Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 66 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και ΗμερόπλοιωνΣχόλιο του χρήστη Κ. Γκιόκας | 18 Φεβρουαρίου 2017, 09:35
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτο το τέλος πλόων και για τους επαγγελματίες αλλά και τους ιδιώτες. Εσείς που προτείνετε νόμους έχετε κάνει ποτέ ένα λογαριασμό των συνολικών επιβαρύνσεων? Δλδ. παράβολα πάσης φύσεως, χαρτόσημα, φορολογία χωρητικότητας, ΦΠΑ παρελκομένων, τέλος επιτηδεύματος, ΟΑΕΕ, Μαρίνες, κλπ. κλπ.. Πρέπει να δείτε το πλοίο "ολιστικά". Το πλοίο λειτουργεί πολλαπλασιαστικά δεν δίνει εισόδημα ατομικά, δίνει κοινωνικό εισόδημα, διάφοροι επαγγελματίες ζούν απο αυτό το παραγόμενο. Και αυτό- το παραγόμενο- εισάγεται εκ του εξωτερικού και μοιράζεται αναλογικά "ενταύθα". Αν λοιπόν λείπουν χρήματα πχ στην "Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα Α.Ε." μπορεί να κλείσει για να μην κλείσουν όλοι οι άλλοι και χαθεί το παραγόμενο. Ετσι κι' αλλιώς δεν παράγει και τίποτα γι'αυτό και η αρνητική της θέση.Πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχε ξένη σημαία σε επαγγελματικό σκάφος σήμερα ένα στα τρία καινούργια έχει ευρωπαική σημαία αλλά υποθέτω δεν το έχετε αντιληφθεί αποκλεισμένοι στα γραφεία σας.Αυτό σύντομα θα επιφέρει τον μαρασμό ακριβώς ο,τι έγινε και με την Ζώνη Περάματος.Λάθος στρατηγικές οδηγούν σε απώλειες εισοδήματος και όχι μόνον του πλοιοκτήτη, έτσι μάλλον και εγώ για βουλγάρικη σημαία με βλέπω.