Αρχική Μηχανισμός Εφαρμογής, Κρατική Εποπτεία και Γενικοί Όροι Υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδύναμου (Μ.Ι.) και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Χρηματοδότηση του ΜέτρουΣχόλιο του χρήστη ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ | 23 Απριλίου 2018, 13:06
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο αυτό θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι με την ίδια λογική της παραμεθορίου, θα έπρεπε στην πιλοτική εφαρμογή να ενταχθούν η Ρόδος και η Θάσος. Βέβαια, το ορθότερο και δικαιότερο θα ήταν να συμπεριληφθούν και τα 4 μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα στο σύνολό τους (Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Σποράδες και Επτάνησα).