Αρχική Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής ΔιακυβέρνησηςΕρώτημα 1Σχόλιο του χρήστη ΣΙΤΕΣΑΠ | 7 Ιουλίου 2017, 12:35
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άν και οι πλέον κατάληλοι να απαντήσουν είναι οι ίδιοι φορείς Διαχείρισης εμείς σαν χρήστες διαπιστώνουμε α) Την Υπό στελέχωση (καβοδέτες, εισπράκτορες) που οφείλεται σε αδυναμία πρόσληψης τους εντός του απαραίτητου χρόνου λόγω του ότι θα πρέπει να εγκριθούν οι προσλήψεις από άλλον φορέα και πολλές φορές η πρόσληψη εγκρίνεται μετά το πέρας της τουριστικής περιόδου. Β) Ελλείψεις οικονομικών πόρων για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο ελάχιστο των υπηρεσιών που θα πρέπει να προσφέρει ένα λιμάνι ήτοι: παροχή ύδατος-ρεύματος - καβοδέτες-μπάνια- wc αλλά και για να προβούν σε εργασίες βελιτίωσης των υπαρχόντων υποδομών πολύ δε περισσότερο για την ανάπτυξη νέων θέσων ελλιμενισμού.