τύπου εκδίδεται για την υλοποίηση ασύρματων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε περιοχές συχνοτήτων για τις οποίες έχουν εκδοθεί και υφίστανται δικαιώματα χρήσης …» και περίπτωση α) εδάφιο 3 άρθρου 6 του υπό κρίση κειμένου : «Η Δήλωση που κατατίθεται στην ΕΕΤΤ προκειμένου να είναι έγκυρη, βεβαιώνει …: α) τον αριθμό της Απόφασης χορήγησης του δικαιώματος χρήσης ραδιοσυχνότητας …» ).
Από το πεδίο εφαρμογής εξαιρούνται κατ’ αυτό τον τρόπο οι κατασκευές κεραιών για την λειτουργία του δικτύου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης, παρά το γεγονός ότι είναι απολύτως εφικτή η τυποποίησή τους, λόγω της εξαντλητικής περιγραφής της ισχύος, του τύπου και της θέσης εγκατάστασης και λειτουργίας τους από την ΚΥΑ 21168/2000. Σημειωτέον ότι η τυποποίηση των εν λόγω κατασκευών κεραιών και η επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησής τους είναι αναγκαία για την ταχεία ολοκλήρωση του εθνικού εγχειρήματος της ψηφιακής τηλεόρασης εντός των χρονικών ορίων ολοκλήρωσης της μετάβασης, για την οποία έχει δεσμευθεί ήδη η Ελληνική Πολιτεία.
Επισημαίνεται λοιπόν ότι απαιτούνται οι τροποποιήσεις που σημειώνονται στο σχολιασμό των άρθρων που ακολουθούν, προκειμένου να καταλαμβάνονται από το πεδίο εφαρμογής της ΚΥΑ όλες οι κατασκευές κεραιών που δύνανται να τυποποιηθούν. Μεταξύ αυτών είναι αναγκαίο και εφικτό να ενταχθούν οι κατασκευές κεραιών για την δημιουργία επίγειου ψηφιακού δικτύου, ακόμη δε περισσότερο οι μικροί αναμεταδότες κάλυψης περιοχών (gap fillers). Επισημαίνεται πάντως ότι οι όροι τυποποίησης δεν μπορούν να είναι όμοιοι για τις κατασκευές κεραιών που προορίζονται να λειτουργήσουν εντός των ορίων πόλεων ή επί ακινήτων εντός του πολεοδομικού ιστού και αυτών που προορίζονται να λειτουργήσουν σε περιοχές εκτός σχεδίου, ακόμη δε περισσότερο στα βουνά. Η διαφοροποίηση είναι σημαντική και πρέπει να αποτυπώνεται με διαχωρισμό των διαδικασιών και των σχετικών διατάξεων.
Διαβούλευση Επισήμανση!
Το κράτος έρχεται μετά από τόσα χρόνια να ζητήσει τη γνώμη των πολιτών!
Οι διαβουλεύσεις θα έπρεπε να κρατούν περισσότερο πριν, κατά την διάρκεια, αλλά και μετά την ψήφιση των νομοσχεδίων.
Γενικά για την ακτινοβολία
==========================
1. Η σημερινή κατάσταση είναι άναρχη, όπως όταν ήρθε στην Ελλάδα η κινητή τηλεφωνία.
Κανείς δεν ωφελείται από την αναρχία αυτή.
Σχεδόν όλες οι ΤΚΚ που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια είναι παράνομες.
Τα περισσότερα είναι κρυμμένα μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, ταμπέλες μέχρι και μέσα σε δέντρα!
Ο σκοπός είναι βέβαια να μην μπορεί ο κάθε πολίτης να διαμαρτυρηθεί, όπως είναι δικαίωμά του.
2. Η κινητή τηλεφωνία λειτουργεί. Το ποσοστό των πολιτών που διαθέτει τηλέφωνο είναι κοντά στο 100%, πολλοί διαθέτουν περισσότερα.
3. Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν συσχέτιση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας με καρκίνους (διάσπαση DNA) και γενικά άσχημες επιδράσεις στην υγεία.
Δείτε εκπομπή «SURROUNDED BY WAVES» παραγωγής ARTE FRANCE με έτος παραγωγής 2009 στην ΕΤ1 για την ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα σε όλη την Ευρώπη.
Οι πολίτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν οτιδήποτε ασύρματο με φειδώ.
