Αρχική Κύρωση των Συμβάσεων Παραχώρησης που συνήφθησαν μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένων Α.Ε. και άλλες διατάξειςΆρθρο 15 – Τροποποιήσεις του π.δ. 31/2018Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 15 Νοεμβρίου 2018, 15:54
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διάβασα με λεπτομέρεια το Π.Δ. 31/2018 και το παρόν άρθρο 17 που επιχειρεί να βελτιώσει λάθη και κενά. Έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω: 1) Η διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε για το ΠΔ 31/2018 ήταν ασφυκτικά περιορισμένη και δεν απέφερε όλα όσα θα έπρεπε. Τα αποτελέσματα απεικονίζονται ανάγλυφα στην πληθώρα καταιγιστικών σχολίων της παρούσας διαβούλευσης. Εάν η διαβούλευση ήταν ουσιαστική και εφόσον υπήρχε ο χρόνος υποβολής προτάσεων και σύγκρισης με άλλα συστήματα άλλων χωρών, σήμερα τα σχόλια της παρούσας διαβούλευσης δεν θα είχαν τόσο αρνητικό πρόσημο. 2) Η εκπαίδευση πρώτων βοηθειών θα πρέπει να ανατεθεί σε Πιστοποιημένους Εκπαιδευτές Πρώτων Βοηθειών με από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης πρώτων βοηθειών και εκπαιδευτών πρώτων βοηθειών από χώρα της Ε.Ε. βάση υφιστάμενου συστήματος αξιολόγησης. Εν ανάγκη, καλό θα είναι να δημιουργηθεί μητρώο αξιολόγησης φορέων εκπαίδευσης πρώτων βοηθειών. 3) Η αναλογία εκπαιδευτικών ομοιωμάτων / μαθητευόμενους ναυαγοσώστες κατά την εκπαίδευσή τους στην παροχή πρώτων βοηθειών θα πρέπει να είναι κατ'ελάχιστο όσα προτείνονται από διεθνής οργανισμούς, αρμόδιους για τη δημιουργία ουσιαστικής εκπαιδευτικής συνθήκης. Διαφορετικά, η διδασκαλία για την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση είναι προσχηματική και καθόλου ουσιαστική. Είναι ένας από τους βασικούς λόγους που ακούμε κάθε καλοκαίρι πως το θύμα "κατέληξε". Ασφαλώς και η εμπεριστατωμένη και ουσιαστική εκπαίδευση, αυξάνει τις πιθανότητες επιβίωσης του θύματος. 4) Να συμπεριληφθεί με σαφήνεια, ρύθμιση οι οποία να προβλέπει την διδασκαλία ΚΑΡΠΑ σε βρέφη και παιδιά. 5) Να καταργηθεί το ανώτατο όριο ηλικίας για την πρόσληψη ναυαγοσωστών. 6) Ο Επόπτης Ναυαγοσωστών να υποβάλλεται σε εκπαίδευση με συγκεκριμένη διδακτέα και εξεταστέα ύλη, και εκπαιδευτικό σύγγραμμα. 7) Θα πρέπει να απεικονίζονται με σαφήνεια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των εκπαιδευτών ναυαγοσωστικής,πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ με συναφή ειδικότητα ή όταν το περιεχόμενο των σπουδών τους έχει συνάφεια με την ναυαγοσωστική. Τα θέματα εκπαίδευσης και διδακτέας ύλης (με νέες πιστοποιήσεις) και χρήση σύγχρονου ναυαγοσωστικού εξοπλισμού κρίνονται απαραίτητα, ομοίως και η επανεκπαίδευση για την αξιολόγηση της επάρκειας των επαγγελματιών. 8) Οι πτυχιούχοι ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ με ειδικότητα υγρού στίβου, πρέπει να έχουν επιπρόσθετη εκπαίδευση, είτε έχοντας παρακολουθήσει το μάθημα "ναυαγοσωστική" ή "εφαρμοσμένη ναυαγοσωστική" είτε ανάλογες πιστοποιήσεις εκτός πανεπιστημίου, για να μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους ως διευθυντές και εκπαιδευτές σχολών ή απλοί ναυαγοσώστες. Θεωρώ σημαντικές επίσης τις προσθήκες προϋποθέσεων για την αξιοποίηση ατόμων ως Εκπαιδευτές Εκπαιδευτών και Εκπαιδευτές σε μια σχολή ναυαγοσωστικής, σύμφωνα με όσα ισχύουν σε όλους τους οργανωμένους εκπαιδευτικούς φορείς του κόσμου. Η ελάχιστη διδακτέα ύλη θα πρέπει να αποτελεί εθνικό κορμό. Με εκτίμηση, Κωνσταντίνος ΠαπαΙωακείμ Διευθυντής Εκπαίδευσης Rescue Training International