Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΜΕΡΟΣ Β ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΛΟΙΩΝ- ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ Άρθρο 8 Κλάδος Ελέγχου ΠλοίωνΣχόλιο του χρήστη Ειρηναίος Παπαντίδης | 13 Φεβρουαρίου 2020, 13:25
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το περασμένο καλοκαίρι η Σαμοθράκη βίωσε μία δραματική κατάσταση, μετά από συνεχόμενες βλάβες των 2 Ε/Γ-Ο/Γ της ίδιας πλοιοκτήτριας εταιρείας, έμεινε αποκομμένη από την υπόλοιπη Ελλάδα, με πάμπολλες ακυρώσεις κρατήσεων, με σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον επισκεψιμότητας προς το νησί, με συνέπεια ελάχιστο τζίρο και φέτος τον χειμώνα να βιώνουμε έναν τραγικό χειμώνα, χειρότερο και από εκείνους των κατοχικών μνημονικών ετών. Οπότε προτείνω να αυστηροποιηθούν στο έπακρο οι έλεγχοι μετά από μία βλάβη πλοίου, ώστε αυτή να έχει αποκατασταθεί πλήρως και υπό τις ενδεδειγμένες συνθήκες, για να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα σύντομα το εν λόγω πλοίο να πάθει την ίδια βλάβη. Προτείνω την υποχρεωτική ακινησία πλοίου αν όχι κατ' έτος τουλάχιστον ανά διετία για πλήρη έλεγχο αξιοπλοΐας. Όταν συμβαίνει παρόμοιο περιστατικό με αυτό που συνέβη στην Σαμοθράκη να υπάρχουν πολύ πιο αυστηρές ποινές, η εν λόγω τιμωρήθηκε μόνο με την παρακράτηση του ποσού των 22 Χιλ. € περίπου από την εγγύηση και κηρύχθηκε έκπτωτη. Επίσης δεν μπορεί να επιτρέπεται να ταξιδεύει ένα πλοίο 40, 45 ή μεγαλύτερης ηλικίας (που και εδώ θα πρέπει να επανέλθει κάποιο όριο) και ένα πλοίο 25, 30 ετών να δικαιούται να υπογράψει σύμβαση ενός έτους μόνο. Είναι αμαρτία. Πρέπει το Υπουργείο να μεριμνήσει ώστε οι μουσουλμάνοι εισβολείς που μεταφέρονται με πλοίο της γραμμής είτε να μεταφέρονται σε ξεχωριστό χώρο για την προστασία της υγείας των υπολοίπων επιβατών, όταν στα νησιά δεν υπάρχουν οι κατάλληλες δομές υγείας και οι εν λόγω δεν έχουν εξεταστεί, οπότε ο κίνδυνος μετάδοσης μολυσματικών μεταδιδόμενων ασθενειών να είναι ανοικτός. Είτε να μεταφέρονται με πλωτά μέσα του Λ.Σ ή του Π.Ν έχοντας βέβαια τα πληρώματα την κατάλληλη εξάρτηση προστασίας. Όσον αφορά το Μεταφορικό Ισοδύναμο (Μ.Ι) είναι το αντιστάθμισμα - ψίχουλο της κατάργησης των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ. Οπότε αυτό πρέπει να καταβάλλεται άμεσα χωρίς καθυστερήσεις όπως συνέβη πρόσφατα και στους επιβάτες και στις επιχειρήσεις. Δεν πρέπει να μπουν εισοδηματικά κριτήρια. Υπάρχουν στα λεωφορεία; Πρέπει άμεσα να δοθεί λύση στο Μ.Ι καυσίμων, πρέπει να αυξηθεί το ποσό κρατικής επιχορήγησης, ώστε να μην βγαίνουν εκτός του προγράμματος μέσα σε λίγους μήνες. Ευχαριστώ, πιστεύω κάποια από όσα έγραψα να ληφθούν υπόψη.