Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 91 – Άδειες επαγγελματικών πλοίων αναψυχήςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΓΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 19 Φεβρουαρίου 2017, 12:37
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω κάποιος από το Υπουργείο, ή ο ίδιος ο Υπουργός, να μου απαντήσει στο εξής: Τους τελευταίους μήνες, για να δημιουργήσεις μια καινούργια ΝΕΠΑ χρειάζεσαι 20 μέρες με 1 μήνα αναμονή, να το προωθήσει η Υπηρεσία. Για ένα πρακτικό ή μια βεβαίωση από το Μητρώο των ΝΕΠΑ, άλλο τόσο... Για να αλλάξουν τα στοιχεία σε μια υπάρχουσα άδεια ή να εκδοθεί μια καινούργια 20 μέρες και βάλε... Για να ελεγθούν οι μέρες και να βγει μια παύση άδειας, γιατί ο πλοιοκτήτης θέλει να το μετατρέψει ιδιωτικό και να πληρώσει τον ΦΠΑ, ένα μήνα και βάλε αναμονή... Κι αυτοί οι χρόνοι, ενώ δεν έχει γίνει το Μητρώο, γενικά δεν υπάρχει και πολύ δουλειά. Για να προσπαθήσουμε να φανταστούμε τι θα συμβεί, εάν γίνει το Μητρώο, που όλα τα σκάφη, επαγγελματικά και ιδιωτικά πρέπει να εγγραφούν... Που για κάθε επαγγελματικό, θα πρέπει να υπολογιστούν οι μέρες, με εκπτώσεις λόγω παλαιότητας, καθώς και το ποσό που θα οφείλει εάν δεν τις συμπληρώνει... ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ να γίνουν αυτά, ακόμα κι αν προσλάβετε επιπλέον προσωπικό. Και ενώ αυτή είναι η κατάσταση, εσείς θέλετε να επαναφέρετε την θεώρηση των αδειών. Με βάση ποιον νόμο? Με πόσες μέρες? Γιατί τώρα ζούμε το εξής: Ένα καινούργιο σκάφος που έχει εφοδιαστεί με προσωρινή άδεια το 2015 ας πούμε, οφείλει να κάνει 35 μέρες, ενώ για ένα σκάφος 20 ετών, το τμήμα του ΥΕΝ που ασχολείται με το θέμα, μας ζητάει να κάνει 60 μέρες τον χρόνο. Παρόλο που υπάρχει ο νόμος του 2014 που είναι ευνοϊκότερος στις υποχρεώσεις, ένα παλιό σκάφος καλείται να βρει εν μέσω κρίσης, εν μέσω μεταναστών και προσφύγων, εν μέσω όλου του κλίματος τρομοκρατίας που υπάρχει, να κάνει διπλάσιες μέρες ναύλου ένα παλιό σκάφος από ένα καινούργιο!!! Θέλετε να θεωρήσετε τις άδειες, που έχουν καταργηθεί ουσιαστικά από τον νόμο του 2014. Ποιός θα διεκπεραιώσει όλη αυτήν την δουλειά? Ξέρετε πόσος όγκος δουλειάς είναι? Πόσα σκάφη θα καταθέσουν συγχρόνως χαρτιά για θεώρηση? Εσείς κάνατε μια πράξη: Να τους βάλω να θεωρήσουν, να βάλω κι ένα παράβολο, ας πούμε 5000 σκάφη επί 500 ευρώ, να 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Αποσύρετε αυτό το άρθρο τώρα. Βρείτε πρώτα τρόπο να εκδίδονται τα έγγραφα από το Υπουργείο σας σε λογικούς χρόνους που να μην εμποδίζουν τις δραστηριότητες μας, και βρείτε τρόπο η μετάβαση στο Μητρώο να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά. Όλα τα άλλα είναι απαράδεκτα.