Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η λύση του προβλήματος της βεβαίωσης και είσπραξης των λιμενικών τελών από τους φορείς διοίκησης λιμένων, με βάση τον Ν. 4256/14 προσλαμβάνοντας προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.2190/94 είναι τουλάχιστον αδιέξοδη. Τα Λιμενικά Ταμεία και Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία λειτουργούν σήμερα υποστελεχωμένα, με ελάχιστους υπαλλήλους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους λόγω φόρτου εργασίας δεν μπορούν να υποστηρίξουν την χρονοβόρα διαδικασία σύνταξης προκυρήξεων, τον έλεγχο εκατοντάδων δικαιολογητικών των αιτήσεων των υποψηφίων και την κατάρτιση πινάκων αξιολόγησης προκειμένου να προσλάβουν έναν υπάλληλο για οκτώ μήνες με το δεδομένο ότι η διαδικασία αυτή θα πρέπει να επαναλαμβάνεται κατ’έτος. To μεγάλο πρόβλημα στην είσπραξη λιμενικών τελών συναντάται στα ερασιτεχνικά κ μικρά σκάφη στα οποία έχει καταργηθεί η ανά διετία ανανέωση της άδειας εκτέλεσης πλόων από τις λιμενικές αρχές με βάση την οποία εισπράττονταν τα λιμενικά τέλη. Μήπως πρέπει να επανέλθει η διετία της ανανέωσης? Και βέβαια το πρόβλημα δημιουργείται στους φορείς εκείνους που διαχειρίζονται πολλά και απομακρυσμένα λιμάνια…