Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 58 – Μεταρρύθμιση του συστήματος εισαγωγής και εκπαίδευσης στελεχών σε παραγωγικές σχολές ΛΣ-ΕΛΑΚΤΣχόλιο του χρήστη ΤΖΑΘΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 24 Φεβρουαρίου 2017, 11:13
Από τη στιγμή που για να μπει κάποιος στις Α.Ε.Ν. μπαίνει μέσω Πανελληνίων εξετάσεων, έχοντας δηλαδή την ίδια αντιμετώπιση με τους υπολοίπους υποψηφίους για τις άλλες σχολές, θα πρέπει η Α.Ε.Ν. να θεωρηθούν ισάξιες των ΑΕΙ,ΑΤΕΙ. Επίσης,κατά τη διάρκεια της φοίτησης τους εκεί, η οποία είναι 3 στη σχολή και ένας χρόνος πρακτικής, υπάρχει μικρό επιτρεπτό όριο απουσιών, κάτι που από μόνο του τονίζει τη σημασία,δυσκολία και αξία του επαγγέλματος. Ακόμα, η εκπαίδευση γίνεται από έμπειρους καθηγητές με πολυετή εμπειρία στο χώρο, άρα δεν τίθεται και θέμα λάθος εκπαίδευσης, ενώ η πρακτική στο πλοίο κάνει τους σπουδαστές καλύτερους γνώστες του αντικειμένου. Τέλος, όταν η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη ναυτιλία και τους, κατά κοινή αποδοχή, καλύτερους Αξιωματικούς στο Ε.Ν. και υπερηφανευόμαστε σα χώρα γι αυτό, είναι άδικο και λάθος εμείς οι ίδιοι να υποβιβάζομαι και να μειώνουμε την αξία του συγκεκριμένου κλάδου και του Πτυχίου που παίρνουν οι σπουδαστές από τις ΑΕΝ θεωρώντας οτι δεν μπορεί να έχει την αξία ενός πτυχίου ΑΕΙ,ΑΤΕΙ. Και μην ξεχνάμε πως άλλες χώρες,με μικρή ιστορία στην ναυτιλία, έχουν δώσει στο ανάλογο πτυχίο την αξία που του πρέπει και η Ελλάδα τα αναγνωρίζει δίνοντας τη δυνατότητα στους κατόχους τους να κάνουν μεταπτυχιακό, ενώ δεν αναγνωρίζει το ίδιο πτυχίο που βγαίνει αξιοκρατικά από μια ελληνική σχολή