Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 9 Έλεγχος ασφάλειας πλοίωνΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΑΛΑΜΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 13 Φεβρουαρίου 2020, 20:03
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να κεντρικά Λιμεναρχεία που διαθέτουν ΤΚΕΠ με Ναυπηγούς Μηχανολογους να μπορούν να εκδίδουν ΠΓΕ η ΠΑ . Σήμερα οι Νηογνώμονες αρνούνται τα περισσότερα Ελληνικά πλοία μάλιστα τα αποτρέπουν για να αναγκαστούν να υψώσουν ξένη σημαία. Επίσης στα περισσότερα Λιμεναρχεία ( σχεδόν Όλα ) δεν έχουν προϊστάμενο Ναυπηγείου η Μηχανολογικού έτσι γίνεται μια τεράστια καθυστέρηση 3-4 μήνες για να ολοκληρωθεί μια επιθεώρηση με ένα ατέλειωτο πάρε δώσε των εκθέσεων .Ορίστε τον παλαιότερο Ναυπηγό μέλος του ΤΚΕΠ σε κάθε Λιμεναρχείο σαν αναπληρωτή προϊστάμενο να σταματήσει η ατελείωτη γραφειοκρατία Είναι απαράδεκτο να έρχονται από το κέντρο επιθεωρητές στα νησιά και να κάνουν έκτακτες επιθεώρησής δίχως να ενημερώνουν τους επιθεωρητές του ΤΚΕΠ , και να σταματούν σκάφη στην μέση της σεζόν γιατί έχουν ένα κουβά αντί για δυο η ένα βεγγαλικό λιγότερο , Βάλτε πρόστιμο αμέσως μέχρι να αποκαταστήσει της παρατήρησής Καθορίστε ποιες ελλείψεις σταματούν το πλοίο π.χ δεν δουλεύει η αντλία συντείνων δεν δουλεύει η fire δεν δουλεύει η κύρια μηχανή . Δεν είναι σωστό να θεωρείται όλες της παρατήρησής να έχουν το ίδιο βάρος .