Αρχική Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξειςΆρθρο 02Σχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΛΒ ΑΕ "ΑΡΓΩ" | 7 Νοεμβρίου 2018, 10:56
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
• Το μεταφερόμενο στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. (από τους Ο.Λ. Α.Ε.) δικαίωμα υπο-παραχώρησης, σε τρίτους, επιχειρησιακών μονάδων ή/και λιμενικών λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων δημιουργεί εύλογα εννοιολογικά ζητήματα. Εξειδικεύοντας θεωρούμε ότι θα έπρεπε να διευκρινίζεται εάν οι χώροι επί των οποίων λαμβάνουν χώρα οι υπο-παραχωρούμενες δραστηριότητες παραμένουν στο καθεστώς του άρθρου 22, του Ν.2971/2001 και συναφώς εάν αποτελούν χώρο τοπικής αρμοδιότητας των Ο.Λ. Α.Ε., ως φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης των λιμένων αναφοράς. • Δεν υφίσταται πουθενά σαφής προσδιορισμός του όρου λιμενική δραστηριότητα. Μάλιστα επαφίεται στο Δ.Σ. του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. ο προσδιορισμός της, γεγονός που γεννά εύλογα ζητήματα αναφορικά με το εύρος που θα της προσδοθεί, εάν το τελευταίο εστιάσει μόνο στο στοιχείο του επενδυτικού ενδιαφέροντος υποβαθμίζοντας αυτό της βιωσιμότητας του φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα (Ο.Λ. Α.Ε.). • Πως ορίζεται εννοιολογικά ο όρος «συνήθης διαχείριση και εκμετάλλευση» που διαλαμβάνεται στην παρ. 3; Το γενικόλογο της διατύπωσης θα γεννήσει ερμηνευτικά ζητήματα που θα σχετίζονται με παραχωρήσεις ιδιαίτερων δικαιωμάτων χρήσης χώρων σε τρίτους, κατά τις προβλέψεις του άρθρου 24, του Ν.2971/2001, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Ουσιαστικά αναφύεται ένα μεσοδιάστημα από την ψήφιση του Νόμου, έως και τη σύναψη των συμβάσεων υπο-παραχώρησης, όπου «παγώνουν» οι παραχωρήσεις δικαιωμάτων χρήσης χώρων της ζώνης λιμένα, με σοβαρές επιπτώσεις στα έσοδα των Ο.Λ. Α.Ε., οι οποίοι προσβλέπουν στα ανταλλάγματα χρήσης για να τονώσουν το αντίστοιχο σκέλος του προϋπολογισμού τους.