Αρχική Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΆρθρο 75 – Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014 (Α’ 92)Σχόλιο του χρήστη Καπετάν Αλέξανδρος | 28 Φεβρουαρίου 2017, 12:50
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. Υπουργέ, κ.κ. Εισηγητές, Αν είναι ΔΥΝΑΤΟΝ...!!! ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.... προσπαθείτε να φέρετε τον Νομο 4256... πρός τα πίσω....!!!! Προτείνετε τροποποιήσεις όπως: 1. Προσόντα Διακυβέρνησης... γιατί ;; Δεν τα είχαν οι τουρίστες, με τα ζεστά χρήματα ;; Πάνε τα BareBoats ? και οι λοιποί ;;;; πώς θα τους εκπαιδεύσετε;;;; ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ;; τη Ναυτική τέχνη ;; ΠΟΥ ;;; ΠΡΟΤΑΣΗ: Μην πειράζετε τα προσόντα ΤΩΡΑ, η αγορά έχει προσαρμοστεί, διαβούλευση, αλλαγή, - ΕΑΝ χρειάζεται - από Οκτώμβριο. 2. Θέματα Ασφάλισης... Τον ΕΦΚΑ τον γνωρίζει ο Εισηγητής ;; ΟΛΑ τα μικρά Επαγγελματικά στο ΝΑΤ ;; και αυτοί που πληρώνουν ΕΦΚΑ ;;; Δύο Ασφαλιστικές εισφορές... αδύνατον...!!! ΠΡΟΤΑΣΗ: Να εξαιρούνται από το ΝΑΤ, όλα τα μικρά Επαγγελματικά έως 24 μέτρα,που δραστηριοποιούνται με τον παρόν Νόμο, ή προαιρετικά, όσοι απογεγραμμένοι Ναυτικοί το επιθυμούν και δεν έχουν υποχρέωση καταβολής ΕΦΚΑ. 3. Ολική Ναυλωση 24Ωρών. Για ποιό λόγο για να μήν μπορεί ένα μικρό Ε/Γ-Τ/Ρ η Ε/Γ-Α/Ψ του παρόντος Νόμου, να μήν μπορεί να κάνει δύο περιηγήσεις στον τόπο που Δραστηριοποιήται ;;; Μην εμποδίζετε την επιχειρηματικότητα..., χρήματα...Ευημερία..., για τον πολίτη, φόρους... ΦΠΑ... για το κράτος, αποφέρει....!!! ΠΡΟΤΑΣΗ: Χρονική διάρκεια Ολικής Ναύλωσης κατ'ελάχιστο 4 ώρες. 4. Αυτό το Ειδικό Ναυτιλιακό Έγγραφο, ποιός θα το πλήρώσει...;;;; Θα είναι χωρίς χαρτοσήμανση και παράβολά ?? Τι θα λέει περισσότερο από το ΠΓΕ ή το CE, που δεν λένε τα ήδη υπάρχοντα έγγραφα ;; Δεν λέει τις κλίνες ;; Δεν αναφέρονται οι πλόες ;; Ημερινοί ή Νυχτερινοί ;; δεν αναφέρονται επιβαίνοντες ;; ΠΡΟΤΑΣΗ: Εάν θέλετε να αυξήσετε το ΧΑΡΤΟΒΑΣΙΛΕΙΟ... για να διευκολύνετε τις λιμενικές Αρχές, στο τί είδους Ολική Ναύλωση μπορεί να κάνει ένα σκάφος, κάντε το αλλά χωρίς χρέωση από τα ΚΕΕΠ και τους Νηογνόμωνες. 5. ΘΕΩΡΗΣΗ-ΜΕΤΑΒΟΛΗ Κατάστασης Επιβαινόντων. Την φέρατε με Εγκύκλιο του 2014, στη σωστή πλεύση θα έλεγα, και τώρα επαναφέρετε την θεώρηση Κατάστασης Επιβαινόντων αλλά και την Θεώρηση σε περίπτωσης μεταβολής της..!!! Αυτή η πρόταση πρέπει να αποσυρθεί.... δεν επιφέρει τίποτα ουσιαστικό, μόνο μουρμούρα..... ατελείωτες ουρές στα λιμεναρχεία, σφραγίδες.. και εικόνα χάους προς τον τουρίστα - πελάτη αλλά καί τους εμπλεκομένους. 