Αρχική Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξειςΆρθρο 15 – Τροποποιήσεις του π.δ. 31/2018Σχόλιο του χρήστη Ι.Ο.ΠΟ.Ρ | 14 Νοεμβρίου 2018, 22:51
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O ΙΟΠΟΡ αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα των ρυθμίσεων σαν γενική προσέγγιση. Ο Όμιλός μας όμως σημειώνει ότι: 1. Η ναυγοσωστική σε ότι αφορά στο άθλημα της ιστιοπλοϊας (και για τους αγώνες τις ανοιχτής θάλασσας και για τις Ολυμπιακές διαδρομές) έχει ως μόνη ασφαλή λύση την ήδη εφαρμαζόμενη από την ΕΙΟ και τα σωματεία της, ήτοι την διαρκή εκπαίδευση των προπονητών της αλλά και των πληρωμάτων. Οτιδήποτε διαφορετικότερο μπορεί να αποβεί μοιραίο. 2. Σε συνθήκες ιστιοπλοϊκού αγώνα απαιτούνται εξαιρετικές γνώσεις και δεξιότητες, έτσι για να φθάσει ένας ναυαγοσώστης στο αναγκαίο σημείο παροχής βοήθειας, πρέπει να περάσει μέ μηχανοκίνητο σκάφος ανάμεσα σε δεκάδες ή και εκατοντάδες σκάφη, που κινούνται μόνο με τον άνεμο το κύμα και το ρεύμα και βρίσκονται πολύ μακριά από την ακτή. 3. Σε ένα αγώνα απαιτούνται πολλά και ικανά σκάφη και χειριστές με κατάλληλες γνώσεις για να ασφαλίσουν τον θαλάσσιο στίβο. 4. Η υποχρεωτική παρουσία ναυαγωσώστη σε αυτούς τους αγώνες θα προσδώσει εφησυχασμό στον κύκλο των εμπλεκομένων με την ιστιοπλοϊα (αθλητων, προπονητών, συντελεστών) και ως προς την ενημέρωση και ως προς την ετοιμότητα. 5. Με βάση τα προγράμματα σπουδών και ιδιαίτερα με βάση τις προδιαγραφές των σκαφών που δικαιολογούνται για τους ναυγοσώστες, είναι πιθανό οι ίδιοι να βρεθούν σε δυσχερέστατη θέση σε τέτοιους αγώνες. Για τον ΙΟΠΟΡ Γιάννης Μπέης