Αρχική Διαβούλευση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής ΔιακυβέρνησηςΕρώτημα 5Σχόλιο του χρήστη ΣΙΤΕΣΑΠ | 7 Ιουλίου 2017, 15:20
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κλειδί στο οποιοδήποτε σύστημα είναι κατ' αρχήν η βούληση των εμπλεκομένων φορέων και η απεξάρτηση τους από κομματικές και τοπικιστικές πολιτικές. Σαφώς η κεντρική πολιτική βούληση έχει πρωτεύοντα ρόλο. Εάν δεν είναι ξεκάθαρη και οι ρόλοι διακριτοί το οποιοδήποτε σύστημα θα αποτύχει. Επιπλέον δε θα πρέπει ο κάθε φορέας να εκτελεί τις υποχρεώσεις του στο ακαίρεο. Κλασσικό παράδειγμα η μαρίνα Αλίμου. Διοικείται από την ΕΤΑΔ όλα τα έσοδα πηγαίνουν εκεί και η μαρίνα δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να βελτιώσει τις υποδομές τις. Βασικό επιχείρημα της ΕΤΑΔ: η μαρίνα θα ιδιωτικοποιηθεί άρα δεν ξοδεύω σε κάτι που δεν θα μου μείνει. Αυτό όμως συμβαίνει τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια. Η μαρίνα υπάγεται ως μαρίνα στο υπουργείο τουρισμού αλλά δεν έχει άδεια μαρίνας. Ποιός φορέας ελέγχει την μαρίνα κατά πόσο λειτουργεί σωστά και με ασφάλεια ή όχι. Επειδή είναι κρατική ίσως κανένας. Άλλο παράδειγμα ένα λιμενικό ταμείο υπερχρεώνει την παροχή του νερού ή του ρεύματος. Ποιός το ελέγχει; Το ίδιο φοβόμαστε ότι θα γίνει και με τα υπόλοιπα λιμάνια τα οποία λειτουργούν χωρίς βασικές υποδομές. Ποιός τα ελέγχει; Καλοί οι σχεδιασμοί οι ρόλοι και φορείς αλλά αν δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος δεν θα υπάρχει αποτέλεσμα.