Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤΣχόλιο του χρήστη Ελεονωρα Νερουτζου | 23 Φεβρουαρίου 2017, 05:22
Με μεγάλη λύπη βλέπω ότι οι Ακαδημίες Εμπορικου Ναυτικού είναι εκτός νομοσχεδίου.Οι σχολές ΑΕΝ θα πρέπει να αναγνωριστούν ως ΑΕΙ,ΑΤΕΙ καθώς θεωρώ απαράδεκτο να ακούω κάθε χρόνο για ναυάγια,απώλεια ζωών και απωλεια εμπορευμάτων ή πετρελαίου. Η εισαγωγή στις σχολές να πάψει να είναι με βαθμό εισαγωγής πανελληνίων 2,5 και να πιάνει καπετάνιος ή μηχανικός ο οποιοσδηποτε.πρεπει να βγαινουν ναυτικοι συνειδητοποιημένοι και υπεύθυνοι για την εμπορική ναυτιλία, και να θεωρούνται μεταπτυχιακές οι σπουδές στο Κεσεν (κέντρο επιμόρφωσης σπουδαστών εμπορικού ναυτικου) στο Ρέντη, εφόσον από εκεί όπως έμαθα βγαινουν αξιωματικοί πλοιαρχοι-μηχανικοί Β και Α βαθμού.Άνθρωποι που δουλεύουν ασταμάτητα μακριά από οικογένεια,από προσωπική ζωη-διασκεδαση και που όσο λιγοστεύουν (γιατί υποβαθμίζεται το ναυτικό επάγγελμα με την απαξίωση των σχολων) δυστυχώς μειώνονται και τα έσοδα του κράτους και του ταμείου,αφού οι περισσότεροι αξιωματικοί απορροφώνται από πλοία με ξένη σημαία και φυσικά το συνάλλαγμα δεν έρχεται στην Ελλάδα.Ανέκαθεν το εμπορικό ναυτικό έφερνε χρήμα στην Ελλάδα. Αναβαθμιστε τις σχολες,οι μαθητές να μπαίνουν με κατώτερο βαθμό εισαγωγης 14 και όχι 2,Αναγνωρίστε το πτυχίο τους σε ΑΕΙ-ΑΤΕΙ εφοσον ήδη από το πρώτο κιόλας έτος παλεύουν με τα κυματα (ας μην παλευουν με κυβερνησεις),να θεωρηθεί αυτονόητα το ΚΕΣΕΝ μεταπτυχιακές σπουδές (6 μήνες εκπαιδεύονται και εξεταζονται,ας αποδοθεί σεβασμός ).Δεν είναι δύσκολη ούτε η υπογραφή ούτε η σύνταξη ενός κειμένου που θα ανεβάζει όχι μόνο τους ναυτικούς αλλά κι εμάς τους απλούς πολίτες που θα λέμε ότι δεν χάσαμε την αίγλη μας σαν λαός.Η Ελληνική εμπορική ναυτιλία αξίζει να αναβαθμιστεί.