Αρχική Τροποποίηση του ν. 2932/2001 - Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορέςΆρθρο 04Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Μπαμπούνης | 15 Μαΐου 2019, 13:12
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τροποποίηση που προτείνεται στην παρ. 2β θα επιλύσει ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα το οποίο ταλαιπωρεί τα νησιά μας και εκθέτει τον ελληνικό τουρισμό. Είναι κοινή διαπίστωση τα τελευταία χρόνια ότι δηλώνονται από πλοία ωράρια τα οποία ή δεν μπορούν να εκτελέσουν (είτε εσκεμμένα είτε για επιχειρηματικούς λόγους) ή δεν εκτελούν για λόγους ανταγωνισμού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολύωρες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία των επιβατών, απώλειες πτήσεων, ανταποκρίσεων με άλλα πλοία κλπ. Πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσει το φαινόμενο της δήλωσης ανέφικτων και πλασματικών ωραρίων από πλοιοκτήτες, το οποίο τους δίνει επιπλέον το δικαίωμα να κάνουν άγρα επιβατών, σε βάρος όσων δηλώνουν πραγματικά ωράρια και τα εκτελούν με συνέπεια. Επίσης, το φετινό χειμώνα στην γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων έγινε «συνήθεια» η καθυστερημένη αναχώρηση από τον Πειραιά του συμβατικού πλοίου, για μία ή και δύο ώρες, για λόγους που δεν αντιλαμβανόμαστε και χωρίς να μάθουμε ποτέ γιατί η Λιμενική Αρχή Πειραιά το επέτρεπε. Αυτό θα πρέπει να σταματήσει και καλό θα ήταν να προβλεφθεί ρητά διάταξη που δεν θα το επιτρέπει, με πρόβλεψη για αντίστοιχες κυρώσεις.