4. Το κράτος έχει θεσπίσει όρια λίγο μικρότερα των διεθνών ορίων, αλλά όχι αρκετά.
Δείτε http://www.dsi.gr/antennas/limits.htm
5. Τρεις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας ξεπεράστηκαν και η τελευταία (4G) θα ξεπεραστεί σύντομα. Το κράτος και οι δήμοι μπορούν πλέον να δώσουν ακόμα και δωρεάν τηλεφωνία με χαμηλή ακτινοβολία μέσω των άλλων συχνοτήτων.
Έτσι δεν χρειάζεται να υπάρχουν σταθμοί ΤΚΚ τόσο κοντά στα σπίτια.
6. Ο χρήστης του τηλεφώνου έχει την επιλογή να μην το χρησιμοποιήσει, ενώ εκείνος που μένει δίπλα σε μια κεραία δεν έχει καμιά επιλογή.
7. Σε κάθε περίπτωση η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία θα πρέπει να θεωρείται σαν μόλυνση και το κράτος να μας προφυλάσσει από τις επιδράσεις της στην υγεία μας.
Ακτινοβολία δεν δεχόμαστε μόνο από την κινητή τηλεφωνία αλλά και από άλλες κεραίες πχ TETRA, WiFi – WiMAX, ραδιοφωνία και τηλεόραση.
Έτσι πρέπει να θεσπιστούν όρια. Τέτοια ώστε να έχουν για σκοπό την υγεία των κατοίκων και όχι το κέρδος των εταιριών.
8. Οι εταιρίες έχουν υποχρέωση βάσει της συνθήκης του Ρίο να προφυλάσσουν το κοινό από τεχνολογίες που δεν έχουν δοκιμαστεί. Πράγμα που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Πρόταση για τις υπάρχουσες κεραίες
==================================
1. Προτείνω την δημιουργία δικτυακού χώρου illegalmasts.gr, όπως το illegalsigns.gr ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης να βλέπει τις κεραίες της περιοχής του.
Εκεί θα υπάρχουν όλα τα έγγραφα νομιμοποίησης και τα τεχνικά στοιχεία των ΤΚΚ όπως ισχύς, σχεδιάγραμμα εκπομπής, μετρήσεις καταγραφέα κλπ.
Ώστε να βλέπει κάθε ενδιαφερόμενος κατά πόσον η κεραία αυτή τον επηρεάζει.
Στο δικτυακό τόπο θα υπάρχει το σήμα της ΕΕΤΤ σε κάθε νόμιμη κεραία που θα χρωματίζεται με μπλε, ενώ κάθε νέα παράνομη θα έχει ροζ χρώμα.
Σε περίπτωση που παραμένει έτσι για περισσότερο διάστημα του μηνός να γίνεται κόκκινο.
Τότε, η εταιρία θα υποχρεούται σε απομάκρυνση του ΤΚΚ μέσα σε χρονικό διάστημα των δυο εβδομάδων.
2. Αν μια ΤΚΚ δεν είναι νόμιμη (κόκκινο χρώμα) να αναγκάζεται η εταιρία να την αποξυλώσει άμεσα.
Σε περίπτωση που δεν το κάνει μέσα σε σε δυο εβδομάδες να υποχρεούται ο δήμος να την αποξυλώσει άμεσα και τα έξοδα θα είναι υποχρεωμένη η εταιρία να του τα καταβάλλει ( όπως γίνεται με τις πινακίδες ).
Δεν θα χρειάζονται τα δικαστήρια για να αποδείξουν τις παρανομίες και έτσι τα προβλήματα να καθυστερούν.
3. Οι εταιρίες να είναι υποχρεωμένες να προσκομίζουν μελέτη περιβάλλοντος για κάθε ΤΚΚ αλλά και συνολικά για τον χώρο.
4. Σε κάθε νόμιμη ΤΚΚ να υπάρχει καταγραφέας εκπομπής ακτινοβολίας που να καταγράφει καθημερινά τις εκπομπές σε 24ωρη βάση.
Ο καταγραφέας αυτός θα διαθέτει σειριακό αριθμό και θα είναι απροσπέλαστος από τις εταιρίες. Οι μετρήσεις του θα φαίνονται στο διαδίκτυο.
Η ΕΕΤΤ θα έχει την δυνατότητα και υποχρέωση εξαμηνιαίου ελέγχου των καταγραφέων και ανακοίνωσης στο διαδίκτυο.