6. ΧΩΡΟΙ ΕΝΔΙΑΙΤΗΣΗΣ Μεγάλη συζήτηση και πολλά προβλήματα με την περσινή Τουριστική περίοδο, κυρίως με τα Ε/Γ-Τ/Ρ που δραστηριοποιούντα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ με τον ν.4256/2014, Άρθρο 9 παρ.5, με συμβάσεις Ολικής Ναύλωσης. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όποιο πλοίο Ε/Γ- Α/Ψ η Τ/Ρ θέλει να συνάψει πολυήμερη σύμβαση με διανυκτέρευση, θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι έχει τις ανάλογες κλίνες ή να εξασφαλίσει ο ναυλωτής, διανυκτέρευση στη Ξηρά, εφόσον το σκάφος που μισθώνει, δεν έχει τέτοια δυνατότητα,(βλ. Μεταφορική Ικανότητα 8, κλίνες 5 ή καθόλου), και να αναγράφεται στο Ναυλοσύμφωνο, όπως συμβαίνει και στα Ημερόπλοια. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ επίσης, ότι ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ με τον ν.4256/2014, Άρθρο 9 - Ειδικές Ρυθμίσεις, παρ.5, ότι Ε/Γ-Τ/Ρ, μπορεί να συνάψει Ημερήσια Ολική Ναυλωση-σεις, ανάλογα με το Π.Γ.Ε. ή CE (π.χ. ύπαρξη τουαλέτας) με την αντίστοιχη διάρκεια, και ανάλογη περιοχή πλόων. Δεν καταλαβαίνω, γιατί κατά την περσυνή περίοδο, κάποια Λιμεναρχεία αρνήθηκαν να θεωρήσουν Ναυλοσύμφωνα σε Ε/Γ, επιμένοντας σε προσκόμισης βεβαίωσης Χώρων Ενδιαίτησης..!!! ΠΡΟΤΑΣΗ: Πρέπει να διευκρινιστεί επαρκώς πρός όλες τις κατευθύνσεις ότι και τα Ε/Γ-Τ/Ρ, ΕΧΟΥΝ δικαίωμα Ολικής Ναύλωσης, με συγκεκριμένες συνθήκες. Όλες οι πολυήμερες συμβάσεις ολικής Ναύλωσης, να αναφέρουν στο Ναυλοσύμφωνο, για Ε/Γ/-Τ/Ρ, ότι εφόσον δεν διατίθενται επαρκείς Χώροι Ενδιαίτησης για διανυκτέρευση, ο ναυλωτής είναι υπεύθυνος για κατάλυμα, σε επιβάτες και πλήρωμα. Για Ημερήσιες Ολικές Ναυλώσεις, Ε/Γ-Τ/Ρ επιτρέπεται η σύναψη Ολικής Ναύλωσης, ασχέτως Χώρων Ενδιαίτησης, σύμφωνα με Π.Γ.Ε. και είναι: Για πλοία έως 20μέτρα, έως 12-18 επιβάτες (Χωρίς πλήρωμα), έως 25-35 επιβάτες, με ανάλογη σύνθεση-πλήρωμα Ε/Γ-Α/Ψ, και όχι διπλές ασφαλίσεις με Δικαίωμα επιλογής, ΕΦΚΑ ή ΝΑΤ. (κατά την ταπεινή μακροχρόνια ναυτική μου εμπειρία, και εδώ πρέπει να υπάρχει ένα όριο και για πλοία μεγαλύτερα των 24μέτρων, είναι σίγουρο ότι είναι επανδρωμένα με πλήρωμα ή είναι Ημερόπλοια ) Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ, ότι θα πρυτανεύσει η λογική και η κατανόηση ότι οι προτάσεις, οι δικές μου αλλά και των προηγούμενων σχολιαστών, προέρχωνται από ανθρώπους που αφήνουν τον κόπο τους, τα χρήματα τους, θαλασσο-δέρνονται οι ίδιοι, σε ένα τομέα σημαντικό γιά τη Χώρα μας, τον Τουρισμό και πρέπει να συμβάλετε στην ομαλή διαχείρηση αυτού του Τομέα, με όσο το δυνατό λιγότερο αναταράξεις..., ενώ χρειαζόμαστε μακροχρόνια σταθερή πολιτική, προοπτική, διάρθρωση.... πάντοτε στη διάθεσή σας... Με εκτίμηση...