Σε περίπτωση που βρεθούν εκπομπές μεγαλύτερες των επιτρεπτών ορίων η εταιρία θα υποχρεούται εκτός του προστίμου και σε ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αυτών από τα ΜΜΕ.
Τα διαγράμματα θα πρέπει να τηρούνται σε κανονικές καρτεσιανές συντεταγμένες, όχι λογαριθμικά ή κομμένα διαγράμματα.
5. Το ύψος των ΤΚΚ πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα κτίρια της περιοχής.
Και σε περίπτωση που κτιστεί κοντά στο ΤΚΚ κτίριο υψηλότερο από το ΤΚΚ να αναθεωρείται η άδεια του ΤΚΚ και να διεξάγεται νέα μελέτη περιβάλλοντος.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγεται να παραμένει ΤΚΚ σε μικρότερο ύψος ενώ υπάρχει υψηλότερο κτίριο κοντά.
6. Οι ΤΚΚ πρέπει να μην είναι κρυμμένες μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, γλάστρες, δέντρα κλπ.
Θα πρέπει να έχουν σήμανση στην βάση του κτιρίου σε εμφανές μέρος όπου να αναγράφονται τα χαρακτηριστικά τους, όπως και των υπολοίπων μηχανημάτων.
7. Να μην μπορεί να τοποθετείται δεύτερη ΤΚΚ στον ίδιο χώρο.
8. Σε κάθε περίπτωση τα όρια πρέπει να χαμηλώσουν τουλάχιστον 100 φορές.
*** ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ***
Στην υπό διαβούλευση ΚΥΑ για την Ειδική διαδικασία αδειοδότησης στην οποία υπάγεται η εγκατάσταση τυποποιημένων Κατασκευών κεραιών (ΤΚΚ), θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπ’όψιν τα κάτωθι:
1) Συνήγορος του Πολίτη-Ποιότητα Ζωής-Ειδική Έκθεση-Σταθμοί Βάσης Κινητής Τηλεφωνίας-Μακροχρόνια έκθεση στη μη ιοντίζουσα ακτινοβολία- Των Γεωργία Γιαννακούρου, Κωνσταντίνου Αντωνιάδη, Ιωάννα Κουφάκη και Ιωάννα Κουβαριτάκη.
2) Το Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 2ας Απριλίου 2009 σχετικά με τα προβλήματα υγείας που σχετίζονται με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία.
Γιατί μας κουράζεται με «διαβουλεύσεις»?
Αφού η νομοθεσία είναι προσαρμογή στις απαιτήσεις των εταιριών. Ακόμα και την καταστροφή κεραίας την έχετε κάνει τρομοκρατική πράξη. Όπως και στα εργασιακά, έτσι και στις κεραίες τα προσαρμόζεται όλα στις απαιτήσεις των εταιριών. Μην μας κουράζεται λοιπόν με δήθεν διαβουλεύσεις. Πείτε καθαρά εδώ κυβερνάνε οι βοδαφοντ, γουίντ και κοσμοτες και τέρμα. Και χούντα των εταιριών και διαβούλευση δεν γίνεται.
Επισήμανση!
Το κράτος έρχεται μετά από τόσα χρόνια να ζητήσει τη γνώμη των πολιτών!
Οι διαβουλεύσεις θα έπρεπε να κρατούν περισσότερο πριν, κατά την διάρκεια, αλλά και μετά την ψήφιση των νομοσχεδίων.
Γενικά για την ακτινοβολία
==========================
1. Η σημερινή κατάσταση είναι άναρχη, όπως όταν ήρθε στην Ελλάδα η κινητή τηλεφωνία.
Κανείς δεν ωφελείται από την αναρχία αυτή.
Σχεδόν όλες οι ΤΚΚ που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια είναι παράνομες.
Τα περισσότερα είναι κρυμμένα μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, ταμπέλες μέχρι και μέσα σε δέντρα!
Ο σκοπός είναι βέβαια να μην μπορεί ο κάθε πολίτης να διαμαρτυρηθεί, όπως είναι δικαίωμά του.
2. Η κινητή τηλεφωνία λειτουργεί. Το ποσοστό των πολιτών που διαθέτει τηλέφωνο είναι κοντά στο 100%, πολλοί διαθέτουν περισσότερα.
3. Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν συσχέτιση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας με καρκίνους (διάσπαση DNA) και γενικά άσχημες επιδράσεις στην υγεία.
Δείτε εκπομπή «SURROUNDED BY WAVES» παραγωγής ARTE FRANCE με έτος παραγωγής 2009 στην ΕΤ1 για την ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα σε όλη την Ευρώπη.
Οι πολίτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν οτιδήποτε ασύρματο με φειδώ.
4. Το κράτος έχει θεσπίσει όρια λίγο μικρότερα των διεθνών ορίων, αλλά όχι αρκετά.
Δείτε http://www.dsi.gr/antennas/limits.htm
5. Τρεις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας ξεπεράστηκαν και η τελευταία (4G) θα ξεπεραστεί σύντομα. Το κράτος και οι δήμοι μπορούν πλέον να δώσουν ακόμα και δωρεάν τηλεφωνία με χαμηλή ακτινοβολία μέσω των άλλων συχνοτήτων.
Έτσι δεν χρειάζεται να υπάρχουν σταθμοί ΤΚΚ τόσο κοντά στα σπίτια.
6. Ο χρήστης του τηλεφώνου έχει την επιλογή να μην το χρησιμοποιήσει, ενώ εκείνος που μένει δίπλα σε μια κεραία δεν έχει καμιά επιλογή.
7. Σε κάθε περίπτωση η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία θα πρέπει να θεωρείται σαν μόλυνση και το κράτος να μας προφυλάσσει από τις επιδράσεις της στην υγεία μας.
Ακτινοβολία δεν δεχόμαστε μόνο από την κινητή τηλεφωνία αλλά και από άλλες κεραίες πχ TETRA, WiFi – WiMAX, ραδιοφωνία και τηλεόραση.
Έτσι πρέπει να θεσπιστούν όρια. Τέτοια ώστε να έχουν για σκοπό την υγεία των κατοίκων και όχι το κέρδος των εταιριών.
8. Οι εταιρίες έχουν υποχρέωση βάσει της συνθήκης του Ρίο να προφυλάσσουν το κοινό από τεχνολογίες που δεν έχουν δοκιμαστεί. Πράγμα που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα.
Πρόταση για τις υπάρχουσες κεραίες
==================================
1. Προτείνω την δημιουργία δικτυακού χώρου illegalmasts.gr, όπως το illegalsigns.gr ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης να βλέπει τις κεραίες της περιοχής του.
Εκεί θα υπάρχουν όλα τα έγγραφα νομιμοποίησης και τα τεχνικά στοιχεία των ΤΚΚ όπως ισχύς, σχεδιάγραμμα εκπομπής, μετρήσεις καταγραφέα κλπ. Ώστε να βλέπει κάθε ενδιαφερόμενος κατά πόσον η κεραία αυτή τον επηρεάζει.
Στο δικτυακό τόπο θα υπάρχει το σήμα της ΕΕΤΤ σε κάθε νόμιμη κεραία που θα χρωματίζεται με μπλε, ενώ κάθε νέα παράνομη θα έχει ροζ χρώμα.
Σε περίπτωση που παραμένει έτσι για περισσότερο διάστημα του μηνός να γίνεται κόκκινο.
Τότε, η εταιρία θα υποχρεούται σε απομάκρυνση του ΤΚΚ μέσα σε χρονικό διάστημα των δυο εβδομάδων.
2. Αν μια ΤΚΚ δεν είναι νόμιμη (κόκκινο χρώμα) να αναγκάζεται η εταιρία να την αποξυλώσει άμεσα.
Σε περίπτωση που δεν το κάνει μέσα σε σε δυο εβδομάδες να υποχρεούται ο δήμος να την αποξυλώσει άμεσα και τα έξοδα θα είναι υποχρεωμένη η εταιρία να του τα καταβάλλει ( όπως γίνεται με τις πινακίδες ).
Δεν θα χρειάζονται τα δικαστήρια για να αποδείξουν τις παρανομίες και έτσι τα προβλήματα να καθυστερούν.
3. Οι εταιρίες να είναι υποχρεωμένες να προσκομίζουν μελέτη περιβάλλοντος για κάθε ΤΚΚ αλλά και συνολικά για τον χώρο.
4. Σε κάθε νόμιμη ΤΚΚ να υπάρχει καταγραφέας εκπομπής ακτινοβολίας που να καταγράφει καθημερινά τις εκπομπές σε 24ωρη βάση.
Ο καταγραφέας αυτός θα διαθέτει σειριακό αριθμό και θα είναι απροσπέλαστος από τις εταιρίες. Οι μετρήσεις του θα φαίνονται στο διαδίκτυο.
Η ΕΕΤΤ θα έχει την δυνατότητα και υποχρέωση εξαμηνιαίου ελέγχου των καταγραφέων και ανακοίνωσης στο διαδίκτυο.
Σε περίπτωση που βρεθούν εκπομπές μεγαλύτερες των επιτρεπτών ορίων η εταιρία θα υποχρεούται εκτός του προστίμου και σε ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αυτών από τα ΜΜΕ.
Τα διαγράμματα θα πρέπει να τηρούνται σε κανονικές καρτεσιανές συντεταγμένες, όχι λογαριθμικά ή κομμένα διαγράμματα.
5. Το ύψος των ΤΚΚ πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα κτίρια της περιοχής.
Και σε περίπτωση που κτιστεί κοντά στο ΤΚΚ κτίριο υψηλότερο από το ΤΚΚ να αναθεωρείται η άδεια του ΤΚΚ και να διεξάγεται νέα μελέτη περιβάλλοντος.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγεται να παραμένει ΤΚΚ σε μικρότερο ύψος ενώ υπάρχει υψηλότερο κτίριο κοντά.
6. Οι ΤΚΚ πρέπει να μην είναι κρυμμένες μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, γλάστρες, δέντρα κλπ.
Θα πρέπει να έχουν σήμανση στην βάση του κτιρίου σε εμφανές μέρος όπου να αναγράφονται τα χαρακτηριστικά τους, όπως και των υπολοίπων μηχανημάτων.
7. Να μην μπορεί να τοποθετείται δεύτερη ΤΚΚ στον ίδιο χώρο.
8. Σε κάθε περίπτωση τα όρια πρέπει να χαμηλώσουν τουλάχιστον 100 φορές.
Επισήμανση!
Το κράτος έρχεται μετά από τόσα χρόνια να ζητήσει τη γνώμη των πολιτών!
Γενικά για την ακτινοβολία
==========================
1. Η σημερινή κατάσταση είναι άναρχη, όπως όταν ήρθε στην Ελλάδα η κινητή τηλεφωνία.
Κανείς δεν ωφελείται από την αναρχία αυτή.
Σχεδόν όλες οι ΤΚΚ που λειτουργούν σε όλη την επικράτεια είναι παράνομες.
Τα περισσότερα είναι κρυμμένα μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, ταμπέλες μέχρι και μέσα σε δέντρα!
Ο σκοπός είναι βέβαια να μην μπορεί ο κάθε πολίτης να διαμαρτυρηθεί, όπως είναι δικαίωμά του.
2. Η κινητή τηλεφωνία λειτουργεί. Το ποσοστό των πολιτών που διαθέτει τηλέφωνο είναι κοντά στο 100%, πολλοί διαθέτουν περισσότερα.
3. Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν συσχέτιση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας με καρκίνους (διάσπαση DNA) και γενικά άσχημες επιδράσεις στην υγεία.
Δείτε εκπομπή «SURROUNDED BY WAVES» παραγωγής ARTE FRANCE με έτος παραγωγής 2009 στην ΕΤ1 για την ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα σε όλη την Ευρώπη
4. Το κράτος έχει θεσπίσει όρια λίγο μικρότερα των διεθνών ορίων, αλλά όχι αρκετά.
Δείτε http://www.dsi.gr/antennas/limits.htm
5. Τρεις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας ξεπεράστηκαν και η τελευταία (4G) θα ξεπεραστεί σύντομα. Το κράτος και οι δήμοι μπορούν πλέον να δώσουν ακόμα και δωρεάν τηλεφωνία με χαμηλή ακτινοβολία μέσω των άλλων συχνοτήτων.
Έτσι δεν χρειάζεται να υπάρχουν σταθμοί ΤΚΚ τόσο κοντά στα σπίτια.
6. Σε κάθε περίπτωση η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία θα πρέπει να θεωρείται σαν μόλυνση και το κράτος να μας προφυλάσσει από τις επιδράσεις της στην υγεία μας.
Ακτινοβολία δεν δεχόμαστε μόνο από την κινητή τηλεφωνία αλλά και από άλλες κεραίες πχ TETRA, WiFi – WiMAX, ραδιοφωνία και τηλεόραση.
Έτσι πρέπει να θεσπιστούν όρια. Τέτοια ώστε να έχουν για σκοπό την υγεία των κατοίκων και όχι το κέρδος των εταιριών.
Πρόταση για τις υπάρχουσες κεραίες
==================================
1. Προτείνω την δημιουργία δικτυακού χώρου illegalmasts.gr, όπως το illegalsigns.gr ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης να βλέπει τις κεραίες της περιοχής του.
Όπου θα υπάρχει το σήμα της ΕΕΤΤ σε κάθε νόμιμη κεραία, ενώ κάθε νέα παράνομη θα έχει ροζ χρώμα. Σε περίπτωση που παραμένει έτσι για περισσότερο διάστημα του μηνός να γίνεται κόκκινο.
Εκεί θα υπάρχουν όλα τα στοιχεία των ΤΚΚ όπως ισχύς, σχεδιάγραμμα εκπομπής κλπ. Ώστε να βλέπει κάθε ενδιαφερόμενος κατά πόσον η κεραία αυτή τον επηρεάζει.
Η εταιρία να υποχρεούται σε απομάκρυνση του ΤΚΚ μέσα σε χρονικό διάστημα των δυο εβδομάδων.
2. Αν μια ΤΚΚ δεν είναι νόμιμη (κόκκινο χρώμα) να αναγκάζεται η εταιρία να την αποξυλώσει άμεσα. Σε περίπτωση που δεν το κάνει μέσα σε σε δυο εβδομάδες να υποχρεούται ο δήμος να την αποξυλώσει άμεσα και τα έξοδα θα είναι υποχρεωμένη η εταιρία να του τα καταβάλλει. ( όπως γίνεται με τις πινακίδες )
3. Οι εταιρίες να είναι υποχρεωμένες να προσκομίζουν μελέτη περιβάλλοντος για κάθε ΤΚΚ αλλά και συνολικά για τον χώρο.
4. Σε κάθε νόμιμο ΤΚΚ να υπάρχει καταγραφέας εκπομπής ακτινοβολίας που να καταγράφει καθημερινά τις εκπομπές σε 24ωρη βάση.
Ο καταγραφέας αυτός θα διαθέτει σειριακό αριθμό και θα είναι απροσπέλαστος από τις εταιρίες.
Η ΕΕΤΤ θα έχει την δυνατότητα και υποχρέωση εξαμηνιαίου ελέγχου των καταγραφέων.
Σε περίπτωση που βρεθούν εκπομπές μεγαλύτερες των επιτρεπτών ορίων η εταιρία θα υποχρεούται εκτός του προστίμου και σε ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αυτών από τα ΜΜΕ.
5. Το ύψος των ΤΚΚ πρέπει να είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα κτίρια της περιοχής.
Και σε περίπτωση που κτιστεί κοντά στο ΤΚΚ κτίριο υψηλότερο από το ΤΚΚ να αναθεωρείται η άδεια του ΤΚΚ και να διεξάγεται νέα μελέτη περιβάλλοντος. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγεται να παραμένει ΤΚΚ σε μικρότερο ύψος ενώ υπάρχει υψηλότερο κτίριο κοντά.
6. Οι ΤΚΚ πρέπει να μην είναι κρυμμένες μέσα σε θερμοσίφωνες, καμινάδες, γλάστρες, δέντρα κλπ. Θα πρέπει να έχουν σήμανση στην βάση του κτιρίου σε εμφανές μέρος όπου να αναγράφονται τα χαρακτηριστικά τους, όπως και των υπολοίπων μηχανημάτων.
7. Να μην μπορεί να τοποθετείται δεύτερη ΤΚΚ στον ίδιο χώρο.
ΚΑΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ 1-1-11.
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΥΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΕΙΣ.
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
«Πολίτες για την προστασία της Υγείας και
του Περιβάλλοντος από τις νέες Τεχνολογίες»
Ζήλων 21 Τ. Κ. 14233 Ν. Ιωνία Τηλ. & Φαξ 210/2719/345
Politesgiaaktinovoliesspppe.blogspot.com
cmakaronis@yahoo.gr cmakaronis@gmail.com
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ « ΠΑ.Κ.Ε.ΠΟ.»
« Πανελλήνια Κίνηση Ενεργών Πολιτών
για την Υγειά και το Περιβάλλον»
Ζήλων 21 Τ. Κ. 14233 Ν. Ιωνία
Κιν. 693/29089/49 Τηλ. 210/2719/345
aktinovolies-sos.pblogs.gr makaronis.blogspot.com
pakepogr@gmail.com pakepogr.blogspot.com
cmakarvnhs@yahoo.gr cmakaronis@gmail.com
ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΤΕ.
ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΘΟΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΑΤΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ.
ΚΑΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ 1-1-11.
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΥΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΕΙΣ.
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
«Πολίτες για την προστασία της Υγείας και
του Περιβάλλοντος από τις νέες Τεχνολογίες»
Ζήλων 21 Τ. Κ. 14233 Ν. Ιωνία Τηλ. & Φαξ 210/2719/345
Politesgiaaktinovoliesspppe.blogspot.com
cmakaronis@yahoo.gr cmakaronis@gmail.com
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ « ΠΑ.Κ.Ε.ΠΟ.»
« Πανελλήνια Κίνηση Ενεργών Πολιτών
για την Υγειά και το Περιβάλλον»
Ζήλων 21 Τ. Κ. 14233 Ν. Ιωνία
Κιν. 693/29089/49 Τηλ. 210/2719/345
aktinovolies-sos.pblogs.gr makaronis.blogspot.com
pakepogr@gmail.com pakepogr.blogspot.com
cmakarvnhs@yahoo.gr cmakaronis@gmail.com
ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΑΤΕ.
ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΘΟΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΑΤΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ.
1. Δεν προσδιορίζονται χρονικές προθεσμίες για την έκφραση γνώμης των φορέων που εκφράζουν την σύμφωνη ή μη γνώμης τους στην διαδικασία έκδοσης της άδειας και στην διαδικασία εγκατάστασης. Δεν δεσμεύεται η ΕΕΤΤ να τηρεί και να δημοσιοποιεί στοιχεία χρονικής διεκπαραίωσης των διαδικασιών αδειοδότησης και εγκατάστασης συνολικά αλλά και σε ότι την έκφραση γνώνης των φορέων που εκφράζουν γνώμη Η ανάγκη δέσμευσης αποκλειστικών ή έστω και ενδεικτικών προθεσμιών, και η συστηματική παρακολούθηση και αξιολόγηση της ταχύτητας των σχετικών διαδικασιών είναι προφανής στο Ελληνικό περιβάλλον της δημόσιας διοίκησης όπου οι καθυστερ’ήσεις αποτελούν ενδημικό φαινόμενο.
2. Δεν δικαιολογείται η διαφοροποποίηση μεταξύ της διαδικασίας αδειοδότησης και εγκατάστασης σε ότι αφορά τις εγκρίσεις των αρμόδιων φορέων, η ένταξη των οποίων στο στάδιο της αδειοδότησης θα απλουστεύσει την όλη διαδικασία και θα διαφυλάξει τον ενδιαφερόμενο από τον κίνδυνο και το κόστος διεκπεραίωσης της διαδικασίας αδειοδότησης όταν η άδεια εγκατάστασης απορριφθεί στο επόμενο στάδιο απο τις αντιρήσεις άλλων φορέων όπως π.χ. της της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας.
3. Θα ήταν σκόπιμο να προβλεφθεί διάταξη για τον υπολογισμό του διοικητικού κόστους για τον ενδιαφερόμενο των προβλεπόμενων διαδικασιών κατά την έκδοση του σχετικού κανονισμού εφαρμογής της Απόφασης και να επιδιωχθεί η ελαχιστοποίησή του στο πλαίσιο της πολιτικής της χώρας για την μείωση του διοικητικού κόστους για τις επιχειρήσεις (εθνικός στόχος για την περίοδο 2007-2013 μείωσηβ του διοικητικο΄πυ κόστους κατά 25%).
4. Θα έπρεπε να υπάρχει μια εισηγητική έκθεση η οποία να αξιολογεί την ισχύουσα κατάσταση και να τεκμηριώνει την ανάγκη των προτεινόμενων ρυθμίσεων (υπολογίζοντας και το διοικητικό κόστος) κατά τα πρότυπα της Ευρωπαικής (και Ελληνικής?) πολιτικής αξιολόγησης κάθε νέας ρύθμισης με την μεθοδολογία του Regulation Impact Assessment